Ik pets enkel, met handschoentjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lekker briesje, kun je nog eens trappen?
Gezien het onderwerp van het topic overging op vergelijkingen met andere users en wat gekissebis onderling, zou je dat zo kunnen stellen.quote:
En ze pakken onze vrouwen af volgens de user syndroomquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:36 schreef Voxs het volgende:
'Ik moet ze niet, omdat ze geld kosten
Ík moet ze niet, want ze zijn eng
Ik moet ze niet, want ze pakken banen af
Ik moet ze niet, want ze pikken onze huizen in.'
Je zult zien, ze zijn weg en jij krijgt niet automagisch een baan/moet nog evenveel belasting betalen, wacht nog steeds op een huis en bent nog steeds boos en bang en vrij zielig.
* Soortgelijk hoorde ik in een documentaire gister. Vond het treffend.
** Dat 'vrij zielig' is vrij toegevoegd.
edit: Ow, het gaat al weer over andere belangrijke dingen
Hoe zou je het anders kunnen stellen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gezien het onderwerp van het topic overging op vergelijkingen met andere users en wat gekissebis onderling, zou je dat zo kunnen stellen.
Vast enkel de premium ook nog eens hmm?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
En ze pakken onze vrouwen af volgens de user syndroom
Als een briesje tegen de storm in.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe zou je het anders kunnen stellen?
Vermonquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:55 schreef Vermon het volgende:
Wat is dit voor domme tekst man. Echt de hele inhoud en de conclusie ook.!!
Het woei evenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eerder als een bries tegen het stormpje in.
ze naam onschrijft hem goed, ongedierte.quote:
Beter een open blik op de wereld, dan een opgesloten, angstige geest.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, door al die open deuren van je
Hoeveel ga je er nog intrappen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beter een open blik op de wereld, dan een opgesloten, angstige geest.
Zolang jij nog aanleiding geeft?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoeveel ga je er nog intrappen?
Dat is Vermin, domme lulquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze naam onschrijft hem goed, ongedierte.
Je kruipt in de slachtofferrol terwijl ik het slachtoffer ben van jouw pogingen om mij een verkoudheid toe te brengen.quote:
Het slachtoffer ben jij. Nu bevestigd. Gezondheidquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je kruipt in de slachtofferrol terwijl ik het slachtoffer ben van jouw pogingen om mij een verkoudheid toe te brengen.
Ik ben niet zo van de verhalen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Maak onze dag goed en maak een topic met een leuk verhaal
Kom je me een kopje soep brengen? Deur staat wel open, zoals je het graag hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het slachtoffer ben jij. Nu bevestigd. Gezondheid
verveelt tochquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het slachtoffer ben jij. Nu bevestigd. Gezondheid
* het verveeld me. Hetzalallemaalwel, fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |