abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2016 @ 02:32:06 #151
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161889993
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:57 schreef Bluurgh het volgende:

[..]
Misschien een sensor onder de auto, in het midden, die detecteert of er over een witte lijn gereden wordt en dit doorstuurt naar de wedstrijdleiding en wanneer de sectortijd sneller is dan de vorige ronde er automatisch een straf wordt uitgedeeld. Moet je de DRS en andere lijnen van een ander materiaal ofzo maken zodat die niet gedetecteerd worden.
Helemaal niet nodig, de FIA heeft genoeg informatie (lees: camerabeelden). Ze voeren de regels alleen slap en willekeurig uit. Als fan is het ook niet te volgen, je moet per bocht onthouden of het daar 'mag' of niet.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 3 mei 2016 @ 05:55:11 #152
369251 Geralt
of Rivia
pi_161890193
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 02:12 schreef jaipurholic het volgende:
Daarom de vraag: zijn er tegenwoordig nog wel races uit andere klasses op Spa?
Zeker.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 3 mei 2016 @ 05:55:58 #153
369251 Geralt
of Rivia
pi_161890195
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_161890237
quote:
Bedoelt hij geen supportklasses? Die zijn namelijk nergens te vinden :)

Natuurlijk wel GP2.
pi_161890980
Gp3 en Porsche's.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  Redactie Sport dinsdag 3 mei 2016 @ 08:54:07 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_161891013
Nav de irvine discussie: gozer heeft 2 ok seizoenen gehad in 95 en 99 en 2 mooie podia in de Jaguar op basis van ervaring maar verder kon hij er niet zoveel van
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 3 mei 2016 @ 09:01:54 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_161891077
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:05 schreef Fer het volgende:
In 94-95 stonden Alesi en Berger meestal 4-5 terwijl Schumacher om de pole vocht met zijn Benneton. Terwijl in 96 Alesi en Berger, nu in de Benneton op 4-5 stonden en Schumacher gelijk weer voor de pole kon vechten in de Ferrari. En toen had Rory Byrne nog niet eens aan de auto gewerkt.

Overigens vond ik kwa snelheid Massa de enige die in de buurt kwam van Schumacher.
Barrichello heeft Schumi in 2002 en 2003 een paar keer "eerlijk" verslagen, dat was denk ik ook zijn beste teamgenoot naast Piquet die erg ondergewaardeerd is

Overigens was de Ferrari configuratie helemaal anders in 1996. Ferrari kon ineens meedoen om de pole in Frankrijk terwijl het in italie niet in de buurt kwam, jaren daarvoor was het andersom.

Alesi had een beetje pech in 95 (as usual) maar heeft volgens mij best wel uit dat ding gehaald wat er mogelijk was. Was z'n auto niet stilgevallen in italie was ie 3e geweest in het kampioenschap.

In 96 waren de heren van Benetton wel erg zwak overigens.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 mei 2016 @ 09:29:52 #158
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_161891361
Vroeger O+

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 mei 2016 @ 09:49:39 #159
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161891594
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Barrichello heeft Schumi in 2002 en 2003 een paar keer "eerlijk" verslagen, dat was denk ik ook zijn beste teamgenoot naast Piquet die erg ondergewaardeerd is

Overigens was de Ferrari configuratie helemaal anders in 1996. Ferrari kon ineens meedoen om de pole in Frankrijk terwijl het in italie niet in de buurt kwam, jaren daarvoor was het andersom.

Alesi had een beetje pech in 95 (as usual) maar heeft volgens mij best wel uit dat ding gehaald wat er mogelijk was. Was z'n auto niet stilgevallen in italie was ie 3e geweest in het kampioenschap.

In 96 waren de heren van Benetton wel erg zwak overigens.
Ferrari reed in 1996 voor het eerst met de V10 in plaats van de vertrouwde V12. Dat zal het verschil gemaakt hebben denk ik
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_161892254
Brundle kon in 1992 Schumacher ook goed partij geven. Wist hem ook een paar keer te verslaan en zat meestal dicht in de buurt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:00:16 #161
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161892597
Even heel iets anders
Met de huidige prestaties en resultaten vraag ik me af of Hulkenberg nog een lange carriere in de F1 is beschoren. Waarmee ik niet zeg dat hij slecht is, maar het lijkt er maar nooit van te komen en ik vraag me af of er nog wel een team is dat zin heeft om te 'investeren' in die man. Ik geef 'm nog hooguit een seizoen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_161893061
Hulkenberg zijn pech is denk ik dat Perez redelijk door de mand is gevallen bij McLaren en dat hijzelf niet in staat is om Perez te domineren. Persoonlijk zou ik hem wel bij Mercedes naast Rosberg willen zien. Hulkenberg lijkt me een betere ambassadeur voor het merk dan swaggerboy Hamilton.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_161893111
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 02:27 schreef twiFight het volgende:

[..]

Hoe wordt F1 daar goedkoper van, leg eens uit?
Het huren van een vliegtuig op steil en sprong kost heel veel geld. Gewoon doen met wat je mee hebt.
zie email 27 oktober
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:34:07 #164
194695 franklop
Fran knock
pi_161893175
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:00 schreef twiFight het volgende:
Even heel iets anders
Met de huidige prestaties en resultaten vraag ik me af of Hulkenberg nog een lange carriere in de F1 is beschoren. Waarmee ik niet zeg dat hij slecht is, maar het lijkt er maar nooit van te komen en ik vraag me af of er nog wel een team is dat zin heeft om te 'investeren' in die man. Ik geef 'm nog hooguit een seizoen.
Hulk kan altijd nog een andere klasse in, denk dat hij zo de LMS in kan als hij zou willen (zeker gezien Le Mans vorig jaar).
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_161893185
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 02:32 schreef twiFight het volgende:

[..]

Helemaal niet nodig, de FIA heeft genoeg informatie (lees: camerabeelden). Ze voeren de regels alleen slap en willekeurig uit. Als fan is het ook niet te volgen, je moet per bocht onthouden of het daar 'mag' of niet.
Continu camerabeelden bekijken is onbegonnen werk (en niet alles is altijd in beeld). Dat was ook het probleem in de IndyCar waardoor ze daar nu wel sensoren gaan gebruiken om te detecteren of iemand over de lijn bij de uitgang van de pitstraat heen gaat.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:35:21 #166
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161893198
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:30 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het huren van een vliegtuig op steil en sprong kost heel veel geld. Gewoon doen met wat je mee hebt.
Dat kost Mercedes geld, niet 'formule 1'. Dat Mercedes daar geld aan uitgeeft betekent niet dat Renault (willekeurig voorbeeld) budgetproblemen krijgt. Kostenbesparing is de F1 gaat veel meer over reglementaire kosten en het remmen van onevenredig prestatievoordeel van veel rijkere teams.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 11:41:55 #167
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161893313
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:34 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Continu camerabeelden bekijken is onbegonnen werk (en niet alles is altijd in beeld). Dat was ook het probleem in de IndyCar waardoor ze daar nu wel sensoren gaan gebruiken om te detecteren of iemand over de lijn bij de uitgang van de pitstraat heen gaat.
Ik zie niet in waarom dat continu zou moeten. Zodra het risico groter is dan de beloning ben je er al.

Maar mijn punt is dat het nogal zinloos is hier een heel nieuw systeem voor te maken, terwijl ze nu al genoeg mogelijkheden hebben om het te detecteren, maar er simpelweg nooit iets mee doen. Je hebt geen nieuw systeem nodig, je hebt bekrachtiging van de (bestaande) regels nodig.

Zo'n systeem wordt nog wel grappig op stratencircuits trouwens.
pi_161893417
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:35 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dat kost Mercedes geld, niet 'formule 1'. Dat Mercedes daar geld aan uitgeeft betekent niet dat Renault (willekeurig voorbeeld) budgetproblemen krijgt. Kostenbesparing is de F1 gaat veel meer over reglementaire kosten en het remmen van onevenredig prestatievoordeel van veel rijkere teams.
Dat is toch precies wat er gebeurd? Als Renault te weinig budget zou hebben hadden ze wel een gridpenalty gehad.
zie email 27 oktober
pi_161894043
Rijkere teams zullen altijd een voordeel hebben. Een kostenplafond invoeren werkt niet want dan krijg je een boekhoudkundige strijd en worden er kosten heen en weer geschoven tussen Red Bull Racing en Red Bull Technology bijvoorbeeld. Wat ik wel krom vind is hoe de inkomsten momenteel verdeelt worden. De bonus betalingen aan Ferrari bijvoorbeeld. Red Bull Racing schijnt ook bonus payments te krijgen terwijl dit team veel minder lang in de sport zit dan Enstone en Sauber bijvoorbeeld. Als Sauber dit seizoen laatste wordt bij de constructeurs dan krijgen ze volgens mij 0,0 prijzengeld. Lijkt me de doodsteek voor dit team. Niet bepaald eerlijk allemaal.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:16:06 #170
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_161894049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 11:00 schreef twiFight het volgende:
Even heel iets anders
Hulkenberg is niet constant genoeg voor een topteam, hij rijdt de laatste twee - drie jaar gewoon of een hele sterke race of een hele slechte. Voor een subtopper als FI is dat prima, want die moeten het hebben van een schaars succesje.

Hij begint alleen langzaamaan ook wel wat ouder te worden inderdaad en ik zie hem ook wel binnen 2 jaar richting de WEC vertrekken.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_161894538
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rijkere teams zullen altijd een voordeel hebben. Een kostenplafond invoeren werkt niet want dan krijg je een boekhoudkundige strijd en worden er kosten heen en weer geschoven tussen Red Bull Racing en Red Bull Technology bijvoorbeeld. Wat ik wel krom vind is hoe de inkomsten momenteel verdeelt worden. De bonus betalingen aan Ferrari bijvoorbeeld. Red Bull Racing schijnt ook bonus payments te krijgen terwijl dit team veel minder lang in de sport zit dan Enstone en Sauber bijvoorbeeld. Als Sauber dit seizoen laatste wordt bij de constructeurs dan krijgen ze volgens mij 0,0 prijzengeld. Lijkt me de doodsteek voor dit team. Niet bepaald eerlijk allemaal.
Mwa niet eerlijk, maar ze zijn natuurlijk eerder bang dat Ferrari of RBR eruit stapt. Dat heeft een veel grotere impact als het afgetakelde Sauber met de heks Kaltenborn. Waarvan het me trouwens ook een rotzorg zal zijn als ze wegvallen, behalve dat er dan twee auto's minder zijn. Sinds zij er bij zit is dat team een stuk minder leuk (en dat was al voor het gedoe met de vier coureurs)
pi_161894651
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als Sauber dit seizoen laatste wordt krijgen ze prijzengeld voor de 10de plaats, omdat alleen de beste 10 teams over twee seizoenen (van de laatste drie) prijzengeld krijgen.

Haas krijgt voor dit seizoen geen prijzengeld. Dat komt pas na volgend jaar als ze twee seizoenen hebben meegedaan.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:53:30 #173
313541 Ratelbak
Ratelende bak.
pi_161894705
Is er ergens een samenvatting van de GP Rusland te vinden? Die op Nu.nl werkt niet :/
pi_161895099
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:53 schreef Ratelbak het volgende:
Is er ergens een samenvatting van de GP Rusland te vinden? Die op Nu.nl werkt niet :/
ja
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:28:00 #175
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161895243
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:50 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Als Sauber dit seizoen laatste wordt krijgen ze prijzengeld voor de 10de plaats, omdat alleen de beste 10 teams over twee seizoenen (van de laatste drie) prijzengeld krijgen.

Haas krijgt voor dit seizoen geen prijzengeld. Dat komt pas na volgend jaar als ze twee seizoenen hebben meegedaan.
Dat is weer een voordelige regeling voor bernie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')