Britney is de bijnaam van Rosberg.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:28 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Of die van Vettel of Schumacher? Verschil is dat Hamilton gewoon een degelijke coureur naast zich had als teamgenoot in dezelfde auto, waar die andere twee iemand hadden die veel minder waren en zelfs niet eens de kans kregen zich te bewijzen in het geval van Schumachers teamgenoot.
[..]
Britney?
Ik ben benieuwd wat het veld vanaf volgend jaar wordt. Kennelijk gaat Honda het concept weer helemaal omgooien en bouwen ze gewoon een nieuwe motor die meer conventioneel is qua layout (iig wat plaatsing van de turbo betreft).
Maar ligt dat dan aan de motor of aan de brandstof van Exxon?quote:Op maandag 2 mei 2016 15:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Britney is de bijnaam van Rosberg.
En hopelijk is die Honda motor volgend jaar ook minder dorstig, want dat was het grootste probleem dit weekend. Qua racepace zaten ze in buurt van Williams, maar moesten ze veel meer benzine sparen wat ze ca 50 seconden gekost heeft.
Mwa Schumi stapte in bij Ferrari toen ze in de voorgaande 5 seizoenen 2 overwinningen hadden behaald en al 12 jaar geen constructeurstitel. En won races met een wagen die absoluut niet de beste was, voordat hij z'n titels won. En als Schumi niet naar Ferrari was gegaan had het nog wel een paar jaar geduurd voordat ze er bovenop waren gok ik. Vind ik toch een beetje een ander verhaal.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:28 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Of die van Vettel of Schumacher? Verschil is dat Hamilton gewoon een degelijke coureur naast zich had als teamgenoot in dezelfde auto, waar die andere twee iemand hadden die veel minder waren en zelfs niet eens de kans kregen zich te bewijzen in het geval van Schumachers teamgenoot.
[..]
Britney?
Ik ben benieuwd wat het veld vanaf volgend jaar wordt. Kennelijk gaat Honda het concept weer helemaal omgooien en bouwen ze gewoon een nieuwe motor die meer conventioneel is qua layout (iig wat plaatsing van de turbo betreft).
quote:
Ah, ok. Wist ik niet. Thnx.quote:
Toch apart dat ze in de race het zoveel beter doen. In de kwalificatie missen ze steeds net Q3, terwijl Williams daar regelmatig goed in meedoet, zoals afgelopen weekend...quote:En hopelijk is die Honda motor volgend jaar ook minder dorstig, want dat was het grootste probleem dit weekend. Qua racepace zaten ze in buurt van Williams, maar moesten ze veel meer benzine sparen wat ze ca 50 seconden gekost heeft.
Niet mee eens. Een paar van zijn wereldtitels met Ferrari hebben gewoon minder glans door de overmacht van de auto en gebrek aan goede teamgenoot. Dat doet verder niets af aan de kwaliteiten van Schumacher.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:59 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Mwa Schumi stapte in bij Ferrari toen ze in de voorgaande 5 seizoenen 2 overwinningen hadden behaald en al 12 jaar geen constructeurstitel. En won races met een wagen die absoluut niet de beste was, voordat hij z'n titels won. En als Schumi niet naar Ferrari was gegaan had het nog wel een paar jaar geduurd voordat ze er bovenop waren gok ik. Vind ik toch een beetje een ander verhaal.
Is dat wel handig om ze allemaal in 1 vliegtuig te zetten?quote:
Dan krijgt heul veel jong talent een kansquote:Op maandag 2 mei 2016 16:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat wel handig om ze allemaal in 1 vliegtuig te zetten?
Wat als dat vliegtuig neerstort?
Schumacher kwam niet in zijn eentje over van Benetton. Hij nam een flink deel van de staf van Benetton mee, waaronder ene Ross Brawn. Verder had hij in Irvine een teamgenoot die zich schikte in de 2e rol, en expres langzamer reed om het veld op te houden waardoor Schumacher kon uitlopen zonder het directe gevecht aan te hoeven gaan. De auto was wel degelijk de beste. Op specifieke circuits was de McLaren wel beter, hetzelfde geldt voor Hakkinen.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:59 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Mwa Schumi stapte in bij Ferrari toen ze in de voorgaande 5 seizoenen 2 overwinningen hadden behaald en al 12 jaar geen constructeurstitel. En won races met een wagen die absoluut niet de beste was, voordat hij z'n titels won. En als Schumi niet naar Ferrari was gegaan had het nog wel een paar jaar geduurd voordat ze er bovenop waren gok ik. Vind ik toch een beetje een ander verhaal.
ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:37 schreef KingRadler het volgende:
kan een coureur tijdens het seizoen overstappen naar een ander team?
En omdat het zo'n mietje is zeker.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijnaam dankzij zijn blonde lokken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2016 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee,nee, Omdat hij bij de eerste bocht altijd zei: Hit me baby one more time en achter de schermen tegen Ham: I'm a slave 4 u. Na het petje incident: (You drive me) Crazy en werd hij Toxic. Dit seizoen neemt hij echter andere songs: Oops i did it again (4 maal winnen). Hij wordt steeds Stronger maar is ook Lucky.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Nee,nee, Omdat hij bij de eerste bocht altijd zei: Hit me baby one more time en achter de schermen tegen Ham: I'm a slave 4 u. Na het petje incident: (You drive me) Crazy en werd hij Toxic. Dit seizoen neemt hij echter andere songs: Oops i did it again (4 maal winnen). Hij wordt steeds Stronger maar is ook Lucky.
Ja, maar zonder Schumi waren ze daar nooit naartoe geweest en zonder hun was Schumi waarschijnlijk ook niet daarheen gegaan dus dat is denk ik ook wel iets wat hem gedeeltelijk aan te rekenen valt. Buiten de 100.000en km's die die heeft gemaakt toen er geen testverbod wasquote:Op maandag 2 mei 2016 16:34 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Schumacher kwam niet in zijn eentje over van Benetton. Hij nam een flink deel van de staf van Benetton mee, waaronder ene Ross Brawn. Verder had hij in Irvine een teamgenoot die zich schikte in de 2e rol, en expres langzamer reed om het veld op te houden waardoor Schumacher kon uitlopen zonder het directe gevecht aan te hoeven gaan. De auto was wel degelijk de beste. Op specifieke circuits was de McLaren wel beter, hetzelfde geldt voor Hakkinen.
Doet inderdaad niets af aan de kwaliteiten van Schumacher, maar Ferrari had alles bij elkaar toch het beste pakket door de teamorder-strategie en de auto. Dit waar Coulthard wel degelijk mocht winnen van Hakkinen, zelfs als het om kostbare kampioenspunten ging.
quote:The F310 proved to be a front-running car, but without the outright pace or superb reliability which led to the Williams FW18s dominating 1996. Schumacher was able to win three Grands Prix, but the F310's shortcomings were shown by Irvine's run of eight consecutive retirements, most of them mechanical, as well as three straight double retirements. Development also proved troublesome, with the cars having to use the 1995 car's parts early in the season whilst structural problems were cured.
quote:In an interview in 2012, Irvine did not have fond memories of the F310, calling it "an awful car" a "piece of junk" and "almost undriveable", as did John Barnard, who admitted that the car "wasn't very good".
Onzin. Het was bij elke teamgenoot hetzelfde, Piquet, Irvine, Barrichello, Massa, vooraf iedereen roepen dat Schumacher het nu moeilijk zou krijgen, maar hij bleek telkens gewoon een stuk sneller. Coulthard was gewoon een minder snelle coureur dan Irvine.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:34 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Schumacher kwam niet in zijn eentje over van Benetton. Hij nam een flink deel van de staf van Benetton mee, waaronder ene Ross Brawn. Verder had hij in Irvine een teamgenoot die zich schikte in de 2e rol, en expres langzamer reed om het veld op te houden waardoor Schumacher kon uitlopen zonder het directe gevecht aan te hoeven gaan. De auto was wel degelijk de beste. Op specifieke circuits was de McLaren wel beter, hetzelfde geldt voor Hakkinen.
Doet inderdaad niets af aan de kwaliteiten van Schumacher, maar Ferrari had alles bij elkaar toch het beste pakket door de teamorder-strategie en de auto. Dit waar Coulthard wel degelijk mocht winnen van Hakkinen, zelfs als het om kostbare kampioenspunten ging.
Absoluut niet. Irvine is nooit iets bijzonders geweest, zeker niet qua snelheid. Minder dan mannen als DC of Barrichello die op goede dagen zo af en toe Hakkinen of Schumacher af konden troeven. Irvine kon dat niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Coulthard was gewoon een minder snelle coureur dan Irvine.
Toch deed hij het vorig jaar best goed, ogenschijnlijk beter dan dit jaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen in Hongarije, vorige race was hij 3e.
Kvyat heeft de pech dat hij te snel gepromoveerd is naar RBR. Hij had net als Max en Carlos een jaartje langer bij STR moeten rijpen. Maarja Vergne alsnog promoveren nadat hij eerst gepasseerd werd voor Ricciardo was ook geen optie.
Maar een swap gedurende het seizoen geloof ik niet. Denk wel dat hij volgend seizoen of bij een ander team, of niet meer in de F1 rijdt.
Precies dit. Plus dat het een leuke gast was. Maar als coureur was het niet veel bijzonders. Als hij de titel had gepakt was dat een aanfluiting geweest.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:54 schreef Bluurgh het volgende:
Irvine heeft Schumacher zelfs nooit verslagen, buiten alle races waarin een van beiden uitviel of niet meedeed is hij maar driemaal voor hem geeindigd:
Monaco '98 (Crash Schumacher waardoor hij 2 ronden verloor)
Australië '99 (Technische problemen Schumacher)
Maleisië '99 (Irvine kon nog WK worden dus Schumacher liet 'm voor)
Edit: buiten '99 is zijn enige prestatie dat hij kan zeggen dat hij door Senna op z'n gezicht is geslagen
Ja absoluut. Hij was ook gewoon niet constant genoeg. Maar wel een leuke coureur, in dat opzicht had ik 't hem meer gegund dan ene J. Villeneuvequote:Op maandag 2 mei 2016 23:38 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Precies dit. Plus dat het een leuke gast was. Maar als coureur was het niet veel bijzonders. Als hij de titel had gepakt was dat een aanfluiting geweest.
Hoe wordt F1 daar goedkoper van, leg eens uit?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:24 schreef trein2000 het volgende:
F1 moest goedkoper toch? Dan dit soort acties verbieden.
http://www.gpupdate.net/n(...)ewoog-voor-hamilton/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |