Heb je moeite met die waarheid?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:00 schreef Vermon het volgende:
"Alle rechtse mensen zijn slecht geinformeerd en hebben niet realistische ideeën over vluchtelingen. " topic
Waarom kan dit niet waar zijn dan? Aan zijn kant van het verhaal is srs niks gelogen of overdreven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik zou het bijna geloven, bijna dan he.
Omdat het een zeer topic is, valt in de Magemelvin, tong80 e.d. categoriequote:Op donderdag 12 mei 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom kan dit niet waar zijn dan? Aan zijn kant van het verhaal is srs niks gelogen of overdreven.
Ik zie een grote overeenkomst met je kortzichtigheid waarmee je door het leven gaat en waarmee je oordeelt over een OP die je niet gelezen hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat het een zeer topic is, valt in de Magemelvin, tong80 e.d. categorie
Fijn voor jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik zie een grote overeenkomst met je kortzichtigheid waarmee je door het leven gaat en waarmee je oordeelt over een OP die je niet gelezen hebt.
Je kent één vluchteling die toevallig een diploma heeft. Die ken ik ook wel. Feit blijft dat een groot deel gewoon laag opgeleid tuig is.quote:
Haha, wat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat het een zeer topic is, valt in de Magemelvin, tong80 e.d. categorie
Naïeve Gutmensch gespot.quote:
Kun je me even op de gelijkenissen wijzen?quote:
Bron?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
Feit blijft dat een groot deel gewoon laag opgeleid tuig is.
Sorry dit is de absolute toppen van mijn kunnen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:40 schreef Plompzakker het volgende:
Poging tot lezen gedaan, halverwege afgehaakt. Te geforceerd over de top.
Moest lachenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:31 schreef zeer het volgende:
Bij het voorstellen aan mijn vrouwelijke collega besloot ik het woord te doen en vooral tussen haar en onze vrouwenhater in te staan. Tot mijn verbazing gaf hij haar gewoon een hand en verkrachtte hij haar niet.
Dat zegt al genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Sorry dit is de absolute toppen van mijn kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |