Omdat er meer over de lijn waren gegaan die niet bestraft werden, waaronder Dixon. Je kan niet de ene niet bestraffen en de ander wel. Eigenlijk was ze lfs de waarschuwing al te veel want dat hebben die anderen ook niet gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:12 schreef twiFight het volgende:
Dat was wel slecht ja, snap ook niet waarom Pagenaud de plek mocht houden. Maar goed, de pit exit commit lane (leuke term) wordt dan nog wel enigszins goed in de gaten gehouden door de fia.
Als ze voor die van Gameren iemand neerzetten met een beetje fatsoenlijk overkomen heeft t programma best potentie. Een bril van normaal formaat zal al heelwat helpen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:10 schreef JimmyManna het volgende:
Gisteren trouwens dat F1only van Ziggo gezien. Wat een amateuristisch gedoe is dat zeg...
Ja wie is die gast en waarom zit ie daar?quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:13 schreef kareltjoo het volgende:
[..]
Als ze voor die van Gameren iemand neerzetten met een beetje fatsoenlijk overkomen heeft t programma best potentie. Een bril van normaal formaat zal al heelwat helpen.
9 pagina's, valt nog mee. Bij monde van Hamilton is zijn laatste contract al rond de 80 pagina's.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:14 schreef Beach het volgende:
http://imgur.com/a/679dr
Schumi's contract van 1993, via reddit
Als ik z'n naam intik op google kom ik tegen:quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:20 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ja wie is die gast en waarom zit ie daar?
Het werd Mercedes ook wel erg makkelijk gemaakt door de concurrentiequote:Op woensdag 4 mei 2016 19:17 schreef Beach het volgende:
http://www.mercedesamgf1.(...)-letter-to-the-fans/
Welnee. Er zijn maarliefst 3 anderen binnen dezelfde ronde gefinisht.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het werd Mercedes ook wel erg makkelijk gemaakt door de concurrentie
Hoe komt zoiets nou op internet terecht vraag ik me af?quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:14 schreef Beach het volgende:
http://imgur.com/a/679dr
Schumi's contract van 1993, via reddit
idd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe komt zoiets nou op internet terecht vraag ik me af?
Tevens laat die vent met rust ofzo. Wat boeit mij het dat ie in 94 voor een habbekrats rondreed.
De geruchten worden sterker inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:00 schreef Genesisfan het volgende:
Verstappen gaat Kvyat vervangen volgende race?
http://www.f1today.net/nl(...)-bij-red-bull-racing
Dit was ook pisgeluk maar Jos heeft wel een paar mooie startjes gehad jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet eerst eens leren starten. Dat moet pa Jos hem nog leren
Is gelul. Woestenburg heeft dat ook al gezegd. Theorieetje van John Noble en F1today probeert te scoopen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:00 schreef Genesisfan het volgende:
Verstappen gaat Kvyat vervangen volgende race?
http://www.f1today.net/nl(...)-bij-red-bull-racing
twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:29:40In alles wat ik lees over Max en Kvyat swap staan te veel 'buts and if's, ook veel 'could be'. Mensen die zeggen dat bronnen melden,.. 1/2 reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:30:50..lijken te gokken. RedBull zegt nog niks. Niemand heeft een echte bron. De bronnen die ik gevraagd heb zwijgen. het is afwachten dus reageer retweet
Dit. Eerst maar eens een bevestiging voordat ik het geloofquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:36 schreef Niox het volgende:
Olav op twitter:twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:29:40In alles wat ik lees over Max en Kvyat swap staan te veel 'buts and if's, ook veel 'could be'. Mensen die zeggen dat bronnen melden,.. 1/2 reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:30:50..lijken te gokken. RedBull zegt nog niks. Niemand heeft een echte bron. De bronnen die ik gevraagd heb zwijgen. het is afwachten dus reageer retweet
Ja hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:45 schreef Max23 het volgende:
Maar is dit toegestaan, ruilen midden in een seizoen terwijl je al bij een ander team hebt geraced?
Jep. Hij zou zelfs Barcelona kunnen rijden in de RB, Monaco weer in de TR en een paar races later weer in de RB om de rest van het seizoen te rijden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:45 schreef Max23 het volgende:
Maar is dit toegestaan, ruilen midden in een seizoen terwijl je al bij een ander team hebt geraced?
Nog geen trending topic dusver geloof ikquote:
F1today is dan ook een baggersite.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:00 schreef Abdus18 het volgende:
het engelse artikel op F1today is wel echt bagger geschreven zeg
"Kvyat has been under fire for his poor performances during the past two Grand Prix's in China and Sochi"
blijkbaar is een 3de plaats een poor performance
"Sources have told F1Today.net that Verstappen - who was speculated to join Red Bull Racing for next year - will drive for Renault-powered squad from the Spanish Grand Prix onwards. The Russian will be at the factory this week to do a seat fitting later this week."
en Max is een rus
Yup, lees meer F1today voor de beetje over de top berichtenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
F1today is dan ook een baggersite.
Motorsport.com is een stuk beter. En die hebben het over might en could enzo
ach ja, might en could worden bij het herschrijven al snel dat het in kannen en kruiken is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
F1today is dan ook een baggersite.
Motorsport.com is een stuk beter. En die hebben het over might en could enzo
Een team mag naar twee of drie keer een rijder wisselen per jaar zover ik weet. Daar zit een limiet aan. Je mag echt niet blijven wisselen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Hij zou zelfs Barcelona kunnen rijden in de RB, Monaco weer in de TR en een paar races later weer in de RB om de rest van het seizoen te rijden.
Sterker nog, hij mag om en om een heel seizoen een race bij TR doen en de volgende bij RB.
De punten blijven bij de coureur en de teampunten blijven bij het team, dus punten behaald voor TR blijven daar en punten behaald bij RB blijven bij RB.
Ik moet het nog zien overigens. Zou wel een dikke vette stunt zijn dit
Het is ook complete onzin. De NOS, het AD en teletekst maken zich compleet belachelijk door het te kopiëren. Alleen de Telegraaf doet het niet. Woestenburg stelt heel duidelijk dat het niet gaat gebeuren.quote:
twitter:grandprixradio twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:59:28BREAKING @Max33Verstappen per direct.... naar bed.Welterusten allemaal en tot morgen. https://t.co/J6a3r4J6fv reageer retweet
Bv dat Max Kvyat finaal onderuit rijdt in de simulator in Milton.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, kan haast niet op basis van 2 slechte GP's zijn als het al zo is. Dan moet er meer aan de hand zijn.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:10 schreef WEST het volgende:
twitter:grandprixradio twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:59:28BREAKING @Max33Verstappen per direct.... naar bed.Welterusten allemaal en tot morgen. https://t.co/J6a3r4J6fv reageer retweet
Van die sites had toch iets beters verwacht dan het zomaar klakkeloos overnemen van F1today.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:07 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het is ook complete onzin. De NOS, het AD en teletekst maken zich compleet belachelijk door het te kopiëren. Alleen de Telegraaf doet het niet. Woestenburg stelt heel duidelijk dat het niet gaat gebeuren.
Ach ja.quote:
404, pagina is eraf gehaald?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Van die sites had toch iets beters verwacht dan het zomaar klakkeloos overnemen van F1today.
http://nos.nl/artikel/210(...)je-bij-red-bull.html
Wel een interview met Louis Dekker.
Ik denk dat Mercedes volgend jaar op zich wel een plekje voor Max vrij gehad zou hebben, ware het niet dat Rosberg nu boven verwachting presteert. Ferrari gaat alleen voor wat meer gerijpte coureurs.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bv dat Max Kvyat finaal onderuit rijdt in de simulator in Milton.
Die berichten zijn er ook geweest. En wellicht hebben Max en zn team een aanbod gehad al van Merc of Ferrari voor volgend jaar, weten wij veel.
Hij is hot in elk geval en elk team zou hem moeten willen hebben lijkt me. RB kan het zich niet veroorloven om hem te laten schieten. Watnou als Mercedes gezegd heeft Nico/Lewis flikkeren we volgend jaar buiten/stopt ermee, kom bij ons rijden.
Dan ga je met je baas om de tafel. En dan geef je aan dat je bij hun wil blijven. Maar dan wel nu al de overstap wil maken. Want je stats spreken dik in je voordeel. Waarom zou RB daar geen oren naar hebben?
ik zie het. Dan hebben ze het er weer afgehaald ja.quote:
Sowieso zou Max evenveel punten hebben dit seizoen als die aftandse Ferrari niet geploft was zondag.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bv dat Max Kvyat finaal onderuit rijdt in de simulator in Milton.
Die berichten zijn er ook geweest. En wellicht hebben Max en zn team een aanbod gehad al van Merc of Ferrari voor volgend jaar, weten wij veel.
Hij is hot in elk geval en elk team zou hem moeten willen hebben lijkt me. RB kan het zich niet veroorloven om hem te laten schieten. Watnou als Mercedes gezegd heeft Nico/Lewis flikkeren we volgend jaar buiten/stopt ermee, kom bij ons rijden.
Dan ga je met je baas om de tafel. En dan geef je aan dat je bij hun wil blijven. Maar dan wel nu al de overstap wil maken. Want je stats spreken dik in je voordeel. Waarom zou RB daar geen oren naar hebben?
Het zou wel een stunt zijn... O-verstappen. Die RBR is zelfs met deze motor snel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:16 schreef F1gamer het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)ed-Bull-Racing.dhtml
staat nog wel ad.nl
Ik vind het meer een verlate 1 aprilgrap.
Max kan beter dit seizoen beter TR afmaken, om daarna over te stappen naar een topteam(welk team dat mag wezen)
Stel je bent Max Verstappen en je ziet al die berichten langskomen terwijl je zelf van niks weet.quote:
Wilhelmus meezingenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Stel je bent Max Verstappen en je ziet al die berichten langskomen terwijl je zelf van niks weet.
Man ik zou in mn simulator stappen en mezelf huilend van geluk en al masturberend met 1 hand buitenom Rosberg inhalen in de laatste bocht en zo naar P1 rijden.
Godtering, en dan ben je 18. En heb je pas net 1 jaar onder je belt. Mooi toch deze geruchten. Hopelijk worden ze snel waar.
Als ik er geld op zou moeten zetten dan gok ik dat Max vanaf Spa in die RB zit.
hmm, bbc nu zelfs ook :xtwitter:andrewbensonf1 twitterde op woensdag 04-05-2016 om 23:18:39I've heard this too. I'm told it is likely to happen. Can't be 100% sure yet, though https://t.co/gvI1M65Qu7 reageer retweet
twitter:CarlosOliden twitterde op woensdag 04-05-2016 om 21:56:54@NobleF1 Sebastian Vettel likes your tweet. reageer retweet
Dit was geen geluk. Ik heb toen die hele race zitten kijken, was genieten. Dik gevecht met Schumi, toch niet de minste. Beste race van Pa Verstappen, met Canada er vlak achter die was ook super.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was ook pisgeluk maar Jos heeft wel een paar mooie startjes gehad ja
Ik word (zonder t) moe van mensen die moe wordten van Olavquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:28 schreef kareltjoo het volgende:
ik wordt een beetje moe van Olav die zich wil profileren als afgevaardigde van de familie Verstappen en meent de waarheid in pacht te hebben.
Nederlands is moeileik *geeft biertje*quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik word (zonder t) moe van mensen die moe wordten van Olav
Waar precies claimt hij het te weten?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:28 schreef kareltjoo het volgende:
ik wordt een beetje moe van Olav die zich wil profileren als afgevaardigde van de familie Verstappen en meent de waarheid in pacht te hebben.
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nederlands is moeileik *geeft biertje*
Omdat het m'n verjaardag is
En die (telegraaf) zaten de afgelopen jaren juist altijd goed qua geruchten rond Max.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:07 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het is ook complete onzin. De NOS, het AD en teletekst maken zich compleet belachelijk door het te kopiëren. Alleen de Telegraaf doet het niet. Woestenburg stelt heel duidelijk dat het niet gaat gebeuren.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij in die simulator van RB vast wel al een paar rondjes heeft mogen rijden. Naar het schijnt was hij flink sneller dan Kvyat. Maargoed, dat zijn ook geruchten geweest destijds zonder bronnenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:33 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Hmm ik weet niet of dat goed zou zijn voor Max zijn carriere, heeft totaal niet kunnen testen met de RBR. Misschien rijd die wagen wel compleet anders dan een TR.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Misschien maar nu is hij best bewezen eerste rijder. Bij RBR is dat Riccardio. En kom aub niet aan dat TR dar niet aan doet, uiteindelijk gaan zij ook voor de meeste punten in het kampioenschap want geld, en dan is Max overduidelijk de betere.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij in die simulator van RB vast wel al een paar rondjes heeft mogen rijden. Naar het schijnt was hij flink sneller dan Kvyat. Maargoed, dat zijn ook geruchten geweest destijds zonder bronnen
quote:
Ga je Max zelf bellen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen als mijn bron het bevestigt
dalijk ga ik je nog geloven !quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik kan mijn bronnen natuurlijk niet prijsgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |