Ik maak gewoon nooit ruziequote:Op zondag 22 mei 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb al gewonnen voor er sprake is van ruzie
dat elk gevolg voorkomt uit een oorzaak betekent niet dat de oorzaak per defintie ooit voortgekomen isquote:Op zondag 22 mei 2016 01:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar wie heeft jou het middelpunt gemaakt?
bitches be crazyquote:Op zondag 22 mei 2016 01:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja nou oke jongevrouwen dan
meisjes
gwn me vriendin
groen grasquote:Op zondag 22 mei 2016 01:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet ik eerst weten wat een pleonasme is
Zijn allemaal menselijke constructen.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat elk gevolg voorkomt uit een oorzaak betekent niet dat de oorzaak ooit voortgekomen is
interesseert me geen kutquote:Op zondag 22 mei 2016 01:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja nou oke jongevrouwen dan
meisjes
gwn me vriendin
gras kan ook geel zijn tochquote:Op zondag 22 mei 2016 01:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
groen gras
nat water
autistische FOK!ker
Dan moet je je grasveld doorgaans water geven, maar dat kan inderdaad.quote:
bedacht door mij aangezien ik deze wereld geschapen hebquote:Op zondag 22 mei 2016 01:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn allemaal menselijke constructen.
had ook een keer steppegras op en dat is ook gwn geelquote:Op zondag 22 mei 2016 01:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je je grasveld doorgaans water geven, maar dat kan inderdaad.
Vraag je je weleens af.. wat voor jou groen is, kan voor mij blauw zijn. En zien we andere kleuren, die we hetzelfde noemen.quote:
#psychoseleefquote:Op zondag 22 mei 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bedacht door mij aangezien ik deze wereld geschapen heb
Waarom maak je vrijwel ieder leven op Aarde afhankelijk van zoet water en heb je vervolgens 90% zout gemaakt?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bedacht door mij aangezien ik deze wereld geschapen heb
jethro willems slechte voetballerquote:Op zondag 22 mei 2016 01:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
groen gras
nat water
autistische FOK!ker
Ik ken wel een Steppewolf, die is Born to be wild.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had ook een keer steppegras op en dat is ook gwn geel
altijd, daarom liever kleurenblindquote:Op zondag 22 mei 2016 01:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vraag je je weleens af.. wat voor jou groen is, kan voor mij blauw zijn. En zien we andere kleuren, die we hetzelfde noemen.
ik hou van uitdagingquote:Op zondag 22 mei 2016 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom maak je vrijwel ieder leven op Aarde afhankelijk van zoet water en heb je vervolgens 90% zout gemaakt?
Omdat sadistquote:Op zondag 22 mei 2016 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom maak je vrijwel ieder leven op Aarde afhankelijk van zoet water en heb je vervolgens 90% zout gemaakt?
Als wij doodgaan, jij ook niet meer.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik doodga bestaan jullie niet meer
schiet eens een beetje op danquote:Op zondag 22 mei 2016 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik doodga bestaan jullie niet meer
Maar als je de Almachtige, Alwetende bent heb je toch niets aan uitdaging, je bent immers de personificatie van uitdaging, jij kent geen uitdaging. In die zin, waarom dan toch 90& ondrinkbaar maken?quote:
Komt wel goed fylax, jou kennende heb je ongetwijfeld een romantisch ideetje verzonnen om het weer goed te maken - wel eventjes wachten daarmee trouwens.quote:
ik zeg enkel dat ik het middelpunt van de wereld ben en de gehele wereld zoals ik hem beleef voorkomt uit mijn eigen verbeelding jij zegt nu iets heel andersquote:Op zondag 22 mei 2016 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als je de Almachtige, Alwetende bent heb je toch niets aan uitdaging, je bent immers de personificatie van uitdaging, jij kent geen uitdaging. In die zin, waarom dan toch 90& ondrinkbaar maken?
gewoon keiharde goedmaakseksquote:Op zondag 22 mei 2016 01:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt wel goed fylax, jou kennende heb je ongetwijfeld een romantisch ideetje verzonnen om het weer goed te maken - wel eventjes wachten daarmee trouwens.
Chicks houden niet van romantiekquote:Op zondag 22 mei 2016 01:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komt wel goed fylax, jou kennende heb je ongetwijfeld een romantisch ideetje verzonnen om het weer goed te maken - wel eventjes wachten daarmee trouwens.
Nee, jij zegt enkel iets, maar tegelijk beweer je heel veel meer. Tevens de reden ook waarom er vroeger zoveel stront aan de knikker was.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zeg enkel dat ik het middelpunt van de wereld ben en de gehele wereld zoals ik hem bleef voorkomt uit mijn eigen verbeelding jij zegt nu iets heel anders
Die hebben ook gewoon seks. Met elkaar kan wel.quote:
waarom nietquote:
Dat heeft een andere redenquote:
Nou... Afgelopen maandag was ik vrij en heb ik mijn vrouw uit eten genomen en daarna zijn we naar zo'n ouderwets jazzcafe gegaan en hebben gedanst tot in de late uurtjes. Vrouwen houden wel van romantiek hoor. En mannen ook trouwens.quote:
niet zo generaliserenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... Afgelopen maandag was ik vrij en heb ik mijn vrouw uit eten genomen en daarna zijn we naar zo'n ouderwets jazzcafe gegaan en hebben gedanst tot in de late uurtjes. Vrouwen houden wel van romantiek hoor. En mannen ook trouwens.
Nee hoor, ze deed je alleen een plezier.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou... Afgelopen maandag was ik vrij en heb ik mijn vrouw uit eten genomen en daarna zijn we naar zo'n ouderwets jazzcafe gegaan en hebben gedanst tot in de late uurtjes. Vrouwen houden wel van romantiek hoor. En mannen ook trouwens.
Omdat ik dat niet vind kunnen. Je dient als volwassene geen minderjarigen aan te sporen om seks te hebben.quote:
nee, want iets creëren staat niet gelijk aan alwetend of almachtig. jij trekt vergaande conclusies die niet kloppenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, jij zegt enkel iets, maar tegelijk beweer je heel veel meer. Tevens de reden ook waarom er vroeger zoveel stront aan de knikker was.
Jij houdt blijkbaar ook van romantiek, dp/jodenkoek.quote:
Jij wil gewoon dat alle minderjarigen net zo'n kutjeugd hebben als jijquote:Op zondag 22 mei 2016 01:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet vind kunnen. Je dient als volwassene geen minderjarigen aan te sporen om seks te hebben.
checkquote:Op zondag 22 mei 2016 01:43 schreef deadprez het volgende:
romantiek is samen jezelf in een psychose snuiven
jodengoudquote:Op zondag 22 mei 2016 01:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij houdt blijkbaar ook van romantiek, dp/jodenkoek.
snap sowieso niet dat jij typtquote:Op zondag 22 mei 2016 01:44 schreef Der_Mann het volgende:
ik snap niet hoe jullie dat doen, in hoofdletters typen is echt kaolo gay
Weet ik niet, ik ben slechts jouw verbeelding.quote:
ga je nou serieus zeggen dat een jeugd met pokemon, dragonball z, nintendo 64 en yu-gi-oh kaarten kut wasquote:Op zondag 22 mei 2016 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat alle minderjarigen net zo'n kutjeugd hebben als jij
Ha Hermann.quote:
ik heb je een mening gegeven, deel hemquote:Op zondag 22 mei 2016 01:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ben slechts jouw verbeelding.
yu-gi-oh was wel echt kut jaquote:Op zondag 22 mei 2016 01:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga je nou serieus zeggen dat een jeugd met pokemon, dragonball z, nintendo 64 en yu-gi-oh kaarten kut was
schaam jezelf
maar jij hebt mij gemaaktquote:Op zondag 22 mei 2016 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap sowieso niet dat jij typt
ewaaaquote:
Jodenkoek.quote:
Nee, want jouw uitspraak, die stoelt op een oud dogma, namelijk het middelpunt is de alfa en omega.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, want iets creëren staat niet gelijk aan alwetend of almachtig. jij trekt vergaande conclusies die niet kloppen
Hoiquote:
ja, hij zegt dat mannen ook van romantiek houdenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jodenkoek.
Hij zegt mannen ook... en jij niet zo generaliseren oid
jeetjequote:Op zondag 22 mei 2016 01:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ging altijd tegen mijn broer battlen en onze lifepoints bijhouden op papier
Ik ben jouw verbeelding, dus alleen jij kan weten waarom ik hem niet deel. Overigens zit het toch al in je hoofd, aangezien ik ook in je hoofd zit.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb je een mening gegeven, deel hem
vond er echt geen fuck aanquote:Op zondag 22 mei 2016 01:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
serie was ook tof
wat zit je allemaal stoer te doen
Ja, dat zeg ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, hij zegt dat mannen ook van romantiek houden
ik zeg dat ie niet moet generaliseren
dus dat niet alle mannen van romantiek houden
huhquote:Op zondag 22 mei 2016 01:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.
Ik zeg dus dat jij dan ook van romantiek houdt.. Laat maar
nee hoor, doe je het weerquote:Op zondag 22 mei 2016 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, want jouw uitspraak, die stoelt op een oud dogma, namelijk het middelpunt is de alfa en omega.
De alfa en omega, kan veel meer dan in het middelpunt staan, dat is die ze in verschillende religies God noemen.
Dus je kunt je in allerlei bochten wringen, in principe vergelijk jij je met die opmerking met een Almachtige God. Of je nu wil of niet.
steve jobs heeft de iphone gamaakt maar weet ook niet wat die denktquote:Op zondag 22 mei 2016 01:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben jouw verbeelding, dus alleen jij kan weten waarom ik hem niet deel. Overigens zit het toch al in je hoofd, aangezien ik ook in je hoofd zit.
hoezo word?quote:
Je kan niet bij je eigen gedachten komen.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
steve jobs heeft de iphone gamaakt maar weet ook niet wat die denkt
kan of wilquote:Op zondag 22 mei 2016 01:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan niet bij je eigen gedachten komen.
Ik was het nietquote:
daar zijn de meningen over verdeeldquote:
De wil is er, anders zou je er niet naar vragen.quote:
....quote:Op zondag 22 mei 2016 01:51 schreef Der_Mann het volgende:
even een paar personages in fire emblem met elkaar laten vechten zodat ik ze kan laten neuken
we leven in de toekomst
misschien heb ik jou wel zo vormgegeven dat je me negeert hoe erg ik ook aandring, dat doe je immers op alle vragenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
De wil is er, anders zou je er niet naar vragen.
Moet jij nodig zeggen.. met je jodenkoekquote:
Heel fijn, doe er wat meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |