abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161911461
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens de geruchten zijn ze die Torres as we speak een contract aan het voorleggen.
Hè jammer niet die Coman?
#12 is not for sale!
  woensdag 4 mei 2016 @ 07:12:26 #202
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161914819
Tonny gespot op Milaan Airport. Foto staat op Twitter. #moneyfortonny
pi_161914839
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 07:12 schreef Sunri5e het volgende:
Tonny gespot op Milaan Airport. Foto staat op Twitter. #moneyfortonny
Dat zei ik gisteren al maar dat werd niet serieus genomen volgens mij.
  woensdag 4 mei 2016 @ 08:53:34 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_161915460
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 07:23 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat zei ik gisteren al maar dat werd niet serieus genomen volgens mij.
Arme jongen toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 4 mei 2016 @ 08:57:14 #205
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_161915485
It's time for THE TAAP!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 4 mei 2016 @ 08:59:45 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_161915511
'Italiaanse krant meldt akkoord Vilhena en AC Milan' http://www.fr12.nl/nieuws(...)ena-en-ac-milan.html
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:01:07 #207
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161915524
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:59 schreef Caland het volgende:
'Italiaanse krant meldt akkoord Vilhena en AC Milan' http://www.fr12.nl/nieuws(...)ena-en-ac-milan.html
Die zien we dus nooit meer voetballen. Lekker bankzitten in Milaan, voor dat geld zou ik het ook doen
Laffe huichelaar
pi_161915530
De moeder van Vilhena is nog steeds ziek bij mijn weten, dus Tonny en zijn papa zijn een stel treurige figuren.
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:01:56 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_161915535
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die zien we dus nooit meer voetballen. Lekker bankzitten in Milaan, voor dat geld zou ik het ook doen
Oké Nostradamus
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:05:48 #210
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161915565
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Oké Nostradamus
Jij denkt dat ie het gaat maken daar en zich naar een basisplaats vecht?
Laffe huichelaar
pi_161915568
Milan zit nog steeds in acute degradatienood toch?

Verder blijft het eeuwig zonde. Een van de beste eredivisie-spelers van de tweede seizoenshelft.
blablablabla
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:08:45 #212
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161915586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:06 schreef Elan het volgende:
Milan zit nog steeds in acute degradatienood toch?

Verder blijft het eeuwig zonde. Een van de beste eredivisie-spelers van de tweede seizoenshelft.
Ik zie het echt niet. Redelijke middenvelder, maar niet eens de beste bij Feyenoord.

Maar hier heb ik me al vaak genoeg over uitgelaten, waar ik sta is inmiddels wel bekend
Laffe huichelaar
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:15:16 #213
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_161915643
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik zie het echt niet. Redelijke middenvelder, maar niet eens de beste bij Feyenoord.

Maar hier heb ik me al vaak genoeg over uitgelaten, waar ik sta is inmiddels wel bekend
Ben ik het ook mee eens. En dan komen meestal de verhalen van 'ja maar hij is nog vet jong!'. Tjah het zal wel. Ik zal hem niet missen. Enige jammerlijke eraan is dat het een jongen van de club is, en nu krijgt die troep van van Geel speeltijd.
pi_161915666
Als je het talent van Vilhena niet ziet, ondanks dat hij het pas een beetje heeft laten zien bij ons in het afgelopen half jaar, kan je echt beter een andere hobby zoeken, want dan heb je er echt totaal 0,0 verstand van.
pi_161915692
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vind hem in duels ijzersterk, goede passing. Ook als het tempo voor de verandering niet dat van een slak heeft. En de enige die op dit moment een fatsoenlijk afstandschot in de benen heeft.

Of hij het verder gaat redden bij een club als Milan, waar een V Ginkel niet aan de bak kwam kun je je bedenkingen bij hebben.
blablablabla
pi_161915707
Itt een Boetius zal ik hem wel missen RIP
blablablabla
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:30:42 #217
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_161915788
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Als je het talent van Vilhena niet ziet, ondanks dat hij het pas een beetje heeft laten zien bij ons in het afgelopen half jaar, kan je echt beter een andere hobby zoeken, want dan heb je er echt totaal 0,0 verstand van.
Iedereen ziet het talent. Maar alleen met talent red je het niet. Hij maakt te weinig progressie in 4 jaar tijd. Traag, weinig creativiteit, kut schot,loopt veel te veel met de bal, hobbelige passes, laat ze man té vaak lopen. Iemand als Clasie maakte echte stappen en was in mum van tijd de beste speler van Feyenoord. Hetzelfde geldt voor spelers als Klaassen en Ziyech.

Vilhena is na 3/4 jaar basis nog steeds een leuke middenvelder voor Feyenoord met heel af en toe een uitschieter. Het rent en het vliegt, daar houdt het Legioen van. Maar veel wedstrijden win je er niet mee. 'Ja maar hij is nog VET jong man!'

Maar ach, jij vond Boetius ook zo'n topper. En dan zeggen dat andere 0,0 verstand hebben :')
pi_161915837
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:30 schreef satecl het volgende:

[..]

Iedereen ziet het talent. Maar alleen met talent red je het niet. Hij maakt te weinig progressie in 4 jaar tijd. Traag, weinig creativiteit, kut schot,loopt veel te veel met de bal, hobbelige passes, laat ze man té vaak lopen. Iemand als Clasie maakte echte stappen en was in mum van tijd de beste speler van Feyenoord. Hetzelfde geldt voor spelers als Klaassen en Ziyech.

Vilhena is na 3/4 jaar basis nog steeds een leuke middenvelder voor Feyenoord met heel af en toe een uitschieter. Het rent en het vliegt, daar houdt het Legioen van. Maar veel wedstrijden win je er niet mee. 'Ja maar hij is nog VET jong man!'

Maar ach, jij vond Boetius ook zo'n topper. En dan zeggen dat andere 0,0 verstand hebben :')
Dat laatste vind ik nog steeds, en ik wacht nog mooi geduldig af tot JP 24/25 jaar is. Dan praten we wel verder over wie er gelijk of niet gelijk heeft.

En niet iedereen ziet het talent, misschien moet je de reacties even lezen hier, knuppel.

En die vergelijking met Clasie :'). Man man man, zo toon je wel aan dat je er de ballen van snapt ja :').

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2016 09:38:02 ]
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:38:49 #219
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_161915853
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik nog steeds, en ik wacht nog mooi geduldig af tot JP 24/25 jaar is. Dan praten we wel verder over wie er gelijk of niet gelijk heeft.

En niet iedereen ziet het talent, misschien moet je de reacties even lezen hier, knuppel.
|Ik verwacht dat JP op zijn 25e al gestopt is met voetbal na zijn 143e blessure. Misschien kan hij samen met Tim Vincken en Romeo Castelen dan een bierteam beginnen.
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 09:39:10 #220
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_161915860
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:38 schreef satecl het volgende:

[..]

|Ik verwacht dat JP op zijn 25e al gestopt is met voetbal na zijn 143e blessure. Misschien kan hij samen met Tim Vincken en Romeo Castelen dan een bierteam beginnen.
:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_161915863
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Niemand zegt dat die jongen niet kan voetballen (hoop ik :') ) maar hij is niet erg consistent en zelden echt bepalend of dominant.

Edit: wat satecl zegt dus :+
pi_161915874
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:39 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Niemand zegt dat die jongen niet kan voetballen (hoop ik :') ) maar hij is niet erg consistent en zelden echt bepalend of dominant.
Dat laatste is ook niet gek voor iemand van zijn leeftijd.
pi_161915875
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Wie weet, we gaan het zien.
pi_161915907
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:30 schreef satecl het volgende:

[..]

Klaassen is wel 2 jaar ouder, daarbij zie je wel degelijk een stijgende lijn bij Tonny.
Progressie zie je ook pas nu hij basiskracht is en op zijn eigen positie speelt. Natuurlijk is het nog geen Clasie maar had graag hem door zien ontwikkelen. Potentie is aanwezig. Boetius werd na de WK alleen maar slechter eigenlijk
blablablabla
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:54:26 #225
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_161916048
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Klaassen is wel 2 jaar ouder, daarbij zie je wel degelijk een stijgende lijn bij Tonny.
Progressie zie je ook pas nu hij basiskracht is en op zijn eigen positie speelt. Natuurlijk is het nog geen Clasie maar had graag hem door zien ontwikkelen. Potentie is aanwezig. Boetius werd na de WK alleen maar slechter eigenlijk
2 jaar terug was Klaassen ook al veel verder dan Vilhena nu is. En van de betere spelers en kampioen geworden. Speelde ook zeer puike potten tegen Barcelona en Man. City. Een ook diezelfde Klaassen heeft genoeg tegenslagen gehad met blessures.

En wat is nou zijn eigen positie? In de jeugd was hij altijd nummer 10 en werd en moord en brand geschreeuwd dat hij niet boven Immers daar de kans kreeg omdat hij er ooit 2 heeft gemaakt tegen Willem II. Hij staat nu toch op dezelfde positie als de voorgaande jaren. Toen naast Clasie, nu naast El Ahmadi.
pi_161916103
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef satecl het volgende:

[..]

2 jaar terug was Klaassen ook al veel verder dan Vilhena nu is. En van de betere spelers en kampioen geworden. Speelde ook zeer puike potten tegen Barcelona en Man. City. Een ook diezelfde Klaassen heeft genoeg tegenslagen gehad met blessures.

En wat is nou zijn eigen positie? In de jeugd was hij altijd nummer 10 en werd en moord en brand geschreeuwd dat hij niet boven Immers daar de kans kreeg omdat hij er ooit 2 heeft gemaakt tegen Willem II. Hij staat nu toch op dezelfde positie als de voorgaande jaren. Toen naast Clasie, nu naast El Ahmadi.
Ook 2 jaar terug was Klaassen al 2 jaar ouder dan Vilhena toen was.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:01:04 #227
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_161916146
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ook 2 jaar terug was Klaassen al 2 jaar ouder dan Vilhena toen was.
Lees je wel :')
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:01:12 #228
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161916149
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En die vergelijking met Clasie :'). Man man man, zo toon je wel aan dat je er de ballen van snapt ja :').
Ik heb het idee dat je altijd een beetje gefrustreerd raakt als mensen je mening niet delen. Dan wordt het ineens persoonlijk, dan zijn je mede-users 'knuppel' of hebben ze er de ballen verstand van. Erg hinderlijk.

Wie zijn trouwens die users die vinden dat Vilhena geen talent heeft? Dat heb ik werkelijk nog niemand zien posten namelijk.
Laffe huichelaar
pi_161916152
quote:
15s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef satecl het volgende:

[..]

Lees je wel :')
Heb je hersens?
pi_161916156
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef satecl het volgende:

[..]

Aanvallende middenvelder.
Vorig seizoen nog gepolst als linksback door Fredsj.

Eerlijk gezegd zou ik ook weg willen als je constant Immers voor je moet dulden. Dat is gewoon een inschattingsfout gebleken.

Daarbij is hij 21 hé, geef zijn ontwikkeling tijd. Klaassen waar jij kennelijk fan van bent heeft ook genoeg kritiek gekregen (en nog steeds)
blablablabla
pi_161916163
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd zou ik ook weg willen als je constant Immers voor je moet dulden. Dat is gewoon een inschattingsfout gebleken.

Daarbij is hij 21 hé, geef zijn ontwikkeling tijd. Klaassen waar jij kennelijk fan van bent heeft ook genoeg kritiek gekregen (en nog steeds)
Hij heeft onder Rutten toch niet als linksback gespeeld? Volgens mij voor het eerst in de voorbereiding dit seizoen.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:03:15 #232
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161916179
quote:

[..]

Immers gaat nu voor een miljoen of 5 naar Engeland en Vilhena loopt gratis de deur uit. Dan lijkt het me dat je je vertrouwen aan de goede mensen gegeven hebt.
Laffe huichelaar
pi_161916190
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat je altijd een beetje gefrustreerd raakt als mensen je mening niet delen. Dan wordt het ineens persoonlijk, dan zijn je mede-users 'knuppel' of hebben ze er de ballen verstand van. Erg hinderlijk.

Wie zijn trouwens die users die vinden dat Vilhena geen talent heeft? Dat heb ik werkelijk nog niemand zien posten namelijk.
Dat laatste was jij zelf (misschien niet letterlijk).

Op de rest ga ik niet in, als je mij als persoon wil bespreken ben je welkom in DM.
pi_161916193
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Immers gaat nu voor een miljoen of 5 naar Engeland en Vilhena loopt gratis de deur uit. Dan lijkt het me dat je je vertrouwen aan de goede mensen gegeven hebt.
_O-
pi_161916206
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hij heeft onder Rutten toch niet als linksback gespeeld? Volgens mij voor het eerst in de voorbereiding dit seizoen.
Rutten had dat idee vorig jaar in de voorbereiding ook als ik het me goed herinner.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:16:14 #236
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_161916362
quote:

[..]

Ik heb in de afgelopen 15 postst maar 2 keer gezien dat 'hij nog maar 21 is'. Redelijke score.

Immers heeft nooit de voorkeur gehad. Er is namelijk geen trainer geweest die in hem een nummer 10 zag. Koeman, Rutten en Gio niet. Zelfs van Gaal niet.

Maar iedereen ziet dat hij geen nummer 10 is. Daar mist hij de creativiteit(nee, dat heeft Immers ook niet) en scorend vermogen voor.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:16:30 #237
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161916367
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat laatste was jij zelf (misschien niet letterlijk).

Op de rest ga ik niet in, als je mij als persoon wil bespreken ben je welkom in DM.
Dan heb je niet zo goed gelezen. Dat geeft niks. Maar als je je nou afvraagt wat ik vind, kan je het natuurlijk gewoon vragen. Dat is meestal accurater dan wanneer je het zelf invult, zo blijkt nu

Over Vilhena heb ik gezegd dat het een redelijke middenvelder is, maar niet eens de beste bij Feyenoord. Dan denk ik niet dat je bij AC Milan meekan. Ook heb ik gezegd dat het helemaal niet raar is dat hij niet evenveel verdiend als spelers die er elke wedstrijd staan, zoals een Vermeer.

Natuurkijk heeft Vilhena wel talent, maar hij is er al tijden mee bezig om gratis de deur uit te lopen. Kan je nog zoveel talent hebben, dan kan ik er als Feyenoorder verder niks meer mee. Maar de potentie om een van 's lands beste middenvelders te worden ontkent niemand

Toegegeven, ik ben wel van mening dat hij niet genoeg talent heeft om het, waar hij nu staat als gemiddelde speler, zelfstandig te maken in een grote competitie. Als je ziet welke even talentvolle spelers gedesillusioneerd terugkomen uit middenmoters in het buitenland, denk ik dat het voor hem veel beter zou zijn om eerst hier, in een omgeing waar hij zich makkelijk kan verzekeren van een basisplaats, veel minuten te maken en eerst uit te groeien tot een van de beste middenvelders van de NL-competitie. En dan de overstap maken.
Laffe huichelaar
pi_161916372
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja ze laten hem vast gaan omdat ze het zo zien zitten in die Lex.

Eerlijk gezegd is 5 miljoen nog wat aan de lage kant, schadevergoeding voor emotioneel leed had best wat hoger mogen liggen. Wat een faalhaas was dat. Zal nooit penalty in Arena vergeten, lachwekkend.
blablablabla
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:18:15 #239
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_161916399
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd is 5 miljoen nog wat aan de lage kant, schadevergoeding voor emotioneel leed had best wat hoger mogen liggen. Wat een faalhaas was dat. Zal nooit penalty in Arena vergeten, lachwekkend.
Het lachwekkende aan alles is dat Lexie zelf ook door had dat hij veeeel te kort kwam voor Feyenoord 1. Dat zag je vooral in topwedstrijden, waaronder die penalty :')
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:19:20 #240
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161916416
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Natuurlijk kan Immers voor geen meter voetballen. Dat weet onze darter zelf ook wel.

Maar hij is in ieder geval niet bezig te kijken hoe hij de club optimaal voor zoveel mogelijk geld kan naaien. Hij levert geld op in plaats van geld te kosten zoals Vilhena. Die je hent gemaakt wat ie nu is.
Laffe huichelaar
pi_161916426
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tegen Olympiakos.
Was Nelom wel ziek moet ik toegeven .
blablablabla
pi_161916443
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Tegen Olympiakos.
Was Nelom wel ziek moet ik toegeven .
Dat is toch wel iets wat je Van Geel kwalijk kunt nemen; het halen van geen linksback.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:21:04 #243
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161916444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Het lachwekkende aan alles is dat Lexie zelf ook door had dat hij veeeel te kort kwam voor Feyenoord 1. Dat zag je vooral in topwedstrijden, waaronder die penalty :')
Natuurlijk weet hij dat zelf als de beste. Daarom had ie er ook totaal geen problemen mee op de tribune te zitten, lekker profdarter worden joh. Dan maar wat anders. Niet dat ie niet wil voetballen, volgens mij heeft ie het reuzr naar zijn zin in Engeland, maar hij heeft bepaald geen sterallures. Zo komt ie in ieder geval over
Laffe huichelaar
pi_161916494
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Arme jongen toch.
;')
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:31:23 #245
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_161916568
Rutten heeft ook Ruben Schaken op rechtsback gezet. Wat een genot was was :D

Rubinho de alleskunner _O_
pi_161916577
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dan heb je niet zo goed gelezen. Dat geeft niks. Maar als je je nou afvraagt wat ik vind, kan je het natuurlijk gewoon vragen. Dat is meestal accurater dan wanneer je het zelf invult, zo blijkt nu
Oke.

quote:
Over Vilhena heb ik gezegd dat het een redelijke middenvelder is, maar niet eens de beste bij Feyenoord. Dan denk ik niet dat je bij AC Milan meekan. Ook heb ik gezegd dat het helemaal niet raar is dat hij niet evenveel verdiend als spelers die er elke wedstrijd staan, zoals een Vermeer.
Hij is wel de beste bij Feyenoord, en in potentie de beste van heel de eredivisie.

quote:
Natuurkijk heeft Vilhena wel talent, maar hij is er al tijden mee bezig om gratis de deur uit te lopen. Kan je nog zoveel talent hebben, dan kan ik er als Feyenoorder verder niks meer mee. Maar de potentie om een van 's lands beste middenvelders te worden ontkent niemand
Jij, als Feyenoorder, kan daar niet zoveel mee? Wat wil je daarmee zeggen? (Ik vraag het maar even, voor ik het zelf invul ...).

quote:
Toegegeven, ik ben wel van mening dat hij niet genoeg talent heeft om het, waar hij nu staat als gemiddelde speler, zelfstandig te maken in een grote competitie. Als je ziet welke even talentvolle spelers gedesillusioneerd terugkomen uit middenmoters in het buitenland, denk ik dat het voor hem veel beter zou zijn om eerst hier, in een omgeing waar hij zich makkelijk kan verzekeren van een basisplaats, veel minuten te maken en eerst uit te groeien tot een van de beste middenvelders van de NL-competitie. En dan de overstap maken.
Oke.
pi_161916744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat is toch wel iets wat je Van Geel kwalijk kunt nemen; het halen van geen linksback.
Welnee.
Met Nelom en Kongolo heb je in principe 2 backs in huis.
Of Nelom verder volstaat is weer een andere discussie.

Gelukkig ontwikkeld Woudenberg zich prima, hebben we voor komend seizoen iets meer opties.
blablablabla
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:48:29 #248
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161916800
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oke.

[..]

Hij is wel de beste bij Feyenoord, en in potentie de beste van heel de eredivisie.

[..]

Jij, als Feyenoorder, kan daar niet zoveel mee? Wat wil je daarmee zeggen? (Ik vraag het maar even, voor ik het zelf invul ...).

[..]

Oke.
Op zich hoef je me niet te quoten om alleen oke te posten hoor. Heel erg nietszeggend en het komt een beetje passief agressief over. Het lijkt wel of ik je iets misdaan heb joh.

En Feyenoord kan er niet zoveel mee omdat Vilhena overduidelijk zijn zinnen heeft gezet op een salaris wat de club niet op kan hoesten. Daarom wilde hij ooo niet bijtekenen, om het geld. Dat is zijn goed recht en dat geld gun in hem echt, het had alleen wel wat fraaier geweest als hij de club die zoveel in hem geivesteerd heeft, zijn hele opleiding, daar ook in had laten meedelen. Hoe dan ook, als hij niet wil verlengen en voor de knaken wil gaan moet ie dat zelf weten. Ik kan er alleen niks meer mee dan, want Vilhena bij AC Milan of waar ie zijn zakken dan ook gaat vullen interesseert me he-le-maal niks. Daar kan ik niks mee, omdat mijn hart bij Feyenoord ligt. Niet bij Vilhena of ACMilan.

Als ie nou nog een beetje aan de club gedacht had ipv enkel aan zichzelf, had ik hem nog wel een beetje gevolgd, dan ligt mijn hart daar ook wel een beetje. Zoals bij een Clasie of een de Vrij. Heb ik mijn gevoel nu uitgebreid genoeg voor je utgelegd?
Laffe huichelaar
pi_161916936
Ach, we weten natuurlijk niet hoe het precies gegaan is allemaal.

Makkelijkste en meest voor de hand liggende conclusie is natuurlijk die jij trekt Tim. Maar we weten uit verleden (en heden)dat Feyenoord bijzonder matig communiceert naar spelers toe als het gaat om het creëren van een perspectief.

Spelers als De Vrij en Clasie dreigden ook transfervrij de deur uit te lopen omdat zij niet de salarissen kregen waar ze gezien hun goede spel en belang voor de club wel recht op hadden.
blablablabla
pi_161916947
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Op zich hoef je me niet te quoten om alleen oke te posten hoor. Heel erg nietszeggend en het komt een beetje passief agressief over. Het lijkt wel of ik je iets misdaan heb joh.
Nee, ik irriteer me alleen nogal aan je.

quote:
En Feyenoord kan er niet zoveel mee omdat Vilhena overduidelijk zijn zinnen heeft gezet op een salaris wat de club niet op kan hoesten. Daarom wilde hij ooo niet bijtekenen, om het geld. Dat is zijn goed recht en dat geld gun in hem echt, het had alleen wel wat fraaier geweest als hij de club die zoveel in hem geivesteerd heeft, zijn hele opleiding, daar ook in had laten meedelen. Hoe dan ook, als hij niet wil verlengen en voor de knaken wil gaan moet ie dat zelf weten. Ik kan er alleen niks meer mee dan, want Vilhena bij AC Milan of waar ie zijn zakken dan ook gaat vullen interesseert me he-le-maal niks. Daar kan ik niks mee, omdat mijn hart bij Feyenoord ligt. Niet bij Vilhena of ACMilan.

Als ie nou nog een beetje aan de club gedacht had ipv enkel aan zichzelf, had ik hem nog wel een beetje gevolgd, dan ligt mijn hart daar ook wel een beetje. Zoals bij een Clasie of een de Vrij. Heb ik mijn gevoel nu uitgebreid genoeg voor je utgelegd?
Waarom denk jij te weten waarom Vilhena iets wil of doet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2016 10:58:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')