quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:22 schreef SR4 het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=HTab6nYL
mooie speech
jammer dat het inhoudelijk niet klopt
Dit is ook weer typisch trouwens. Topic binnenkomen, zonder te lezen iets doms posten, erachter komen dat het nergens op slaat en dan maar doen alsof je aan het trollen bent.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:21 schreef SR4 het volgende:
[..]
Wat vindt je van de hypotheekrenteaftrek?
De zin "en verkrachtte hij haar niet." Is de beste punchline in de OP.quote:
gefixt mattiequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Typisch dit.
wat ga je brutaal doen danquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dankje, ik zat echt te wachten op je filmpje.
Irritant als mensen dat doen hè, echt plsquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is ook weer typisch trouwens. Topic binnenkomen, zonder te lezen iets doms posten, erachter komen dat het nergens op slaat en dan maar doen alsof je aan het trollen bent.
je bent zelf een valse waarheid vraag je moeder maarquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De zin "en verkrachtte hij haar niet." Is de beste punchline in de OP.
Daarbij mag deze TS gewoon weer opkanjeren naar Joop.nl met z'n valse waarheden verpakt in satire.
En nog steeds weten we niet waarom ik in de categorie tong80 en megamelvin val ;s .quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is ook weer typisch trouwens. Topic binnenkomen, zonder te lezen iets doms posten, erachter komen dat het nergens op slaat en dan maar doen alsof je aan het trollen bent.
Jullie hebben alle drie geen idee waarom je met elkaar vergeleken wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef zeer het volgende:
[..]
En nog steeds weten we niet waarom ik in de categorie tong80 en megamelvin val ;s .
hihi kanjerquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De zin "en verkrachtte hij haar niet." Is de beste punchline in de OP.
Daarbij mag deze TS gewoon weer opkanjeren naar Joop.nl met z'n valse waarheden verpakt in satire.
Echt hè. Eerst ook nog even lekker arrogant doen:quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef zeer het volgende:
[..]
En nog steeds weten we niet waarom ik in de categorie tong80 en megamelvin val ;s .
En dan gauw wegwezen.quote:
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie hebben alle drie geen idee waarom je met elkaar vergeleken wordt.
Omdat:quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jullie hebben alle drie geen idee waarom je met elkaar vergeleken wordt.
Heb het gevraagd en ze zei geen JA!quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef zeer het volgende:
[..]
je bent zelf een valse waarheid vraag je moeder maar
Lekker briesje, kun je nog eens trappen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:36 schreef Voxs het volgende:
'Ik moet ze niet, omdat ze geld kosten
Ík moet ze niet, want ze zijn eng
Ik moet ze niet, want ze pakken banen af
Ik moet ze niet, want ze pikken onze huizen in.'
Je zult zien, ze zijn weg en jij krijgt niet automagisch een baan/moet nog evenveel belasting betalen, wacht nog steeds op een huis en bent nog steeds boos en bang en vrij zielig.
* Soortgelijk hoorde ik in een documentaire gister. Vond het treffend.
** Dat 'vrij zielig' is vrij toegevoegd.
edit: Ow, het gaat al weer over andere belangerijke dingen
Zo, gevatte reactie hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |