Maar als je de Almachtige, Alwetende bent heb je toch niets aan uitdaging, je bent immers de personificatie van uitdaging, jij kent geen uitdaging. In die zin, waarom dan toch 90& ondrinkbaar maken?quote:
Komt wel goed fylax, jou kennende heb je ongetwijfeld een romantisch ideetje verzonnen om het weer goed te maken - wel eventjes wachten daarmee trouwens.quote:
ik zeg enkel dat ik het middelpunt van de wereld ben en de gehele wereld zoals ik hem beleef voorkomt uit mijn eigen verbeelding jij zegt nu iets heel andersquote:Op zondag 22 mei 2016 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als je de Almachtige, Alwetende bent heb je toch niets aan uitdaging, je bent immers de personificatie van uitdaging, jij kent geen uitdaging. In die zin, waarom dan toch 90& ondrinkbaar maken?
gewoon keiharde goedmaakseksquote:Op zondag 22 mei 2016 01:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt wel goed fylax, jou kennende heb je ongetwijfeld een romantisch ideetje verzonnen om het weer goed te maken - wel eventjes wachten daarmee trouwens.
Chicks houden niet van romantiekquote:Op zondag 22 mei 2016 01:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt wel goed fylax, jou kennende heb je ongetwijfeld een romantisch ideetje verzonnen om het weer goed te maken - wel eventjes wachten daarmee trouwens.
Nee, jij zegt enkel iets, maar tegelijk beweer je heel veel meer. Tevens de reden ook waarom er vroeger zoveel stront aan de knikker was.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zeg enkel dat ik het middelpunt van de wereld ben en de gehele wereld zoals ik hem bleef voorkomt uit mijn eigen verbeelding jij zegt nu iets heel anders
Die hebben ook gewoon seks. Met elkaar kan wel.quote:
waarom nietquote:
Dat heeft een andere redenquote:
Nou... Afgelopen maandag was ik vrij en heb ik mijn vrouw uit eten genomen en daarna zijn we naar zo'n ouderwets jazzcafe gegaan en hebben gedanst tot in de late uurtjes. Vrouwen houden wel van romantiek hoor. En mannen ook trouwens.quote:
niet zo generaliserenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... Afgelopen maandag was ik vrij en heb ik mijn vrouw uit eten genomen en daarna zijn we naar zo'n ouderwets jazzcafe gegaan en hebben gedanst tot in de late uurtjes. Vrouwen houden wel van romantiek hoor. En mannen ook trouwens.
Nee hoor, ze deed je alleen een plezier.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... Afgelopen maandag was ik vrij en heb ik mijn vrouw uit eten genomen en daarna zijn we naar zo'n ouderwets jazzcafe gegaan en hebben gedanst tot in de late uurtjes. Vrouwen houden wel van romantiek hoor. En mannen ook trouwens.
Omdat ik dat niet vind kunnen. Je dient als volwassene geen minderjarigen aan te sporen om seks te hebben.quote:
nee, want iets creëren staat niet gelijk aan alwetend of almachtig. jij trekt vergaande conclusies die niet kloppenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, jij zegt enkel iets, maar tegelijk beweer je heel veel meer. Tevens de reden ook waarom er vroeger zoveel stront aan de knikker was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |