Ach, initieel wilde ze 200 euro hebben, kreeg een aanbieding van 100, toen werd het abo in ene weer 150 (wat het voorheen ook was)quote:Op zondag 1 mei 2016 14:55 schreef VanKuikeren het volgende:
100 euro voor een héél seizoen Kramergenot!
Gewoon grappigquote:Op zondag 1 mei 2016 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
schei uit. wat kan mij de rest nou verrotten joh
U vraagt, Anass draait!quote:Op zondag 1 mei 2016 15:36 schreef Haringkop het volgende:
Nou laten we eens proberen op het doel te schieten..
Ook al is het allemaal niet denderend, ik heb dingen gezien die ik in geen enkele andere wedstrijd van Feyenoord heb gezien dit seizoen...quote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef eight het volgende:
Ik vraag me af op welke plek we zouden staan als Anas niet in Gio's vrouw had geknepen.
ook derdequote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef eight het volgende:
Ik vraag me af op welke plek we zouden staan als Anas niet in Gio's vrouw had geknepen.
een spits die iemand passeert bijvoorbeeld. Newbiegenot nuquote:Op zondag 1 mei 2016 15:57 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Ook al is het allemaal niet denderend, ik heb dingen gezien die ik in geen enkele andere wedstrijd van Feyenoord heb gezien dit seizoen...
3e, maar daar waren we dan al wel lang en breed zeker van geweest.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef eight het volgende:
okequote:Op zondag 1 mei 2016 16:01 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dat had wel met minstens een miljoentje of vijf minder spenderen gekund.
Jij bent die honderden onbenutte kansen van Kazim en Kramer snel vergeten zegquote:
Ja joh, Achahbar had die allemaal gemaakt. Schei uit, die was deze wedstrijd niet beter dan Kramer was geweest, alleen anders. Kramer had er hier ook eentje ingepriktquote:Op zondag 1 mei 2016 16:07 schreef eight het volgende:
[..]
Jij bent die honderden onbenutte kansen van Kazim en Kramer snel vergeten zeg
quote:Op zondag 1 mei 2016 16:07 schreef eight het volgende:
[..]
Jij bent die honderden onbenutte kansen van Kazim en Kramer snel vergeten zeg
Kap eens met die onzin.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja joh, Achahbar had die allemaal gemaakt. Schei uit, die was deze wedstrijd niet beter dan Kramer was geweest, alleen anders. Kramer had er hier ook eentje ingeprikt
quote:Op zondag 1 mei 2016 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
We staan 21 punten achter joh, gek. Dat zijn 7 overwinningen. Alsof Achahbar daarvoor had kunnen zorgen.
Ja, daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
We staan 21 punten achter joh, gek. Dat zijn 7 overwinningen. Alsof Achahbar daarvoor had kunnen zorgen.
sterke replyquote:
De schuld van de gemiste kansen van Kazim en Kramer tochquote:Op zondag 1 mei 2016 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 1 mei 2016 16:16 schreef H.FR het volgende:
Maar, het spel is zaaddodend slecht zoals van ons gewend?
Anass zal wel weg gaan, Kramer blijft echt wel vrees ik. Al hoop ik op nieuwe interesse vanuit de zandbak.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Robertha valt me niet tegen. Niet goed ofzo, maar ook niet slecht. Volgend seizoen hopen op Anass als eerste spits en Robertha die daarachter wat speelminuten krijgt om te groeien
En dan Achahbar die daarna transfervrij vertrekt. Die blijft denk ik niet nog een jaartje. En Kramer is onze eerste spits.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Robertha valt me niet tegen. Niet goed ofzo, maar ook niet slecht. Volgend seizoen hopen op Anass als eerste spits en Robertha die daarachter wat speelminuten krijgt om te groeien
En ik heb liever Achahbar, Kramer mag moven van mij. Zo'n passieve slungel past gewoon niet bij ons imo.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan Achahbar die daarna transfervrij vertrekt. Die blijft denk ik niet nog een jaartje. En Kramer is onze eerste spits.
Met jouw wijze van discussie voeren (mij woorden in de mond leggen) verdien je ook geen betere.quote:
Goed verhaal manquote:Op zondag 1 mei 2016 16:22 schreef eight het volgende:
[..]
Met jouw wijze van discussie voeren (mij woorden in de mond leggen) verdien je ook geen betere.
Ik hoop er ook op. Wat ik verwacht is weer een lulhannes van 2,5 miljoen in de spits als één van de drie à vier aankopen van 1,5-3 mln die niks extra's brengen en de jeugd in de weg gaan lopen.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Ja het is ook niet realistisch oid, maar ik zou er wel blij van wordenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Anass zal wel weg gaan, Kramer blijft echt wel vrees ik. Al hoop ik op nieuwe interesse vanuit de zandbak.
quote:
één vermoed ik, anders zegt typisch dit soort gekkigheden nietquote:Op zondag 1 mei 2016 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan Achahbar die daarna transfervrij vertrekt. Die blijft denk ik niet nog een jaartje. En Kramer is onze eerste spits.
Damn. Hopelijk niet weer een Vilhena scenarioquote:
Hebeft de club dan helemaal aan zichzelf te danken. Onbegrijpelijk hoe men met Achabar omgaatquote:Op zondag 1 mei 2016 16:25 schreef eight het volgende:
[..]
Damn. Hopelijk niet weer een Vilhena scenario
Eens. Knap dat hij er zo rustig onder blijft. Goede mentaliteit.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebeft de club dan helemaal aan zichzelf te danken. Onbegrijpelijk hoe men met Achabar omgaat
quote:‘Hij is in potentie gelijk aan Clasie en is zeker twaalf miljoen euro waard’
Tonny Trindade de Vilhena loopt na dit seizoen naar alle waarschijnlijkheid gratis en voor niets De Kuip uit. De middenvelder weigert vooralsnog om zijn aflopende contract te verlengen en dat vindt voormalig Feyenoord-trainer Mario Been doodzonde.
De 52-jarige analyticus constateert in een interview met ELF Voetbal Magazine dat Feyenoord miljoenen euro’s misloopt: “'Jordy Clasie is geloof ik voor twaalf miljoen gegaan. Eigenlijk is Vilhena dat zeker waard. In potentie is hij minimaal gelijk aan Clasie. Minimaal.”
Daar gaat het allemaal niet om.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schokkend, dat jij hier achter staat. Gefeliciteerd, je hebt er evenveel kijk op als de man die ons de 10-0 bezorgde en ons tiende(!) liet eindigen. Dat alleen al zou toch genoeg moeten zijn om je even achter de oren te doen krabbenquote:Op zondag 1 mei 2016 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had niet verwacht het ooit nog te zeggen, maar ik ben het 100% eens met Mario.
#TeamTonny
Als jij nog een keer mij zo durft aan te spreken heb je geen oren meer om achter te krabben.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schokkend, dat jij hier achter staat. Gefeliciteerd, je hebt er evenveel kijk op als de man die ons de 10-0 bezorgde en ons tiende(!) liet eindigen. Dat alleen al zou toch genoeg moeten zijn om je even achter de oren te doen krabben
quote:Op zondag 1 mei 2016 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als jij nog een keer mij zo durft aan te spreken heb je geen oren meer om achter te krabben.
Ik wel. Willem II is vies slecht.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:59 schreef Bombvis het volgende:
Deze overwinning had ik eerlijk gezegd niet verwacht
Getuigen denk ik? Als je het filmpje afkijkt hoor je op het einde ook een paar IQ-loze figuren met een Rotterdams accent.quote:
al die trainers hebben het fout gezien?quote:Op zondag 1 mei 2016 18:40 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Daar gaat het allemaal niet om.
Achahbar is de beste spits die we hebben. Onbegrijpelijk hoe daarmee omgegaan wordt.
Die neemt niemand aerieus.quote:
Klopt, maar wij in uitwedstrijden ook.quote:
En weer derde worden, neem ik aan?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Mijn wensenlijstje voor komend seizoen
- Immers weg
- Kramer weg
- Vejinovic weg
- Nelom weg
- Schuurman maakt zijn debuut
- Feyenoord speelt beter voetbal
- Kuyt maakt zijn 100ste competitiegoal voor Feyenoord
- We doen het beter in de wedstrijden tegen de top-2
- De definitieve locatie van het nieuwe stadion wordt op de plek van Gamma
- Overleven van de groepsfase EL
- Opnieuw de beker winnen
- Feyenoord scout een speler die wij nog niet kennen
- ...
-
Op basis van die beelden is niet te zeggen wat er aan voorafgegaan is. Leuk stukje uitgaansgeweldquote:Op zondag 1 mei 2016 18:59 schreef heiden6 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)_slopen_te.html#more
http://www.omroepbrabant.(...)ol+en+Feyenoord.aspx
De tering, wat een stelletje dwazen. Het zal je zaak maar wezen.
Fixed.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:25 schreef Pleun2011 het volgende:
- Immers weg
- Kramer weg
- Vejinovic weg
- Nelom weg
- ...
-
Prima lijstjequote:Op zondag 1 mei 2016 20:25 schreef Pleun2011 het volgende:
- Immers weg
- Kramer weg
- Vejinovic weg
- Nelom weg
- ...
-
Was dat niet in alle competities? Dus ook beker en Europees enzoquote:Op zondag 1 mei 2016 20:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Fixed.
Was op 21 februari al.
ownee laat maar
Ja, las even verkeerdquote:Op zondag 1 mei 2016 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was dat niet in alle competities? Dus ook beker en Europees enzo
100ste goal in de eredivisie dacht ikquote:Op zondag 1 mei 2016 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was dat niet in alle competities? Dus ook beker en Europees enzo
Maximaal ja. Het is nog steeds niet zeker, dat hoger beroep loopt nog steeds dacht ik.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:36 schreef Vasion het volgende:
Hoeveel wedstrijden volgend seizoen zonder publiek? Eentje dacht ik.
Vilhena net zo veel waard als Clasie HAHAHAH!quote:Op zondag 1 mei 2016 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had niet verwacht het ooit nog te zeggen, maar ik ben het 100% eens met Mario.
#TeamTonny
Joris haalt er wel vrijspraak uitquote:Op zondag 1 mei 2016 20:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maximaal ja. Het is nog steeds niet zeker, dat hoger beroep loopt nog steeds dacht ik.
Wie zijn "al die trainers" waar iedereen het steeds over heeft?quote:
Dat heeft dus weinig met Achahbar te maken, en dat bewijst hij keer op keer.quote:Er is gewoon een reden voor waarom Koeman, fredje en Gio het niet met hem aandurfden.
1.5 mln is niet echt torenhoogquote:Op zondag 1 mei 2016 21:27 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Wie zijn "al die trainers" waar iedereen het steeds over heeft?
Koeman had Guidetti (1 jaar) en Pelle (twee jaren) en een Achahbar van zeventien. Dan ga je zo'n spits niet laten debuteren, helemaal niet in het licht van die twee namen. En zelfs die Koeman gaf Achahbar "gewoon" de kansen, wat o.a. een fantastische 2-2 van Achahbar opleverde.
Fredje verkoos Kazim over Achahbar. Kazim! Dezelfde man wilde dat Vilhena zich volledig ging richten op de linksbackpositie en eindigde vierde. Nuff said gok ik zo hé?
Gio kiest voor de lange Kramer, deels wegens de torenhoge transfersom, deels uit 'veiligheid' voor zijn eigen loopbaan (het idee dat lange spelers "meer brengen" qua "knokken" dan kleinere spelers en Feyenoord nog geen wedstrijd op positiespel gespeeld heeft dit seizoen).
[..]
Dat heeft dus weinig met Achahbar te maken, en dat bewijst hij keer op keer.
Achahbar komt tekort.. Feyenoord heeft al die jaren geïnvesteerd in de verkeerde spits uit de jeugdopleidingquote:Op zondag 1 mei 2016 22:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
1.5 mln is niet echt torenhoog
Maar dat Rutten en Gio het niet met hem aandurfden is wel jammerlijk. Ik heb het idee dat Achahbar het zeeeer verdienstelijk zou hebben gedaan. Vind hem na zijn verhuurperiode ook veel ballasted geworden.
Ik denk niet dat er trainers zijn die twijfelen aan de voetbalkwaliteiten van Achahbar. Het is echter wel een speler waar je letterlijk je hele spel op moet aanpassen. En welke trainer past nou z'n hele systeem aan op een traag mannetje van 1,70 in de spits. Ook al kan ie geweldig voetballen, dat is zo onnatuurlijk dat ze er liever een kast of een lange slungel die goed kan koppen neerzetten. Dan heb je altijd iets op terug te vallen als het voetballend niet loopt (wat bij Feyenoord altijd het geval is).quote:Op zondag 1 mei 2016 21:27 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Koeman had Guidetti (1 jaar) en Pelle (twee jaren) en een Achahbar van zeventien. Dan ga je zo'n spits niet laten debuteren, helemaal niet in het licht van die twee namen. En zelfs die Koeman gaf Achahbar "gewoon" de kansen, wat o.a. een fantastische 2-2 van Achahbar opleverde.
Fredje verkoos Kazim over Achahbar. Kazim! Dezelfde man wilde dat Vilhena zich volledig ging richten op de linksbackpositie en eindigde vierde. Nuff said gok ik zo hé?
Gio kiest voor de lange Kramer, deels wegens de torenhoge transfersom, deels uit 'veiligheid' voor zijn eigen loopbaan (het idee dat lange spelers "meer brengen" qua "knokken" dan kleinere spelers en Feyenoord nog geen wedstrijd op positiespel gespeeld heeft dit seizoen).
[..]
Dat heeft dus weinig met Achahbar te maken, en dat bewijst hij keer op keer.
Meer zit er niet in, hoewel en derde plek al bijzonder goed is voor en subtopper als Feyenoord.quote:
Hoe kom je in 's hemelsnaam op deze conclusie?quote:Op zondag 1 mei 2016 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er trainers zijn die twijfelen aan de voetbalkwaliteiten van Achahbar. Het is echter wel een speler waar je letterlijk je hele spel op moet aanpassen. En welke trainer past nou z'n hele systeem aan op een traag mannetje van 1,70 in de spits. Ook al kan ie geweldig voetballen, dat is zo onnatuurlijk dat ze er liever een kast of een lange slungel die goed kan koppen neerzetten. Dan heb je altijd iets op terug te vallen als het voetballend niet loopt (wat bij Feyenoord altijd het geval is).
Je kan hem alleen over de grond in de voeten aanspelen. Hij kan niet in de diepte rennen en het is geen groot aanspeelpunt die je vanuit de verdediging kan bereiken, Dat beperkt je speelmogelijkheden nogal. Niet dat dat een probleem hoeft te zijn, maar dan moet je wel spelers hebben die daarbij passen.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe kom je in 's hemelsnaam op deze conclusie?Het is juist een spits die een beetje meevoetbalt en wat aan je spel toe kan voegen ipv alleen maar een beetje staan. Maar ik neem toch aan dat je niet je hele spel aan moet passen alleen omdat de laatste man toevallig wél beweegt
Wil je dit toevallig even toelichten?
Je kan beter een speler hebben die niet heel goed is in de diepte in rennen dan een speler die liever helemaal niet rent. Daar kan je gewoon op trainen Het enige probleem wat ik zie is dat hij inderdaad voor geen meter kan koppen, maar daar zijn andere spelers dan weer sterker in. Is ook niet te trainen, want hij is maar 1.70 oid geloof ik?quote:Op zondag 1 mei 2016 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan hem alleen over de grond in de voeten aanspelen. Hij kan niet in de diepte rennen en het is geen groot aanspeelpunt die je vanuit de verdediging kan bereiken, Dat beperkt je speelmogelijkheden nogal. Niet dat dat een probleem hoeft te zijn, maar dan moet je wel spelers hebben die daarbij passen.
Hij kan juist uitstekend koppen. Alleen door z'n lengte zal hij niet vaak een kopduel winnen. Maargoed, dat doet Kramer ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan beter een speler hebben die niet heel goed is in de diepte in rennen dan een speler die liever helemaal niet rent. Daar kan je gewoon op trainen Het enige probleem wat ik zie is dat hij inderdaad voor geen meter kan koppen, maar daar zijn andere spelers dan weer sterker in. Is ook niet te trainen, want hij is maar 1.70 oid geloof ik?
Inderdaad, deze man kun je nooit vanuit de verdediging bereiken en alleen over de grond!quote:Op zondag 1 mei 2016 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan hem alleen over de grond in de voeten aanspelen. Hij kan niet in de diepte rennen en het is geen groot aanspeelpunt die je vanuit de verdediging kan bereiken, Dat beperkt je speelmogelijkheden nogal. Niet dat dat een probleem hoeft te zijn, maar dan moet je wel spelers hebben die daarbij passen.
Je weet zelf ook dat alles aan die goal maar één keer per seizoen gebeurt bij Feyenoord. Maar vooruit jij je zin. Begrijp me niet verkeerd, ik zie zelf juist heel graag dat we het eens een grote reeks wedstrijden met Achahbar proberen, maar ik snap enigszins dat trainers het een groot risico vinden.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:09 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Inderdaad, deze man kun je nooit vanuit de verdediging bereiken en alleen over de grond!
Die tweede goal van 'm, in nota bene dezelfde wedstrijd, was niet heel veel minder...quote:Op maandag 2 mei 2016 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat alles aan die goal maar één keer per seizoen gebeurt bij Feyenoord. Maar vooruit jij je zin. Begrijp me niet verkeerd, ik zie zelf juist heel graag dat we het eens een grote reeks wedstrijden met Achahbar proberen, maar ik snap enigszins dat trainers het een groot risico vinden.
De 2e goal was ook wel mooi, maar niet zo wonderlijk als die 1e. Ik vond die goal dus wel een stuk minder.quote:Op maandag 2 mei 2016 01:37 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Die tweede goal van 'm, in nota bene dezelfde wedstrijd, was niet heel veel minder...
Het grootste probleem van Achahbar is niet zijn lengte, maar zijn gebrek aan snelheid denk ik. Een speler als Aguero is ook klein maar wel snel en fysiek ook sterk. Lijkt soms wel of de kwaliteit 'snelheid' niet wordt meegenomen als er spelers worden gescout, terwijl je aan Botteghin kan zien dat het een wereld van verschil maakt als je een trage slak bent.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het jammere is dat je deze beschrijving ook voor Kramer kunt gebruiken.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen al dat de naam van Janssen valt zou reden moeten zijn nooit meer een euro aan van Geel te geven.quote:Feyenoord heeft uiteindelijk een geweldige week achter de rug, dat stelt althans trainer Giovanni van Bronckhorst. “Een hoofdprijs met de beker en plek drie is veiliggesteld,'' vertelde de coach van Feyenoord in Tilburg. “Het is een geweldige week geworden. Ik heb mijn spelers een compliment gegeven.''
Desalniettemin gaat Feyenoord een hete zomer tegemoet. Feyenoord moet het gat richting Ajax en PSV zien te verkleinen, maar op bestuurlijk niveau ligt Martin van Geel onder vuur, dat meldt het Algemeen Dagblad. Daarnaast is het de vraag hoe een gat van 21 punten verkleind gaat worden.
Feyenoord benaderde al Steven Berghuis van Watford. Ook de naam van Vincent Janssen circuleert ook in de Kuip, maar zijn prijskaartje zal een transfer naar de Kuip vrijwel zeker
onmogelijk maken. De kans dat Martin van Geel via de Vrienden van Feyenoord nog een extraatje krijgt is heel klein. De VvF wil Feyenoord nog steeds vooruit helpen, maar wil ook af van technisch directeur Van Geel. ‘Nu commissaris William Bontes in de vijfkoppige raad van commissarissen op zijn besluit om Van Geel weg te sturen, is teruggekomen, is dat geen abc'tje meer.’ Nu de RvC weer achter Van Geel staat, betekent het een roerige en hete zomer in De Kuip.
Maar die kan wel koppen. En is naar eigen zeggen minimaal zo goed als de Jong en Dost.quote:Op maandag 2 mei 2016 08:55 schreef Multiply het volgende:
[..]
Het jammere is dat je deze beschrijving ook voor Kramer kunt gebruiken.
Jamaar, de beker is toch gewonnen en de doelstelling is gehaald, dus vGeel heeft het toch uitstekend gedaan?!?!quote:Op maandag 2 mei 2016 09:09 schreef Slobeend het volgende:
Ok, William Bontes heeft dus geen ruggegraat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Het ging over die verre pass van achteruit door de lucht, bij de tweede goal werd ie niet zo aangespeeld.quote:Op maandag 2 mei 2016 01:37 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Die tweede goal van 'm, in nota bene dezelfde wedstrijd, was niet heel veel minder...
Nee, daar ging een briljante actie van Boeitus aan vooraf. Boewie? Boetius, die andere jeugdspeler die voor een habbekrats verpatst is (en die het nog niet laat zien in Zwitserland, voor er een wijsneus komt die mij daar op gaat wijzen).quote:Op maandag 2 mei 2016 09:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ging over die verre pass van achteruit door de lucht, bij de tweede goal werd ie niet zo aangespeeld.
Tja Kon Feyenoord daar veel aan doen? Boetius speelde alle wedstrijden onder Rutten, maar raakte in dat seizoen geen ene pepernoot. Als hij dan ook nog eens niet wilt verlengen... Je kan moeilijk een van de slechtst presterende spelers van je elftal een top contract aanbieden.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, daar ging een briljante actie van Boeitus aan vooraf. Boewie? Boetius, die andere jeugdspeler die voor een habbekrats verpatst is (en die het nog niet laat zien in Zwitserland, voor er een wijsneus komt die mij daar op gaat wijzen).
http://www.transfermarkt.(...)rb=&pos=&trainer_id=quote:Op maandag 2 mei 2016 09:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, daar ging een briljante actie van Boeitus aan vooraf. Boewie? Boetius, die andere jeugdspeler die voor een habbekrats verpatst is (en die het nog niet laat zien in Zwitserland, voor er een wijsneus komt die mij daar op gaat wijzen).
Er loopt inderdaad nog genoeg middelmaat rond bij de subtoppers waar hij het nog een keer mee kan gaan proberen.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:29 schreef Scrummie het volgende:
Laten we komend seizoen maar afwachten wat hem betreft.
Waar heb je het over? Ik had het niet over van Geel. Slechte trol reactie.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er loopt inderdaad nog genoeg middelmaat rond bij de subtoppers waar hij het nog een keer mee kan gaan proberen.
Het gaat hier toch altijd over van Geel?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik had het niet over van Geel. Slechte trol reactie.
Beter dan Kramer volgens mij, maar ook geen verlosser natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:10 schreef satecl het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-naar-nederland.html
Zal mij benieuwen of hier nog wat van terecht komt.
Tjah deed het beter dan Luuk de Jong in buitenland. Als je dan ziet wat De Jong presteert bij PSV.....quote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beter dan Kramer volgens mij, maar ook geen verlosser natuurlijk.
Van Geel gaat de hele zomer Jansen proberen te halen.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beter dan Kramer volgens mij, maar ook geen verlosser natuurlijk.
Dan zie ik eerder Henk Veerman komen.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel gaat de hele zomer Jansen proberen te halen.
En als die dan toch te duur blijkt haalt 'ie Santos.
Geelgod
Zoiets waarschijnlijk ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geelgod
Weghorstquote:Op maandag 2 mei 2016 11:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan zie ik eerder Henk Veerman komen.
alleh balluh op henkie!!!
quote:Op maandag 2 mei 2016 09:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jamaar, de beker is toch gewonnen en de doelstelling is gehaald, dus vGeel heeft het toch uitstekend gedaan?!?!Ik kan dat gewauwel van Gio niet meer lezen of horen eerlijk gezegd.. Ik vraag me wel eens af met welke ogen hij naar een wedstrijd kijkt. Nog nooit heb ik hem horen zeggen dat het voetbal van Feyenoord dit seizoen niet erg goed was (zacht uitgedrukt), dat obligate gelul komt echt m'n neus uit. Als hij intern net zo'n gebrek aan zelfkritiek heeft als hij in de media laat blijken, dan wordt het volgend seizoen weer helemaal niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik met jouw posts.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik kan dat gewauwel van Gio niet meer lezen of horen eerlijk gezegd.. Ik vraag me wel eens af met welke ogen hij naar een wedstrijd kijkt. Nog nooit heb ik hem horen zeggen dat het voetbal van Feyenoord dit seizoen niet erg goed was (zacht uitgedrukt), dat obligate gelul komt echt m'n neus uit. Als hij intern net zo'n gebrek aan zelfkritiek heeft als hij in de media laat blijken, dan wordt het volgend seizoen weer helemaal niks.
wat is ali express?quote:
Dat was het tweede seizoen Koeman waarin hij enkele malen de kans kreeg. En ook zijn enige wapenfeit. Het seizoen daarop vond Koeman het prima dat hij verhuurd werd aan Arminia Bielefeld. Hij werd in dat seizoen overigens 20, dus op dat 'zeventien' mag ook wel wat afgedongen worden.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:27 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Akelig realistisch dit.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geelgod
Ze zijn precies het zelfdequote:Op maandag 2 mei 2016 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Chinees gebeuren. Goedkope rommel dus.
Heb je er bezwaar tegen uwe goddelijke hoogheid?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heb ik met jouw posts..
Overigens, waarom over Gio beginnen als de post die je quote over van Geel en Bontes gaat?
Ik heb wel eens een paar shirtjes via die site besteld en er was inderdaad helemaal niks mis mee.quote:
Nop, zitten perfect en je ziet echt het verschil nietquote:Op maandag 2 mei 2016 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Chinees gebeuren. Goedkope rommel dus.
Je moet ze alleen niet wassen, anders hou je een effen lichtblauw shirtje over.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop, zitten perfect en je ziet echt het verschil niet
Blijft goedkoopquote:Op maandag 2 mei 2016 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop, zitten perfect en je ziet echt het verschil niet
Ja. Zou je in het vervolg je posts door iemand willen laten keuren?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb je er bezwaar tegen uwe goddelijke hoogheid?
Neequote:Op maandag 2 mei 2016 16:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Koop jij en nieuwe in de shop en er een via Ali. Gaan we het vergelijken, deal?
Vervelende is dat je het van tevoren niet echt kan zeggen. Meeste is prima, maar ook wel eens gehad dat na een paar keer wassen het één en ander gaat loslaten.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Koop jij en nieuwe in de shop en er een via Ali. Gaan we het vergelijken, deal?
Zonder Adidas logo? Srslyquote:Op maandag 2 mei 2016 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)49-9187-2291164aa022
Nee. Ze mogen op de site gewoon geen logo van adidas etc. laten zien.quote:
Persoonlijk zou ik dan weer niks van Feyenoord bestellen, omdat ik me dan wel weer zou storen aan minieme details die net wat anders zijn. Maar voor het geld hoef je het niet te laten en het is nauwelijks van echt te onderscheiden.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:54 schreef Scrummie het volgende:
Hm. Na de goeie reviews van Calando ga ik er ook maar 's wat bestellen daar.
Het ging mij voornamelijk ook om niet Feyenoord shirts, zoals Southampton iddquote:Op maandag 2 mei 2016 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dan weer niks van Feyenoord bestellen, omdat ik me dan wel weer zou storen aan minieme details die net wat anders zijn. Maar voor het geld hoef je het niet te laten en het is nauwelijks van echt te onderscheiden.
Huntelaar en Van Persie weer terug in de Eredivisie.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:53 schreef Sloggi het volgende:
Van Persie komt toch gewoon terug deze zomer?
Dit klopt wel.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geelgod
Hoho, je gaat er zelfs aan voorbij dat Beugelsdijk ook internationale ervaring heeft.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit klopt wel.
En mocht Kongolo vertrekken dan lijkt Beugelsdijk me een zekerheid. Een jongen met jaren eredivisie-ervaring en transferwaarde met een mentaliteit die echt past in de Kuip.
Nee joh.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit klopt wel.
En mocht Kongolo vertrekken dan lijkt Beugelsdijk me een zekerheid. Een jongen met jaren eredivisie-ervaring en transferwaarde met een mentaliteit die echt past in de Kuip.
De laatste keer dat hij zich in het nauw gedreven voelde kocht bij Kramer.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:11 schreef eight het volgende:
Al het gebitch op van Geel zou wel eens positief kunnen uitpakken. Hij moet nu beter presteren, anders is zijn positie onhoudbaar.
Ik denk dat ie incl verkoop Immers wel een potje van 9+-2 mln heeft. Als er verder weinig vertrekt (buiten Vilhena en Immers dus) kan dat dit jaar wel naar 1-2 kwaliteitsimpulsen ipv naar 3-4 breedteaankopen.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:11 schreef eight het volgende:
Al het gebitch op van Geel zou wel eens positief kunnen uitpakken. Hij moet nu beter presteren, anders is zijn positie onhoudbaar.
Hoeveel miljoen heeft hij ongeveer te besteden? Volgens mij niet zo heel veel want op Immers na zal er weinig verkocht worden. De loonkosten zijn volgens mij wel lager tov vorig seizoen.
Hoe kom je aan 9 miljoen danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat ie incl verkoop Immers wel een potje van 9+-2 mln heeft. Als er verder weinig vertrekt (buiten Vilhena en Immers dus) kan dat dit jaar wel naar 1-2 kwaliteitsimpulsen ipv naar 3-4 breedteaankopen.
Ben benieuwd, maar zal wel weer teleurgesteld worden
Als je structureel winst maakt blijft er geld over voor transfers, al lijkt me 9 wel wat optimistischquote:
5 miljoen nieuw (winst) budget, volgens mij nog een paar miljoen over van vorig jaar, en 50% van de transfer van Immers.quote:
De opvolgers van Harry Piekema bij de Albert Heijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:16 schreef Vasion het volgende:
Kan het nog steeds niet geloven dat we met zo'n oerlelijk uitshirt gaan spelen komend seizoen.
Zei Geel niet dat we een smalle selectie hebben? Daar komen dus gewoon weer breedte aankopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat ie incl verkoop Immers wel een potje van 9+-2 mln heeft. Als er verder weinig vertrekt (buiten Vilhena en Immers dus) kan dat dit jaar wel naar 1-2 kwaliteitsimpulsen ipv naar 3-4 breedteaankopen.
Ben benieuwd, maar zal wel weer teleurgesteld worden
Dan mag hij opdonderen. Zie liever 1 of 2 gerichte aankopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zei Geel niet dat we een smalle selectie hebben? Daar komen dus gewoon weer breedte aankopen.
quote:Op maandag 2 mei 2016 21:28 schreef Haringkop het volgende:
Aliexpress? Daar kocht Van Geel Kramer toch?
Ach. Alles is beter dan het wegwerkerspak dat we dit jaar hadden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:16 schreef Vasion het volgende:
Kan het nog steeds niet geloven dat we met zo'n oerlelijk uitshirt gaan spelen komend seizoen.
Wegwerkerspakquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Alles is beter dan het wegwerkerspak dat we dit jaar hadden.
Terwijl je nota benequote:Op maandag 2 mei 2016 22:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De laatste keer dat hij zich in het nauw gedreven voelde kocht bij Kramer.
El Ahmadi heeft nog een doorlopend contract.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan mag hij opdonderen. Zie liever 1 of 2 gerichte aankopen.
Al verwacht ik komend seizoen sowieso niet al teveel, aangezien onze sterkhouder op het middenveld transfervrij de deur uit loopt.
Ja, maar wel in de context van een extra team onderhouden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zei Geel niet dat we een smalle selectie hebben? Daar komen dus gewoon weer breedte aankopen.
Ik moet wel zeggen dat het op het veld er wel redelijk uitziet. Maar moet er niet aan denken om zelf in zo'n shirt te lopen. nee, ik sla over dit jaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Alles is beter dan het wegwerkerspak dat we dit jaar hadden.
Wat was ook alweer de reden om hem niet te verhuren?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Terwijl je nota bene![]()
![]()
Achahbar
![]()
![]()
in de selectie hebt.
Dat fluoriderende oranje kan ik er wel mee associëren eigenlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wegwerkerspak.
Dat van Ajax was dat eerder.
Je hebt wel gelijk, dat van Ajax lijkt toch iets meer op verkeersregelaars bij een avondvierdaagse.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat fluoriderende oranje kan ik er wel mee associëren eigenlijk
En Vagner?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:26 schreef Sloggi het volgende:
Iemand al gezegd dat de zaakwaarnemer van Tymoschuk gespot was op het vliegveld naar Rotterdam?
Toevallig, had het vandaag nog over de hoofdrolspeler in dat blijspel: Charisteas...quote:
Ha-ha.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
El Ahmadi heeft nog een doorlopend contract.
Dat heeft m.i een andere oorzaak, namelijk omdat hij veel vaker dan vroeger in en rond de 16 opduikt. Dat zou hij wel wat beter mogen balanceren want een kans voor Karim = geen kans.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ha-ha.
Die wordt er ook niet jonger op. Nu al teveel wedstrijden gezien waar hij het nauwelijks kan bijbenen. Vaak gaat hij dat dan ook compenseren middels domme en gevaarlijke overtredingen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:41 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Een neef van me heeft hem vanmiddag gezien bij het Erasmus MC
quote:
quote:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=31245
'Love nieuwe spits Feyenoord'
Vágner Love is de nieuwe spits van Feyenoord geworden, aldus Radio 1. De aanvaller van CSKA Moskou kost de Rotterdammers rond de acht miljoen euro.
De Braziliaanse spits staat te boeken als een goaltjesdief. De 22-jarige Love zal, hoewel het bericht door zowel CSKA als Feyenoord nog niet bevestigd is, naar alle waarschijnlijkheid vanavond gepresenteerd worden in Rotterdam-Zuid.
Love, die tot nog toe het beste functioneerde in een 4-4-2 formatie, moet in De Kuip de naar Liverpool vertrokken Dirk Kuyt doen vergeten.
quote:De Feyenoord Supportersvereniging, opgericht op 3 mei 1931, bestaat vandaag precies 85 jaar. Op deze heugelijke dag brengen we belangrijk nieuws.
De Feyenoord Supportersvereniging en Vereeniging de Feijenoorder hebben besloten om de krachten te bundelen en samen te gaan als één supportersvereniging. Dat is de uitkomst van intensief overleg wat beide besturen de afgelopen maanden met elkaar hebben gevoerd.
De verenigingen onderhouden al sinds de oprichting van de Vereeniging De Feijenoorder goede contacten, waarbij samenwerking op gebied van sfeeracties sinds vorig seizoen is geïntensiveerd. Wie herinnert zich niet het spandoek de Zilvervloot bij de wedstrijd tegen Sevilla, het grootste handgemaakte spandoek van Europa met daarop het stadswapen van Rotterdam en de vele duizenden vlaggen bij de Bekerfinale.
Naast samenwerken vullen de beide verenigingen elkaar ook goed aan. Het samengaan om te komen tot één supportersvereniging is daarmee een logische vervolgstap. Dit alles met als doel om de belangen van supporters nog beter te behartigen en te komen tot nog mooiere daden van, voor en door het Legioen.
De komende periode wordt gebruikt om het samengaan verder vorm te geven. Meer informatie volgt.
Zonde.quote:
Ik heb de indruk, geen idee waarom, dat de FSV meer opgaat in de Feijenoorder dan andersom.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonde.
Hopelijk sneeuwt De Feijenoorder niet onder de bemoeizucht van Feyenoord zelf, die naar mijn idee toch wel aanwezig was in de besluitvorming van de FSV.
Ik werd juist lid van de Feijenoorder omdat deze pretendeerde een eigen identiteit te hebben.
Dit dus. Ook hier prima ervaringen mee.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ze mogen op de site gewoon geen logo van adidas etc. laten zien.
Hè jammer niet die Coman?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de geruchten zijn ze die Torres as we speak een contract aan het voorleggen.
Dat zei ik gisteren al maar dat werd niet serieus genomen volgens mij.quote:Op woensdag 4 mei 2016 07:12 schreef Sunri5e het volgende:
Tonny gespot op Milaan Airport. Foto staat op Twitter. #moneyfortonny
Arme jongen toch.quote:Op woensdag 4 mei 2016 07:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren al maar dat werd niet serieus genomen volgens mij.
Die zien we dus nooit meer voetballen. Lekker bankzitten in Milaan, voor dat geld zou ik het ook doenquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:59 schreef Caland het volgende:
'Italiaanse krant meldt akkoord Vilhena en AC Milan' http://www.fr12.nl/nieuws(...)ena-en-ac-milan.html
Oké Nostradamusquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die zien we dus nooit meer voetballen. Lekker bankzitten in Milaan, voor dat geld zou ik het ook doen
Ik zie het echt niet. Redelijke middenvelder, maar niet eens de beste bij Feyenoord.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:06 schreef Elan het volgende:
Milan zit nog steeds in acute degradatienood toch?
Verder blijft het eeuwig zonde. Een van de beste eredivisie-spelers van de tweede seizoenshelft.
Ben ik het ook mee eens. En dan komen meestal de verhalen van 'ja maar hij is nog vet jong!'. Tjah het zal wel. Ik zal hem niet missen. Enige jammerlijke eraan is dat het een jongen van de club is, en nu krijgt die troep van van Geel speeltijd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie het echt niet. Redelijke middenvelder, maar niet eens de beste bij Feyenoord.
Maar hier heb ik me al vaak genoeg over uitgelaten, waar ik sta is inmiddels wel bekend
Vind hem in duels ijzersterk, goede passing. Ook als het tempo voor de verandering niet dat van een slak heeft. En de enige die op dit moment een fatsoenlijk afstandschot in de benen heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie het echt niet. Redelijke middenvelder, maar niet eens de beste bij Feyenoord.
Maar hier heb ik me al vaak genoeg over uitgelaten, waar ik sta is inmiddels wel bekend
Iedereen ziet het talent. Maar alleen met talent red je het niet. Hij maakt te weinig progressie in 4 jaar tijd. Traag, weinig creativiteit, kut schot,loopt veel te veel met de bal, hobbelige passes, laat ze man té vaak lopen. Iemand als Clasie maakte echte stappen en was in mum van tijd de beste speler van Feyenoord. Hetzelfde geldt voor spelers als Klaassen en Ziyech.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Als je het talent van Vilhena niet ziet, ondanks dat hij het pas een beetje heeft laten zien bij ons in het afgelopen half jaar, kan je echt beter een andere hobby zoeken, want dan heb je er echt totaal 0,0 verstand van.
Dat laatste vind ik nog steeds, en ik wacht nog mooi geduldig af tot JP 24/25 jaar is. Dan praten we wel verder over wie er gelijk of niet gelijk heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Iedereen ziet het talent. Maar alleen met talent red je het niet. Hij maakt te weinig progressie in 4 jaar tijd. Traag, weinig creativiteit, kut schot,loopt veel te veel met de bal, hobbelige passes, laat ze man té vaak lopen. Iemand als Clasie maakte echte stappen en was in mum van tijd de beste speler van Feyenoord. Hetzelfde geldt voor spelers als Klaassen en Ziyech.
Vilhena is na 3/4 jaar basis nog steeds een leuke middenvelder voor Feyenoord met heel af en toe een uitschieter. Het rent en het vliegt, daar houdt het Legioen van. Maar veel wedstrijden win je er niet mee. 'Ja maar hij is nog VET jong man!'
Maar ach, jij vond Boetius ook zo'n topper. En dan zeggen dat andere 0,0 verstand hebben
|Ik verwacht dat JP op zijn 25e al gestopt is met voetbal na zijn 143e blessure. Misschien kan hij samen met Tim Vincken en Romeo Castelen dan een bierteam beginnen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik nog steeds, en ik wacht nog mooi geduldig af tot JP 24/25 jaar is. Dan praten we wel verder over wie er gelijk of niet gelijk heeft.
En niet iedereen ziet het talent, misschien moet je de reacties even lezen hier, knuppel.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:38 schreef satecl het volgende:
[..]
|Ik verwacht dat JP op zijn 25e al gestopt is met voetbal na zijn 143e blessure. Misschien kan hij samen met Tim Vincken en Romeo Castelen dan een bierteam beginnen.
Niemand zegt dat die jongen niet kan voetballen (hoop ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Als je het talent van Vilhena niet ziet, ondanks dat hij het pas een beetje heeft laten zien bij ons in het afgelopen half jaar, kan je echt beter een andere hobby zoeken, want dan heb je er echt totaal 0,0 verstand van.
Dat laatste is ook niet gek voor iemand van zijn leeftijd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niemand zegt dat die jongen niet kan voetballen (hoop ik) maar hij is niet erg consistent en zelden echt bepalend of dominant.
Wie weet, we gaan het zien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:38 schreef satecl het volgende:
[..]
|Ik verwacht dat JP op zijn 25e al gestopt is met voetbal na zijn 143e blessure. Misschien kan hij samen met Tim Vincken en Romeo Castelen dan een bierteam beginnen.
Klaassen is wel 2 jaar ouder, daarbij zie je wel degelijk een stijgende lijn bij Tonny.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Iedereen ziet het talent. Maar alleen met talent red je het niet. Hij maakt te weinig progressie in 4 jaar tijd. Traag, weinig creativiteit, kut schot,loopt veel te veel met de bal, hobbelige passes, laat ze man té vaak lopen. Iemand als Clasie maakte echte stappen en was in mum van tijd de beste speler van Feyenoord. Hetzelfde geldt voor spelers als Klaassen en Ziyech.
Vilhena is na 3/4 jaar basis nog steeds een leuke middenvelder voor Feyenoord met heel af en toe een uitschieter. Het rent en het vliegt, daar houdt het Legioen van. Maar veel wedstrijden win je er niet mee. 'Ja maar hij is nog VET jong man!'
Maar ach, jij vond Boetius ook zo'n topper. En dan zeggen dat andere 0,0 verstand hebben
2 jaar terug was Klaassen ook al veel verder dan Vilhena nu is. En van de betere spelers en kampioen geworden. Speelde ook zeer puike potten tegen Barcelona en Man. City. Een ook diezelfde Klaassen heeft genoeg tegenslagen gehad met blessures.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Klaassen is wel 2 jaar ouder, daarbij zie je wel degelijk een stijgende lijn bij Tonny.
Progressie zie je ook pas nu hij basiskracht is en op zijn eigen positie speelt. Natuurlijk is het nog geen Clasie maar had graag hem door zien ontwikkelen. Potentie is aanwezig. Boetius werd na de WK alleen maar slechter eigenlijk
Ook 2 jaar terug was Klaassen al 2 jaar ouder dan Vilhena toen was.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef satecl het volgende:
[..]
2 jaar terug was Klaassen ook al veel verder dan Vilhena nu is. En van de betere spelers en kampioen geworden. Speelde ook zeer puike potten tegen Barcelona en Man. City. Een ook diezelfde Klaassen heeft genoeg tegenslagen gehad met blessures.
En wat is nou zijn eigen positie? In de jeugd was hij altijd nummer 10 en werd en moord en brand geschreeuwd dat hij niet boven Immers daar de kans kreeg omdat hij er ooit 2 heeft gemaakt tegen Willem II. Hij staat nu toch op dezelfde positie als de voorgaande jaren. Toen naast Clasie, nu naast El Ahmadi.
Lees je welquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook 2 jaar terug was Klaassen al 2 jaar ouder dan Vilhena toen was.
Ik heb het idee dat je altijd een beetje gefrustreerd raakt als mensen je mening niet delen. Dan wordt het ineens persoonlijk, dan zijn je mede-users 'knuppel' of hebben ze er de ballen verstand van. Erg hinderlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik nog steeds, en ik wacht nog mooi geduldig af tot JP 24/25 jaar is. Dan praten we wel verder over wie er gelijk of niet gelijk heeft.
En niet iedereen ziet het talent, misschien moet je de reacties even lezen hier, knuppel.
En die vergelijking met Clasie. Man man man, zo toon je wel aan dat je er de ballen van snapt ja
.
Aanvallende middenvelder.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef satecl het volgende:
[..]
2 jaar terug was Klaassen ook al veel verder dan Vilhena nu is. En van de betere spelers en kampioen geworden. Speelde ook zeer puike potten tegen Barcelona en Man. City. Een ook diezelfde Klaassen heeft genoeg tegenslagen gehad met blessures.
En wat is nou zijn eigen positie? In de jeugd was hij altijd nummer 10 en werd en moord en brand geschreeuwd dat hij niet boven Immers daar de kans kreeg omdat hij er ooit 2 heeft gemaakt tegen Willem II. Hij staat nu toch op dezelfde positie als de voorgaande jaren. Toen naast Clasie, nu naast El Ahmadi.
Hij heeft onder Rutten toch niet als linksback gespeeld? Volgens mij voor het eerst in de voorbereiding dit seizoen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder.
Vorig seizoen nog gepolst als linksback door Fredsj.
Eerlijk gezegd zou ik ook weg willen als je constant Immers voor je moet dulden. Dat is gewoon een inschattingsfout gebleken.
Daarbij is hij 21 hé, geef zijn ontwikkeling tijd. Klaassen waar jij kennelijk fan van bent heeft ook genoeg kritiek gekregen (en nog steeds)
Immers gaat nu voor een miljoen of 5 naar Engeland en Vilhena loopt gratis de deur uit. Dan lijkt het me dat je je vertrouwen aan de goede mensen gegeven hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik ook weg willen als je constant Immers voor je moet dulden. Dat is gewoon een inschattingsfout gebleken.
Daarbij is hij 21 hé, geef zijn ontwikkeling tijd. Klaassen waar jij kennelijk fan van bent heeft ook genoeg kritiek gekregen (en nog steeds)
Dat laatste was jij zelf (misschien niet letterlijk).quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je altijd een beetje gefrustreerd raakt als mensen je mening niet delen. Dan wordt het ineens persoonlijk, dan zijn je mede-users 'knuppel' of hebben ze er de ballen verstand van. Erg hinderlijk.
Wie zijn trouwens die users die vinden dat Vilhena geen talent heeft? Dat heb ik werkelijk nog niemand zien posten namelijk.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Immers gaat nu voor een miljoen of 5 naar Engeland en Vilhena loopt gratis de deur uit. Dan lijkt het me dat je je vertrouwen aan de goede mensen gegeven hebt.
Rutten had dat idee vorig jaar in de voorbereiding ook als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft onder Rutten toch niet als linksback gespeeld? Volgens mij voor het eerst in de voorbereiding dit seizoen.
Ik heb in de afgelopen 15 postst maar 2 keer gezien dat 'hij nog maar 21 is'. Redelijke score.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je niet zo goed gelezen. Dat geeft niks. Maar als je je nou afvraagt wat ik vind, kan je het natuurlijk gewoon vragen. Dat is meestal accurater dan wanneer je het zelf invult, zo blijkt nuquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste was jij zelf (misschien niet letterlijk).
Op de rest ga ik niet in, als je mij als persoon wil bespreken ben je welkom in DM.
Ja ze laten hem vast gaan omdat ze het zo zien zitten in die Lex.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Immers gaat nu voor een miljoen of 5 naar Engeland en Vilhena loopt gratis de deur uit. Dan lijkt het me dat je je vertrouwen aan de goede mensen gegeven hebt.
Het lachwekkende aan alles is dat Lexie zelf ook door had dat hij veeeel te kort kwam voor Feyenoord 1. Dat zag je vooral in topwedstrijden, waaronder die penaltyquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ze laten hem vast gaan omdat ze het zo zien zitten in die Lex.
Eerlijk gezegd is 5 miljoen nog wat aan de lage kant, schadevergoeding voor emotioneel leed had best wat hoger mogen liggen. Wat een faalhaas was dat. Zal nooit penalty in Arena vergeten, lachwekkend.
Natuurlijk kan Immers voor geen meter voetballen. Dat weet onze darter zelf ook wel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ze laten hem vast gaan omdat ze het zo zien zitten in die Lex.
Eerlijk gezegd is 5 miljoen nog wat aan de lage kant, schadevergoeding voor emotioneel leed had best wat hoger mogen liggen. Wat een faalhaas was dat. Zal nooit penalty in Arena vergeten, lachwekkend.
Tegen Olympiakos.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft onder Rutten toch niet als linksback gespeeld? Volgens mij voor het eerst in de voorbereiding dit seizoen.
Dat is toch wel iets wat je Van Geel kwalijk kunt nemen; het halen van geen linksback.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen Olympiakos.
Was Nelom wel ziek moet ik toegeven .
Natuurlijk weet hij dat zelf als de beste. Daarom had ie er ook totaal geen problemen mee op de tribune te zitten, lekker profdarter worden joh. Dan maar wat anders. Niet dat ie niet wil voetballen, volgens mij heeft ie het reuzr naar zijn zin in Engeland, maar hij heeft bepaald geen sterallures. Zo komt ie in ieder geval overquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Het lachwekkende aan alles is dat Lexie zelf ook door had dat hij veeeel te kort kwam voor Feyenoord 1. Dat zag je vooral in topwedstrijden, waaronder die penalty
Oke.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb je niet zo goed gelezen. Dat geeft niks. Maar als je je nou afvraagt wat ik vind, kan je het natuurlijk gewoon vragen. Dat is meestal accurater dan wanneer je het zelf invult, zo blijkt nu
Hij is wel de beste bij Feyenoord, en in potentie de beste van heel de eredivisie.quote:Over Vilhena heb ik gezegd dat het een redelijke middenvelder is, maar niet eens de beste bij Feyenoord. Dan denk ik niet dat je bij AC Milan meekan. Ook heb ik gezegd dat het helemaal niet raar is dat hij niet evenveel verdiend als spelers die er elke wedstrijd staan, zoals een Vermeer.
Jij, als Feyenoorder, kan daar niet zoveel mee? Wat wil je daarmee zeggen? (Ik vraag het maar even, voor ik het zelf invul ...).quote:Natuurkijk heeft Vilhena wel talent, maar hij is er al tijden mee bezig om gratis de deur uit te lopen. Kan je nog zoveel talent hebben, dan kan ik er als Feyenoorder verder niks meer mee. Maar de potentie om een van 's lands beste middenvelders te worden ontkent niemand
Oke.quote:Toegegeven, ik ben wel van mening dat hij niet genoeg talent heeft om het, waar hij nu staat als gemiddelde speler, zelfstandig te maken in een grote competitie. Als je ziet welke even talentvolle spelers gedesillusioneerd terugkomen uit middenmoters in het buitenland, denk ik dat het voor hem veel beter zou zijn om eerst hier, in een omgeing waar hij zich makkelijk kan verzekeren van een basisplaats, veel minuten te maken en eerst uit te groeien tot een van de beste middenvelders van de NL-competitie. En dan de overstap maken.
Welnee.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is toch wel iets wat je Van Geel kwalijk kunt nemen; het halen van geen linksback.
Op zich hoef je me niet te quoten om alleen oke te posten hoor. Heel erg nietszeggend en het komt een beetje passief agressief over. Het lijkt wel of ik je iets misdaan heb joh.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Hij is wel de beste bij Feyenoord, en in potentie de beste van heel de eredivisie.
[..]
Jij, als Feyenoorder, kan daar niet zoveel mee? Wat wil je daarmee zeggen? (Ik vraag het maar even, voor ik het zelf invul ...).
[..]
Oke.
Nee, ik irriteer me alleen nogal aan je.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op zich hoef je me niet te quoten om alleen oke te posten hoor. Heel erg nietszeggend en het komt een beetje passief agressief over. Het lijkt wel of ik je iets misdaan heb joh.
Waarom denk jij te weten waarom Vilhena iets wil of doet?quote:En Feyenoord kan er niet zoveel mee omdat Vilhena overduidelijk zijn zinnen heeft gezet op een salaris wat de club niet op kan hoesten. Daarom wilde hij ooo niet bijtekenen, om het geld. Dat is zijn goed recht en dat geld gun in hem echt, het had alleen wel wat fraaier geweest als hij de club die zoveel in hem geivesteerd heeft, zijn hele opleiding, daar ook in had laten meedelen. Hoe dan ook, als hij niet wil verlengen en voor de knaken wil gaan moet ie dat zelf weten. Ik kan er alleen niks meer mee dan, want Vilhena bij AC Milan of waar ie zijn zakken dan ook gaat vullen interesseert me he-le-maal niks. Daar kan ik niks mee, omdat mijn hart bij Feyenoord ligt. Niet bij Vilhena of ACMilan.
Als ie nou nog een beetje aan de club gedacht had ipv enkel aan zichzelf, had ik hem nog wel een beetje gevolgd, dan ligt mijn hart daar ook wel een beetje. Zoals bij een Clasie of een de Vrij. Heb ik mijn gevoel nu uitgebreid genoeg voor je utgelegd?
Dat klopt, we weten het niet. Ik kan me echter niet voorstellen dat van Geel zegt dat er een bod van 800.000 gedaan is, terwijl dat niet zo is. Er glashard om liegen lijkt me onwaarschijnlijk, omdat door het andere kamp gewoon aangetoond kan worden dat het niet zo is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:57 schreef Elan het volgende:
Ach, we weten natuurlijk niet hoe het precies gegaan is allemaal.
Makkelijkste en meest voor de hand liggende conclusie is natuurlijk die jij trekt Tim. Maar we weten uit verleden (en heden)dat Feyenoord bijzonder matig communiceert naar spelers toe als het gaat om het creëren van een perspectief.
Spelers als De Vrij en Clasie dreigden ook transfervrij de deur uit te lopen omdat zij niet de salarissen kregen waar ze gezien hun goede spel en belang voor de club wel recht op hadden.
Jij etaleert in vele post dat je dat ook debkt te weten. Als ik hetzelfde zou denken te weten als jij, was er geen probleem geweest. Maar ik denk iets anders dus dan bem je geïrriteerd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik irriteer me alleen nogal aan je.
[..]
Waarom denk jij te weten waarom Vilhena iets wil of doet?
Ik vind in dit geval het verhaal wel degelijk twee kanten hebben. Feyenoord is ook lang niet altijd goed met Vilhena omgesprongen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klopt, we weten het niet. Ik kan me echter niet voorstellen dat van Geel zegt dat er een bod van 800.000 gedaan is, terwijl dat niet zo is. Er glashard om liegen lijkt me onwaarschijnlijk, omdat door het andere kamp gewoon aangetoond kan worden dat het niet zo is.
Dat vind ik een meer dan redelijke aanbieding. Nou is het natuurlijk zo dat Feyenoord ongetwijfeld dingen anders had kunnen doen, eerdere te lage aanbiedingen, slechte communicatie etc. Dat zal ongetwijfeld ook voor Vilhena en paps gelden. Uiteindelijk ligt er gewoo een bod met een salaris waarmee je een van de topverdieners bij Feyenoord bent en heb je weet ik het hoeveel jaar geschiedenis bij elkaar.
Het is zijn keuze natuurlijk, en zij goed recht om voor het (tijdelijke) geld te kiezen. Het is ook niet dat ik een hekel aa Vilhena heb ofzo nu. Maar netjes vind ik het ook niet. Als mijn baas acht jaar lang mijn opleiding verzorgt, ga ik er ook niet meteen na het halen van mn diploma's ervandoor. Hij doet dat wel. Nu eindelijk het resultaat een beetje te zien is, is ie weg voor het geld. Gewoon een dikke middelvinger naar je club.
Maar hij heeft afgelopen jaren ook altijd hard gewerkt bij ons, dus wmb even goede vrienden, succes in Italie etc. Het is allern niet dat ik er nu een goed gevoel aan overhou ofzo
Ik denk helmaal niet te weten wat Vilhena wil of denkt of voelt of wat dan ook. Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb kritiek op handelwijze club jegens hem (en diverse andere jeugdspelers).quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij etaleert in vele post dat je dat ook debkt te weten. Als ik hetzelfde zou denken te weten als jij, was er geen probleem geweest. Maar ik denk iets anders dus dan bem je geïrriteerd.
Ik vind het vooral heel jammer dat je zo slecht tegen andere meningen kunt.
Als hij dat toen gewoon gezegd had, had ik dat ook gewoon begrepen. Maar hij heeft er een soelletje van gemaakt. Afgelopen tijd heeft Feyenoord van alles gedaan. Hij heeft een vaste basisplaats gekregen afgelooen half jaar, die ontzsttend goede aanbieding etc. Maar ondanks dat hij zei dat hij misschien nog wel wilde verlengen, is inmiddels wel duidelijk geworden dat de club geen schijn van kans meer had het goed te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind in dit geval het verhaal wel degelijk twee kanten hebben. Feyenoord is ook lang niet altijd goed met Vilhena omgesprongen.
Snapte ook absoluut dat hij niet bijtekende.
Anderhalf jaar terug wilde Koeman Vilhena halen, maar mocht hij niet weg. Dus ergens is het een gevalletje; gegokt en verloren.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind in dit geval het verhaal wel degelijk twee kanten hebben. Feyenoord is ook lang niet altijd goed met Vilhena omgesprongen.
Wat is hem precies aangedaan dan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohh is dat het. Wel vervelend dat je me nu pas vertelt wat ik vind en waar ik dat op baseer. Nu heb ik al die uitgebreide posts voor niks geplaatst, terwijl ik gewoon vind dat Vilhena een geldwolf is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk helmaal niet te weten wat Vilhena wil of denkt of voelt of wat dan ook. Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb kritiek op handelwijze club jegens hem (en diverse andere jeugdspelers).
Ik kan ook heel goed tegen andere meningen, ik kan alleen niet tegen meningen die op niets anders zijn gebaseerd dan op "VILHENA IS EEN GELDWOLF!!111!!111".
Alsjeblieft zeg, dat heb je meerdere malen geroepen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ohh is dat het. Wel vervelend dat je me nu pas vertelt wat ik vind en waar ik dat op baseer. Nu heb ik al die uitgebreide posts voor niks geplaatst, terwijl ik gewoon vind dat Vilhena een geldwolf is.
Nuance is jou blijkbaar vreemd
Op die 2e middenvelder zal hij Toornstra bedoelen denk ik. Alleen werd dat een rechtsbuiten.quote:De vader van Vilhena, Toy Vilhena, geeft toe dat er een vertrekwens is. ''Ik zeg altijd: niet zeuren, vechten voor je kans en laat maar zien dat je beter bent. Alleen, nu zien wij het toch wat anders. In gesprekken met de club werd Tonny een ander perspectief voorgeschoteld'', vertelt hij in Voetbal International. ''Dan is het gewoon moeilijk te rijmen dat de club vervolgens twee middenvelders haalt en Clasie niet verkoopt. Concurrentie is normaal, maar het gaat er wel om met wie je concurreert en dat je eerlijke kansen krijgt. Dat is ons probleem.?'
Nouja, aangedaan. Vilhena heeft voor dit seizoen ook gewoon een hele goede periode gehad waarin hij ook oranje wist te halen bijvoorbeeld. Vervolgens werd op 'zijn' plek El Ahmadi gehaald waardoor van eerlijke concurrentie niet echt sprake meer was natuurlijk. Dat is hetzelfde als tegen Mulder zeggen dat hij de eerlijke strijd met Vermeer mocht aangaan. Gaat nooit gebeuren. Kwam er nog eens bij dat Lex Missers altijd als eerste op het wedstrijdformulier stond en Clasie onomstreden was. Boem, weg vertrouwen en perspectief.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is hem precies aangedaan dan?
Kan wel eea bedenken, maar dan kom je op hetzelfde niveau van de groep die klakkeloos aanneemt dat het een geldkwestie zou zijn. Graag feiten.
Tonny naar Milan, doet het goed en wordt voor 2 miljard verkocht aan City. Wij meteen rijk door de opleidingsvergoeding.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:48 schreef Divje het volgende:
Tonny naar Milan, Milan wordt overgenomen, +200 miljoen uitgeven, Tonny 5 jaar lang op de bank.
Mooie carrière.
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tonny naar Milan, doet het goed en wordt voor 2 miljard verkocht aan City. Wij meteen rijk door de opleidingsvergoeding.
Hetzelfde universum waar Lex de gouden bal wint.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Klinkt goedwelk parallel universum is dat?
Zowiezo heeft Lex meer kans op die gouden bal dan tonnyquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hetzelfde universum waar Lex de gouden bal wint.
Ik zie Lex die wel ergens jatten inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:37 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Zowiezo heeft Lex meer kans op die gouden bal dan tonny
AZ is al rechtstreeks geplaatst ja?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:47 schreef onlogisch het volgende:
Doe mij maar Sevilla / PAOK / Southampton
[ afbeelding ]
Sevilla gaat de Europa League winnen, Onlo.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet, zoveel ploegen niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:48 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
AZ is al rechtstreeks geplaatst ja?
Ah, wij zijn Nederland 3.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap die potten even niet meer. Als het niet voor de vEL is (want anders stond AZ er niet tussen) maar ook niet voor de EL (want anders stonden wij er niet bij), wat is het dan wel?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zoveel ploegen niet.
Op basis van de huidige ploegen die (v)EL spelen de indeling in potten. Zal dus nog flink wijzigen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:50 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Ik snap die potten even niet meer. Als het niet voor de vEL is (want anders stonden wij er niet tussen) maar ook niet voor de EL (want anders stond AZ er niet bij), wat is het dan wel?
Oh jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sevilla gaat de Europa League winnen, Onlo.
Mönchengladbach, Luik, Konyaspor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Poule des doods zou toch wel Man U / Monaco / Hertha zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sevilla gaat de Europa League winnen, Onlo.
Momenteel valt er nog weinig over te zeggen omdat de competities nog niet zijn afgelopen en er nog genoeg onvoorspelbare dingen gebeuren in de play-offs zelf.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:56 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Poule des doods zou toch wel Man U / Monaco / Hertha zijn.
Luik? Hoe dan... die hebben zich nergens voor geplaatst.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mönchengladbach, Luik, Konyaspor.
Niet te moeilijk doen.
Staan die voor de grap op nummer 23 dan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Luik? Hoe dan... die hebben zich nergens voor geplaatst.
Jaja, ik was vergeten dat ze de beker hadden gewonnen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Staan die voor de grap op nummer 23 dan?
Je edit was nog trager van Jhonny van de Burgerking.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jaja, ik was vergeten dat ze de beker hadden gewonnen.
Dat is onmogelijk, dan zou ik terug in de tijd gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je edit was nog trager van Jhonny van de Burgerking.
Interesseert me niets.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe is het met Dirk en zijn Kuijtblessure?
Op advies van de clubarts mag hij een maand lang zijn kinderen niet meer op de schouders nemen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe is het met Dirk en zijn Kuijtblessure?
4/10quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Op advies van de clubarts mag hij een maand lang zijn kinderen niet meer op de schouders nemen.
Je snapt dat dit een zeer moeilijke opgave wordt.
In de tussentijd doet hij nuttige dingen als nieuwe websites openenquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Op advies van de clubarts mag hij een maand lang zijn kinderen niet meer op de schouders nemen.
Je snapt dat dit een zeer moeilijke opgave wordt.
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 02-05-2016 om 10:21:23Topscorer Dirk Kuyt heeft goede hoop dat hij zondag in de Kuip tegen NEC nog in actie kan komen. Kuitblessure geneest snel. #feynec reageer retweet
De bestuurtegendemuur-schreeuwers hebben de overhand. Zonde.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zijn de tijden veranderd zeg toen de Guzman transfervrij vertrok werd hij bijna overal onthoofd. Nu is het overal team Tony...
Manchester United, St. Ettienne en Hertha BSC aub.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |