quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
Snap ik, volzinnen zijn lastig voor jullie.
nee jij danquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:55 schreef Vermon het volgende:
Wat is dit voor domme tekst man. Echt de hele inhoud en de conclusie ook.!!
Ik denk dat je je meer moet zorgen maken om de inhoud van je brein.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:55 schreef Vermon het volgende:
Het boeit niemand dat jij hier schrijft 'het boeit niemand een flikker of je het gelezen hebt of niet'quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het boeit niemand een flikker of je het gelezen hebt of niet
Het boeit mij wel, dus houd je bek dicht korstige anus dat je bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:56 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Het boeit niemand dat jij hier schrijft 'het boeit niemand een flikker of je het gelezen hebt of niet'
Heb je moeite met die waarheid?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:00 schreef Vermon het volgende:
"Alle rechtse mensen zijn slecht geinformeerd en hebben niet realistische ideeën over vluchtelingen. " topic
Waarom kan dit niet waar zijn dan? Aan zijn kant van het verhaal is srs niks gelogen of overdreven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik zou het bijna geloven, bijna dan he.
Omdat het een zeer topic is, valt in de Magemelvin, tong80 e.d. categoriequote:Op donderdag 12 mei 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom kan dit niet waar zijn dan? Aan zijn kant van het verhaal is srs niks gelogen of overdreven.
Ik zie een grote overeenkomst met je kortzichtigheid waarmee je door het leven gaat en waarmee je oordeelt over een OP die je niet gelezen hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat het een zeer topic is, valt in de Magemelvin, tong80 e.d. categorie
Fijn voor jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik zie een grote overeenkomst met je kortzichtigheid waarmee je door het leven gaat en waarmee je oordeelt over een OP die je niet gelezen hebt.
Je kent één vluchteling die toevallig een diploma heeft. Die ken ik ook wel. Feit blijft dat een groot deel gewoon laag opgeleid tuig is.quote:
Haha, wat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat het een zeer topic is, valt in de Magemelvin, tong80 e.d. categorie
Naïeve Gutmensch gespot.quote:
Kun je me even op de gelijkenissen wijzen?quote:
Bron?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
Feit blijft dat een groot deel gewoon laag opgeleid tuig is.
Sorry dit is de absolute toppen van mijn kunnen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:40 schreef Plompzakker het volgende:
Poging tot lezen gedaan, halverwege afgehaakt. Te geforceerd over de top.
Moest lachenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:31 schreef zeer het volgende:
Bij het voorstellen aan mijn vrouwelijke collega besloot ik het woord te doen en vooral tussen haar en onze vrouwenhater in te staan. Tot mijn verbazing gaf hij haar gewoon een hand en verkrachtte hij haar niet.
Dat zegt al genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Sorry dit is de absolute toppen van mijn kunnen.
Heb ik al klaar staanquote:
Hier is een artikel wat ik snel vond op Google, vooral dit stuk is dan interessant. Gaat wel over Duitsland. In Nederland claimt men dat één derde academisch is opgeleid, maar ik heb daar twijfels bij, denk dat het meer richting de Duitse statistieken gaat.quote:
http://www.elsevier.nl/ne(...)ar-te-zijn-2689313W/quote:In Duitsland ziet de asielzoekersstroom er wellicht iets anders uit, maar daar komen toch echt andere berichten vandaan. Omroep ARD meldt, op basis van eigen mededelingen van de asielzoekers, dat 11 procent geen enkele school heeft bezocht, 25 procent alleen een lagere school en dat een derde een vorm van middelbare opleiding, 16% ‘gymnasium’ – VWO – en 15 % hoger onderwijs (HBO en WO) heeft afgemaakt. Dat is dus wat deze immigranten er zelf van zeggen.
Hey ik vroeg je iets manquote:
Is dus nog niet eens zo veel gek lager dan in Nederland w.b.t. hogeropgeleiden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier is een artikel wat ik snel vond op Google, vooral dit stuk is dan interessant. Gaat wel over Duitsland. In Nederland claimt men dat één derde academisch is opgeleid, maar ik heb daar twijfels bij, denk dat het meer richting de Duitse statistieken gaat.
[..]
http://www.elsevier.nl/ne(...)ar-te-zijn-2689313W/
Is een probleempje waar meer van dat soort figuren last van lijken te hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Als Juup's wereld te ingewikkeld wordt, leest hij graag selectief.
maar wat dan welquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:56 schreef SR4 het volgende:
Dat het grootste deel van de Syrische vluchtelingen hiet met goede bedoelingen komt wil niet zeggen dat het opnemen van enorme aantallen vluchtelingen per se goed is voor Nederland.
We vangen vluchtelingen ook niet op omdat dat "goed" is voor Nederland.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:56 schreef SR4 het volgende:
Dat het grootste deel van de Syrische vluchtelingen hiet met goede bedoelingen komt wil niet zeggen dat het opnemen van enorme aantallen vluchtelingen per se goed is voor Nederland.
Dat die ene vluchteling een goede gozer is kennelijk.quote:
Maar het kan wel slecht zijn voor Nederland.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
We vangen vluchtelingen ook niet op omdat dat "goed" is voor Nederland.
En wat is je punt nou precies?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:59 schreef SR4 het volgende:
[..]
Maar het kan wel slecht zijn voor Nederland.
Maar dat is toch helemaal niet het punt dat ik wil maken?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:59 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat die ene vluchteling een goede gozer is kennelijk.
Dat "ik ken een vluchteling die wel aardig is dus rechtse mensen zijn dom" wat kort door de bocht is.quote:
Ja oké, dat kan. Maar dan heb je de OP niet helemaal begrepen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:05 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat "ik ken een vluchteling die wel aardig is dus rechtse mensen zijn dom" wat kort door de bocht is.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, dat kan. Maar dan heb je de OP niet helemaal begrepen.
quote:Verward over deze nieuwe realiteit besefte ik mij dat die rechtse realisten eigenlijk gewoon leugenachtige vreemdelingenhaters zijn.
Misschien moet je de hele OP even lezen.quote:
Meh meer niet te veel vooroordelen hebben. Denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:05 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat "ik ken een vluchteling die wel aardig is dus rechtse mensen zijn dom" wat kort door de bocht is.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goed topic, leuk geschreven en met plezier gelezen. Complimenten TS.
heb ik niet gedaan, halverwege ben ik gestoptquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je de hele OP even lezen.
niet te veel vooroordelen hebben lijkt me sowieso handigquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Meh meer niet te veel vooroordelen hebben. Denk ik.
totdat ze je eige dogter verkragte hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed topic, zijn over algemeen geen verkeerde mensen
Oordelen over iets dat je niet kent, classic.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef SR4 het volgende:
[..]
heb ik niet gedaan, halverwege ben ik gestopt
mooi hoe ze het er zelf zo dik bovenop leggen maar alsnog niet zienquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Oordelen over iets dat je niet kent, classic.
Ongelofelijk vind ik hetquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi hoe ze het er zelfs zo dik bovenop leggen maar alsnog niet zien
jouw topics zijn altijd kutquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Oordelen over iets dat je niet kent, classic.
Zo tekenend weer dit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:16 schreef SR4 het volgende:
[..]
jouw topics zijn altijd kut
en geen mens is illegaal
je moederquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Bij voorbaat een oordeel klaar hebben, classic.
Precies zoals het er staat.quote:
Als ze die van jou maar pakken dan heeft die van mij nergens last van hahaquote:
Hoe zou jij het vreemdelingenrecht in willen richten dan?quote:
die van jou kan niet worden verkracht want verkrachting betekent dat het tegen haar zin is en zij gooit dr benen voor iedereen openquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ze die van jou maar pakken dan heeft die van mij nergens last van haha
Niet je eigen cultuur haten, tegen 4 mei zijn en alles en iedereen naar Nederland willen halenquote:
Daar heb ik te weinig kennis van zaken voor. Kijk, ik zeg dat tenminste gewoon in plaats van allerlei stompzinnig gelul te gaan spuien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vreemdelingenrecht in willen richten dan?
echt bijzonder hoever je van het punt af kan zittenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vreemdelingenrecht in willen richten dan?
Wat vindt je van de hypotheekrenteaftrek?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:21 schreef zeer het volgende:
[..]
echt bijzonder hoever je van het punt af kan zitten
rechts ≠ domrechtsquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:22 schreef SR4 het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=HTab6nYL
mooie speech
jammer dat het inhoudelijk niet klopt
Dit is ook weer typisch trouwens. Topic binnenkomen, zonder te lezen iets doms posten, erachter komen dat het nergens op slaat en dan maar doen alsof je aan het trollen bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:21 schreef SR4 het volgende:
[..]
Wat vindt je van de hypotheekrenteaftrek?
De zin "en verkrachtte hij haar niet." Is de beste punchline in de OP.quote:
gefixt mattiequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Typisch dit.
wat ga je brutaal doen danquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dankje, ik zat echt te wachten op je filmpje.
Irritant als mensen dat doen hè, echt plsquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is ook weer typisch trouwens. Topic binnenkomen, zonder te lezen iets doms posten, erachter komen dat het nergens op slaat en dan maar doen alsof je aan het trollen bent.
je bent zelf een valse waarheid vraag je moeder maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De zin "en verkrachtte hij haar niet." Is de beste punchline in de OP.
Daarbij mag deze TS gewoon weer opkanjeren naar Joop.nl met z'n valse waarheden verpakt in satire.
En nog steeds weten we niet waarom ik in de categorie tong80 en megamelvin val ;s .quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is ook weer typisch trouwens. Topic binnenkomen, zonder te lezen iets doms posten, erachter komen dat het nergens op slaat en dan maar doen alsof je aan het trollen bent.
Jullie hebben alle drie geen idee waarom je met elkaar vergeleken wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef zeer het volgende:
[..]
En nog steeds weten we niet waarom ik in de categorie tong80 en megamelvin val ;s .
hihi kanjerquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De zin "en verkrachtte hij haar niet." Is de beste punchline in de OP.
Daarbij mag deze TS gewoon weer opkanjeren naar Joop.nl met z'n valse waarheden verpakt in satire.
Echt hè. Eerst ook nog even lekker arrogant doen:quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef zeer het volgende:
[..]
En nog steeds weten we niet waarom ik in de categorie tong80 en megamelvin val ;s .
En dan gauw wegwezen.quote:
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie hebben alle drie geen idee waarom je met elkaar vergeleken wordt.
Omdat:quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie hebben alle drie geen idee waarom je met elkaar vergeleken wordt.
Heb het gevraagd en ze zei geen JA!quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef zeer het volgende:
[..]
je bent zelf een valse waarheid vraag je moeder maar
Lekker briesje, kun je nog eens trappen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:36 schreef Voxs het volgende:
'Ik moet ze niet, omdat ze geld kosten
Ík moet ze niet, want ze zijn eng
Ik moet ze niet, want ze pakken banen af
Ik moet ze niet, want ze pikken onze huizen in.'
Je zult zien, ze zijn weg en jij krijgt niet automagisch een baan/moet nog evenveel belasting betalen, wacht nog steeds op een huis en bent nog steeds boos en bang en vrij zielig.
* Soortgelijk hoorde ik in een documentaire gister. Vond het treffend.
** Dat 'vrij zielig' is vrij toegevoegd.
edit: Ow, het gaat al weer over andere belangerijke dingen
Zo, gevatte reactie hoor.quote:
Ik pets enkel, met handschoentjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lekker briesje, kun je nog eens trappen?
Gezien het onderwerp van het topic overging op vergelijkingen met andere users en wat gekissebis onderling, zou je dat zo kunnen stellen.quote:
En ze pakken onze vrouwen af volgens de user syndroomquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:36 schreef Voxs het volgende:
'Ik moet ze niet, omdat ze geld kosten
Ík moet ze niet, want ze zijn eng
Ik moet ze niet, want ze pakken banen af
Ik moet ze niet, want ze pikken onze huizen in.'
Je zult zien, ze zijn weg en jij krijgt niet automagisch een baan/moet nog evenveel belasting betalen, wacht nog steeds op een huis en bent nog steeds boos en bang en vrij zielig.
* Soortgelijk hoorde ik in een documentaire gister. Vond het treffend.
** Dat 'vrij zielig' is vrij toegevoegd.
edit: Ow, het gaat al weer over andere belangrijke dingen
Hoe zou je het anders kunnen stellen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gezien het onderwerp van het topic overging op vergelijkingen met andere users en wat gekissebis onderling, zou je dat zo kunnen stellen.
Vast enkel de premium ook nog eens hmm?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
En ze pakken onze vrouwen af volgens de user syndroom
Als een briesje tegen de storm in.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe zou je het anders kunnen stellen?
Vermonquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:55 schreef Vermon het volgende:
Het woei evenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eerder als een bries tegen het stormpje in.
ze naam onschrijft hem goed, ongedierte.quote:
Beter een open blik op de wereld, dan een opgesloten, angstige geest.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, door al die open deuren van je
Hoeveel ga je er nog intrappen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beter een open blik op de wereld, dan een opgesloten, angstige geest.
Zolang jij nog aanleiding geeft?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoeveel ga je er nog intrappen?
Dat is Vermin, domme lulquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze naam onschrijft hem goed, ongedierte.
Je kruipt in de slachtofferrol terwijl ik het slachtoffer ben van jouw pogingen om mij een verkoudheid toe te brengen.quote:
Het slachtoffer ben jij. Nu bevestigd. Gezondheidquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je kruipt in de slachtofferrol terwijl ik het slachtoffer ben van jouw pogingen om mij een verkoudheid toe te brengen.
Ik ben niet zo van de verhalen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Maak onze dag goed en maak een topic met een leuk verhaal
Kom je me een kopje soep brengen? Deur staat wel open, zoals je het graag hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het slachtoffer ben jij. Nu bevestigd. Gezondheid
verveelt tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
* het verveeld me. Hetzalallemaalwel, fijne avond
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
* het verveeld me. Hetzalallemaalwel, fijne avond
Zeg het dan recht in d'r gezicht deadprez, beetje laf dit.quote:
Jaquote:
Zo ben ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Zeg het dan recht in d'r gezicht deadprez, beetje laf dit.
Geen excuus.quote:
Godverquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
We hebben niet bezorgt te zijn dat ze boos wegloopt en met de deur gaat smijten
nee een pezu die amper goed typt poit, die je er op wijstquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaMaar het verveelde mij al langer, dus ambigue
![]()
Ja ja, ai ai, die spelling
Ja of Fylax door de deur smijten, oh wacht...quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan je geen policorartikelen plaatsen op de fp?
tiepisch hmmquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een pezu die amper goed typt poit, die je er op wijst
ik gok zo maar dat ze daarom in ruste isquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan je geen policorartikelen plaatsen op de fp?
Ik confronteer mensen net als jij met je topic.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef zeer het volgende:
Jongens dit topic heeft een serieuze grondslag dus ik weet niet wat jullie er allemaal van proberen te maken maar dit lijkt nergens naar.
oh bedankt manquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik confronteer mensen net als jij met je topic.
Sorry, de omslag kwam een beetje na de vergelijking met tong en dies.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef zeer het volgende:
Jongens dit topic heeft een serieuze grondslag dus ik weet niet wat jullie er allemaal van proberen te maken maar dit lijkt nergens naar.
wie is diesquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry, de omslag kwam een beetje na de vergelijking met tong en dies.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)Trump-bijwonen.dhtml
Idioot bezoekt imbeciel
PVV-dictator Geert Wilders reist deze zomer op kosten van zijn Joodse sponsors naar de Republikeinse conventie in de Amerikaanse stad Cleveland om met eigen arische ogen te zien hoe 'zijn' presidentskandidaat Donald Trump op het schild gehesen wordt. Dat laat hij weten aan het krantje AD dat populair is bij domrechts Nederland.
De geblondeerde alleshater is blij dat de kandidatuur van de Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump en de terug slingering van de VS naar 1945 nu onvermijdelijk lijkt. ,,Geweldig nieuws! Ik heb hem vanaf het begin af aan zijn kortzichtige oneliners gesteund." De rasechte Hollander uit Indonesië met Oostblok chick roemt de enorme populariteit van Trump. ,,Zijn mening heeft geen inhoud, veel goede ideeën die nergens toe leiden en spreekt de blanke gemeenschap aan."
De heerser van het democratische PVV denkt dat Trump een goede kans maakt als hij het in november op moet nemen tegen de Democratische presidentskandidaat Hillary Clinton. ,,Clinton mag dan wel op winst staan in de voorverkiezingen, maar de Amerikaanse Henk en Ingrid zijn hier veel te dom voor." Het wordt spannend, denkt Greet. ,,Maar ik geef Trump een goede kans. De patriottistische lente in de VS, Europa en Nederland is niet meer te stoppen, trust me."
Zo, hier mijn bijdrage voor de fp
We gaan een keer samen shoppen in Arnhem.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef anti-loper het volgende:
Nodig hem een keer uit voor een etentje
Ook Gutmenschen willen wel eens een keertje de bad boy zijnquote:
Herken mezelf niet in geenstijl en populistisch gezever om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:18 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Te lang, geenstijl taal, populistisch gezever. (Verwachting na lezen TT)
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)Trump-bijwonen.dhtml
Idioot bezoekt imbeciel
PVV-dictator Geert Wilders reist deze zomer op kosten van zijn Joodse sponsors naar de Republikeinse conventie in de Amerikaanse stad Cleveland om met eigen arische ogen te zien hoe 'zijn' presidentskandidaat Donald Trump op het schild gehesen wordt. Dat laat hij weten aan het krantje AD dat populair is bij domrechts Nederland.
De geblondeerde alleshater is blij dat de kandidatuur van de Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump en de terug slingering van de VS naar 1945 nu onvermijdelijk lijkt. ,,Geweldig nieuws! Ik heb hem vanaf het begin af aan zijn kortzichtige oneliners gesteund." De rasechte Hollander uit Indonesië met Oostblok chick roemt de enorme populariteit van Trump. ,,Zijn mening heeft geen inhoud, veel goede ideeën die nergens toe leiden en spreekt de blanke gemeenschap aan."
De heerser van het democratische PVV denkt dat Trump een goede kans maakt als hij het in november op moet nemen tegen de Democratische presidentskandidaat Hillary Clinton. ,,Clinton mag dan wel op winst staan in de voorverkiezingen, maar de Amerikaanse Henk en Ingrid zijn hier veel te dom voor." Het wordt spannend, denkt Greet. ,,Maar ik geef Trump een goede kans. De patriottistische lente in de VS, Europa en Nederland is niet meer te stoppen, trust me."
Zo, hier mijn bijdrage voor de fp
Nou.... wat let je? Neem je nieuwe vriend in huis.quote:Beschaamd vertelde hij dat hij geen huis mocht huren omdat hij geen inkomen had en nergens aangenomen werd omdat ‘ie geen vast adres en woonplaats had.
Heb hem dit wel aangeboden net als andere hulp maar ik weet niet of het bescheidenheid is of niet afhankelijk te willen zijn maar eigenlijk vond 'ie het al moeilijk aan te nemen dat ik hem naar het station bracht.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nou.... wat let je? Neem je nieuwe vriend in huis.
een goed mensquote:
zonder negatieve connotatie zoals bij geenstijl?quote:
thanksquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:16 schreef Maanvis het volgende:
By the way, nu ik dit gelezen heb vind ik het echt een goede column. Eigenlijk zou je hem moeten submitten. Beter dan al dat gezeik van markusviridius.
Is een scheldwoord dar gebruikt wordt door meer rechtse mensen om mensen aan te duiden die zich onbaatzuchtig voor proberen te doen in het uitoefenen van hun linkse hobbies maar ondertussen dit doen voor status.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zonder negatieve connotatie zoals bij geenstijl?
Eensquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:16 schreef Maanvis het volgende:
By the way, nu ik dit gelezen heb vind ik het echt een goede column. Eigenlijk zou je hem moeten submitten. Beter dan al dat gezeik van markusviridius.
Een neoliberale heilstaat met een paar honderd miljoen loonslaven die elkaar na het werk de hersens inslaan 'omdat diversiteit'quote:
quote:
Ja, elke post die hij ooit gemaakt heeft allemaal nagelezen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:29 schreef LelijKnap het volgende:
Heeft iemand TS zijn postgeschiedenis er op nageslagen? Ik ben te lui maar ik vermoed dat er nergens iets van hem te lezen valt waar hij ook maar een slecht woord over 'vluchtelingen' bezigt.
Mocht dat wel het geval zijn, dan is hij helaas slechts te bestempelen als bijzonder achterlijk.
jij ook al?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, elke post die hij ooit gemaakt heeft allemaal nagelezen.
Ja, tuurlijk.quote:
?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Een neoliberale heilstaat met een paar honderd miljoen loonslaven die elkaar na het werk de hersens inslaan 'omdat diversiteit'![]()
![]()
![]()
En wat is de conclusie?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, elke post die hij ooit gemaakt heeft allemaal nagelezen.
Zwedenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:35 schreef LelijKnap het volgende:
she kicked her daughter out of her room to make space.
brought two third world asylum seekers into her home.
despite what Isaac did, he'll be able to stay in Sweden.
Sweden has taken far more refugees
Jouw fascinatie met buitenlanders en seks met witte meisjes is ziekelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:35 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb TS z'n ervaring, na een minuut zoeken, alweer gepareerd in elk geval;
Swedish Mother Opens Up Home To Refugee Who Promptly Assaults Her Daughter
A Swedish mother decided it would be a good idea to open up her home to a male refugee from Eritrea, and so she kicked her daughter out of her room to make space. That refugee then decided to sexually assault her 10-year-old daughter.
In the summer of 2015, a mother of three children in Sweden brought two third world asylum seekers into her home. To make space, she decided to move her daughter Emma into her own room.
Emma awoke to find Isaac squeezing her chest. She suffered breast pain after the incident and didn’t want to tell anyone, as she was afraid her mother would get in trouble. Emma couldn’t even look at Isaac because “he looked scary to her.”
The story came out after Emma finally told a friend of hers, and eventually after several people became aware of the situation, Isaac was confronted.
He protested he would never sexually assault Emma, since he has a girlfriend back in Eritrea. But after further questioning, he finally admitted to groping Emma’s breasts. When the police questioned him, Isaac changed his testimony and denied he had ever touched her.
Isaac meanwhile maintains he’s only 15, since he started school in Eritrea when he was 10 and then went to school for an additional seven years. He finished school two years ago, which according to him, makes him only 15.
The Lund District Court finds this sort of calculation bizarre, but the judge has decided to move forward with the case under the assumption that he is, in fact, just 15. The judge sentenced Isaac on Friday based on the charge of juvenile sexual assault, which means he’ll be sent to counseling.
In the counseling process, he’ll apparently learn to control his impulses and process through past experiences in his life that may have caused him to act out the way he did.
Yet, despite what Isaac did, he’ll be able to stay in Sweden.
Cases like these have prompted a fall in support for taking in refugees in Sweden. A November, 2015, poll found 41 percent of respondents said Sweden should take in fewer refugees. A poll earlier in September, 2015, found the answer to the same question was only 29 percent, indicating rapidly growing dissatisfaction with government asylum policies.
Sweden has taken far more refugees per capita than any other country in Europe.
Je meende werkelijk dat mijn mening over vluchtelingen voorheen overeen kwam met de kortzichtige beleving van al die dom-rechtsen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:29 schreef LelijKnap het volgende:
Heeft iemand TS zijn postgeschiedenis er op nageslagen? Ik ben te lui maar ik vermoed dat er nergens iets van hem te lezen valt waar hij ook maar een slecht woord over 'vluchtelingen' bezigt.
Mocht dat wel het geval zijn, dan is hij helaas slechts te bestempelen als bijzonder achterlijk.
De COA betaalde z'n reiskosten en de koffie kwam voor rekening van mijn baas. En ik denk dat de vluchtelingen de Nederlandse maatschappij maar wat dankbaar zijn dat we ze hier opvangen, zelfs ondanks de omstandigheden waarin we dat doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:11 schreef truthortruth het volgende:
En door wie is de rekening weer van dit alles betaald. Gisteren ook op de radio een of andere gozer die vluchtelingen hielp (uiteraard niet onbetaald). En een partij schouderklopjes van de DJ voor een beetje chillen met vluchtelingen. Maar de rekening gaat naar.... juist. En die krijgen nooit een bedankje.
Het zal, maar de hoeveelheid organisaties die zich allemaal laten sponsoren door het COA en de staat reist weer de pan uit. En die spelen allemaal mooi weer. Vinden dat we er nog veel meer op kunnen vangen (gewoon puur commercieel belang). En doen ondertussen alsof ze zo empathisch zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:16 schreef zeer het volgende:
[..]
De COA betaalde z'n reiskosten en de koffie kwam voor rekening van mijn baas. En ik denk dat de vluchtelingen de Nederlandse maatschappij maar wat dankbaar zijn dat we ze hier opvangen, zelfs ondanks de omstandigheden waarin we dat doen.
Dat denk ik ook wel. Kijk eens hoe hartverwarmend deze burgemeester vluchtelingen in eigen huis opvangt :quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:16 schreef zeer het volgende:
[..]
De COA betaalde z'n reiskosten en de koffie kwam voor rekening van mijn baas. En ik denk dat de vluchtelingen de Nederlandse maatschappij maar wat dankbaar zijn dat we ze hier opvangen, zelfs ondanks de omstandigheden waarin we dat doen.
Dus wat is het doel dan van dit stukje propaganda? Domrechts is te slim om deze onzin niet te doorzien. Probeer je linkse vriendjes te vinden oid?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:06 schreef zeer het volgende:
[..]
Je meende werkelijk dat mijn mening over vluchtelingen voorheen overeen kwam met de kortzichtige beleving van al die dom-rechtsen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus wat is het doel dan van dit stukje propaganda? Domrechts is te slim om deze onzin niet te doorzien. Probeer je linkse vriendjes te vinden oid?
Ik heb hier nog nooit een artikel over gelezen laat staan cijfers over gezien. Je lijkt me goed op de hoogte, kun je deze delen? Vooral die commerciële bedrijven die geld verdienen in Nederland aan de opvang van vluchtelingen ben ik er benieuwd naar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:21 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het zal, maar de hoeveelheid organisaties die zich allemaal laten sponsoren door het COA en de staat reist weer de pan uit. En die spelen allemaal mooi weer. Vinden dat we er nog veel meer op kunnen vangen (gewoon puur commercieel belang). En doen ondertussen alsof ze zo empathisch zijn.
Ik probeer op een enigszins ludieke wijzen een aantal mensen een spiegel voor te houden m.b.t. vooroordelen over vluchtelingen. Dat jij zo defensief reageert zegt mij in ieder geval dat het je niet bevalt wat je in die spiegel ziet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus wat is het doel dan van dit stukje propaganda? Domrechts is te slim om deze onzin niet te doorzien. Probeer je linkse vriendjes te vinden oid?
Linkse mensen snappen niets van cijfers, dus dat heeft geen nutquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit een artikel over gelezen laat staan cijfers over gezien. Je lijkt me goed op de hoogte, kun je deze delen? Vooral die commerciële bedrijven die geld verdienen in Nederland aan de opvang van vluchtelingen ben ik er benieuwd naar.
Wat een goede kerel die burgemeesterquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Kijk eens hoe hartverwarmend deze burgemeester vluchtelingen in eigen huis opvangt :
https://www.google.nl/url(...)OHzbwqwcVmsYeCbS-XFw
Je hebt ze dus niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:30 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Linkse mensen snappen niets van cijfers, dus dat heeft geen nut
Dat gebeurt altijd na een 'incidentje'. Maar ben het met je eens. Het enige transport zou een enkeltje land van herkomst zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Wat een goede kerel die burgemeester. Inwoners van AZC's worden sowieso om de haverklap op transport gezet naar een andere uithoek van Nederland, erg bizar. Snap niet zo goed waarom men dat zou doen behalve dat dit er voor zorgt dat "de vluchteling" anoniem blijft omdat deze zich niet kan vestigen in een sociaal milieu.
Oh wacht, de burgemeester neemt ze niet zelf in huis . Dat valt me nu weer tegen van hemquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Wat een goede kerel die burgemeester. Inwoners van AZC's worden sowieso om de haverklap op transport gezet naar een andere uithoek van Nederland, erg bizar. Snap niet zo goed waarom men dat zou doen behalve dat dit er voor zorgt dat "de vluchteling" anoniem blijft omdat deze zich niet kan vestigen in een sociaal milieu.
Alsof daar enige transparantie in is. Wat was het in zoetermeer, 450 euro per asielzoeker, ik zou zeggen zoek het uit. Maar dat is het hele punt niet, het punt is dat deze organisaties en mensen mooie sier spelen maar wel een rekening indienen, en dat vind ik bullshit. Doe het vrijwillig en kosteloos en dan mogen ze je dankbaar zijn, maar als je een rekening stuurt ben je gewoon commercieel bezig.quote:
Dat is compleet mislukt. Dat komt voornamelijk door de afsluiting. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik probeer op een enigszins ludieke wijzen een aantal mensen een spiegel voor te houden m.b.t. vooroordelen over vluchtelingen.
Jij bent mislukt gekke cuckquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is compleet mislukt. Dat komt voornamelijk door de afsluiting. Volgende keer beter.
Ik wil je er gewoon aan herinneren wat voor een achterlijke reden je hebt om zo ongelofelijk smerig over getinte personen te praten.quote:
Geen logische gevolgtrekking. Probeer maar opnieuw.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef LelijKnap het volgende:
En desondanks blijf je me stalken. Hoelang sta je al droog kerel?
Dat jij voor het eerst sinds ik met jou te maken heb over logische gevolgtrekkingen rept nádat ik deze vraag stelde toont de logische gevolgtrekking aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen logische gevolgtrekking. Probeer maar opnieuw.
Cirkelredenering. Goedzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:04 schreef LelijKnap het volgende:
Dat jij voor het eerst sinds ik met jou te maken heb over logische gevolgtrekkingen rept nádat ik deze vraag stelde toont de logische gevolgtrekking aan.
Wat vind je eigenlijk van de redenering; 'Een verzonnen vluchteling, die aardig in de omgang en aandoenlijk was, betekent dat we niet alle vluchtelingen over een kam mogen scheren'? Een redenering die weer onderdeel wordt van de redenering; 'We mogen niet alle vluchtelingen over één kam scheren, dus moeten we ze allemaal binnenlaten.'quote:
Koop je wat nieuwe kleren voor mij? Ga ik ook meteen mee naar huisquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:12 schreef zeer het volgende:
[..]
We gaan een keer samen shoppen in Arnhem.
Zijn vriendin is iig niet op reis naar negerlul.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En desondanks blijf je me stalken. Hoelang sta je al droog kerel?
Ik vind het een belachelijke stelling omdat het een sturende stelling is. Jij meent al dat de vluchteling in kwestie verzonnen is waardoor je eigenlijk al zegt dat zo'n vluchteling überhaupt niet bestaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:08 schreef LelijKnap het volgende:
Wat vind je eigenlijk van de redenering; 'Een verzonnen vluchteling, die aardig in de omgang en aandoenlijk was, betekent dat we niet alle vluchtelingen over een kam mogen scheren'?
Schrap van mij part 'verzonnen' weg en probeer er wat van te breien. Welke logische conclusie volgt er na de enkele premisse; 'er bestaan vriendelijke/goedwillende vluchtelingen'? TS probeert een argument van 'domrechts' een negatie aan te brengen, maar welke?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind het een belachelijke stelling omdat het een sturende stelling is. Jij meent al dat de vluchteling in kwestie verzonnen is waardoor je eigenlijk al zegt dat zo'n vluchteling überhaupt niet bestaat.
Ik vind de stelling: "Als je op internet zoekt naar porno videos waarin je ex vreemdgaat met meerdere negers ben je psychologisch gemankeerd" veel interessanter.
heeft nu, zes jaar later, AIDSquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Op zondag 24 april 2016 13:20 schreef MrBradge het volgende:
kankerhoer.
Ik heb je een vraag gesteld.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:16 schreef LelijKnap het volgende:
Schrap van mij part 'verzonnen' weg en probeer er wat van te breien. Welke logische conclusie volgt er na de enkele premisse; 'er bestaan vriendelijke/goedwillende vluchtelingen'? TS probeert een argument van 'domrechts' een negatie aan te brengen, maar welke?
Probeer 'm maar eens logisch te maken danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind de stelling: "Als je op internet zoekt naar porno videos waarin je ex vreemdgaat met meerdere negers ben je psychologisch gemankeerd" veel interessanter.
Waar dan?quote:
quote:
De enige die dit logisch vindt ben jij. Dus wat vind je ervan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:17 schreef LelijKnap het volgende:
Probeer 'm maar eens logisch te maken dan
De enige die jouw stelling logisch vindt, ben ik? Dat klinkt zéér onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De enige die dit logisch vindt ben jij. Dus wat vind je ervan?
Het is dat jij mooie cuckholdvideos hebt, maar anders zou er ook maar spinnenrag op je lul komen.quote:
Onterechte insinuatie. Ik heb zojuist nog het menstruatiebloed van een Turkse schone van m'n piemel gewassen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is dat jij mooie cuckholdvideos hebt, maar anders zou er ook maar spinnenrag op je lul komen.
Ik wist niet dat je neukte met Stimorol.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:26 schreef LelijKnap het volgende:
Onterechte insinuatie. Ik heb zojuist nog het menstruatiebloed van een Turkse schone van m'n piemel gewassen.
Kan jij je weer eventjes aftrekken op interracial porn na dat opwindende leugentje van je. Welke autist gaat namelijk direct op Fok! na het batsen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef LelijKnap het volgende:
Goed we dwalen af. Morgenavond, nadat je weer even je minderwaardige zaad bent kwijtgeraakt, weer verder.
Ah, ja, als jij als eerste doet alsof je seks hebt, dan moet de volgende wel liegen. Anders verliest jouw initiële leugentje al zijn waarde natuurlijk. Heb dan nog een laatste vraag; hoe oud ben jij in godsnaam?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan jij je weer eventjes aftrekken op interracial porn na dat opwindende leugentje van je. Welke autist gaat namelijk direct op Fok! na het batsen.
Nogmaals, welke autist gaat gelijk op Fok! na de daad?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:37 schreef LelijKnap het volgende:
Ah, ja, als jij als eerste doet alsof je seks hebt, dan moet de volgende wel liegen. Anders verliest jouw initiële leugentje al zijn waarde natuurlijk. Heb dan nog een laatste vraag; hoe oud ben jij in godsnaam?
Dat ik hier nog serieus op in ga ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nogmaals, welke autist gaat gelijk op Fok! na de daad?
Je zit weer te fappen dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:45 schreef LelijKnap het volgende:
Dat ik hier nog serieus op in ga ook. Nadat ik haar had geneukt sprong ik onder de douche om het bloed af te wassen. In de tussentijd had zij zich omgekleed om terug naar haar vriend te keren waarmee ze nu uit eten is. We liepen samen naar beneden, ze draaide de deurknop om, ik sloeg haar op d'r kont en keerde mij om richting de computer om dit alles uit te leggen aan hoink op Fok!.
Ik neuk na het door jou vaak aangehaalde trauma uitsluitend meisjes en vrouwen in een relatie. Misschien ben ik daarom ook wel lichtelijk suïcidaal. Dat ligt er maar net weer aan hoe logisch je vandaag bent.quote:
Je probeert hier je huid op Fok! te redden dus. Spinnen kan je wel hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:48 schreef LelijKnap het volgende:
Ik neuk na het door jou vaak aangehaalde trauma uitsluitend meisjes en vrouwen in een relatie. Misschien ben ik daarom ook wel lichtelijk suïcidaal. Dat ligt er maar net weer aan hoe logisch je vandaag bent.
Hoe zal dat eigenlijk gaan wanneer ik jouw (wel of niet bestaande) vriendin binnenval? De piemel van jouw obsessie in het poesje van je vriendin.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je probeert hier je huid op Fok! te redden dus. Spinnen kan je wel hoor.
Nu moet je je fetish niet gaan projecteren. Het kwaad is al geschied, van je mislukte reputatie kom je niet meer af.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:59 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe zal dat eigenlijk gaan wanneer ik jouw (wel of niet bestaande) vriendin binnenval? De piemel van jouw obsessie in het poesje van je vriendin.
Je lijkt te impliceren dat ik een fetish heb. Ben nu toch wel benieuwd welke dat zou zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu moet je je fetish niet gaan projecteren. Het kwaad is al geschied, van je mislukte reputatie kom je niet meer af.
Cuckhold natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:04 schreef LelijKnap het volgende:
Je lijkt te impliceren dat ik een fetish heb. Ben nu toch wel benieuwd welke dat zou zijn.
Je bent bijzonder interessant. Misschien heb ik in elk geval wel te lijden onder het stockholmsyndroom/quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:05 schreef hoink581 het volgende:
Ik dacht overigens dat we morgen verder zouden gaan?
Gewoon mad cuz bad.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:06 schreef LelijKnap het volgende:
Je bent bijzonder interessant. Misschien heb ik in elk geval wel te lijden onder het stockholmsyndroom/
laf.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:08 schreef LelijKnap het volgende:
Wat onfortuinlijk. Ik zal even navragen of ik bewijs aangaande jouw incest-fetish wél mag posten.
Je blijft het in R&P steeds aanhalen en ook nu blijf je er over bezig dat je nu de rollen hebt omgedraaid.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:18 schreef LelijKnap het volgende:
2. Stel je hebt wel gelijk, dan hebben we het over zes jaar geleden, over één geval; welke logische gevolgtrekking bevestigt de door jou geuite conclusie; 'dit is jouw fetish'?
Jij blijft het steeds aanhalen en daarom draai ik nu de rollen om. Dat en omdat je denkt dat je vriendin trouw isquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je blijft het in R&P steeds aanhalen en ook nu blijf je er over bezig dat je nu de rollen hebt omgedraaid.
Dit bedoel ik nu. Open wond dit dat. Veel plezier bij de therapeut deze week.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:27 schreef LelijKnap het volgende:
Jij blijft het steeds aanhalen en daarom draai ik nu de rollen om. Dat en omdat je denkt dat je vriendin trouw is
Oh, nee hoor, maak je geen zorgen, die uitspraak heeft niets van doen met afkeer jegens alle vrouwen. Uitsluitend met jouw persoonlijkheid en de waarschijnlijke en eigenlijk onvermijdelijke reactie van een partner daarop.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nu. Open wond dit dat. Veel plezier bij de therapeut deze week.
Mad.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:35 schreef LelijKnap het volgende:
Oh, nee hoor, maak je geen zorgen, die uitspraak heeft niets van doen met afkeer jegens alle vrouwen. Uitsluitend met jouw persoonlijkheid en de waarschijnlijke en eigenlijk onvermijdelijke reactie van een partner daarop.
lol door te doen alsof ze geen gratis huis krijgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik probeer op een enigszins ludieke wijzen een aantal mensen een spiegel voor te houden m.b.t. vooroordelen over vluchtelingen. Dat jij zo defensief reageert zegt mij in ieder geval dat het je niet bevalt wat je in die spiegel ziet.
Maar je probeerde net een punt te maken op basis van voorgespiegelde feiten die je kunt staven met cijfers, en nu zijn die cijfers er niet maar je wilt mij doen geloven dat je punt nog steeds even solide is? Plsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:34 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Alsof daar enige transparantie in is. Wat was het in zoetermeer, 450 euro per asielzoeker, ik zou zeggen zoek het uit. Maar dat is het hele punt niet, het punt is dat deze organisaties en mensen mooie sier spelen maar wel een rekening indienen, en dat vind ik bullshit. Doe het vrijwillig en kosteloos en dan mogen ze je dankbaar zijn, maar als je een rekening stuurt ben je gewoon commercieel bezig.
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_miljoenen_ove.htmlquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar je probeerde net een punt te maken op basis van voorgespiegelde feiten die je kunt staven met cijfers, en nu zijn die cijfers er niet maar je wilt mij doen geloven dat je punt nog steeds even solide is? Pls.
Oftewel, de Gutmensch uithangen als er DIKKE subsidie valt te vangen over de rug van zielige geimporteerde minderheden/oorlogsslachtoffersquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je bent bijzonder interessant. Misschien heb ik in elk geval wel te lijden onder het stockholmsyndroom/ salonsocialisten syndroom
>de actualiteitenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:02 schreef dapinkwin het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_miljoenen_ove.html
waarschijnlijk volg je sowieso geen actualiteiten, zoals fatwa scheldende klikturken die weer eens aantonen dat islam ook na drie of vier generaties nog lang niet mengt. demense 'een spiegel' gaan voorhoudenhahaha ach man
Wie vangt er nou precies subsidie? Het lijkt mij toch niet meer dan normaal dat als een bedrijf een pand verbouwd voor een organisatie als het COA dat het COA hier voor betaald. Dit is geen subsidie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:06 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Oftewel, de Gutmensch spelen als er DIKKE subsidie valt te vangen over de rug van zielige geimporteerde minderheden/oorlogsslachtoffers.
DAT Doen JULLIE TOCH ? TOCH !!??
Deze werkwijze gaat al terug tot begin jaren 70. En die grote groep geimporteerde teringlijers kunnen jullie NOGSTEEDS niet aan!!!
Hahaha !
Dat is allemaal gemeenschapsgeld. Dat heet subsidie. Meneer Slalom! Denk je dat leveranciers van bedden voedsel en poephuisjes geen winst hoeven te maken?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Wie vangt er nou precies subsidie? Het lijkt mij toch niet meer dan normaal dat als een bedrijf een pand verbouwd voor een organisatie als het COA dat het COA hier voor betaald. Dit is geen subsidie.
Ik denk dat je niet echt snap wat een subsidie precies is maar goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:11 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dat is allemaal gemeenschapsgeld. Dat heet subsidie. Meneer Slalom! Denk je dat leveranciers van bedden voedsel en poephuisjes geen winst hoeven te maken?
Godskolere!
Dat probeerde ik helemaal niet, maar als je zo moet discussiëren, primaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar je probeerde net een punt te maken op basis van voorgespiegelde feiten die je kunt staven met cijfers, en nu zijn die cijfers er niet maar je wilt mij doen geloven dat je punt nog steeds even solide is? Pls.
graag link naar de cijfersquote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:21 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat probeerde ik helemaal niet, maar als je zo moet discussiëren, prima(Wel een beetje triest).
Beetje een zwaktebod om cijfers te linken die je zelf niet geïnterpreteerd hebt, jammer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:25 schreef truthortruth het volgende:
[..]
https://www.coa.nl/sites/(...)antwoording_2015.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |