En toch blijf jij je maar weer verdedigen tegen die God. Alles wat jij zegt valt in principe te herleiden of tegen te stellen tegen een god.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor, doe je het weer
god is ook maar gewoon de onbewogen beweger niets bijzonders die man
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 22 mei 2016 01:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij speelt yakuza, niet schijnheilig gaan doen over gekke shit in games
Ik geef wel antwoord, maar mijn antwoord bevredigd jou niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien heb ik jou wel zo vormgegeven dat je me negeert hoe erg ik ook aandring, dat doe je immers op alle vragen
nee want je zit vast in je denkpatronenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En toch blijf jij je maar weer verdedigen tegen die God. Alles wat jij zegt valt in principe te herleiden of tegen te stellen tegen een god.
slaap lekkerquote:
die eerste keer in yakuza 4 dat je iets moest filmen ofzo en opeens een panty thief van een flatgebouw sprong, wist even niet meer wat ik moest denkenquote:
je ontwijkt vragen en gaat niet in op het punt dat noem ik niet echt antwoordenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik geef wel antwoord, maar mijn antwoord bevredigd jou niet.
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:55 schreef Trollscience het volgende:
krijgen jullie soms een stijve als je een bepaald woord leest?
ja m'n eigen naamquote:Op zondag 22 mei 2016 01:55 schreef Trollscience het volgende:
krijgen jullie soms een stijve als je een bepaald woord leest?
Neuh, we lullen in een cirkel. Daar ontkom je vaak niet aan wat betreft dit onderwerp.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee want je zit vast in je denkpatronen
terechte klaagquote:
nee hoor ben heel domquote:Op zondag 22 mei 2016 01:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, we lullen in een cirkel. Daar ontkom je vaak niet aan wat betreft dit onderwerp.
Maar ik moet eerlijk toegeven, je bent een slimme kerel met leuke ideeën.
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4:kutmuziek etc.
interesseert me niet
ja daaromquote:
nou enquote:Op zondag 22 mei 2016 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je raakt me dus niet met die tekst
Oh ja, kwam een LP tegen, geen flauw idee meer hoe ik er aan kom en het staat ook op Youtube. Hoewel niet zo bekend, ik moest meteen aan je denken toen ik het hoorde.quote:
Oeh, zal zo even checkenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, kwam een LP tegen, geen flauw idee meer hoe ik er aan kom en het staat ook op Youtube. Hoewel niet zo bekend, ik moest meteen aan je denken toen ik het hoorde.
en ben je nu blij met jezelfquote:Op zondag 22 mei 2016 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij had geen inb4 tegen mijn reply dus ik raak je wel
ik denk het wel, zo ben jijquote:
een verrotte zielquote:
vet, beetje combinatie van new york dolls en ramonesquote:Op zondag 22 mei 2016 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, kwam een LP tegen, geen flauw idee meer hoe ik er aan kom en het staat ook op Youtube. Hoewel niet zo bekend, ik moest meteen aan je denken toen ik het hoorde.
haha meer zo van: david Gaytaquote:
mooiquote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik had nog geen inb4 dus deze doet wel zeer ;s
laterssquote:
Zat hier onder het stof, we hebben hier een hele meuk van die zooi op zolder staan waarvan ik me echt niet meer kan herinneren dat ik het ooit gekocht heb.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
vet, beetje combinatie van new york dolls en ramones
nicequote:Op zondag 22 mei 2016 02:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zat hier onder het stof, we hebben hier een hele meuk van die zooi op zolder staan waarvan ik me echt niet meer kan herinneren dat ik het ooit gekocht heb.
arme jijquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb echt zo tyfes veel last van mijn rug
Ik had je een klein complimenteus knikje gegeven als je een huisdame was van 50+ en een pittig kort kapsel.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
komt vast omdat ik het gewicht van de wereld op mijn schouders draag
trustenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik poste al ff niet meer mee en ga nu naar bed
truste
Trustenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
truste
welterusten xquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
truste
Trusten Guusquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
truste
ik ben een snotaap van 14 met lang haar..quote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik had je een klein complimenteus knikje gegeven als je een huisdame was van 50+ en een pittig kort kapsel.
Ja, morgen blijft de PS uit. Of nou ja, misschien plaatjes draaien en gamen, dat kan ook.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
nicetof om dat dan allemaal weer eens tegen te komen lijkt me
is geen slechte combinatie tochquote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, morgen blijft de PS uit. Of nou ja, misschien plaatjes draaien en gamen, dat kan ook.
de echte diehardsquote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nu is het zo weer jij en ik dp, zoals wel vaker het geval is
Ik blijf ook hangen hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nu is het zo weer jij en ik dp, zoals wel vaker het geval is
snapt vrouwe drebin iets van je darksouls praktijken?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, morgen blijft de PS uit. Of nou ja, misschien plaatjes draaien en gamen, dat kan ook.
dagen ookquote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef deadprez het volgende:
godverdomme 2 uur al
nachten gaan veel te snel
minder snuivequote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef deadprez het volgende:
godverdomme 2 uur al
nachten gaan veel te snel
Die kan er geen reet van. Ik zit eerst paniekerig naar het beeldscherm te kijken, dan naar te controller - wat ik moet ik indrukken!!? - en dan weer naar het scherm en ondertussen is ze al drie keer dood.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snapt vrouwe drebin iets van je darksouls praktijken?
wat is dit voor rare suggestiequote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die kan er geen reet van. Ik zit eerst paniekerig naar het beeldscherm te kijken, dan naar te controller - wat ik moet ik indrukken!!? - en dan weer naar het scherm en ondertussen is ze al drie keer dood.
hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die kan er geen reet van. Ik zit eerst paniekerig naar het beeldscherm te kijken, dan naar te controller - wat ik moet ik indrukken!!? - en dan weer naar het scherm en ondertussen is ze al drie keer dood.
gereageerdquote:Op zondag 22 mei 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
KLB / het hebben
ik weet nooit hoe ik moet reageren op dit soort topics
dadelijk is het serieus en maak ik een kutopmerking
ja ik had daar laatst ook nog ff voor je naar gezocht maar is idd nergens te vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ze hebben later nog shit uitgebracht maar kan ik totaal niet vinden ;s
gvdquote:
quote:
Iets simpels zoals springen is al een hele uitdaging hoor. En dan kun je ook nog met een zwaard zwaaien - nou ja, dan komen er skelleten aan en zeg ik welke knop ze moet indrukken en wanneer ze naar links, rechts of achteren moet duiken - en raakt ze in paniek en snapt ze echt niet hoe je alles kunt onthouden.quote:
kun je niet een keer een stream fixen, zou dit graag zienquote:Op zondag 22 mei 2016 02:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Iets simpels zoals springen is al een hele uitdaging hoor. En dan kun je ook nog met een zwaard zwaaien - nou ja, dan komen er skelleten aan en zeg ik welke knop ze moet indrukken en wanneer ze naar links, rechts of achteren moet duiken - en raakt ze in paniek en snapt ze echt niet hoe je alles kunt onthouden.
Om een lang verhaal kort te maken, lekker gamen met mevr. Drebin, dat is niet echt een succes.
En ze wordt nog boos ook want ik zeg het te snel en onduidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:14 schreef Myrr het volgende:
en ga ik mijn zoon verwaarlozen enzo omdat ik eerst een checkpoint moet bereiken voordat ik flesje kan geven.
ik speelde altijd op de computer maar enige tijd geleden ook maar een console aangeschaft. verschrikkelijkquote:Op zondag 22 mei 2016 02:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Iets simpels zoals springen is al een hele uitdaging hoor. En dan kun je ook nog met een zwaard zwaaien - nou ja, dan komen er skelleten aan en zeg ik welke knop ze moet indrukken en wanneer ze naar links, rechts of achteren moet duiken - en raakt ze in paniek en snapt ze echt niet hoe je alles kunt onthouden.
Om een lang verhaal kort te maken, lekker gamen met mevr. Drebin, dat is niet echt een succes.
En ze wordt nog boos ook want ik zeg het te snel en onduidelijk.
welke consolequote:Op zondag 22 mei 2016 02:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik speelde altijd op de computer maar enige tijd geleden ook maar een console aangeschaft. verschrikkelijkkan er ook niks van vooral die "stealth-games" waar je voorzichtig moet zijn gaan faliekant mis
nee hoopte dat je ps had zodat we samen konden spelenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
xbox
ga je op haten maar maakt niet uit
heb je 3 of 4?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee hoopte dat je ps had zodat we samen konden spelen
Je kunt ook gewoon 'Hoi Myyyyyyrrrrrr!' zeggen als je m'n aandacht wil in plaats van me dingen te verwijten.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
owhnee het is myrr die gaat me weer allemaal dingen toewensen
allebei maar 3 leest geen discs meerquote:
ja of je moet shit in de playstation store kopenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is wel een vereiste toch?
Ja dat krijg je er nou van als je geen drugs gebruikt.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:19 schreef Myrr het volgende:
Ik word overigens leip, heb al een jaar geen drugs op en nu heb ik ineens een spirituele/energetische opening ofzo de afgelopen twee weken.
Puberteit all over again maar nu echt. Ik vind dit eng. En nee, ik heb geen psychose.Misschien moet ik met een mediumiemand gaan praten ofzo.
ik ben niet bekend met openingenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:19 schreef Myrr het volgende:
Ik word overigens leip, heb al een jaar geen drugs op en nu heb ik ineens een spirituele/energetische opening ofzo de afgelopen twee weken.
Puberteit all over again maar nu echt. Ik vind dit eng. En nee, ik heb geen psychose.Misschien moet ik met een mediumiemand gaan praten ofzo.
Dat zou denk ik wel wat kijkers generen, maar goed die zien slechts mij de wind van voren krijgen dat ik iets niet kan uitleggen en na een vijftal dramatische pogingen te horen krijgen dat spelletjes voor kinderen zijn,quote:Op zondag 22 mei 2016 02:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je niet een keer een stream fixen, zou dit graag zien
Ha, onze moeder.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:19 schreef Myrr het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zou denk ik wel wat kijkers generen, maar goed die zie slechts mij de wind van voren krijgen dat ik iets niet kan uitleggen en na een vijftal dramatische pogingen te horen krijgen dat spelletjes voor kinderen zijn,
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat krijg je er nou van als je geen drugs gebruikt.
Ja, maar serieus. Ik was op een begraafplaats geweest om met de kleine naar de oma van mijn vriend te gaan omdat ze ons stalkte in onze dromen en sindsdien is het raak.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat krijg je er nou van als je geen drugs gebruikt.
begrijp hier geen kut vanquote:Op zondag 22 mei 2016 02:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar serieus. Ik was op een begraafplaats geweest om met de kleine naar de oma van mijn vriend te gaan omdat ze ons stalkte in onze dromen en sindsdien is het raak.
Wilde hem gevoelsmatig beschermen tegen al die dooien die zijn leven willen aftappen met zo'n energieveldje om hem heen maar dat ding knalde heel de stad door en sindsdien ik zie vanuit mijn eigen bed een ding bij zijn bed staan en dat ding voelt prima dus dan kan ik ook slapen. Ofzo. Weet niet. Ga bij Awakenings weer drugs gebruiken dus misschien gaat het dan weg.
ik had echt een hele hoop wtf-momenten tijdens het lezen van deze postquote:Op zondag 22 mei 2016 02:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar serieus. Ik was op een begraafplaats geweest om met de kleine naar de oma van mijn vriend te gaan omdat ze ons stalkte in onze dromen en sindsdien is het raak.
Wilde hem gevoelsmatig beschermen tegen al die dooien die zijn leven willen aftappen met zo'n energieveldje om hem heen maar dat ding knalde heel de stad door en sindsdien ik zie vanuit mijn eigen bed een ding bij zijn bed staan en dat ding voelt prima dus dan kan ik ook slapen. Ofzo. Weet niet. Ga bij Awakenings weer drugs gebruiken dus misschien gaat het dan weg.
hahahaquote:Op zondag 22 mei 2016 02:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben wel echt de normaalste in deze sc volgens mij
Maar zonder grappen en grollen, zij kan er dus echt geen hout van. Echt niet. Zo weet ze bijv. hoe ze moet afweren met schild en in dat eerste level kom je skelletje tegen die met kruisboog schieten (heel traag allemaal), eerst is het zo 'hee, kijk, ik doe het schild omhoog' en als je dan echt moet afweren is het 'wat moest ik alweer doen?!!!'quote:
je moet met een zweep slaan, dat werkt altijd kijk maar naar dierenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar zonder grappen en grollen, zij kan er dus echt geen hout van. Echt niet. Zo weet ze bijv. hoe ze moet afweren met schild en in dat eerste level kom je skelletje tegen die met kruisboog schieten (heel traag allemaal), eerst is het zo 'hee, kijk, ik doe het schild omhoog' en als je dan echt moet afweren is het 'wat moest ik alweer doen?!!!'
Echt een drama. Geen mens op Aardie die mijn vrouw kan leren gamen.
ach wel tof dat ze het iig probeert tochquote:Op zondag 22 mei 2016 02:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar zonder grappen en grollen, zij kan er dus echt geen hout van. Echt niet. Zo weet ze bijv. hoe ze moet afweren met schild en in dat eerste level kom je skelletje tegen die met kruisboog schieten (heel traag allemaal), eerst is het zo 'hee, kijk, ik doe het schild omhoog' en als je dan echt moet afweren is het 'wat moest ik alweer doen?!!!'
Echt een drama. Geen mens op Aardie die mijn vrouw kan leren gamen.
Mwah, er staat ook nog zoiets als mijn eigen veiligheid op het spel. Laat ik dat maar niet proberen.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je moet met een zweep slaan, dat werkt altijd kijk maar naar dieren
je liefkozende houding zorgt dat je vrouw zich niet verder ontwikkeld
weeniequote:Op zondag 22 mei 2016 02:26 schreef deadprez het volgende:
Die dandybleu is echt niet goed in zijn hoofd.
net als ashq trouwens, wat een randdebiel is dat ookquote:Op zondag 22 mei 2016 02:26 schreef deadprez het volgende:
Die dandybleu is echt niet goed in zijn hoofd.
Tuurlijk, ik moet er ook altijd wel om lachen hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach wel tof dat ze het iig probeert toch
watje, je kunt je vrouw toch wel aanquote:Op zondag 22 mei 2016 02:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, er staat ook nog zoiets als mijn eigen veiligheid op het spel. Laat ik dat maar niet proberen.
Ben ikquote:Op zondag 22 mei 2016 02:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben wel echt de normaalste in deze sc volgens mij
ja ook zo'n raar gevalquote:Op zondag 22 mei 2016 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net als ashq trouwens, wat een randdebiel is dat ook
Snap ik. Kun je je voorstellen waar ik doorheen ga.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik had echt een hele hoop wtf-momenten tijdens het lezen van deze post
kom je uit zo'n waarzeggers familie die op de kermis staat?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Snap ik. Kun je je voorstellen waar ik doorheen ga.
Maar volgens mijn schoonmoeder is het volstrekt logisch en zag ze dit vier jaar geleden al aankomen dus het komt wel goed.
ik hoop het voor jequote:Op zondag 22 mei 2016 02:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar volgens mijn schoonmoeder is het volstrekt logisch en zag ze dit vier jaar geleden al aankomen dus het komt wel goed.
madllieff ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
ik denk dat remqo de normaalste van deze sc is
Ja, ach, deal with it. Meer kun je er niet aan doen.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit een hele nuchtere familie en ik ben zelf ook heel nuchter. Vind/vond dat kaartengetrek enzo ook allemaal bullshit en lach me vierkant om Astro TV.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom je uit zo'n waarzeggers familie die op de kermis staat?
Noem me ouderwets maar ik ben van mening dat als je kinderen krijgt je dat sowieso moet afzweren.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik hoop het voor je![]()
geen drugs pakken de komende tijd
intresseert me nietquote:Op zondag 22 mei 2016 02:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit een hele nuchtere familie en ik ben zelf ook heel nuchter. Vind/vond dat kaartengetrek enzo ook allemaal bullshit en lach me vierkant om Astro TV.
Nou ja, ik laat het ook een beetje over me heen komen. Zat al een tijdje (jaren) met iets waar ik veel over pieker, en laatst deed mijn brein HEY MYRR, GOOI ANDERS JE HART CHAKRA GEWOON EVEN OPEN en toen kon ik ineens janken. Ik ken chakra's alleen maar van plaatjes van Facebook...quote:Op zondag 22 mei 2016 02:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ach, deal with it. Meer kun je er niet aan doen.
Neuh dat vind ik niet. Af en toe op een feest een pil pakken of zo moet prima kunnen.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Noem me ouderwets maar ik ben van mening dat als je kinderen krijgt je dat sowieso moet afzweren.
sowieso drugs helemaal afweren, verbieden, hoge boetes, celstraffen etc. net als die president in venezuelaquote:Op zondag 22 mei 2016 02:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Noem me ouderwets maar ik ben van mening dat als je kinderen krijgt je dat sowieso moet afzweren.
ja aspirientje ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Neuh dat vind ik niet. Af en toe op een feest een pil pakken of zo moet prima kunnen.
Je moet gewoon samen met je vriend je kind opvoeden. Doen mensen al duizenden jaren. Jullie houden allebei van jullie kind en daar gaat het om. Geen onzin, gewoon opvoeden met je hart, meer heb je niet nodig.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik laat het ook een beetje over me heen komen. Zat al een tijdje (jaren) met iets waar ik veel over pieker, en laatst deed mijn brein HEY MYRR, GOOI ANDERS JE HART CHAKRA GEWOON EVEN OPEN en toen kon ik ineens janken. Ik ken chakra's alleen maar van plaatjes van Facebook...
hehequote:
Nja, ik heb al twee maanden terug geregeld dat zijn peetmoeder het hele weekend oppast. Ben wel een goede en toegewijde moeder vind ik zelf, maar mag af en toe (twee keer per jaar ofzo) ook wel een weekendje voor mezelf. Een pilletje is echt niet zo dat ik een week niets meer kan ofzo en meteen drugsverslaafd ben.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
vind hier ook echt niks mis meequote:Op zondag 22 mei 2016 02:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nja, ik heb al twee maanden terug geregeld dat zijn peetmoeder het hele weekend oppast. Ben wel een goede en toegewijde moeder vind ik zelf, maar mag af en toe (twee keer per jaar ofzo) ook wel een weekendje voor mezelf. Een pilletje is echt niet zo dat ik een week niets meer kan ofzo en meteen drugsverslaafd ben.
Ik heb het niet eens over mijn aura gehad. Gek genoeg had mijn schoonmoeder het er net wel over dat ik dat moet doen, dus je bent wel ff busten vriend. Jij hebt je ingelezen.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik reinig ook dagelijks mijn aura en gooi mijn hart chakra open
Nee joh, moet er niet aan denken. Durf niet eens meer dan twee wijntjes te nemen als mijn kind in de buurt is.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind hier ook echt niks mis mee
tis niet alsof je op de bank lijnen pep zit te vatten met je baby op schoot
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh, moet er niet aan denken. Durf niet eens meer dan twee wijntjes te nemen als mijn kind in de buurt is.
Moeder en vader ben je 24/7, 365 dagen per dag. Dadelijk als ze ouder worden kun je ontspannen, maar nu moet je je leven volledig in dienst stellen van het kind ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nja, ik heb al twee maanden terug geregeld dat zijn peetmoeder het hele weekend oppast. Ben wel een goede en toegewijde moeder vind ik zelf, maar mag af en toe (twee keer per jaar ofzo) ook wel een weekendje voor mezelf. Een pilletje is echt niet zo dat ik een week niets meer kan ofzo en meteen drugsverslaafd ben.
ik ben sowieso een welbelezen persoonquote:Op zondag 22 mei 2016 02:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over mijn aura gehad. Gek genoeg had mijn schoonmoeder het er net wel over dat ik dat moet doen, dus je bent wel ff busten vriend. Jij hebt je ingelezen.
Jawel, mijn schoonmoeder, maar zijn peetmoeder, is gezien mijn eigen moeder ons in de steek heeft gelaten door naar Zweden te verhuizen en inmiddels in Nieuw - Zeeland woont (met mijn goedkeuring), een beetje mijn moeder geworden. Zij was de beste vriendin van mijn moeder, maar heeft destijds een beetje de moederrol over zich genomen. Zij is dus zo goed als oma.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moeder en vader ben je 24/7, 365 dagen per dag. Dadelijk als ze ouder worden kun je ontspannen, maar nu moet je je leven volledig in dienst stellen van het kind ja.
En tuurlijk mag je er weleens tussenuit, maar naar mijn mening moet je het dan het dichtstbij zoeken, zijn er geen grootouders meer?
Ik val je ook niet aan hoor, daar heb ik om te beginnen helemaal geen recht toe. Oudere mensen hebben nog weleens de vervelende gewoonte om alles zogenaamd beter te weten. Soms moet je jezelf weleens voor je schedel slaan en zeggen, 'joh, frank, wat kraam je voor kortzichtige onzin uit'.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jawel, mijn schoonmoeder, maar zijn peetmoeder, is gezien mijn eigen moeder ons in de steek heeft gelaten door naar Zweden te verhuizen en inmiddels in Nieuw - Zeeland woont (met mijn goedkeuring), een beetje mijn moeder geworden. Zij was de beste vriendin van mijn moeder, maar heeft destijds een beetje de moederrol over zich genomen. Zij is dus zo goed als oma.
Begin wel toe te zijn aan een nachtje+volledige dag voor mezelf. Mag ook wel, hij is bijna vijf maanden. Zal hem wel missen, maar ben ook pas 25. Even een weekendje ontladen en dan weer een paar maanden moederen jatoch.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:38 schreef deadprez het volgende:
Het is ook niet goed voor het kind als myrr zichzelf volledig weg gaat cijferen en niet af en toe iets leuks voor zichzelf gaat doen, daar raak je ook behoorlijk gestresst van denk ik
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:40 schreef Myrr het volgende:
Ga sowieso levensverhalen ophangen over hem tegen wildvreemden en op de after ga ik iedereen die aanwezig is voorzien van schone sokken en chille joggingbroeken. En voldoende water. Want water.
Ik vind mijn leeftijd een prima leeftijd om moeder te zijn. Lekker alert en vol energie. Straks afstuderen, dan nog een jonkie ter wereld brengen en daarna als ze naar school zijn zelf hopelijk weer verder studeren. M'n leven is net begonnen. Ik heb er geen moeite mee te moederen nu, geniet er volop van. Zou het zo weer doen als ik terug kon gaan naar de dag dat ik bevrucht werd, met deze wetenschap.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik val je ook niet aan hoor, daar heb ik om te beginnen helemaal geen recht toe. Oudere mensen hebben nog weleens de vervelende gewoonte om alles zogenaamd beter te weten. Soms moet je jezelf weleens voor je schedel slaan en zeggen, 'joh, frank, wat kraam je voor kortzichtige onzin uit'.
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat jullie het volgens mij prima redden zo en dat je geen enkele twijfel nodig hebt. Op jouw leeftijd moeder, je hebt het maar te doen.
Maar laat je niet gek maar door onzin.
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Frank, ook tijdens het festival en op de after ben ik moeder hoor.Ga sowieso levensverhalen ophangen over hem tegen wildvreemden en op de after ga ik iedereen die aanwezig is voorzien van schone sokken en chille joggingbroeken. En voldoende water. Want water.
Jimmy is het hier mee eens.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
joh, frank, wat kraam je voor kortzichtige onzin uit'.
truequote:Op zondag 22 mei 2016 02:45 schreef Myrr het volgende:
Maar jouw 'oude mensen ervaring', geen enkel probleem mee. Zo ben ik straks ook. En DP ook, en hzaw ook. Eigenlijk iedereen, en dat is goed bedoeld.
Maak je niet druk joh.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, maar Myrr, excuus dat ik soms geweldig betweterig kan zijn.
Je doet het geweldig om terug te komen naar het punt, je hebt een moederinstinct en je moet wat jou het juiste lijkt - maar ik denk dat je dat allang hebt gedaan.
Sorry voor het belerende.
Ook echt.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
KLB / deze is ook sadist
Serieus, wtf is dit?
hoezo ik ook? ;squote:Op zondag 22 mei 2016 02:45 schreef Myrr het volgende:
Maar jouw 'oude mensen ervaring', geen enkel probleem mee. Zo ben ik straks ook. En DP ook, en hzaw ook. Eigenlijk iedereen, en dat is goed bedoeld.
Je bent ingelezen en dus ooit even wijs als onze Frank.quote:
pls ben nu al veel wijzer dan frankquote:Op zondag 22 mei 2016 02:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je bent ingelezen en dus ooit even wijs als onze Frank.
Het is dan onze taak jongeren te behoeden.
Nou goed, om het af te sluiten dan, volg jullie gevoel. Dat is mijn tip.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh.
Blijf vooral lekker doen. En dank jeik ben nog nooit zo vol vertrouwen over mezelf geweest als nu. Moederschap.
I own it.
En dat is mooi. Er wordt altijd geraaskald dat niemand tegenwoordig meer iets weet, maar er zijn altijd die net iets meer weten.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pls ben nu al veel wijzer dan frank
Bitch pls. Fouten maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik behoed niemand ergens voor, fouten maken hoort bij het proces
ik ben ook het oudste kind, het probeerseltje. vierkant mislukt mankeert van alles aan me, maar met mijn zusje komt het wel goed want paps en mams hebben op mij alle fouten gemaakt en geleerdquote:Op zondag 22 mei 2016 02:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bitch pls. Fouten maken.
Nee grapje, dat gaat echt wel komen. Het is dan ook mijn kladkind.
pics van je zusjequote:Op zondag 22 mei 2016 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben ook het oudste kind, het probeerseltje. vierkant mislukt mankeert van alles aan me, maar met mijn zusje komt het wel goed want paps en mams hebben op mij alle fouten gemaakt en geleerd
het enige dat ik weet is dat ik niets weetquote:Op zondag 22 mei 2016 02:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat is mooi. Er wordt altijd geraaskald dat niemand tegenwoordig meer iets weet, maar er zijn altijd die net iets meer weten.
hee vriend. Hoe oud Ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben ook het oudste kind, het probeerseltje. vierkant mislukt mankeert van alles aan me, maar met mijn zusje komt het wel goed want paps en mams hebben op mij alle fouten gemaakt en geleerd
nice ik ga nu heel het internet afzoeken tot ik haar vindquote:Op zondag 22 mei 2016 02:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die is model staat vast wel ergens
jij opende ooit een topic in KLB dat je het best kut vond dat iedereen alleen nog maar over je baby vroeg, hoe het ging etcquote:Op zondag 22 mei 2016 02:54 schreef Myrr het volgende:
De fout vorige keer was dat ik geen oppas had die ook de volgende hele dag nog oppaste. Tot slot van rekening was het oppassen ook nog bij ons thuis.
Nu bedje geregeld voor bij peetmams, hele doos Nutrilon mee, pak Pampers, en het komt wel goed. De wetenschap dat het meerdere dagen is, is wel fijn. Vorige keer zat ik met mijn koppijn tegen een keihard lachende baby aan te kijken. Dat was echtmaar gaf ook een ontzettend kutgevoel omdat ik niet 100% kon functioneren.
hehehequote:Op zondag 22 mei 2016 02:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij opende ooit een topic in KLB dat je het best kut vond dat iedereen alleen nog maar over je baby vroeg, hoe het ging etc
zelf lul je ook alleen maar over je kind
We zitten je toch ook maar een beetje gek te makenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:54 schreef Myrr het volgende:
De fout vorige keer was dat ik geen oppas had die ook de volgende hele dag nog oppaste. Tot slot van rekening was het oppassen ook nog bij ons thuis.
Nu bedje geregeld voor bij peetmams, hele doos Nutrilon mee, pak Pampers, en het komt wel goed. De wetenschap dat het meerdere dagen is, is wel fijn. Vorige keer zat ik met mijn koppijn tegen een keihard lachende baby aan te kijken. Dat was echtmaar gaf ook een ontzettend kutgevoel omdat ik niet 100% kon functioneren.
GODVERDOMMEquote:
Nja, mijn ouders hebben bij beide kinderen vol gefaald. Ons 'doel' is dan ook dat vooral niet te doen. Dan zitten we met zijn tweetjes boven ons kind die een volle lachkick heeft, en dat is gewoon wat we willen voor onze zoon. Twee liefdevolle ouders die van elkaar houden. Begrijp ook niet hoe je als moeder je kinderen in de steek kunt laten, en dan als vader die de verantwoordelijkheid perse wilde, alcoholist kunt worden en al je geld uit kunt geven aan vakanties maar er dan weinig geld is voor kleding en scholing van je kinderen.quote:Op zondag 22 mei 2016 02:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je eerder op bed gaat kun je 's ochtends met de ochtendkliek meelullen zoals chai etc en zit je nu niet alleenquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij opende ooit een topic in KLB dat je het best kut vond dat iedereen alleen nog maar over je baby vroeg, hoe het ging etc
zelf lul je ook alleen maar over je kind
Precies. Dat zeiden we vroeger ook al tegen elkaar.quote:
slapen gaat toch niet meer lukken dus dat zal sowieso wel gebeurenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je eerder op bed gaat kun je 's ochtends met de ochtendkliek meelullen zoals chai etc en zit je nu niet alleen
ohquote:Op zondag 22 mei 2016 02:59 schreef Remqo het volgende:
Banshee is afgelopen.
terecht ook wel het laatste seizoen stelde niet veel voor.
jquote:Op zondag 22 mei 2016 02:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nja, mijn ouders hebben bij beide kinderen vol gefaald. Ons 'doel' is dan ook dat vooral niet te doen. Dan zitten we met zijn tweetjes boven ons kind die een volle lachkick heeft, en dat is gewoon wat we willen voor onze zoon. Twee liefdevolle ouders die van elkaar houden. Begrijp ook niet hoe je als moeder je kinderen in de steek kunt laten, en dan als vader die de verantwoordelijkheid perse wilde, alcoholist kunt worden en al je geld uit kunt geven aan vakanties maar er dan weinig geld is voor kleding en scholing van je kinderen.
Is wel goed gekomen hoor, met m'n paps. Na een uitbrander voor mij. Hij heeft nu een stiefdochter en daar flikt hij het wel ff bij op een geweldige manier, ben trots op hem.
je bent veelte opgewekt en blij voor mijquote:Op zondag 22 mei 2016 02:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nja, mijn ouders hebben bij beide kinderen vol gefaald. Ons 'doel' is dan ook dat vooral niet te doen. Dan zitten we met zijn tweetjes boven ons kind die een volle lachkick heeft, en dat is gewoon wat we willen voor onze zoon. Twee liefdevolle ouders die van elkaar houden. Begrijp ook niet hoe je als moeder je kinderen in de steek kunt laten, en dan als vader die de verantwoordelijkheid perse wilde, alcoholist kunt worden en al je geld uit kunt geven aan vakanties maar er dan weinig geld is voor kleding en scholing van je kinderen.
Is wel goed gekomen hoor, met m'n paps. Na een uitbrander voor mij. Hij heeft nu een stiefdochter en daar flikt hij het wel ff bij op een geweldige manier, ben trots op hem.
Is dat niet zo'n die heel hard gilt?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:59 schreef Remqo het volgende:
Banshee is afgelopen.
terecht ook wel het laatste seizoen stelde niet veel voor.
Ja, en jij bent veel te depressief voor mij. Laat lekker.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
j
[..]
je bent veelte opgewekt en blij voor mij
je mag van mij praten waarover je praten wil hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 03:00 schreef Myrr het volgende:
HZAW als jij volgende keer gewoon alleen Hoi Myrr zegt en niet eeuwig doordraaft over die fijne dag dan zal ik niet over die dwergmyrr praten ok.
Myrr, voor wat het waard is, ik denk dat het wel goed komt met jullie drieënquote:Op zondag 22 mei 2016 03:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, en jij bent veel te depressief voor mij. Laat lekker.
Ok hou je bek dan als ik over m'n kind praat.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mag van mij praten waarover je praten wil hoor
Hee, onze nachtdame.quote:
ben gwn realistquote:Op zondag 22 mei 2016 03:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, en jij bent veel te depressief voor mij. Laat lekker.
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Myrr, voor wat het waard is, ik denk dat het wel goed komt met jullie drieën
doe donna UI eens terug ik herkende je bijna niequote:
wrm niet?quote:Op zondag 22 mei 2016 03:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, onze nachtdame.
Ik niet. Al 32 jaar getrouwd, geen kinderen.
Ja, ik ook. Daarom ook altijd als mijn vriend zegt 'Wij blijven voor altijd samen jatoch' dat ik zeg 'Tijd zal het leren.'quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ok hou je bek dan als ik over m'n kind praat.![]()
Normaal heb ik daar ook niet echt zin in (in de zin van hij kan nog niks behalve shit in zijn mond stoppen) maar nu vanavond wel.
het enige juiste antwoordquote:Op zondag 22 mei 2016 03:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Daarom ook altijd als mijn vriend zegt 'Wij blijven voor altijd samen jatoch' dat ik zeg 'Tijd zal het leren.'
Best deprimerend antwoord eigenlijk.
Ja, serieus, als je zo gaat doen kun je me de volgende keer ook gewoon straal negeren hoor als ik hier kom.quote:
GIL NIET ZO.quote:
Soms wordt iets weleens voor je bepaald zonder dat je daar een iets in hebt te zeggen. Toen we jonger waren hadden we best kinderen gewild, heel graag zelfs, maar ja. De natuur bepaalt soms anders.quote:
ja, maar dat vind ik minder leukquote:Op zondag 22 mei 2016 03:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, serieus, als je zo gaat doen kun je me de volgende keer ook gewoon straal negeren hoor als ik hier kom.
Het was een gevalletje de butler deed hetquote:Op zondag 22 mei 2016 03:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n die heel hard gilt?
ahw dat is wel sneu, ik dacht altijd dat jullie bewust kinderloos warenquote:Op zondag 22 mei 2016 03:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms wordt iets weleens voor je bepaald zonder dat je daar een iets in hebt te zeggen. Toen we jonger waren hadden we best kinderen gewild, heel graag zelfs, maar ja. De natuur bepaalt soms anders.
Maar je kunt zo goed gelukkig zijn zonder hoor.
ohw, ja dat geloof ik ook welquote:Op zondag 22 mei 2016 03:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms wordt iets weleens voor je bepaald zonder dat je daar een iets in hebt te zeggen. Toen we jonger waren hadden we best kinderen gewild, heel graag zelfs, maar ja. De natuur bepaalt soms anders.
Oké, dan moet je gewoon niet zo omslachtig doen want dat irriteert. Ik ben aardig, laat me lekker aardig zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, maar dat vind ik minder leuk
32 jaarquote:Op zondag 22 mei 2016 03:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, onze nachtdame.
Ik niet. Al 32 jaar getrouwd, geen kinderen.
Toen we ouder waren wel, maar toen we rond de 25 a 30 waren hebben we het wel degelijk gewild.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ahw dat is wel sneu, ik dacht altijd dat jullie bewust kinderloos waren
irriteert niet hoor, amuseertquote:Op zondag 22 mei 2016 03:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oké, dan moet je gewoon niet zo omslachtig doen want dat irriteert. Ik ben aardig, laat me lekker aardig zijn.Heb geen zin in omslachtigheid.
Aight, fijn dat jullie je er zo goed bij neer hebben kunnen leggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toen we ouder waren wel, maar toen we rond de 25 a 30 waren hebben we het wel degelijk gewild.
Maar met alles krijg je vrede en voor alles valt wel iets te verzinnen. En ik heb ik er ook echt geen spijt van hoor 'awh' is niet op zijn plaats, maar ooit hebben we het wel gewild. Niet gelukt, ook prima.
Aardig zijn is onderschat.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oké, dan moet je gewoon niet zo omslachtig doen want dat irriteert. Ik ben aardig, laat me lekker aardig zijn.Heb geen zin in omslachtigheid.
je bent zelf standaard kutquote:
dankquote:
slaap lkkrquote:Op zondag 22 mei 2016 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou ben hier alweer 10 minuten langer dan gepland met jullie gezwam
byebye
Het heeft me eigenlijk geen kloot vooruit geholpenquote:
truste zalwelquote:Op zondag 22 mei 2016 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
byebye
aardig zijn moet je ook niet doen omdat het jou helptquote:Op zondag 22 mei 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het heeft me eigenlijk geen kloot vooruit geholpen
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
byebye
Ik kan ook best bot en lomp zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
aardig zijn moet je ook niet doen omdat het jou helpt
niks mis meequote:
die verkopers aan de deur laatst.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
die verkopers aan de deur laatst.
gewoon de deur voor z'n neus dichtgesmeten toen hij een heel pleidooi hield
Mij wel, maar ik kan niet anders zijn dan wie ik ben. Misschien is dat het, iedereen is wie hij is toch? Balans. Ik zou gek worden van alleen maar klonen van mezelf.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel heel kort door de bocht natuurlijk, we zullen nooit weten wie van ons tweeën geen kinderen op de wereld kan zetten (al vermoed ik dat ik door mijn levensstijl wellicht weleens de schuldige kan zij). Maar ze heeft toen wel in de put gezeten ja, maar goed, we doen alles samen, zijn gelukkig samen, nou ja, dan heb je geen kinderen. So be it. Je kunt niet alles hebben in het leven. We hadden en hebben niets te klagen.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight, fijn dat jullie je er zo goed bij neer hebben kunnen leggen.
Na 3x nee zeggen, snapte hij het nietquote:Op zondag 22 mei 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is wel een beetje aso :$ je kunt ook gewoon netjes zeggen dat je geen interesse hebt
ohquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel heel kort door de bocht natuurlijk, we zullen nooit weten wie van ons tweeën geen kinderen op de wereld kan zetten (al vermoed ik dat ik door mijn levensstijl wellicht weleens de schuldige kan zij). Maar ze heeft toen wel in de put gezeten ja, maar goed, we doen alles samen, zijn gelukkig samen, nou ja, dan heb je geen kinderen. So be it. Je kunt niet alles hebben in het leven. We hadden en hebben niets te klagen.
Net een mensquote:
Die Jehova's hebben de naam, maar die gaan wel weg als je het netjes vraagt. Die deurverkopers die blijven het proberenquote:
Jeetje.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2016 03:22:18 ]
Jehova's vind ik sowieso anders, die komen langs de deuren omdat ze oprecht het beste met je voorhebben.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die Jehova's hebben de naam, maar die gaan wel weg als je het netjes vraagt. Die deurverkopers die blijven het proberen
altijd goed voor de mensen jijquote:Op zondag 22 mei 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jehova's vind ik sowieso anders, die komen langs de deuren omdat ze oprecht het beste met je voorhebben.
Ik heb ze nog nooit aan de deur gehad, maar zou het sowieso wel interessant vinden om te horen wat ze te vertellen hebben.
Tja, dan was je aardig tegen de verkeerde mensen in de verkeerde situaties. Of je bent te aardig geweest. Je moet aardig zijn tot een bepaald niveau, niet meer dan dat je aardig voor jezelf bent.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ergste wat ik toen ooit heb meegemaakt - en ik huil niet snel hoor - was toen ze vroeg (en ze is zo geëmancipeerd als de pest) 'zie je me nu nog wel voor volle vrouw aan'.quote:
Ik doe mijn best.quote:
Jij bent mijn spirit animal.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ergste wat ik toen ooit heb meegemaakt - en ik huil niet snel hoor - was toen ze vroeg (en ze is zo geëmancipeerd als de pest) 'zie je me nu nog wel voor volle vrouw aan'.
Dat vond ik zo verschrikkelijk, ik kan er weer om huilen als ik er aan denk. Dat gezicht toen en die toon in haat stem. Natuurlijk zie je dat, je bent toch niet samen voor zoiets. Je bent samen omdat je van elkaar houdt.
ahw ja tering, kan me voorstellen dat je dan emotioneel wordtquote:Op zondag 22 mei 2016 03:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ergste wat ik toen ooit heb meegemaakt - en ik huil niet snel hoor - was toen ze vroeg (en ze is zo geëmancipeerd als de pest) 'zie je me nu nog wel voor volle vrouw aan'.
Dat vond ik zo verschrikkelijk, ik kan er weer om huilen als ik er aan denk. Dat gezicht toen en die toon in haat stem. Natuurlijk zie je dat, je bent toch niet samen voor zoiets. Je bent samen omdat je van elkaar houdt.
Mooi tochquote:Op zondag 22 mei 2016 03:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel heel kort door de bocht natuurlijk, we zullen nooit weten wie van ons tweeën geen kinderen op de wereld kan zetten (al vermoed ik dat ik door mijn levensstijl wellicht weleens de schuldige kan zij). Maar ze heeft toen wel in de put gezeten ja, maar goed, we doen alles samen, zijn gelukkig samen, nou ja, dan heb je geen kinderen. So be it. Je kunt niet alles hebben in het leven. We hadden en hebben niets te klagen.
Ik heb ze geregeld aan de deur gehad, ze zijn idd beleefd in benadering en een keertje een kwartier lang met een kereltje aan de deur slap zitten ouwehoeren over het idee 'God'quote:Op zondag 22 mei 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jehova's vind ik sowieso anders, die komen langs de deuren omdat ze oprecht het beste met je voorhebben.
Ik heb ze nog nooit aan de deur gehad, maar zou het sowieso wel interessant vinden om te horen wat ze te vertellen hebben.
Hoe oud zijn die koters - of mag ik dat nog wel gebruiken - van jou eigenlijk?quote:Op zondag 22 mei 2016 03:21 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mooi toch![]()
Kinderen geven ook een hoop zorgen, mèn do I know. Ja, bewust voor gekozen en we gaan ervoor maar soms.......Grrrrrr.
Ben een goeie sukkel,quote:Op zondag 22 mei 2016 03:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tja, dan was je aardig tegen de verkeerde mensen in de verkeerde situaties. Of je bent te aardig geweest. Je moet aardig zijn tot een bepaald niveau, niet meer dan dat je aardig voor jezelf bent.Wanneer je aardiger bent voor anderen dan voor jezelf helpt het je idd geen kloot vooruit.
Nee een vervolggesprek zou voor mij ook niet echt hoevenquote:Op zondag 22 mei 2016 03:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb ze geregeld aan de deur gehad, ze zijn idd beleefd in benadering en een keertje een kwartier lang met een kereltje aan de deur slap zitten ouwehoeren over het idee 'God'
Was wel geinig, maar had niet zo'n zin in een vervolggesprek![]()
Die verkopers doen het er om,... daar had ik ooit een paintklacht over
we zeggen tegen jou toch ook geen u ondanks dat je al een jaar of 100 bentquote:Op zondag 22 mei 2016 03:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die koters - of mag ik dat nog wel gebruiken - van jou eigenlijk?
KLB / [Paint] Oxxio-jehova's aan de deurquote:Op zondag 22 mei 2016 03:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee een vervolggesprek zou voor mij ook niet echt hoeven![]()
linkje naar paintklacht?
Niets mis mee, zolang je jezelf maar bewaakt.quote:
waarom zou je willen huilenquote:
quote:
wat is er nou allemaal aan de hand danquote:
15 en 19 (en aanhang), dus als ik soms raar reageer dan komt dat omdat mijn hersenen gefrituurd zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die koters - of mag ik dat nog wel gebruiken - van jou eigenlijk?
Wacht wat. Ik dacht dat jij ongeveer van mijn leeftijd was.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
15 en 19 (en aanhang), dus als ik soms raar reageer dan komt dat omdat mijn hersenen gefrituurd zijn.
Wat ik zo leuk vind aan oude paint-topics lezen iedereen bejubelt de paint, maar gaat zelden op de klacht inquote:
Mwah, ik kan het me zo ongeveer wel voorstellen ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
15 en 19 (en aanhang), dus als ik soms raar reageer dan komt dat omdat mijn hersenen gefrituurd zijn.
De oudste ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wacht wat. Ik dacht dat jij ongeveer van mijn leeftijd was.
RIP Impressie (en Myrr). Nou ja, over een paar jaar zijn ze je huis uit. Niet dat de zorgen dan ophouden ofzo...quote:Op zondag 22 mei 2016 03:26 schreef Impressme het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 03:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niets mis mee, zolang je jezelf maar bewaakt.Ik maak geen vlogs of zoiets dergelijksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
het zijn bij jou meestal ook gewoon terechte klachten die bijna iedereen wel herkent, daar valt dan vaak ook minder over te zeggenquote:Op zondag 22 mei 2016 03:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat ik zo leuk vind aan oude paint-topics lezen iedereen bejubelt de paint, maar gaat zelden op de klacht in
Thanxquote:Op zondag 22 mei 2016 03:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wacht wat. Ik dacht dat jij ongeveer van mijn leeftijd was.
quote:
Een hoop klachten speelden zich meestal af in de MacDonaldsquote:Op zondag 22 mei 2016 03:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
het zijn bij jou meestal ook gewoon terechte klachten die bijna iedereen wel herkent, daar valt dan vaak ook minder over te zeggen
Echt heh, maar ik zou ze voor geen goud willen missenquote:Op zondag 22 mei 2016 03:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
RIP Impressie (en Myrr). Nou ja, over een paar jaar zijn ze je huis uit. Niet dat de zorgen dan ophouden ofzo...
slaap lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 03:34 schreef Myrr het volgende:
Ik ga naar bed, die bolle pannenkoek ligt over vier uurtjes alweer tegen het plafond aan te brabbelen.
Ach, zo ken ik weer een goedzak die dat wel doetquote:
Trustequote:Op zondag 22 mei 2016 03:34 schreef Myrr het volgende:
Ik ga naar bed, die bolle pannenkoek ligt over vier uurtjes alweer tegen het plafond aan te brabbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |