quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)Trump-bijwonen.dhtml
Idioot bezoekt imbeciel
PVV-dictator Geert Wilders reist deze zomer op kosten van zijn Joodse sponsors naar de Republikeinse conventie in de Amerikaanse stad Cleveland om met eigen arische ogen te zien hoe 'zijn' presidentskandidaat Donald Trump op het schild gehesen wordt. Dat laat hij weten aan het krantje AD dat populair is bij domrechts Nederland.
De geblondeerde alleshater is blij dat de kandidatuur van de Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump en de terug slingering van de VS naar 1945 nu onvermijdelijk lijkt. ,,Geweldig nieuws! Ik heb hem vanaf het begin af aan zijn kortzichtige oneliners gesteund." De rasechte Hollander uit Indonesië met Oostblok chick roemt de enorme populariteit van Trump. ,,Zijn mening heeft geen inhoud, veel goede ideeën die nergens toe leiden en spreekt de blanke gemeenschap aan."
De heerser van het democratische PVV denkt dat Trump een goede kans maakt als hij het in november op moet nemen tegen de Democratische presidentskandidaat Hillary Clinton. ,,Clinton mag dan wel op winst staan in de voorverkiezingen, maar de Amerikaanse Henk en Ingrid zijn hier veel te dom voor." Het wordt spannend, denkt Greet. ,,Maar ik geef Trump een goede kans. De patriottistische lente in de VS, Europa en Nederland is niet meer te stoppen, trust me."
Zo, hier mijn bijdrage voor de fp
We gaan een keer samen shoppen in Arnhem.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:52 schreef anti-loper het volgende:
Nodig hem een keer uit voor een etentje
Ook Gutmenschen willen wel eens een keertje de bad boy zijnquote:
Herken mezelf niet in geenstijl en populistisch gezever om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:18 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Te lang, geenstijl taal, populistisch gezever. (Verwachting na lezen TT)
quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)Trump-bijwonen.dhtml
Idioot bezoekt imbeciel
PVV-dictator Geert Wilders reist deze zomer op kosten van zijn Joodse sponsors naar de Republikeinse conventie in de Amerikaanse stad Cleveland om met eigen arische ogen te zien hoe 'zijn' presidentskandidaat Donald Trump op het schild gehesen wordt. Dat laat hij weten aan het krantje AD dat populair is bij domrechts Nederland.
De geblondeerde alleshater is blij dat de kandidatuur van de Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump en de terug slingering van de VS naar 1945 nu onvermijdelijk lijkt. ,,Geweldig nieuws! Ik heb hem vanaf het begin af aan zijn kortzichtige oneliners gesteund." De rasechte Hollander uit Indonesië met Oostblok chick roemt de enorme populariteit van Trump. ,,Zijn mening heeft geen inhoud, veel goede ideeën die nergens toe leiden en spreekt de blanke gemeenschap aan."
De heerser van het democratische PVV denkt dat Trump een goede kans maakt als hij het in november op moet nemen tegen de Democratische presidentskandidaat Hillary Clinton. ,,Clinton mag dan wel op winst staan in de voorverkiezingen, maar de Amerikaanse Henk en Ingrid zijn hier veel te dom voor." Het wordt spannend, denkt Greet. ,,Maar ik geef Trump een goede kans. De patriottistische lente in de VS, Europa en Nederland is niet meer te stoppen, trust me."
Zo, hier mijn bijdrage voor de fp
Nou.... wat let je? Neem je nieuwe vriend in huis.quote:Beschaamd vertelde hij dat hij geen huis mocht huren omdat hij geen inkomen had en nergens aangenomen werd omdat ‘ie geen vast adres en woonplaats had.
Heb hem dit wel aangeboden net als andere hulp maar ik weet niet of het bescheidenheid is of niet afhankelijk te willen zijn maar eigenlijk vond 'ie het al moeilijk aan te nemen dat ik hem naar het station bracht.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nou.... wat let je? Neem je nieuwe vriend in huis.
een goed mensquote:
zonder negatieve connotatie zoals bij geenstijl?quote:
thanksquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:16 schreef Maanvis het volgende:
By the way, nu ik dit gelezen heb vind ik het echt een goede column. Eigenlijk zou je hem moeten submitten. Beter dan al dat gezeik van markusviridius.
Is een scheldwoord dar gebruikt wordt door meer rechtse mensen om mensen aan te duiden die zich onbaatzuchtig voor proberen te doen in het uitoefenen van hun linkse hobbies maar ondertussen dit doen voor status.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zonder negatieve connotatie zoals bij geenstijl?
Eensquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:16 schreef Maanvis het volgende:
By the way, nu ik dit gelezen heb vind ik het echt een goede column. Eigenlijk zou je hem moeten submitten. Beter dan al dat gezeik van markusviridius.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |