Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nederlands is moeileik *geeft biertje*
Omdat het m'n verjaardag is
En die (telegraaf) zaten de afgelopen jaren juist altijd goed qua geruchten rond Max.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:07 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het is ook complete onzin. De NOS, het AD en teletekst maken zich compleet belachelijk door het te kopiëren. Alleen de Telegraaf doet het niet. Woestenburg stelt heel duidelijk dat het niet gaat gebeuren.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij in die simulator van RB vast wel al een paar rondjes heeft mogen rijden. Naar het schijnt was hij flink sneller dan Kvyat. Maargoed, dat zijn ook geruchten geweest destijds zonder bronnenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:33 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Hmm ik weet niet of dat goed zou zijn voor Max zijn carriere, heeft totaal niet kunnen testen met de RBR. Misschien rijd die wagen wel compleet anders dan een TR.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Misschien maar nu is hij best bewezen eerste rijder. Bij RBR is dat Riccardio. En kom aub niet aan dat TR dar niet aan doet, uiteindelijk gaan zij ook voor de meeste punten in het kampioenschap want geld, en dan is Max overduidelijk de betere.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij in die simulator van RB vast wel al een paar rondjes heeft mogen rijden. Naar het schijnt was hij flink sneller dan Kvyat. Maargoed, dat zijn ook geruchten geweest destijds zonder bronnen
quote:
Ga je Max zelf bellen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen als mijn bron het bevestigt
dalijk ga ik je nog geloven !quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kan mijn bronnen natuurlijk niet prijsgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |