http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)Trump-bijwonen.dhtmlIdioot bezoekt imbeciel PVV-dictator Geert Wilders reist deze zomer op kosten van zijn Joodse sponsors naar de Republikeinse conventie in de Amerikaanse stad Cleveland om met eigen arische ogen te zien hoe 'zijn' presidentskandidaat Donald Trump op het schild gehesen wordt. Dat laat hij weten aan het krantje AD dat populair is bij domrechts Nederland.
De geblondeerde alleshater is blij dat de kandidatuur van de Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump en de terug slingering van de VS naar 1945 nu onvermijdelijk lijkt. ,,Geweldig nieuws! Ik heb hem vanaf het begin af aan zijn kortzichtige oneliners gesteund." De rasechte Hollander uit Indonesië met Oostblok chick roemt de enorme populariteit van Trump. ,,Zijn mening heeft geen inhoud, veel goede ideeën die nergens toe leiden en spreekt de blanke gemeenschap aan."
De heerser van het democratische PVV denkt dat Trump een goede kans maakt als hij het in november op moet nemen tegen de Democratische presidentskandidaat Hillary Clinton. ,,Clinton mag dan wel op winst staan in de voorverkiezingen, maar de Amerikaanse Henk en Ingrid zijn hier veel te dom voor." Het wordt spannend, denkt Greet. ,,Maar ik geef Trump een goede kans. De patriottistische lente in de VS, Europa en Nederland is niet meer te stoppen, trust me."
Zo, hier mijn bijdrage voor de fp