die van jou kan niet worden verkracht want verkrachting betekent dat het tegen haar zin is en zij gooit dr benen voor iedereen openquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ze die van jou maar pakken dan heeft die van mij nergens last van haha
Niet je eigen cultuur haten, tegen 4 mei zijn en alles en iedereen naar Nederland willen halenquote:
Daar heb ik te weinig kennis van zaken voor. Kijk, ik zeg dat tenminste gewoon in plaats van allerlei stompzinnig gelul te gaan spuien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vreemdelingenrecht in willen richten dan?
echt bijzonder hoever je van het punt af kan zittenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vreemdelingenrecht in willen richten dan?
Wat vindt je van de hypotheekrenteaftrek?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:21 schreef zeer het volgende:
[..]
echt bijzonder hoever je van het punt af kan zitten
rechts ≠ domrechtsquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:22 schreef SR4 het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=HTab6nYL
mooie speech
jammer dat het inhoudelijk niet klopt
Dit is ook weer typisch trouwens. Topic binnenkomen, zonder te lezen iets doms posten, erachter komen dat het nergens op slaat en dan maar doen alsof je aan het trollen bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:21 schreef SR4 het volgende:
[..]
Wat vindt je van de hypotheekrenteaftrek?
De zin "en verkrachtte hij haar niet." Is de beste punchline in de OP.quote:
gefixt mattiequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Typisch dit.
wat ga je brutaal doen danquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dankje, ik zat echt te wachten op je filmpje.
Irritant als mensen dat doen hè, echt plsquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is ook weer typisch trouwens. Topic binnenkomen, zonder te lezen iets doms posten, erachter komen dat het nergens op slaat en dan maar doen alsof je aan het trollen bent.
je bent zelf een valse waarheid vraag je moeder maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De zin "en verkrachtte hij haar niet." Is de beste punchline in de OP.
Daarbij mag deze TS gewoon weer opkanjeren naar Joop.nl met z'n valse waarheden verpakt in satire.
En nog steeds weten we niet waarom ik in de categorie tong80 en megamelvin val ;s .quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is ook weer typisch trouwens. Topic binnenkomen, zonder te lezen iets doms posten, erachter komen dat het nergens op slaat en dan maar doen alsof je aan het trollen bent.
Jullie hebben alle drie geen idee waarom je met elkaar vergeleken wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef zeer het volgende:
[..]
En nog steeds weten we niet waarom ik in de categorie tong80 en megamelvin val ;s .
hihi kanjerquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De zin "en verkrachtte hij haar niet." Is de beste punchline in de OP.
Daarbij mag deze TS gewoon weer opkanjeren naar Joop.nl met z'n valse waarheden verpakt in satire.
Echt hè. Eerst ook nog even lekker arrogant doen:quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef zeer het volgende:
[..]
En nog steeds weten we niet waarom ik in de categorie tong80 en megamelvin val ;s .
En dan gauw wegwezen.quote:
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie hebben alle drie geen idee waarom je met elkaar vergeleken wordt.
Omdat:quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie hebben alle drie geen idee waarom je met elkaar vergeleken wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |