twitter:grandprixradio twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:59:28BREAKING @Max33Verstappen per direct.... naar bed.Welterusten allemaal en tot morgen. https://t.co/J6a3r4J6fv reageer retweet
Bv dat Max Kvyat finaal onderuit rijdt in de simulator in Milton.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, kan haast niet op basis van 2 slechte GP's zijn als het al zo is. Dan moet er meer aan de hand zijn.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:10 schreef WEST het volgende:
twitter:grandprixradio twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:59:28BREAKING @Max33Verstappen per direct.... naar bed.Welterusten allemaal en tot morgen. https://t.co/J6a3r4J6fv reageer retweet
Van die sites had toch iets beters verwacht dan het zomaar klakkeloos overnemen van F1today.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:07 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het is ook complete onzin. De NOS, het AD en teletekst maken zich compleet belachelijk door het te kopiëren. Alleen de Telegraaf doet het niet. Woestenburg stelt heel duidelijk dat het niet gaat gebeuren.
Ach ja.quote:
404, pagina is eraf gehaald?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Van die sites had toch iets beters verwacht dan het zomaar klakkeloos overnemen van F1today.
http://nos.nl/artikel/210(...)je-bij-red-bull.html
Wel een interview met Louis Dekker.
Ik denk dat Mercedes volgend jaar op zich wel een plekje voor Max vrij gehad zou hebben, ware het niet dat Rosberg nu boven verwachting presteert. Ferrari gaat alleen voor wat meer gerijpte coureurs.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bv dat Max Kvyat finaal onderuit rijdt in de simulator in Milton.
Die berichten zijn er ook geweest. En wellicht hebben Max en zn team een aanbod gehad al van Merc of Ferrari voor volgend jaar, weten wij veel.
Hij is hot in elk geval en elk team zou hem moeten willen hebben lijkt me. RB kan het zich niet veroorloven om hem te laten schieten. Watnou als Mercedes gezegd heeft Nico/Lewis flikkeren we volgend jaar buiten/stopt ermee, kom bij ons rijden.
Dan ga je met je baas om de tafel. En dan geef je aan dat je bij hun wil blijven. Maar dan wel nu al de overstap wil maken. Want je stats spreken dik in je voordeel. Waarom zou RB daar geen oren naar hebben?
ik zie het. Dan hebben ze het er weer afgehaald ja.quote:
Sowieso zou Max evenveel punten hebben dit seizoen als die aftandse Ferrari niet geploft was zondag.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bv dat Max Kvyat finaal onderuit rijdt in de simulator in Milton.
Die berichten zijn er ook geweest. En wellicht hebben Max en zn team een aanbod gehad al van Merc of Ferrari voor volgend jaar, weten wij veel.
Hij is hot in elk geval en elk team zou hem moeten willen hebben lijkt me. RB kan het zich niet veroorloven om hem te laten schieten. Watnou als Mercedes gezegd heeft Nico/Lewis flikkeren we volgend jaar buiten/stopt ermee, kom bij ons rijden.
Dan ga je met je baas om de tafel. En dan geef je aan dat je bij hun wil blijven. Maar dan wel nu al de overstap wil maken. Want je stats spreken dik in je voordeel. Waarom zou RB daar geen oren naar hebben?
Het zou wel een stunt zijn... O-verstappen. Die RBR is zelfs met deze motor snel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:16 schreef F1gamer het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)ed-Bull-Racing.dhtml
staat nog wel ad.nl
Ik vind het meer een verlate 1 aprilgrap.
Max kan beter dit seizoen beter TR afmaken, om daarna over te stappen naar een topteam(welk team dat mag wezen)
Stel je bent Max Verstappen en je ziet al die berichten langskomen terwijl je zelf van niks weet.quote:
Wilhelmus meezingenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Stel je bent Max Verstappen en je ziet al die berichten langskomen terwijl je zelf van niks weet.
Man ik zou in mn simulator stappen en mezelf huilend van geluk en al masturberend met 1 hand buitenom Rosberg inhalen in de laatste bocht en zo naar P1 rijden.
Godtering, en dan ben je 18. En heb je pas net 1 jaar onder je belt. Mooi toch deze geruchten. Hopelijk worden ze snel waar.
Als ik er geld op zou moeten zetten dan gok ik dat Max vanaf Spa in die RB zit.
hmm, bbc nu zelfs ook :xtwitter:andrewbensonf1 twitterde op woensdag 04-05-2016 om 23:18:39I've heard this too. I'm told it is likely to happen. Can't be 100% sure yet, though https://t.co/gvI1M65Qu7 reageer retweet
twitter:CarlosOliden twitterde op woensdag 04-05-2016 om 21:56:54@NobleF1 Sebastian Vettel likes your tweet. reageer retweet
Dit was geen geluk. Ik heb toen die hele race zitten kijken, was genieten. Dik gevecht met Schumi, toch niet de minste. Beste race van Pa Verstappen, met Canada er vlak achter die was ook super.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was ook pisgeluk maar Jos heeft wel een paar mooie startjes gehad ja
Ik word (zonder t) moe van mensen die moe wordten van Olavquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:28 schreef kareltjoo het volgende:
ik wordt een beetje moe van Olav die zich wil profileren als afgevaardigde van de familie Verstappen en meent de waarheid in pacht te hebben.
Nederlands is moeileik *geeft biertje*quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik word (zonder t) moe van mensen die moe wordten van Olav
Waar precies claimt hij het te weten?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:28 schreef kareltjoo het volgende:
ik wordt een beetje moe van Olav die zich wil profileren als afgevaardigde van de familie Verstappen en meent de waarheid in pacht te hebben.
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nederlands is moeileik *geeft biertje*
Omdat het m'n verjaardag is
En die (telegraaf) zaten de afgelopen jaren juist altijd goed qua geruchten rond Max.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:07 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het is ook complete onzin. De NOS, het AD en teletekst maken zich compleet belachelijk door het te kopiëren. Alleen de Telegraaf doet het niet. Woestenburg stelt heel duidelijk dat het niet gaat gebeuren.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij in die simulator van RB vast wel al een paar rondjes heeft mogen rijden. Naar het schijnt was hij flink sneller dan Kvyat. Maargoed, dat zijn ook geruchten geweest destijds zonder bronnenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:33 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Hmm ik weet niet of dat goed zou zijn voor Max zijn carriere, heeft totaal niet kunnen testen met de RBR. Misschien rijd die wagen wel compleet anders dan een TR.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Misschien maar nu is hij best bewezen eerste rijder. Bij RBR is dat Riccardio. En kom aub niet aan dat TR dar niet aan doet, uiteindelijk gaan zij ook voor de meeste punten in het kampioenschap want geld, en dan is Max overduidelijk de betere.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij in die simulator van RB vast wel al een paar rondjes heeft mogen rijden. Naar het schijnt was hij flink sneller dan Kvyat. Maargoed, dat zijn ook geruchten geweest destijds zonder bronnen
quote:
Ga je Max zelf bellen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen als mijn bron het bevestigt
dalijk ga ik je nog geloven !quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kan mijn bronnen natuurlijk niet prijsgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |