Vettel reageerde waarschijnlijk op de problemen van Perezquote:Op zondag 1 mei 2016 15:59 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens Coronel liet Vettel in een volgas bocht zijn gas los waardoor Kvyat er boven op klapt.
Of had toen al een lekke band.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vettel reageerde waarschijnlijk op de problemen van Perez
Dat. Duidelijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vettel reageerde waarschijnlijk op de problemen van Perez
Jep, lekke band en improviseren op PER, zeiden ze op Skyquote:
en terecht. En ik kijk niet eens Ziggo...quote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef THEFXR het volgende:
er komt een dag dat die kampheus op zijn bek geslagen wordt
Volledig terechtquote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef THEFXR het volgende:
er komt een dag dat die kampheus op zijn bek geslagen wordt
Je wilt dat moment dat hij op zijn bek geslagen wordt niet missen he.quote:
Nu RTL Duitsland. Met Timo Glockquote:
Dankzij hem haalde Hamilton zijn 1e wk binnenquote:
Wat een gelul, kan Kyvat misschien ook nog reageren op wat er voor hem gebeurt of is dat te moeilijk?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:59 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens Coronel liet Vettel in een volgas bocht zijn gas los waardoor Kvyat er boven op klapt.
Het was ook prima te verstaan. Maar daar in de studio verstond niemand hetquote:Op zondag 1 mei 2016 16:05 schreef twiFight het volgende:
Wat zitten ze te prutsen in de studio met die board radio van Max zeg... Je hoort toch de woorden die hij zegt, gaan ze Max 'verbeteren' met compleet andere woorden
Vettel liet ook behoorlijk z,n gas los en remde daardoor ,quote:Op zondag 1 mei 2016 15:58 schreef _DeMoN_ het volgende:
Net op Sky heel duidelijk gezien wat KVY flikte.... Jezus! Ik hoop echt dat Vettel Kvyat op z'n bek ramt, vorige race was het ook al raak natuurlijk, maar dit gaat nergens meer over. Hij ramt hem gewoon 2x snoeihard
geloofwaardig. vettel is schuldquote:Op zondag 1 mei 2016 16:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
Kvyat net op Sky in een interview dat ie er niks aan kon doen, omdat hij niet meer kon reageren op het gas loslaten van Vettel, ging te snel
Tja, had ook iets voor Vettel kunnen gebeuren?quote:Op zondag 1 mei 2016 16:09 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Vettel liet ook behoorlijk z,n gas los en remde daardoor ,
en hammie kreeg een waarschuwing voor een keertje te ruim de bocht nemen, waarschijnlijk een payback van tegen de halo te zijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tja, had ook iets voor Vettel kunnen gebeuren?
Kvyatt reageerde te laat of lette niet op of beide... tot 2x toe op de achterkant van Vettel lijkt mij gewoon roekeloos rijgedrag.
Lolquote:Op zondag 1 mei 2016 16:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en hammie kreeg een waarschuwing voor een keertje te ruim de bocht nemen, waarschijnlijk een payback van tegen de halo te zijn.
Ik zag het net, echt belachelijkquote:Op zondag 1 mei 2016 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
nu ik die start van Hamilton terug heb gezien vond ik het wel wat dubieus dat hij volgas over de uitloopstroken bleef denderen en zo op P5 uitkwam. Hij heeft hier wel voordeel van gehad ...
HAM mag dat..quote:Op zondag 1 mei 2016 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
nu ik die start van Hamilton terug heb gezien vond ik het wel wat dubieus dat hij volgas over de uitloopstroken bleef denderen en zo op P5 uitkwam. Hij heeft hier wel voordeel van gehad ...
Tweede keer ja. De eerste keer werd Vettel gered door Ricciardo.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
Kvyat net op Sky in een interview dat ie er niks aan kon doen, omdat hij niet meer kon reageren op het gas loslaten van Vettel, ging te snel
helaas wordt er niets mee gedaan, maar het is verre van netjesquote:
Het zijn ook standaardpraktijken bij de start. Elke race is er wel iemand die het doet.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
helaas wordt er niets mee gedaan, maar het is verre van netjes
Reed ook nog een zekere Toro Rosso achter die hetzelfde deedquote:Op zondag 1 mei 2016 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
nu ik die start van Hamilton terug heb gezien vond ik het wel wat dubieus dat hij volgas over de uitloopstroken bleef denderen en zo op P5 uitkwam. Hij heeft hier wel voordeel van gehad ...
Die uitloopstroken nodigen er wel toe uit, terwijl ze er moeten zijn om de auto's af te remmen. Dit zou ook moeten betekenen dat een coureur die er gebruik van maakt plaatsen verliestquote:Op zondag 1 mei 2016 16:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het zijn ook standaardpraktijken bij de start. Elke race is er wel iemand die het doet.
twee zelfsquote:Op zondag 1 mei 2016 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reed ook nog een zekere Toro Rosso achter die hetzelfde deed
Ook niet geheel netjes, maar dat was avoiding a collision. Op dat moment had Hamilton al twee bochten compleet afgesnedenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reed ook nog een zekere Toro Rosso achter die hetzelfde deed
de prutserquote:Op zondag 1 mei 2016 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ander faalde echter om ervan te profiteren.
Vind ik ook, maar in de F1 wordt er totaal niet op gelet. Wmb zou iedereen die van de baan afraakt 5 seconden of zo bojgeteld krijgen als zijn sectortijd dat al miet was tov de vorige en volgende ronde.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die uitloopstroken nodigen er wel toe uit, terwijl ze er moeten zijn om de auto's af te remmen. Dit zou ook moeten betekenen dat een coureur die er gebruik van maakt plaatsen verliest
op zich had je het hier prima op kunnen lossen door van die richels neer te leggen die bijvoorbeeld ook op Spa in de chicane na Kemmel Straight liggen of die in Monza in de eerste chicane gebruikt worden. Als je daar hard overheen gaat stuiter je letterlijk weer de baan op.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar in de F1 wordt er totaal niet op gelet. Wmb zou iedereen die van de baan afraakt 5 seconden of zo bojgeteld krijgen als zijn sectortijd dat al miet was tov de vorige en volgende ronde.
Ik ken die richels niet, maar je wilt natuurlijk niet als een auto daar met hoge snelheid vanaf gaat dat ze door zo'n richel airborne worden en hoger in de omheining terecht komen. Het hele doel van asfalt buiten de baan is dat rubber-op-asfaltcontact juist het beste afremt.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op zich had je het hier prima op kunnen lossen door van die richels neer te leggen die bijvoorbeeld ook op Spa in de chicane na Kemmel Straight liggen of die in Monza in de eerste chicane gebruikt worden. Als je daar hard overheen gaat stuiter je letterlijk weer de baan op.
Ik zag dat er vandaag ook straffen werden uitgedeeld voor het buiten de baan duwen van een ander, als dat ook voor Hamilton gold was hij de afgelopen twee jaar minstens 7 keer gestraft.quote:
nee, het gaat meer om de punten waar ze bijna weer de baan op gaan, zodat ze snelheid verliezenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik ken die richels niet, maar je wilt natuurlijk niet als een auto daar met hoge snelheid vanaf gaat dat ze door zo'n richel airborne worden en hoger in de omheining terecht komen. Het hele doel van asfalt buiten de naan is dat rubber-op-asfaltcontact juist het beste afremt.
Ja, die mogen van mij ook wel. Ik ben (overwegend) blij dat veel grind weggehaald is, maar naast de baan gaan is nu veel te ongestraft.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, het gaat meer om de punten waar ze bijna weer de baan op gaan, zodat ze snelheid verliezen
Dan ben je in de minderheid. Ik snap echt niet waarom het grind aan het verdwijnen is.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja, die mogen van mij ook wel. Ik ben (overwegend) blij dat veel grind weggehaald is, maar naast de baan gaan is nu veel te ongestraft.
Veiligheid en show op de baan. Als een derde van het veld in het grind blijft steken dan blijft er weinig racerij op de baan over. En ik gok dat sponsoren daar ook wel wat voor lobbyen. Auto in het grind = (daarna) geen sponsornamen meer op camera.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben je in de minderheid. Ik snap echt niet waarom het grind aan het verdwijnen is.
In Australië zijn er nog steeds 20 gekwalificeerden geweest, ondanks het grind.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:48 schreef twiFight het volgende:
[..]
Veiligheid en show op de baan. Als een derde van het veld in het grind blijft steken dan blijft er weinig racerij op de baan over. En ik gok dat sponsoren daar ook wel wat voor lobbyen. Auto in het grind = (daarna) geen sponsornamen meer op camera.
Het zal allemaal wel z'n redenen hebben maar het is nu te makkelijk om zonder al teveel tijdverlies weer terug te komenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:48 schreef twiFight het volgende:
[..]
Veiligheid en show op de baan. Als een derde van het veld in het grind blijft steken dan blijft er weinig racerij op de baan over. En ik gok dat sponsoren daar ook wel wat voor lobbyen. Auto in het grind = (daarna) geen sponsornamen meer op camera.
Je hebt alle actie gemistquote:Op zondag 1 mei 2016 17:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Teleurstellend Formule 1 weekend, eerste later thuis dan gepland. Dus halve race gemist, toen ik kon kijken binnen 3 rondes Verstappen uitgevallen... jammer jammer.
Dan krijg je als het Telegraaf voetbal sc volk opeens gaat kijken omdat er een Nederlander meedoet.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:05 schreef SnowOokami het volgende:
ugh... is er een mogelijkheid om reacties van bepaalde personen onzichtbaar te maken? Ik kan die IBAZ niet uitstaan.
Abo nemen dan kan dat.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:05 schreef SnowOokami het volgende:
ugh... is er een mogelijkheid om reacties van bepaalde personen onzichtbaar te maken? Ik kan die IBAZ niet uitstaan.
Hij heeft zich sinds hij in een kart stapte alleen maar positief ontwikkeld. Dus nee, het valt me niet meer op.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:56 schreef MakkieR het volgende:
Valt jullie trouwens ook op dat Max Verstappen zich positief ontwikkelt vergeleken met vorig jaar?
Goeie kut iddquote:
Met grind naast de baan moet je binnen de lijntjes rijden. Moeilijk moeilijk, doe maar niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben je in de minderheid. Ik snap echt niet waarom het grind aan het verdwijnen is.
Brennie en nee helaas nietquote:
Max viel stil.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Met grind naast de baan moet je binnen de lijntjes rijden. Moeilijk moeilijk, doe maar niet.
Heb behalve de start alleen de eerste drie rondjes na de safety-car gezien, maar niks gemist dus voor de rest?
En als je dat niet doet blijf je vast staan in het grind en moet er weer een safety car komen en dat is niet zo handig.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Met grind naast de baan moet je binnen de lijntjes rijden. Moeilijk moeilijk, doe maar niet.
Tsja en de Renault blijft dit jaar tot nu wel heel.quote:
Als kyvatt tenminste niet alle renaultmotoren op de grid he le maal naar de klote rijdt wel ja.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja en de Renault blijft dit jaar tot nu wel heel.
Hij moest lachen tot hij met Poetin in gesprek ging.quote:Op zondag 1 mei 2016 22:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]DC tegen Max
Gelukkig is Kimi ook superblij met z'n bokaal
[ afbeelding ]
Dat dusquote:
tsja, het is gewoon het petje van Massa, meer niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat dus![]()
https://twitter.com/Max33Verstappen/status/726878314883862528
Check die reacties, valt velen op en vervolgens is hun twijfel weggenomen en rijdt hij volgend jaar Williams
Het is wel mooi dat Rosberg een foto post en de meerderheid van reacties over verstappen gaanquote:Op zondag 1 mei 2016 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tsja, het is gewoon het petje van Massa, meer niet.
Hij is dan ook een baasquote:Op zondag 1 mei 2016 23:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het is wel mooi dat Rosberg een foto post en de meerderheid van reacties over verstappen gaan
silly season is al begonnenquote:Op zondag 1 mei 2016 23:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het is wel mooi dat Rosberg een foto post en de meerderheid van reacties over verstappen gaan
Grappig om te lezen, maar het zou geen goeie keus zijn imoquote:Op zondag 1 mei 2016 23:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat dus![]()
https://twitter.com/Max33Verstappen/status/726878314883862528
Check die reacties, valt velen op en vervolgens is hun twijfel weggenomen en rijdt hij volgend jaar Williams
dat is max zijn manier van trollen.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Grappig om te lezen, maar het zou geen goeie keus zijn imo
Andersom kan ook. Iets recenter. Silverstone 2014, Raikkonen crash had niet gebeurd als er grind had gelegen ipv een uitloopstrook.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:55 schreef Bluurgh het volgende:
Waarom geen grind?
Daarom:
En zo kan je nog wel even doorgaan. Je kan discussieren wat je wil, maar bij hoge snelheden zijn grindbakken gewoon geen goede oplossing, asfalt is dat wel.
Daar lag gras met daarnaast asfalt, het lag meer aan de hobbel dat hij de controle verloor. Wat het natuurlijk niet goedpraat, dat soort dingen moet inderdaad iets op verzonnen worden.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Andersom kan ook. Iets recenter. Silverstone 2014, Raikkonen crash had niet gebeurd als er grind had gelegen ipv een uitloopstrook.
je kunt ook ipv zulke zandbakken als op die videos grindstrookjes van een paar meter breed leggen met daarachter weer asfalt.
Verzin gewoon iets waardoor ze binnen de lijntjes moeten blijven. Ik las dat Hamilton vandaag een uitloopstrook gebruikte om in te halen? Is toch gewoon kut? Op sommige circuits ze je ze ronde na ronde te wijd een bocht uit komen en een meter over curbstone knallen want hé er ligt toch astroturf achter dus boeiend.
Ik vind Alonso's crash in Australie ook een goed voorbeeld. Je ziet de auto zich ingraven in het grind en daardoor beginnen te rollen/vliegen. Maakte het nog een stuk gevaarlijker.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:55 schreef Bluurgh het volgende:
Waarom geen grind?
Daarom:
En zo kan je nog wel even doorgaan. Je kan discussieren wat je wil, maar bij hoge snelheden zijn grindbakken gewoon geen goede oplossing, asfalt is dat wel.
Klopt. Is Bottas ook kwalijk te nemen.quote:Op maandag 2 mei 2016 07:06 schreef JimmyManna het volgende:
Hamilton dodelijk (maar wel terecht) over Bottas: 'he didnt even defend. An easy overtake.' Klopt. Dat verdedigen van Bottas ging nergens over.
Een keertje tweede worden was wel genoeg om het seizoen gewoon bij RBR af te kunnen maken.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoeveel fouten moet kyvatt nog maken om Verstappen nog dit seizoen in een Red Bull te zien?
Dat was vorig seizoen in Hongarije, vorige race was hij 3e.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een keertje tweede worden was wel genoeg om het seizoen gewoon bij RBR af te kunnen maken.
Oeps...quote:Op maandag 2 mei 2016 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen in Hongarije, vorige race was hij 3e.
Kvyat heeft de pech dat hij te snel gepromoveerd is naar RBR. Hij had net als Max en Carlos een jaartje langer bij STR moeten rijpen. Maarja Vergne alsnog promoveren nadat hij eerst gepasseerd werd voor Ricciardo was ook geen optie.
Maar een swap gedurende het seizoen geloof ik niet. Denk wel dat hij volgend seizoen of bij een ander team, of niet meer in de F1 rijdt.
Was ook Raikkonen's fout omdat hij vol gas weer de baan op wilde in plaats van te wachten totdat iedereen voorbij is en dan weer de baan oprijden.quote:Op maandag 2 mei 2016 08:57 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Daar lag gras met daarnaast asfalt, het lag meer aan de hobbel dat hij de controle verloor. Wat het natuurlijk niet goedpraat, dat soort dingen moet inderdaad iets op verzonnen worden.
Het probleem is dat op veel circuits ze ook motoren hebben rijden en die zijn helemaal niet gebaat bij asfalt of ribbels, waarbij ze juist niet afremmen of de lucht in vliegen, of een bepaalde ondergrond die banden snel slijt, maar hun veranderd in shoarma.
Misschien een sensor onder de auto, in het midden, die detecteert of er over een witte lijn gereden wordt en dit doorstuurt naar de wedstrijdleiding en wanneer de sectortijd sneller is dan de vorige ronde er automatisch een straf wordt uitgedeeld. Moet je de DRS en andere lijnen van een ander materiaal ofzo maken zodat die niet gedetecteerd worden.
Eerste keer een seconde bij je eindtijd, tweede keer 5 seconden. 3e maal een drivethrough, 5e maal een 10 second stop and go en ga je 10 maal met tijdwinst over een witte lijn een DQ. Gewoon hard straffen.
En daarna op internet teruglezen dat het teveel invloed heeft op het verloop van de wedstrijd.
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:43 schreef tjaptjoep het volgende:
Max moet af en toe ook leren om gewoon zijn bek te houden.
[ afbeelding ]
hij liked een tweetquote:Op maandag 2 mei 2016 13:43 schreef tjaptjoep het volgende:
Max moet af en toe ook leren om gewoon zijn bek te houden.
[ high afbeelding ]
Wat een onzin zeg, als mensen zich hier al druk om gaan makenquote:
het is gewoon niet heel handig en kan uitgelegd worden als arrogant, heeft zo'n jongen helemaal niet nodig.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, als mensen zich hier al druk om gaan maken
Als iemand die bij Honda werkt een plaatje van een #placesAlonsowouldratherbe-plaatje liked zou er dan ook zo'n ophef gemaakt worden?
Je ziet ook hoe dicht Vettel nog bij Hamilton kwam. Jammer dat daar niets gebeurd is.quote:
Vettel mindert ook iets snelheid. Op het moment dat Kvyat hem raakt zit Hamilton meer naast Vettel dan ervoor. Maar Kvyat rijdt inderdaad te hard daar.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:22 schreef Rossdale het volgende:
Hmm zo te zien had Kvyat gewoon een stuk meer snelheid in de bocht omdat hij net daarvoor even buiten de baan ging en dus sneller op zijn gas kon. Hij gaat ook sneller dan Hamilton in die bocht.
Ik dacht eerst dat Vettel snelheid minderde (om wat voor reden dan ook), maar deze video is wel duidelijk
Gelukkig maar. Anders zou het nog makkelijker voor Rosberg zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je ziet ook hoe dicht Vettel nog bij Hamilton kwam. Jammer dat daar niets gebeurd is.
Max komt er ook goed weg, iets beter dan sainz in ieder gevalquote:Op maandag 2 mei 2016 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je ziet ook hoe dicht Vettel nog bij Hamilton kwam. Jammer dat daar niets gebeurd is.
Of die van Vettel of Schumacher? Verschil is dat Hamilton gewoon een degelijke coureur naast zich had als teamgenoot in dezelfde auto, waar die andere twee iemand hadden die veel minder waren en zelfs niet eens de kans kregen zich te bewijzen in het geval van Schumachers teamgenoot.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:12 schreef Rossdale het volgende:
De laatste twee titels zijn sowieso niet heel erg veelzeggend omdat de Merc zo oppermachtig is, dat Rosberg er eentje wint doet dan ook wel af aan Hamilton's glorie en laat alleen maar des te meer zien dan het team wederom een geweldige auto heeft gebouwd.
Hamilton heeft zijn eerste titel echt verdiend door te knokken en te racen voor wat hij waard is, de laatste twee zijn mijns inziens net zo in zijn schoot geworpen als de titel van Button.
Britney?quote:Dit jaar gewoon een mercy-titeltje voor Britney en vanaf volgend jaar hopelijk weer een shuffle in het veld en teams die knokken voor de overwinningen
Britney is de bijnaam van Rosberg.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:28 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Of die van Vettel of Schumacher? Verschil is dat Hamilton gewoon een degelijke coureur naast zich had als teamgenoot in dezelfde auto, waar die andere twee iemand hadden die veel minder waren en zelfs niet eens de kans kregen zich te bewijzen in het geval van Schumachers teamgenoot.
[..]
Britney?
Ik ben benieuwd wat het veld vanaf volgend jaar wordt. Kennelijk gaat Honda het concept weer helemaal omgooien en bouwen ze gewoon een nieuwe motor die meer conventioneel is qua layout (iig wat plaatsing van de turbo betreft).
Maar ligt dat dan aan de motor of aan de brandstof van Exxon?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Britney is de bijnaam van Rosberg.
En hopelijk is die Honda motor volgend jaar ook minder dorstig, want dat was het grootste probleem dit weekend. Qua racepace zaten ze in buurt van Williams, maar moesten ze veel meer benzine sparen wat ze ca 50 seconden gekost heeft.
Mwa Schumi stapte in bij Ferrari toen ze in de voorgaande 5 seizoenen 2 overwinningen hadden behaald en al 12 jaar geen constructeurstitel. En won races met een wagen die absoluut niet de beste was, voordat hij z'n titels won. En als Schumi niet naar Ferrari was gegaan had het nog wel een paar jaar geduurd voordat ze er bovenop waren gok ik. Vind ik toch een beetje een ander verhaal.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:28 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Of die van Vettel of Schumacher? Verschil is dat Hamilton gewoon een degelijke coureur naast zich had als teamgenoot in dezelfde auto, waar die andere twee iemand hadden die veel minder waren en zelfs niet eens de kans kregen zich te bewijzen in het geval van Schumachers teamgenoot.
[..]
Britney?
Ik ben benieuwd wat het veld vanaf volgend jaar wordt. Kennelijk gaat Honda het concept weer helemaal omgooien en bouwen ze gewoon een nieuwe motor die meer conventioneel is qua layout (iig wat plaatsing van de turbo betreft).
quote:
Ah, ok. Wist ik niet. Thnx.quote:
Toch apart dat ze in de race het zoveel beter doen. In de kwalificatie missen ze steeds net Q3, terwijl Williams daar regelmatig goed in meedoet, zoals afgelopen weekend...quote:En hopelijk is die Honda motor volgend jaar ook minder dorstig, want dat was het grootste probleem dit weekend. Qua racepace zaten ze in buurt van Williams, maar moesten ze veel meer benzine sparen wat ze ca 50 seconden gekost heeft.
Niet mee eens. Een paar van zijn wereldtitels met Ferrari hebben gewoon minder glans door de overmacht van de auto en gebrek aan goede teamgenoot. Dat doet verder niets af aan de kwaliteiten van Schumacher.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:59 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Mwa Schumi stapte in bij Ferrari toen ze in de voorgaande 5 seizoenen 2 overwinningen hadden behaald en al 12 jaar geen constructeurstitel. En won races met een wagen die absoluut niet de beste was, voordat hij z'n titels won. En als Schumi niet naar Ferrari was gegaan had het nog wel een paar jaar geduurd voordat ze er bovenop waren gok ik. Vind ik toch een beetje een ander verhaal.
Is dat wel handig om ze allemaal in 1 vliegtuig te zetten?quote:
Dan krijgt heul veel jong talent een kansquote:Op maandag 2 mei 2016 16:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat wel handig om ze allemaal in 1 vliegtuig te zetten?
Wat als dat vliegtuig neerstort?
Schumacher kwam niet in zijn eentje over van Benetton. Hij nam een flink deel van de staf van Benetton mee, waaronder ene Ross Brawn. Verder had hij in Irvine een teamgenoot die zich schikte in de 2e rol, en expres langzamer reed om het veld op te houden waardoor Schumacher kon uitlopen zonder het directe gevecht aan te hoeven gaan. De auto was wel degelijk de beste. Op specifieke circuits was de McLaren wel beter, hetzelfde geldt voor Hakkinen.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:59 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Mwa Schumi stapte in bij Ferrari toen ze in de voorgaande 5 seizoenen 2 overwinningen hadden behaald en al 12 jaar geen constructeurstitel. En won races met een wagen die absoluut niet de beste was, voordat hij z'n titels won. En als Schumi niet naar Ferrari was gegaan had het nog wel een paar jaar geduurd voordat ze er bovenop waren gok ik. Vind ik toch een beetje een ander verhaal.
ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:37 schreef KingRadler het volgende:
kan een coureur tijdens het seizoen overstappen naar een ander team?
En omdat het zo'n mietje is zeker.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijnaam dankzij zijn blonde lokken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2016 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijnaam dankzij zijn blonde lokken.
[ afbeelding ]
Nee,nee, Omdat hij bij de eerste bocht altijd zei: Hit me baby one more time en achter de schermen tegen Ham: I'm a slave 4 u. Na het petje incident: (You drive me) Crazy en werd hij Toxic. Dit seizoen neemt hij echter andere songs: Oops i did it again (4 maal winnen). Hij wordt steeds Stronger maar is ook Lucky.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijnaam dankzij zijn blonde lokken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Nee,nee, Omdat hij bij de eerste bocht altijd zei: Hit me baby one more time en achter de schermen tegen Ham: I'm a slave 4 u. Na het petje incident: (You drive me) Crazy en werd hij Toxic. Dit seizoen neemt hij echter andere songs: Oops i did it again (4 maal winnen). Hij wordt steeds Stronger maar is ook Lucky.
Ja, maar zonder Schumi waren ze daar nooit naartoe geweest en zonder hun was Schumi waarschijnlijk ook niet daarheen gegaan dus dat is denk ik ook wel iets wat hem gedeeltelijk aan te rekenen valt. Buiten de 100.000en km's die die heeft gemaakt toen er geen testverbod wasquote:Op maandag 2 mei 2016 16:34 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Schumacher kwam niet in zijn eentje over van Benetton. Hij nam een flink deel van de staf van Benetton mee, waaronder ene Ross Brawn. Verder had hij in Irvine een teamgenoot die zich schikte in de 2e rol, en expres langzamer reed om het veld op te houden waardoor Schumacher kon uitlopen zonder het directe gevecht aan te hoeven gaan. De auto was wel degelijk de beste. Op specifieke circuits was de McLaren wel beter, hetzelfde geldt voor Hakkinen.
Doet inderdaad niets af aan de kwaliteiten van Schumacher, maar Ferrari had alles bij elkaar toch het beste pakket door de teamorder-strategie en de auto. Dit waar Coulthard wel degelijk mocht winnen van Hakkinen, zelfs als het om kostbare kampioenspunten ging.
quote:The F310 proved to be a front-running car, but without the outright pace or superb reliability which led to the Williams FW18s dominating 1996. Schumacher was able to win three Grands Prix, but the F310's shortcomings were shown by Irvine's run of eight consecutive retirements, most of them mechanical, as well as three straight double retirements. Development also proved troublesome, with the cars having to use the 1995 car's parts early in the season whilst structural problems were cured.
quote:In an interview in 2012, Irvine did not have fond memories of the F310, calling it "an awful car" a "piece of junk" and "almost undriveable", as did John Barnard, who admitted that the car "wasn't very good".
Onzin. Het was bij elke teamgenoot hetzelfde, Piquet, Irvine, Barrichello, Massa, vooraf iedereen roepen dat Schumacher het nu moeilijk zou krijgen, maar hij bleek telkens gewoon een stuk sneller. Coulthard was gewoon een minder snelle coureur dan Irvine.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:34 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Schumacher kwam niet in zijn eentje over van Benetton. Hij nam een flink deel van de staf van Benetton mee, waaronder ene Ross Brawn. Verder had hij in Irvine een teamgenoot die zich schikte in de 2e rol, en expres langzamer reed om het veld op te houden waardoor Schumacher kon uitlopen zonder het directe gevecht aan te hoeven gaan. De auto was wel degelijk de beste. Op specifieke circuits was de McLaren wel beter, hetzelfde geldt voor Hakkinen.
Doet inderdaad niets af aan de kwaliteiten van Schumacher, maar Ferrari had alles bij elkaar toch het beste pakket door de teamorder-strategie en de auto. Dit waar Coulthard wel degelijk mocht winnen van Hakkinen, zelfs als het om kostbare kampioenspunten ging.
Absoluut niet. Irvine is nooit iets bijzonders geweest, zeker niet qua snelheid. Minder dan mannen als DC of Barrichello die op goede dagen zo af en toe Hakkinen of Schumacher af konden troeven. Irvine kon dat niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Coulthard was gewoon een minder snelle coureur dan Irvine.
Toch deed hij het vorig jaar best goed, ogenschijnlijk beter dan dit jaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen in Hongarije, vorige race was hij 3e.
Kvyat heeft de pech dat hij te snel gepromoveerd is naar RBR. Hij had net als Max en Carlos een jaartje langer bij STR moeten rijpen. Maarja Vergne alsnog promoveren nadat hij eerst gepasseerd werd voor Ricciardo was ook geen optie.
Maar een swap gedurende het seizoen geloof ik niet. Denk wel dat hij volgend seizoen of bij een ander team, of niet meer in de F1 rijdt.
Precies dit. Plus dat het een leuke gast was. Maar als coureur was het niet veel bijzonders. Als hij de titel had gepakt was dat een aanfluiting geweest.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:54 schreef Bluurgh het volgende:
Irvine heeft Schumacher zelfs nooit verslagen, buiten alle races waarin een van beiden uitviel of niet meedeed is hij maar driemaal voor hem geeindigd:
Monaco '98 (Crash Schumacher waardoor hij 2 ronden verloor)
Australië '99 (Technische problemen Schumacher)
Maleisië '99 (Irvine kon nog WK worden dus Schumacher liet 'm voor)
Edit: buiten '99 is zijn enige prestatie dat hij kan zeggen dat hij door Senna op z'n gezicht is geslagen
Ja absoluut. Hij was ook gewoon niet constant genoeg. Maar wel een leuke coureur, in dat opzicht had ik 't hem meer gegund dan ene J. Villeneuvequote:Op maandag 2 mei 2016 23:38 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Precies dit. Plus dat het een leuke gast was. Maar als coureur was het niet veel bijzonders. Als hij de titel had gepakt was dat een aanfluiting geweest.
Hoe wordt F1 daar goedkoper van, leg eens uit?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:24 schreef trein2000 het volgende:
F1 moest goedkoper toch? Dan dit soort acties verbieden.
http://www.gpupdate.net/n(...)ewoog-voor-hamilton/
Helemaal niet nodig, de FIA heeft genoeg informatie (lees: camerabeelden). Ze voeren de regels alleen slap en willekeurig uit. Als fan is het ook niet te volgen, je moet per bocht onthouden of het daar 'mag' of niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 08:57 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Misschien een sensor onder de auto, in het midden, die detecteert of er over een witte lijn gereden wordt en dit doorstuurt naar de wedstrijdleiding en wanneer de sectortijd sneller is dan de vorige ronde er automatisch een straf wordt uitgedeeld. Moet je de DRS en andere lijnen van een ander materiaal ofzo maken zodat die niet gedetecteerd worden.
Zeker.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:12 schreef jaipurholic het volgende:
Daarom de vraag: zijn er tegenwoordig nog wel races uit andere klasses op Spa?
Bedoelt hij geen supportklasses? Die zijn namelijk nergens te vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 05:55 schreef Geralt het volgende:
http://www.spa-francorchamps.be/nl/kalender-meeting.php
Barrichello heeft Schumi in 2002 en 2003 een paar keer "eerlijk" verslagen, dat was denk ik ook zijn beste teamgenoot naast Piquet die erg ondergewaardeerd isquote:Op maandag 2 mei 2016 20:05 schreef Fer het volgende:
In 94-95 stonden Alesi en Berger meestal 4-5 terwijl Schumacher om de pole vocht met zijn Benneton. Terwijl in 96 Alesi en Berger, nu in de Benneton op 4-5 stonden en Schumacher gelijk weer voor de pole kon vechten in de Ferrari. En toen had Rory Byrne nog niet eens aan de auto gewerkt.
Overigens vond ik kwa snelheid Massa de enige die in de buurt kwam van Schumacher.
Ferrari reed in 1996 voor het eerst met de V10 in plaats van de vertrouwde V12. Dat zal het verschil gemaakt hebben denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barrichello heeft Schumi in 2002 en 2003 een paar keer "eerlijk" verslagen, dat was denk ik ook zijn beste teamgenoot naast Piquet die erg ondergewaardeerd is
Overigens was de Ferrari configuratie helemaal anders in 1996. Ferrari kon ineens meedoen om de pole in Frankrijk terwijl het in italie niet in de buurt kwam, jaren daarvoor was het andersom.
Alesi had een beetje pech in 95 (as usual) maar heeft volgens mij best wel uit dat ding gehaald wat er mogelijk was. Was z'n auto niet stilgevallen in italie was ie 3e geweest in het kampioenschap.
In 96 waren de heren van Benetton wel erg zwak overigens.
Het huren van een vliegtuig op steil en sprong kost heel veel geld. Gewoon doen met wat je mee hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:27 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hoe wordt F1 daar goedkoper van, leg eens uit?
Hulk kan altijd nog een andere klasse in, denk dat hij zo de LMS in kan als hij zou willen (zeker gezien Le Mans vorig jaar).quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:00 schreef twiFight het volgende:
Even heel iets anders
Met de huidige prestaties en resultaten vraag ik me af of Hulkenberg nog een lange carriere in de F1 is beschoren. Waarmee ik niet zeg dat hij slecht is, maar het lijkt er maar nooit van te komen en ik vraag me af of er nog wel een team is dat zin heeft om te 'investeren' in die man. Ik geef 'm nog hooguit een seizoen.
Continu camerabeelden bekijken is onbegonnen werk (en niet alles is altijd in beeld). Dat was ook het probleem in de IndyCar waardoor ze daar nu wel sensoren gaan gebruiken om te detecteren of iemand over de lijn bij de uitgang van de pitstraat heen gaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:32 schreef twiFight het volgende:
[..]
Helemaal niet nodig, de FIA heeft genoeg informatie (lees: camerabeelden). Ze voeren de regels alleen slap en willekeurig uit. Als fan is het ook niet te volgen, je moet per bocht onthouden of het daar 'mag' of niet.
Dat kost Mercedes geld, niet 'formule 1'. Dat Mercedes daar geld aan uitgeeft betekent niet dat Renault (willekeurig voorbeeld) budgetproblemen krijgt. Kostenbesparing is de F1 gaat veel meer over reglementaire kosten en het remmen van onevenredig prestatievoordeel van veel rijkere teams.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het huren van een vliegtuig op steil en sprong kost heel veel geld. Gewoon doen met wat je mee hebt.
Ik zie niet in waarom dat continu zou moeten. Zodra het risico groter is dan de beloning ben je er al.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Continu camerabeelden bekijken is onbegonnen werk (en niet alles is altijd in beeld). Dat was ook het probleem in de IndyCar waardoor ze daar nu wel sensoren gaan gebruiken om te detecteren of iemand over de lijn bij de uitgang van de pitstraat heen gaat.
Dat is toch precies wat er gebeurd? Als Renault te weinig budget zou hebben hadden ze wel een gridpenalty gehad.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:35 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat kost Mercedes geld, niet 'formule 1'. Dat Mercedes daar geld aan uitgeeft betekent niet dat Renault (willekeurig voorbeeld) budgetproblemen krijgt. Kostenbesparing is de F1 gaat veel meer over reglementaire kosten en het remmen van onevenredig prestatievoordeel van veel rijkere teams.
Hulkenberg is niet constant genoeg voor een topteam, hij rijdt de laatste twee - drie jaar gewoon of een hele sterke race of een hele slechte. Voor een subtopper als FI is dat prima, want die moeten het hebben van een schaars succesje.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:00 schreef twiFight het volgende:
Even heel iets anders
Met de huidige prestaties en resultaten vraag ik me af of Hulkenberg nog een lange carriere in de F1 is beschoren. Waarmee ik niet zeg dat hij slecht is, maar het lijkt er maar nooit van te komen en ik vraag me af of er nog wel een team is dat zin heeft om te 'investeren' in die man. Ik geef 'm nog hooguit een seizoen.
Mwa niet eerlijk, maar ze zijn natuurlijk eerder bang dat Ferrari of RBR eruit stapt. Dat heeft een veel grotere impact als het afgetakelde Sauber met de heks Kaltenborn. Waarvan het me trouwens ook een rotzorg zal zijn als ze wegvallen, behalve dat er dan twee auto's minder zijn. Sinds zij er bij zit is dat team een stuk minder leuk (en dat was al voor het gedoe met de vier coureurs)quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rijkere teams zullen altijd een voordeel hebben. Een kostenplafond invoeren werkt niet want dan krijg je een boekhoudkundige strijd en worden er kosten heen en weer geschoven tussen Red Bull Racing en Red Bull Technology bijvoorbeeld. Wat ik wel krom vind is hoe de inkomsten momenteel verdeelt worden. De bonus betalingen aan Ferrari bijvoorbeeld. Red Bull Racing schijnt ook bonus payments te krijgen terwijl dit team veel minder lang in de sport zit dan Enstone en Sauber bijvoorbeeld. Als Sauber dit seizoen laatste wordt bij de constructeurs dan krijgen ze volgens mij 0,0 prijzengeld. Lijkt me de doodsteek voor dit team. Niet bepaald eerlijk allemaal.
Als Sauber dit seizoen laatste wordt krijgen ze prijzengeld voor de 10de plaats, omdat alleen de beste 10 teams over twee seizoenen (van de laatste drie) prijzengeld krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rijkere teams zullen altijd een voordeel hebben. Een kostenplafond invoeren werkt niet want dan krijg je een boekhoudkundige strijd en worden er kosten heen en weer geschoven tussen Red Bull Racing en Red Bull Technology bijvoorbeeld. Wat ik wel krom vind is hoe de inkomsten momenteel verdeelt worden. De bonus betalingen aan Ferrari bijvoorbeeld. Red Bull Racing schijnt ook bonus payments te krijgen terwijl dit team veel minder lang in de sport zit dan Enstone en Sauber bijvoorbeeld. Als Sauber dit seizoen laatste wordt bij de constructeurs dan krijgen ze volgens mij 0,0 prijzengeld. Lijkt me de doodsteek voor dit team. Niet bepaald eerlijk allemaal.
jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:53 schreef Ratelbak het volgende:
Is er ergens een samenvatting van de GP Rusland te vinden? Die op Nu.nl werkt niet :/
Dat is weer een voordelige regeling voor bernie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als Sauber dit seizoen laatste wordt krijgen ze prijzengeld voor de 10de plaats, omdat alleen de beste 10 teams over twee seizoenen (van de laatste drie) prijzengeld krijgen.
Haas krijgt voor dit seizoen geen prijzengeld. Dat komt pas na volgend jaar als ze twee seizoenen hebben meegedaan.
Dat maakt toch geen reet uit? Als die regeling er niet was, Haas was 4e en Sauber 11e dan krijgt Haas het geld van de 4e plek en Sauber niets.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat is weer een voordelige regeling voor bernie.
als een team failliet gaat, waar gaat het geld dan heen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:38 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen reet uit? Als die regeling er niet was, Haas was 4e en Sauber 11e dan krijgt Haas het geld van de 4e plek en Sauber niets.
Nu krijgt Sauber het geld van de 10e plek en Haas niets. Er wordt dus niet minder prijzengeld uitgedeeld, er wordt geschoven met welke teams het geld ontvangen.
Het is eerder voordelig voor de teams die achter Haas eindigen want die schuiven allemaal een plekje omhoog en krijgen dus meer geld dan ze eigenlijk zouden verdienen.
Wordt verdeeld onder de andere teams. Daar was even sprake van toen Marussia in 2014 bijna ten onder ging.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als een team failliet gaat, waar gaat het geld dan heen?
quote:“The money that they should have got gets distributed amongst the teams that are racing. That’s a pretty good reason I suppose.”
daarom beter een jaar eerder aan het team geven zodat ze niet ten onder gaan, denk ik dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wordt verdeeld onder de andere teams. Daar was even sprake van toen Marussia in 2014 bijna ten onder ging.
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daarom beter een jaar eerder aan het team geven zodat ze niet ten onder gaan, denk ik dan.
wel aan het eind.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geld wat ze verdienen op basis van de constructeursstand in 2014 kun je niet begin 2014 al gaan uitkeren.
Ja, klopt. Soms gebeurt dat ook (als een soort voorschot). Maar dat was toen al te laat voor Marussia. Die hadden voor het eind van het seizoen al problemen, dus voordat er überhaupt geld uitgekeerd kon worden.quote:
Die is aan het eind van het seizoen weg jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:00 schreef twiFight het volgende:
Even heel iets anders
Met de huidige prestaties en resultaten vraag ik me af of Hulkenberg nog een lange carriere in de F1 is beschoren. Waarmee ik niet zeg dat hij slecht is, maar het lijkt er maar nooit van te komen en ik vraag me af of er nog wel een team is dat zin heeft om te 'investeren' in die man. Ik geef 'm nog hooguit een seizoen.
2 jaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:12 schreef Rossdale het volgende:
Heeft Hulk vorig seizoen niet voor meerdere jaren verlengd? Ik dacht 2 of 3 jaar
Jordan 1997. Vette livery.quote:
Mid-season overstappen is zelden succesvol. Je hebt tijd nodig om je aan te passen aan de bolide en al het nieuwe personeel waar je mee moet communiceren. Zoiets moet RB niet willen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:51 schreef whosvegas het volgende:
Een kans dat Verstappen nog dit jaar naar Red Bull gaat:
http://www.nu.nl/formule-(...)ische-thuisrace.html
Zou mooi zijn.
Jammer dat de motor er afgelopen weekend mee op hield!
Reken daar maar niet op, kans is wel groot dat Kvyat volgend jaar niet meer in de RB zitquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:51 schreef whosvegas het volgende:
Een kans dat Verstappen nog dit jaar naar Red Bull gaat:
http://www.nu.nl/formule-(...)ische-thuisrace.html
Zou mooi zijn.
Jammer dat de motor er afgelopen weekend mee op hield!
Ik zag hem ookquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:29 schreef tralalala het volgende:
Wat een slechte reclame weer van Jumbo met Max Verstappen.
Hier een tv-filmertquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik zag hem ook
Alleen is het filmpje nog niet op het world wide web te vinden
Ja idd laat hem nog maar ff bij Toro Rosso ervaring op doen, zijn tijd komt nog welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:32 schreef aesop het volgende:
Max moet dit jaar nog fouten kunnen maken a la Kvyat. Laat hem dat nog maar even bij Toro Rosso doen. Niet al te lang geleden (Australie) liet hij volgens de goegemeente zien nog te onvolwassen te zijn voor een topteam. Daar kun je over twisten, maar het is voor hem denk ik beter dat dat soort discussies relatief in de luwte plaatsvinden in plaats van het vergrootglas bij RedBull.
Kvyat heeft trouwens nog alle kans om zich te verzekeren van een langer verblijf in de F1 als Red Bull straks met de verbeterde Renault motor echt kan strijden om zeges.
Is dat al langer of is dat naar aanleiding van Pagenaud in Long Beach?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat was ook het probleem in de IndyCar waardoor ze daar nu wel sensoren gaan gebruiken om te detecteren of iemand over de lijn bij de uitgang van de pitstraat heen gaat.
Naar aanleiding van Long Beach, waar Pagenaud, Dixon en nog een aantal over de lijn reden bij het verlaten van de pits.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
Is dat al langer of is dat naar aanleiding van Pagenaud in Long Beach?
quote:An electronic pit exit commit line has been embedded in the track surface. The transponder in each Verizon IndyCar Series car must cross the embedded line to determine a legal pit exit. This procedure will be in use this weekend at Barber and at other series tracks where conditions permit.
Omdat er meer over de lijn waren gegaan die niet bestraft werden, waaronder Dixon. Je kan niet de ene niet bestraffen en de ander wel. Eigenlijk was ze lfs de waarschuwing al te veel want dat hebben die anderen ook niet gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:12 schreef twiFight het volgende:
Dat was wel slecht ja, snap ook niet waarom Pagenaud de plek mocht houden. Maar goed, de pit exit commit lane (leuke term) wordt dan nog wel enigszins goed in de gaten gehouden door de fia.
Als ze voor die van Gameren iemand neerzetten met een beetje fatsoenlijk overkomen heeft t programma best potentie. Een bril van normaal formaat zal al heelwat helpen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:10 schreef JimmyManna het volgende:
Gisteren trouwens dat F1only van Ziggo gezien. Wat een amateuristisch gedoe is dat zeg...
Ja wie is die gast en waarom zit ie daar?quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:13 schreef kareltjoo het volgende:
[..]
Als ze voor die van Gameren iemand neerzetten met een beetje fatsoenlijk overkomen heeft t programma best potentie. Een bril van normaal formaat zal al heelwat helpen.
9 pagina's, valt nog mee. Bij monde van Hamilton is zijn laatste contract al rond de 80 pagina's.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:14 schreef Beach het volgende:
http://imgur.com/a/679dr
Schumi's contract van 1993, via reddit
Als ik z'n naam intik op google kom ik tegen:quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:20 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ja wie is die gast en waarom zit ie daar?
Het werd Mercedes ook wel erg makkelijk gemaakt door de concurrentiequote:Op woensdag 4 mei 2016 19:17 schreef Beach het volgende:
http://www.mercedesamgf1.(...)-letter-to-the-fans/
Welnee. Er zijn maarliefst 3 anderen binnen dezelfde ronde gefinisht.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het werd Mercedes ook wel erg makkelijk gemaakt door de concurrentie
Hoe komt zoiets nou op internet terecht vraag ik me af?quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:14 schreef Beach het volgende:
http://imgur.com/a/679dr
Schumi's contract van 1993, via reddit
idd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe komt zoiets nou op internet terecht vraag ik me af?
Tevens laat die vent met rust ofzo. Wat boeit mij het dat ie in 94 voor een habbekrats rondreed.
De geruchten worden sterker inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:00 schreef Genesisfan het volgende:
Verstappen gaat Kvyat vervangen volgende race?
http://www.f1today.net/nl(...)-bij-red-bull-racing
Dit was ook pisgeluk maar Jos heeft wel een paar mooie startjes gehad jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet eerst eens leren starten. Dat moet pa Jos hem nog leren
Is gelul. Woestenburg heeft dat ook al gezegd. Theorieetje van John Noble en F1today probeert te scoopen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:00 schreef Genesisfan het volgende:
Verstappen gaat Kvyat vervangen volgende race?
http://www.f1today.net/nl(...)-bij-red-bull-racing
twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:29:40In alles wat ik lees over Max en Kvyat swap staan te veel 'buts and if's, ook veel 'could be'. Mensen die zeggen dat bronnen melden,.. 1/2 reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:30:50..lijken te gokken. RedBull zegt nog niks. Niemand heeft een echte bron. De bronnen die ik gevraagd heb zwijgen. het is afwachten dus reageer retweet
Dit. Eerst maar eens een bevestiging voordat ik het geloofquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:36 schreef Niox het volgende:
Olav op twitter:twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:29:40In alles wat ik lees over Max en Kvyat swap staan te veel 'buts and if's, ook veel 'could be'. Mensen die zeggen dat bronnen melden,.. 1/2 reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:30:50..lijken te gokken. RedBull zegt nog niks. Niemand heeft een echte bron. De bronnen die ik gevraagd heb zwijgen. het is afwachten dus reageer retweet
Ja hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:45 schreef Max23 het volgende:
Maar is dit toegestaan, ruilen midden in een seizoen terwijl je al bij een ander team hebt geraced?
Jep. Hij zou zelfs Barcelona kunnen rijden in de RB, Monaco weer in de TR en een paar races later weer in de RB om de rest van het seizoen te rijden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:45 schreef Max23 het volgende:
Maar is dit toegestaan, ruilen midden in een seizoen terwijl je al bij een ander team hebt geraced?
Nog geen trending topic dusver geloof ikquote:
F1today is dan ook een baggersite.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:00 schreef Abdus18 het volgende:
het engelse artikel op F1today is wel echt bagger geschreven zeg
"Kvyat has been under fire for his poor performances during the past two Grand Prix's in China and Sochi"
blijkbaar is een 3de plaats een poor performance
"Sources have told F1Today.net that Verstappen - who was speculated to join Red Bull Racing for next year - will drive for Renault-powered squad from the Spanish Grand Prix onwards. The Russian will be at the factory this week to do a seat fitting later this week."
en Max is een rus
Yup, lees meer F1today voor de beetje over de top berichtenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
F1today is dan ook een baggersite.
Motorsport.com is een stuk beter. En die hebben het over might en could enzo
ach ja, might en could worden bij het herschrijven al snel dat het in kannen en kruiken is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
F1today is dan ook een baggersite.
Motorsport.com is een stuk beter. En die hebben het over might en could enzo
Een team mag naar twee of drie keer een rijder wisselen per jaar zover ik weet. Daar zit een limiet aan. Je mag echt niet blijven wisselen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Hij zou zelfs Barcelona kunnen rijden in de RB, Monaco weer in de TR en een paar races later weer in de RB om de rest van het seizoen te rijden.
Sterker nog, hij mag om en om een heel seizoen een race bij TR doen en de volgende bij RB.
De punten blijven bij de coureur en de teampunten blijven bij het team, dus punten behaald voor TR blijven daar en punten behaald bij RB blijven bij RB.
Ik moet het nog zien overigens. Zou wel een dikke vette stunt zijn dit
Het is ook complete onzin. De NOS, het AD en teletekst maken zich compleet belachelijk door het te kopiëren. Alleen de Telegraaf doet het niet. Woestenburg stelt heel duidelijk dat het niet gaat gebeuren.quote:
twitter:grandprixradio twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:59:28BREAKING @Max33Verstappen per direct.... naar bed.Welterusten allemaal en tot morgen. https://t.co/J6a3r4J6fv reageer retweet
Bv dat Max Kvyat finaal onderuit rijdt in de simulator in Milton.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, kan haast niet op basis van 2 slechte GP's zijn als het al zo is. Dan moet er meer aan de hand zijn.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:10 schreef WEST het volgende:
twitter:grandprixradio twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:59:28BREAKING @Max33Verstappen per direct.... naar bed.Welterusten allemaal en tot morgen. https://t.co/J6a3r4J6fv reageer retweet
Van die sites had toch iets beters verwacht dan het zomaar klakkeloos overnemen van F1today.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:07 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het is ook complete onzin. De NOS, het AD en teletekst maken zich compleet belachelijk door het te kopiëren. Alleen de Telegraaf doet het niet. Woestenburg stelt heel duidelijk dat het niet gaat gebeuren.
Ach ja.quote:
404, pagina is eraf gehaald?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Van die sites had toch iets beters verwacht dan het zomaar klakkeloos overnemen van F1today.
http://nos.nl/artikel/210(...)je-bij-red-bull.html
Wel een interview met Louis Dekker.
Ik denk dat Mercedes volgend jaar op zich wel een plekje voor Max vrij gehad zou hebben, ware het niet dat Rosberg nu boven verwachting presteert. Ferrari gaat alleen voor wat meer gerijpte coureurs.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bv dat Max Kvyat finaal onderuit rijdt in de simulator in Milton.
Die berichten zijn er ook geweest. En wellicht hebben Max en zn team een aanbod gehad al van Merc of Ferrari voor volgend jaar, weten wij veel.
Hij is hot in elk geval en elk team zou hem moeten willen hebben lijkt me. RB kan het zich niet veroorloven om hem te laten schieten. Watnou als Mercedes gezegd heeft Nico/Lewis flikkeren we volgend jaar buiten/stopt ermee, kom bij ons rijden.
Dan ga je met je baas om de tafel. En dan geef je aan dat je bij hun wil blijven. Maar dan wel nu al de overstap wil maken. Want je stats spreken dik in je voordeel. Waarom zou RB daar geen oren naar hebben?
ik zie het. Dan hebben ze het er weer afgehaald ja.quote:
Sowieso zou Max evenveel punten hebben dit seizoen als die aftandse Ferrari niet geploft was zondag.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bv dat Max Kvyat finaal onderuit rijdt in de simulator in Milton.
Die berichten zijn er ook geweest. En wellicht hebben Max en zn team een aanbod gehad al van Merc of Ferrari voor volgend jaar, weten wij veel.
Hij is hot in elk geval en elk team zou hem moeten willen hebben lijkt me. RB kan het zich niet veroorloven om hem te laten schieten. Watnou als Mercedes gezegd heeft Nico/Lewis flikkeren we volgend jaar buiten/stopt ermee, kom bij ons rijden.
Dan ga je met je baas om de tafel. En dan geef je aan dat je bij hun wil blijven. Maar dan wel nu al de overstap wil maken. Want je stats spreken dik in je voordeel. Waarom zou RB daar geen oren naar hebben?
Het zou wel een stunt zijn... O-verstappen. Die RBR is zelfs met deze motor snel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:16 schreef F1gamer het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)ed-Bull-Racing.dhtml
staat nog wel ad.nl
Ik vind het meer een verlate 1 aprilgrap.
Max kan beter dit seizoen beter TR afmaken, om daarna over te stappen naar een topteam(welk team dat mag wezen)
Stel je bent Max Verstappen en je ziet al die berichten langskomen terwijl je zelf van niks weet.quote:
Wilhelmus meezingenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Stel je bent Max Verstappen en je ziet al die berichten langskomen terwijl je zelf van niks weet.
Man ik zou in mn simulator stappen en mezelf huilend van geluk en al masturberend met 1 hand buitenom Rosberg inhalen in de laatste bocht en zo naar P1 rijden.
Godtering, en dan ben je 18. En heb je pas net 1 jaar onder je belt. Mooi toch deze geruchten. Hopelijk worden ze snel waar.
Als ik er geld op zou moeten zetten dan gok ik dat Max vanaf Spa in die RB zit.
hmm, bbc nu zelfs ook :xtwitter:andrewbensonf1 twitterde op woensdag 04-05-2016 om 23:18:39I've heard this too. I'm told it is likely to happen. Can't be 100% sure yet, though https://t.co/gvI1M65Qu7 reageer retweet
twitter:CarlosOliden twitterde op woensdag 04-05-2016 om 21:56:54@NobleF1 Sebastian Vettel likes your tweet. reageer retweet
Dit was geen geluk. Ik heb toen die hele race zitten kijken, was genieten. Dik gevecht met Schumi, toch niet de minste. Beste race van Pa Verstappen, met Canada er vlak achter die was ook super.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was ook pisgeluk maar Jos heeft wel een paar mooie startjes gehad ja
Ik word (zonder t) moe van mensen die moe wordten van Olavquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:28 schreef kareltjoo het volgende:
ik wordt een beetje moe van Olav die zich wil profileren als afgevaardigde van de familie Verstappen en meent de waarheid in pacht te hebben.
Nederlands is moeileik *geeft biertje*quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik word (zonder t) moe van mensen die moe wordten van Olav
Waar precies claimt hij het te weten?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:28 schreef kareltjoo het volgende:
ik wordt een beetje moe van Olav die zich wil profileren als afgevaardigde van de familie Verstappen en meent de waarheid in pacht te hebben.
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nederlands is moeileik *geeft biertje*
Omdat het m'n verjaardag is
En die (telegraaf) zaten de afgelopen jaren juist altijd goed qua geruchten rond Max.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:07 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het is ook complete onzin. De NOS, het AD en teletekst maken zich compleet belachelijk door het te kopiëren. Alleen de Telegraaf doet het niet. Woestenburg stelt heel duidelijk dat het niet gaat gebeuren.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nederlands is moeileik *geeft biertje*
Omdat het m'n verjaardag is
Ik neem aan dat hij in die simulator van RB vast wel al een paar rondjes heeft mogen rijden. Naar het schijnt was hij flink sneller dan Kvyat. Maargoed, dat zijn ook geruchten geweest destijds zonder bronnenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:33 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Hmm ik weet niet of dat goed zou zijn voor Max zijn carriere, heeft totaal niet kunnen testen met de RBR. Misschien rijd die wagen wel compleet anders dan een TR.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nederlands is moeileik *geeft biertje*
Omdat het m'n verjaardag is
Misschien maar nu is hij best bewezen eerste rijder. Bij RBR is dat Riccardio. En kom aub niet aan dat TR dar niet aan doet, uiteindelijk gaan zij ook voor de meeste punten in het kampioenschap want geld, en dan is Max overduidelijk de betere.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij in die simulator van RB vast wel al een paar rondjes heeft mogen rijden. Naar het schijnt was hij flink sneller dan Kvyat. Maargoed, dat zijn ook geruchten geweest destijds zonder bronnen
quote:
Ga je Max zelf bellen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen als mijn bron het bevestigt
dalijk ga ik je nog geloven !quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kan mijn bronnen natuurlijk niet prijsgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |