Zou eigenlijk een schande zijn als zo'n clown een plekje mag nemen in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Alleen al om comedy value is het te hopen dat Simons een zetel krijgt.
Clowns zijn wit he.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou eigenlijk een schande zijn als zo'n clown een plekje mag nemen in de Tweede Kamer.
een beetje zonlicht daar waar het rot kan soms wel nuttig zijnquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou eigenlijk een schande zijn als zo'n clown een plekje mag nemen in de Tweede Kamer.
Dat sterretje is bij jou werkelijkwaar nooit van toepassing johquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mwoah, meestal is hij degene die vol op mijn posts inspringt*. Vaak niet veel inhoudelijker dan een huillie, maar toch.
* ook als het iets redelijks of zelfs positiefs is.
Geloof ik niks van. Jij stopt je piemel nog in een verkoolde kipfilet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:47 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik doe alles wat zwart is en nog enigszins op een vrouw lijkt. Sylvana is meer een kerel.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Los van het feit of je er mee akkoord bent of niet (met white genocide) maar je kan toch moeilijk ontkennen dat de elite zo'n beleid voert?quote:
Haha wat?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:02 schreef berko13 het volgende:
[..]
Los van het feit of je er mee akkoord bent of niet (met white genocide) maar je kan toch moeilijk ontkennen dat de elite zo'n beleid voert?
Vandaag:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het doel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt voor je nietszeggend antwoord.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
K, bedankt voor je nietszeggend kutplaatje.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:05 schreef berko13 het volgende:
[..]
Vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het doel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Ach als alle blanken zijn zoals Berko dan is het misschien maar beter zo. Zou graag IJsland willen bezoekenquote:
Mooi land hoor, jammer dat je die Berko dan weer tegenkomtquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach als alle blanken zijn zoals Berko dan is het misschien maar beter zo. Zou graag IJsland willen bezoeken
quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Jij stopt je piemel nog in een verkoolde kipfilet.
Het interesseert me niet of je voor of tegen bent, maar ontkennen dat water nat is, is wel een beetje bizar.quote:
Stel je niet aan, drol.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat sterretje is bij jou werkelijkwaar nooit van toepassing joh
Haha wat?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TS: Sylvana is een racisme huillie
Dezelfde TS: ik als blanke man wordt gediscrimineerd/uitgeroeid/onderdrukt
quote:Mijn naam is Sylvana Simons. Ik ben politica. Als meisje uit Paramaribo kwam ik naar Nederland voor een betere toekomst. Ik was misschien niet het slimste kind van de klas, maar de mooiste zeker. Ook was ik pienter genoeg om de vruchten van mijn uiterlijk te plukken en daarmee tevens het tekort aan intellect te maskeren. Dat heeft me geen windeieren gelegd. Zeker niet.
Wow, echt wow.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Stel dat je een mooie Duitse herdershond hebt. Die laat je paren met een teckel. Wat krijg je dan? Een rare hond met kleine pootjes. Laat je dat gaan krijg je steeds meer rare hondjes. Je krijgt nooit de mooie herdershond weer terug. De Duitse herdershond is dan voor eeuwig verloren.
Dat was een grapje, dat zei Hitler in Er ist wieder da.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:15 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Wow, echt wow.
Mag ik vragen hoe oud je bent, misschien dat het dan in het juiste perspectief geplaatst kan worden?
Smaak heb je wel, goed boek!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was een grapje, dat zei Hitler in Er ist wieder da.
de duitse herdershond is een soort mislukte wolf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Stel dat je een mooie Duitse herdershond hebt. Die laat je paren met een teckel. Wat krijg je dan? Een rare hond met kleine pootjes. Laat je dat gaan krijg je steeds meer rare hondjes. Je krijgt nooit de mooie herdershond weer terug. De Duitse herdershond is dan voor eeuwig verloren.
Ik zie liever tekkels en herdershonden. Geen herder-tekkels. Inmenging heeft veel hondenrassen al veel leed bezorgd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:53 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
de duitse herdershond is een soort mislukte wolf.
dom gelul over pure rassen... het bestaat niet.
tekkels zijn doorgefokte afwijkingen. als je wat zou willen veranderen, fok dna rassen niet zo door dat ze mismaakt worden. ongeacht of je dat dan gaat kruisen met nog meer andere rassen, of niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:15 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik zie liever tekkels en herdershonden. Geen herder-tekkels. Inmenging heeft veel hondenrassen al veel leed bezorgd.
Is een reactie op termen als "white privilege" en andere dwaze Amerikaanse nonsens die hier geïntroduceerd wordt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind het erg apart en ook wel zorgelijk om te zien hoe extreem racistische termen als 'white genocide' gemeengoed zijn geworden en vooral te onpas overal worden opgeplakt. Dat soort woordgebruik past bij openlijk racistische white supremacist groeperingen, en deze begrippen horen niet in het integratiedebat thuis, waar ze eigenlijk alleen maar worden gebruikt om te framen.
Vlaanderen mijn landquote:Op vrijdag 20 mei 2016 05:05 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga emigreren.
Oh wacht, woon in België. Leve het Vlaams Belang!
Jij bent ook een racist. Een blond, blank kind in je UI. Kan toch niet joh !quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Quincy Gario ook wel iemand voor DENK. Blonde meisjes in witte jurkjes op het strand kan niet meer in 2016.
Die horen in zijn bed.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Quincy Gario ook wel iemand voor DENK. Blonde meisjes in witte jurkjes op het strand kan niet meer in 2016.
Maar je ziet wel dat hij veel verdriet heeft om wat Sylvana & co. Nederland aandoen.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Jij bent ook een racist. Een blond, blank kind in je UI. Kan toch niet joh !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |