Dit was ook pisgeluk maar Jos heeft wel een paar mooie startjes gehad jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet eerst eens leren starten. Dat moet pa Jos hem nog leren
Is gelul. Woestenburg heeft dat ook al gezegd. Theorieetje van John Noble en F1today probeert te scoopen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:00 schreef Genesisfan het volgende:
Verstappen gaat Kvyat vervangen volgende race?
http://www.f1today.net/nl(...)-bij-red-bull-racing
twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:29:40In alles wat ik lees over Max en Kvyat swap staan te veel 'buts and if's, ook veel 'could be'. Mensen die zeggen dat bronnen melden,.. 1/2 reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:30:50..lijken te gokken. RedBull zegt nog niks. Niemand heeft een echte bron. De bronnen die ik gevraagd heb zwijgen. het is afwachten dus reageer retweet
Dit. Eerst maar eens een bevestiging voordat ik het geloofquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:36 schreef Niox het volgende:
Olav op twitter:twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:29:40In alles wat ik lees over Max en Kvyat swap staan te veel 'buts and if's, ook veel 'could be'. Mensen die zeggen dat bronnen melden,.. 1/2 reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 04-05-2016 om 22:30:50..lijken te gokken. RedBull zegt nog niks. Niemand heeft een echte bron. De bronnen die ik gevraagd heb zwijgen. het is afwachten dus reageer retweet
Ja hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:45 schreef Max23 het volgende:
Maar is dit toegestaan, ruilen midden in een seizoen terwijl je al bij een ander team hebt geraced?
Jep. Hij zou zelfs Barcelona kunnen rijden in de RB, Monaco weer in de TR en een paar races later weer in de RB om de rest van het seizoen te rijden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:45 schreef Max23 het volgende:
Maar is dit toegestaan, ruilen midden in een seizoen terwijl je al bij een ander team hebt geraced?
Nog geen trending topic dusver geloof ikquote:
F1today is dan ook een baggersite.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:00 schreef Abdus18 het volgende:
het engelse artikel op F1today is wel echt bagger geschreven zeg
"Kvyat has been under fire for his poor performances during the past two Grand Prix's in China and Sochi"
blijkbaar is een 3de plaats een poor performance
"Sources have told F1Today.net that Verstappen - who was speculated to join Red Bull Racing for next year - will drive for Renault-powered squad from the Spanish Grand Prix onwards. The Russian will be at the factory this week to do a seat fitting later this week."
en Max is een rus
Yup, lees meer F1today voor de beetje over de top berichtenquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
F1today is dan ook een baggersite.
Motorsport.com is een stuk beter. En die hebben het over might en could enzo
ach ja, might en could worden bij het herschrijven al snel dat het in kannen en kruiken is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
F1today is dan ook een baggersite.
Motorsport.com is een stuk beter. En die hebben het over might en could enzo
Een team mag naar twee of drie keer een rijder wisselen per jaar zover ik weet. Daar zit een limiet aan. Je mag echt niet blijven wisselen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Hij zou zelfs Barcelona kunnen rijden in de RB, Monaco weer in de TR en een paar races later weer in de RB om de rest van het seizoen te rijden.
Sterker nog, hij mag om en om een heel seizoen een race bij TR doen en de volgende bij RB.
De punten blijven bij de coureur en de teampunten blijven bij het team, dus punten behaald voor TR blijven daar en punten behaald bij RB blijven bij RB.
Ik moet het nog zien overigens. Zou wel een dikke vette stunt zijn dit
Het is ook complete onzin. De NOS, het AD en teletekst maken zich compleet belachelijk door het te kopiëren. Alleen de Telegraaf doet het niet. Woestenburg stelt heel duidelijk dat het niet gaat gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |