En toch blijf jij je maar weer verdedigen tegen die God. Alles wat jij zegt valt in principe te herleiden of tegen te stellen tegen een god.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor, doe je het weer
god is ook maar gewoon de onbewogen beweger niets bijzonders die man
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 22 mei 2016 01:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij speelt yakuza, niet schijnheilig gaan doen over gekke shit in games
Ik geef wel antwoord, maar mijn antwoord bevredigd jou niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien heb ik jou wel zo vormgegeven dat je me negeert hoe erg ik ook aandring, dat doe je immers op alle vragen
nee want je zit vast in je denkpatronenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En toch blijf jij je maar weer verdedigen tegen die God. Alles wat jij zegt valt in principe te herleiden of tegen te stellen tegen een god.
slaap lekkerquote:
die eerste keer in yakuza 4 dat je iets moest filmen ofzo en opeens een panty thief van een flatgebouw sprong, wist even niet meer wat ik moest denkenquote:
je ontwijkt vragen en gaat niet in op het punt dat noem ik niet echt antwoordenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik geef wel antwoord, maar mijn antwoord bevredigd jou niet.
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:55 schreef Trollscience het volgende:
krijgen jullie soms een stijve als je een bepaald woord leest?
ja m'n eigen naamquote:Op zondag 22 mei 2016 01:55 schreef Trollscience het volgende:
krijgen jullie soms een stijve als je een bepaald woord leest?
Neuh, we lullen in een cirkel. Daar ontkom je vaak niet aan wat betreft dit onderwerp.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee want je zit vast in je denkpatronen
terechte klaagquote:
nee hoor ben heel domquote:Op zondag 22 mei 2016 01:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, we lullen in een cirkel. Daar ontkom je vaak niet aan wat betreft dit onderwerp.
Maar ik moet eerlijk toegeven, je bent een slimme kerel met leuke ideeën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |