Ja, dat zeg ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, hij zegt dat mannen ook van romantiek houden
ik zeg dat ie niet moet generaliseren
dus dat niet alle mannen van romantiek houden
huhquote:Op zondag 22 mei 2016 01:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.
Ik zeg dus dat jij dan ook van romantiek houdt.. Laat maar
nee hoor, doe je het weerquote:Op zondag 22 mei 2016 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, want jouw uitspraak, die stoelt op een oud dogma, namelijk het middelpunt is de alfa en omega.
De alfa en omega, kan veel meer dan in het middelpunt staan, dat is die ze in verschillende religies God noemen.
Dus je kunt je in allerlei bochten wringen, in principe vergelijk jij je met die opmerking met een Almachtige God. Of je nu wil of niet.
steve jobs heeft de iphone gamaakt maar weet ook niet wat die denktquote:Op zondag 22 mei 2016 01:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben jouw verbeelding, dus alleen jij kan weten waarom ik hem niet deel. Overigens zit het toch al in je hoofd, aangezien ik ook in je hoofd zit.
hoezo word?quote:
Je kan niet bij je eigen gedachten komen.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
steve jobs heeft de iphone gamaakt maar weet ook niet wat die denkt
kan of wilquote:Op zondag 22 mei 2016 01:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan niet bij je eigen gedachten komen.
Ik was het nietquote:
daar zijn de meningen over verdeeldquote:
De wil is er, anders zou je er niet naar vragen.quote:
....quote:Op zondag 22 mei 2016 01:51 schreef Der_Mann het volgende:
even een paar personages in fire emblem met elkaar laten vechten zodat ik ze kan laten neuken
we leven in de toekomst
misschien heb ik jou wel zo vormgegeven dat je me negeert hoe erg ik ook aandring, dat doe je immers op alle vragenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
De wil is er, anders zou je er niet naar vragen.
Moet jij nodig zeggen.. met je jodenkoekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |