Dat klopt, we weten het niet. Ik kan me echter niet voorstellen dat van Geel zegt dat er een bod van 800.000 gedaan is, terwijl dat niet zo is. Er glashard om liegen lijkt me onwaarschijnlijk, omdat door het andere kamp gewoon aangetoond kan worden dat het niet zo is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:57 schreef Elan het volgende:
Ach, we weten natuurlijk niet hoe het precies gegaan is allemaal.
Makkelijkste en meest voor de hand liggende conclusie is natuurlijk die jij trekt Tim. Maar we weten uit verleden (en heden)dat Feyenoord bijzonder matig communiceert naar spelers toe als het gaat om het creëren van een perspectief.
Spelers als De Vrij en Clasie dreigden ook transfervrij de deur uit te lopen omdat zij niet de salarissen kregen waar ze gezien hun goede spel en belang voor de club wel recht op hadden.
Jij etaleert in vele post dat je dat ook debkt te weten. Als ik hetzelfde zou denken te weten als jij, was er geen probleem geweest. Maar ik denk iets anders dus dan bem je geïrriteerd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik irriteer me alleen nogal aan je.
[..]
Waarom denk jij te weten waarom Vilhena iets wil of doet?
Ik vind in dit geval het verhaal wel degelijk twee kanten hebben. Feyenoord is ook lang niet altijd goed met Vilhena omgesprongen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klopt, we weten het niet. Ik kan me echter niet voorstellen dat van Geel zegt dat er een bod van 800.000 gedaan is, terwijl dat niet zo is. Er glashard om liegen lijkt me onwaarschijnlijk, omdat door het andere kamp gewoon aangetoond kan worden dat het niet zo is.
Dat vind ik een meer dan redelijke aanbieding. Nou is het natuurlijk zo dat Feyenoord ongetwijfeld dingen anders had kunnen doen, eerdere te lage aanbiedingen, slechte communicatie etc. Dat zal ongetwijfeld ook voor Vilhena en paps gelden. Uiteindelijk ligt er gewoo een bod met een salaris waarmee je een van de topverdieners bij Feyenoord bent en heb je weet ik het hoeveel jaar geschiedenis bij elkaar.
Het is zijn keuze natuurlijk, en zij goed recht om voor het (tijdelijke) geld te kiezen. Het is ook niet dat ik een hekel aa Vilhena heb ofzo nu. Maar netjes vind ik het ook niet. Als mijn baas acht jaar lang mijn opleiding verzorgt, ga ik er ook niet meteen na het halen van mn diploma's ervandoor. Hij doet dat wel. Nu eindelijk het resultaat een beetje te zien is, is ie weg voor het geld. Gewoon een dikke middelvinger naar je club.
Maar hij heeft afgelopen jaren ook altijd hard gewerkt bij ons, dus wmb even goede vrienden, succes in Italie etc. Het is allern niet dat ik er nu een goed gevoel aan overhou ofzo
Ik denk helmaal niet te weten wat Vilhena wil of denkt of voelt of wat dan ook. Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb kritiek op handelwijze club jegens hem (en diverse andere jeugdspelers).quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij etaleert in vele post dat je dat ook debkt te weten. Als ik hetzelfde zou denken te weten als jij, was er geen probleem geweest. Maar ik denk iets anders dus dan bem je geïrriteerd.
Ik vind het vooral heel jammer dat je zo slecht tegen andere meningen kunt.
Als hij dat toen gewoon gezegd had, had ik dat ook gewoon begrepen. Maar hij heeft er een soelletje van gemaakt. Afgelopen tijd heeft Feyenoord van alles gedaan. Hij heeft een vaste basisplaats gekregen afgelooen half jaar, die ontzsttend goede aanbieding etc. Maar ondanks dat hij zei dat hij misschien nog wel wilde verlengen, is inmiddels wel duidelijk geworden dat de club geen schijn van kans meer had het goed te maken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind in dit geval het verhaal wel degelijk twee kanten hebben. Feyenoord is ook lang niet altijd goed met Vilhena omgesprongen.
Snapte ook absoluut dat hij niet bijtekende.
Anderhalf jaar terug wilde Koeman Vilhena halen, maar mocht hij niet weg. Dus ergens is het een gevalletje; gegokt en verloren.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind in dit geval het verhaal wel degelijk twee kanten hebben. Feyenoord is ook lang niet altijd goed met Vilhena omgesprongen.
Wat is hem precies aangedaan dan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohh is dat het. Wel vervelend dat je me nu pas vertelt wat ik vind en waar ik dat op baseer. Nu heb ik al die uitgebreide posts voor niks geplaatst, terwijl ik gewoon vind dat Vilhena een geldwolf is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk helmaal niet te weten wat Vilhena wil of denkt of voelt of wat dan ook. Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb kritiek op handelwijze club jegens hem (en diverse andere jeugdspelers).
Ik kan ook heel goed tegen andere meningen, ik kan alleen niet tegen meningen die op niets anders zijn gebaseerd dan op "VILHENA IS EEN GELDWOLF!!111!!111".
Alsjeblieft zeg, dat heb je meerdere malen geroepen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ohh is dat het. Wel vervelend dat je me nu pas vertelt wat ik vind en waar ik dat op baseer. Nu heb ik al die uitgebreide posts voor niks geplaatst, terwijl ik gewoon vind dat Vilhena een geldwolf is.
Nuance is jou blijkbaar vreemd
Op die 2e middenvelder zal hij Toornstra bedoelen denk ik. Alleen werd dat een rechtsbuiten.quote:De vader van Vilhena, Toy Vilhena, geeft toe dat er een vertrekwens is. ''Ik zeg altijd: niet zeuren, vechten voor je kans en laat maar zien dat je beter bent. Alleen, nu zien wij het toch wat anders. In gesprekken met de club werd Tonny een ander perspectief voorgeschoteld'', vertelt hij in Voetbal International. ''Dan is het gewoon moeilijk te rijmen dat de club vervolgens twee middenvelders haalt en Clasie niet verkoopt. Concurrentie is normaal, maar het gaat er wel om met wie je concurreert en dat je eerlijke kansen krijgt. Dat is ons probleem.?'
Nouja, aangedaan. Vilhena heeft voor dit seizoen ook gewoon een hele goede periode gehad waarin hij ook oranje wist te halen bijvoorbeeld. Vervolgens werd op 'zijn' plek El Ahmadi gehaald waardoor van eerlijke concurrentie niet echt sprake meer was natuurlijk. Dat is hetzelfde als tegen Mulder zeggen dat hij de eerlijke strijd met Vermeer mocht aangaan. Gaat nooit gebeuren. Kwam er nog eens bij dat Lex Missers altijd als eerste op het wedstrijdformulier stond en Clasie onomstreden was. Boem, weg vertrouwen en perspectief.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is hem precies aangedaan dan?
Kan wel eea bedenken, maar dan kom je op hetzelfde niveau van de groep die klakkeloos aanneemt dat het een geldkwestie zou zijn. Graag feiten.
Tonny naar Milan, doet het goed en wordt voor 2 miljard verkocht aan City. Wij meteen rijk door de opleidingsvergoeding.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:48 schreef Divje het volgende:
Tonny naar Milan, Milan wordt overgenomen, +200 miljoen uitgeven, Tonny 5 jaar lang op de bank.
Mooie carrière.
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tonny naar Milan, doet het goed en wordt voor 2 miljard verkocht aan City. Wij meteen rijk door de opleidingsvergoeding.
Hetzelfde universum waar Lex de gouden bal wint.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Klinkt goedwelk parallel universum is dat?
Zowiezo heeft Lex meer kans op die gouden bal dan tonnyquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hetzelfde universum waar Lex de gouden bal wint.
Ik zie Lex die wel ergens jatten inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:37 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Zowiezo heeft Lex meer kans op die gouden bal dan tonny
AZ is al rechtstreeks geplaatst ja?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:47 schreef onlogisch het volgende:
Doe mij maar Sevilla / PAOK / Southampton
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |