Hier is een artikel wat ik snel vond op Google, vooral dit stuk is dan interessant. Gaat wel over Duitsland. In Nederland claimt men dat één derde academisch is opgeleid, maar ik heb daar twijfels bij, denk dat het meer richting de Duitse statistieken gaat.quote:
http://www.elsevier.nl/ne(...)ar-te-zijn-2689313W/quote:In Duitsland ziet de asielzoekersstroom er wellicht iets anders uit, maar daar komen toch echt andere berichten vandaan. Omroep ARD meldt, op basis van eigen mededelingen van de asielzoekers, dat 11 procent geen enkele school heeft bezocht, 25 procent alleen een lagere school en dat een derde een vorm van middelbare opleiding, 16% ‘gymnasium’ – VWO – en 15 % hoger onderwijs (HBO en WO) heeft afgemaakt. Dat is dus wat deze immigranten er zelf van zeggen.
Hey ik vroeg je iets manquote:
Is dus nog niet eens zo veel gek lager dan in Nederland w.b.t. hogeropgeleiden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier is een artikel wat ik snel vond op Google, vooral dit stuk is dan interessant. Gaat wel over Duitsland. In Nederland claimt men dat één derde academisch is opgeleid, maar ik heb daar twijfels bij, denk dat het meer richting de Duitse statistieken gaat.
[..]
http://www.elsevier.nl/ne(...)ar-te-zijn-2689313W/
Is een probleempje waar meer van dat soort figuren last van lijken te hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Als Juup's wereld te ingewikkeld wordt, leest hij graag selectief.
maar wat dan welquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:56 schreef SR4 het volgende:
Dat het grootste deel van de Syrische vluchtelingen hiet met goede bedoelingen komt wil niet zeggen dat het opnemen van enorme aantallen vluchtelingen per se goed is voor Nederland.
We vangen vluchtelingen ook niet op omdat dat "goed" is voor Nederland.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:56 schreef SR4 het volgende:
Dat het grootste deel van de Syrische vluchtelingen hiet met goede bedoelingen komt wil niet zeggen dat het opnemen van enorme aantallen vluchtelingen per se goed is voor Nederland.
Dat die ene vluchteling een goede gozer is kennelijk.quote:
Maar het kan wel slecht zijn voor Nederland.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
We vangen vluchtelingen ook niet op omdat dat "goed" is voor Nederland.
En wat is je punt nou precies?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:59 schreef SR4 het volgende:
[..]
Maar het kan wel slecht zijn voor Nederland.
Maar dat is toch helemaal niet het punt dat ik wil maken?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:59 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat die ene vluchteling een goede gozer is kennelijk.
Dat "ik ken een vluchteling die wel aardig is dus rechtse mensen zijn dom" wat kort door de bocht is.quote:
Ja oké, dat kan. Maar dan heb je de OP niet helemaal begrepen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:05 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat "ik ken een vluchteling die wel aardig is dus rechtse mensen zijn dom" wat kort door de bocht is.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, dat kan. Maar dan heb je de OP niet helemaal begrepen.
quote:Verward over deze nieuwe realiteit besefte ik mij dat die rechtse realisten eigenlijk gewoon leugenachtige vreemdelingenhaters zijn.
Misschien moet je de hele OP even lezen.quote:
Meh meer niet te veel vooroordelen hebben. Denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:05 schreef SR4 het volgende:
[..]
Dat "ik ken een vluchteling die wel aardig is dus rechtse mensen zijn dom" wat kort door de bocht is.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goed topic, leuk geschreven en met plezier gelezen. Complimenten TS.
heb ik niet gedaan, halverwege ben ik gestoptquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je de hele OP even lezen.
niet te veel vooroordelen hebben lijkt me sowieso handigquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Meh meer niet te veel vooroordelen hebben. Denk ik.
totdat ze je eige dogter verkragte hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goed topic, zijn over algemeen geen verkeerde mensen
Oordelen over iets dat je niet kent, classic.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:11 schreef SR4 het volgende:
[..]
heb ik niet gedaan, halverwege ben ik gestopt
mooi hoe ze het er zelf zo dik bovenop leggen maar alsnog niet zienquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Oordelen over iets dat je niet kent, classic.
Ongelofelijk vind ik hetquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi hoe ze het er zelfs zo dik bovenop leggen maar alsnog niet zien
jouw topics zijn altijd kutquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Oordelen over iets dat je niet kent, classic.
Zo tekenend weer dit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:16 schreef SR4 het volgende:
[..]
jouw topics zijn altijd kut
en geen mens is illegaal
je moederquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Bij voorbaat een oordeel klaar hebben, classic.
Precies zoals het er staat.quote:
Als ze die van jou maar pakken dan heeft die van mij nergens last van hahaquote:
Hoe zou jij het vreemdelingenrecht in willen richten dan?quote:
die van jou kan niet worden verkracht want verkrachting betekent dat het tegen haar zin is en zij gooit dr benen voor iedereen openquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ze die van jou maar pakken dan heeft die van mij nergens last van haha
Niet je eigen cultuur haten, tegen 4 mei zijn en alles en iedereen naar Nederland willen halenquote:
Daar heb ik te weinig kennis van zaken voor. Kijk, ik zeg dat tenminste gewoon in plaats van allerlei stompzinnig gelul te gaan spuien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vreemdelingenrecht in willen richten dan?
echt bijzonder hoever je van het punt af kan zittenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:19 schreef SR4 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vreemdelingenrecht in willen richten dan?
Wat vindt je van de hypotheekrenteaftrek?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:21 schreef zeer het volgende:
[..]
echt bijzonder hoever je van het punt af kan zitten
rechts ≠ domrechtsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |