totdat ze je eige dogter verkragte hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed topic, zijn over algemeen geen verkeerde mensen
Oordelen over iets dat je niet kent, classic.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef SR4 het volgende:
[..]
heb ik niet gedaan, halverwege ben ik gestopt
mooi hoe ze het er zelf zo dik bovenop leggen maar alsnog niet zienquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Oordelen over iets dat je niet kent, classic.
Ongelofelijk vind ik hetquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi hoe ze het er zelfs zo dik bovenop leggen maar alsnog niet zien
jouw topics zijn altijd kutquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Oordelen over iets dat je niet kent, classic.
Zo tekenend weer dit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:16 schreef SR4 het volgende:
[..]
jouw topics zijn altijd kut
en geen mens is illegaal
je moederquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Bij voorbaat een oordeel klaar hebben, classic.
Precies zoals het er staat.quote:
Als ze die van jou maar pakken dan heeft die van mij nergens last van hahaquote:
Hoe zou jij het vreemdelingenrecht in willen richten dan?quote:
die van jou kan niet worden verkracht want verkrachting betekent dat het tegen haar zin is en zij gooit dr benen voor iedereen openquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ze die van jou maar pakken dan heeft die van mij nergens last van haha
Niet je eigen cultuur haten, tegen 4 mei zijn en alles en iedereen naar Nederland willen halenquote:
Daar heb ik te weinig kennis van zaken voor. Kijk, ik zeg dat tenminste gewoon in plaats van allerlei stompzinnig gelul te gaan spuien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vreemdelingenrecht in willen richten dan?
echt bijzonder hoever je van het punt af kan zittenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vreemdelingenrecht in willen richten dan?
Wat vindt je van de hypotheekrenteaftrek?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:21 schreef zeer het volgende:
[..]
echt bijzonder hoever je van het punt af kan zitten
rechts ≠ domrechtsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |