Waarom kan dit niet waar zijn dan? Aan zijn kant van het verhaal is srs niks gelogen of overdreven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik zou het bijna geloven, bijna dan he.
Omdat het een zeer topic is, valt in de Magemelvin, tong80 e.d. categoriequote:Op donderdag 12 mei 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom kan dit niet waar zijn dan? Aan zijn kant van het verhaal is srs niks gelogen of overdreven.
Ik zie een grote overeenkomst met je kortzichtigheid waarmee je door het leven gaat en waarmee je oordeelt over een OP die je niet gelezen hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat het een zeer topic is, valt in de Magemelvin, tong80 e.d. categorie
Fijn voor jouquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik zie een grote overeenkomst met je kortzichtigheid waarmee je door het leven gaat en waarmee je oordeelt over een OP die je niet gelezen hebt.
Je kent één vluchteling die toevallig een diploma heeft. Die ken ik ook wel. Feit blijft dat een groot deel gewoon laag opgeleid tuig is.quote:
Haha, wat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat het een zeer topic is, valt in de Magemelvin, tong80 e.d. categorie
Naïeve Gutmensch gespot.quote:
Kun je me even op de gelijkenissen wijzen?quote:
Bron?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
Feit blijft dat een groot deel gewoon laag opgeleid tuig is.
Sorry dit is de absolute toppen van mijn kunnen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:40 schreef Plompzakker het volgende:
Poging tot lezen gedaan, halverwege afgehaakt. Te geforceerd over de top.
Moest lachenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:31 schreef zeer het volgende:
Bij het voorstellen aan mijn vrouwelijke collega besloot ik het woord te doen en vooral tussen haar en onze vrouwenhater in te staan. Tot mijn verbazing gaf hij haar gewoon een hand en verkrachtte hij haar niet.
Dat zegt al genoeg.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Sorry dit is de absolute toppen van mijn kunnen.
Heb ik al klaar staanquote:
Hier is een artikel wat ik snel vond op Google, vooral dit stuk is dan interessant. Gaat wel over Duitsland. In Nederland claimt men dat één derde academisch is opgeleid, maar ik heb daar twijfels bij, denk dat het meer richting de Duitse statistieken gaat.quote:
http://www.elsevier.nl/ne(...)ar-te-zijn-2689313W/quote:In Duitsland ziet de asielzoekersstroom er wellicht iets anders uit, maar daar komen toch echt andere berichten vandaan. Omroep ARD meldt, op basis van eigen mededelingen van de asielzoekers, dat 11 procent geen enkele school heeft bezocht, 25 procent alleen een lagere school en dat een derde een vorm van middelbare opleiding, 16% ‘gymnasium’ – VWO – en 15 % hoger onderwijs (HBO en WO) heeft afgemaakt. Dat is dus wat deze immigranten er zelf van zeggen.
Hey ik vroeg je iets manquote:
Is dus nog niet eens zo veel gek lager dan in Nederland w.b.t. hogeropgeleiden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier is een artikel wat ik snel vond op Google, vooral dit stuk is dan interessant. Gaat wel over Duitsland. In Nederland claimt men dat één derde academisch is opgeleid, maar ik heb daar twijfels bij, denk dat het meer richting de Duitse statistieken gaat.
[..]
http://www.elsevier.nl/ne(...)ar-te-zijn-2689313W/
Is een probleempje waar meer van dat soort figuren last van lijken te hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Als Juup's wereld te ingewikkeld wordt, leest hij graag selectief.
maar wat dan welquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:56 schreef SR4 het volgende:
Dat het grootste deel van de Syrische vluchtelingen hiet met goede bedoelingen komt wil niet zeggen dat het opnemen van enorme aantallen vluchtelingen per se goed is voor Nederland.
We vangen vluchtelingen ook niet op omdat dat "goed" is voor Nederland.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:56 schreef SR4 het volgende:
Dat het grootste deel van de Syrische vluchtelingen hiet met goede bedoelingen komt wil niet zeggen dat het opnemen van enorme aantallen vluchtelingen per se goed is voor Nederland.
Dat die ene vluchteling een goede gozer is kennelijk.quote:
Maar het kan wel slecht zijn voor Nederland.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
We vangen vluchtelingen ook niet op omdat dat "goed" is voor Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |