Jij wil gewoon dat alle minderjarigen net zo'n kutjeugd hebben als jijquote:Op zondag 22 mei 2016 01:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet vind kunnen. Je dient als volwassene geen minderjarigen aan te sporen om seks te hebben.
checkquote:Op zondag 22 mei 2016 01:43 schreef deadprez het volgende:
romantiek is samen jezelf in een psychose snuiven
jodengoudquote:Op zondag 22 mei 2016 01:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij houdt blijkbaar ook van romantiek, dp/jodenkoek.
snap sowieso niet dat jij typtquote:Op zondag 22 mei 2016 01:44 schreef Der_Mann het volgende:
ik snap niet hoe jullie dat doen, in hoofdletters typen is echt kaolo gay
Weet ik niet, ik ben slechts jouw verbeelding.quote:
ga je nou serieus zeggen dat een jeugd met pokemon, dragonball z, nintendo 64 en yu-gi-oh kaarten kut wasquote:Op zondag 22 mei 2016 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat alle minderjarigen net zo'n kutjeugd hebben als jij
Ha Hermann.quote:
ik heb je een mening gegeven, deel hemquote:Op zondag 22 mei 2016 01:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ben slechts jouw verbeelding.
yu-gi-oh was wel echt kut jaquote:Op zondag 22 mei 2016 01:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga je nou serieus zeggen dat een jeugd met pokemon, dragonball z, nintendo 64 en yu-gi-oh kaarten kut was
schaam jezelf
maar jij hebt mij gemaaktquote:Op zondag 22 mei 2016 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap sowieso niet dat jij typt
ewaaaquote:
Jodenkoek.quote:
Nee, want jouw uitspraak, die stoelt op een oud dogma, namelijk het middelpunt is de alfa en omega.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, want iets creëren staat niet gelijk aan alwetend of almachtig. jij trekt vergaande conclusies die niet kloppen
Hoiquote:
ja, hij zegt dat mannen ook van romantiek houdenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jodenkoek.
Hij zegt mannen ook... en jij niet zo generaliseren oid
jeetjequote:Op zondag 22 mei 2016 01:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ging altijd tegen mijn broer battlen en onze lifepoints bijhouden op papier
Ik ben jouw verbeelding, dus alleen jij kan weten waarom ik hem niet deel. Overigens zit het toch al in je hoofd, aangezien ik ook in je hoofd zit.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb je een mening gegeven, deel hem
vond er echt geen fuck aanquote:Op zondag 22 mei 2016 01:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
serie was ook tof
wat zit je allemaal stoer te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |