Ik maak gewoon nooit ruziequote:Op zondag 22 mei 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb al gewonnen voor er sprake is van ruzie
dat elk gevolg voorkomt uit een oorzaak betekent niet dat de oorzaak per defintie ooit voortgekomen isquote:Op zondag 22 mei 2016 01:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar wie heeft jou het middelpunt gemaakt?
bitches be crazyquote:Op zondag 22 mei 2016 01:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja nou oke jongevrouwen dan
meisjes
gwn me vriendin
groen grasquote:Op zondag 22 mei 2016 01:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet ik eerst weten wat een pleonasme is
Zijn allemaal menselijke constructen.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat elk gevolg voorkomt uit een oorzaak betekent niet dat de oorzaak ooit voortgekomen is
interesseert me geen kutquote:Op zondag 22 mei 2016 01:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja nou oke jongevrouwen dan
meisjes
gwn me vriendin
gras kan ook geel zijn tochquote:Op zondag 22 mei 2016 01:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
groen gras
nat water
autistische FOK!ker
Dan moet je je grasveld doorgaans water geven, maar dat kan inderdaad.quote:
bedacht door mij aangezien ik deze wereld geschapen hebquote:Op zondag 22 mei 2016 01:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn allemaal menselijke constructen.
had ook een keer steppegras op en dat is ook gwn geelquote:Op zondag 22 mei 2016 01:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je je grasveld doorgaans water geven, maar dat kan inderdaad.
Vraag je je weleens af.. wat voor jou groen is, kan voor mij blauw zijn. En zien we andere kleuren, die we hetzelfde noemen.quote:
#psychoseleefquote:Op zondag 22 mei 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bedacht door mij aangezien ik deze wereld geschapen heb
Waarom maak je vrijwel ieder leven op Aarde afhankelijk van zoet water en heb je vervolgens 90% zout gemaakt?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bedacht door mij aangezien ik deze wereld geschapen heb
jethro willems slechte voetballerquote:Op zondag 22 mei 2016 01:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
groen gras
nat water
autistische FOK!ker
Ik ken wel een Steppewolf, die is Born to be wild.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ook een keer steppegras op en dat is ook gwn geel
altijd, daarom liever kleurenblindquote:Op zondag 22 mei 2016 01:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vraag je je weleens af.. wat voor jou groen is, kan voor mij blauw zijn. En zien we andere kleuren, die we hetzelfde noemen.
ik hou van uitdagingquote:Op zondag 22 mei 2016 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom maak je vrijwel ieder leven op Aarde afhankelijk van zoet water en heb je vervolgens 90% zout gemaakt?
Omdat sadistquote:Op zondag 22 mei 2016 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom maak je vrijwel ieder leven op Aarde afhankelijk van zoet water en heb je vervolgens 90% zout gemaakt?
Als wij doodgaan, jij ook niet meer.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik doodga bestaan jullie niet meer
schiet eens een beetje op danquote:Op zondag 22 mei 2016 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik doodga bestaan jullie niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |