Hè jammer niet die Coman?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de geruchten zijn ze die Torres as we speak een contract aan het voorleggen.
Dat zei ik gisteren al maar dat werd niet serieus genomen volgens mij.quote:Op woensdag 4 mei 2016 07:12 schreef Sunri5e het volgende:
Tonny gespot op Milaan Airport. Foto staat op Twitter. #moneyfortonny
Arme jongen toch.quote:Op woensdag 4 mei 2016 07:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren al maar dat werd niet serieus genomen volgens mij.
Die zien we dus nooit meer voetballen. Lekker bankzitten in Milaan, voor dat geld zou ik het ook doenquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:59 schreef Caland het volgende:
'Italiaanse krant meldt akkoord Vilhena en AC Milan' http://www.fr12.nl/nieuws(...)ena-en-ac-milan.html
Oké Nostradamusquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die zien we dus nooit meer voetballen. Lekker bankzitten in Milaan, voor dat geld zou ik het ook doen
Ik zie het echt niet. Redelijke middenvelder, maar niet eens de beste bij Feyenoord.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:06 schreef Elan het volgende:
Milan zit nog steeds in acute degradatienood toch?
Verder blijft het eeuwig zonde. Een van de beste eredivisie-spelers van de tweede seizoenshelft.
Ben ik het ook mee eens. En dan komen meestal de verhalen van 'ja maar hij is nog vet jong!'. Tjah het zal wel. Ik zal hem niet missen. Enige jammerlijke eraan is dat het een jongen van de club is, en nu krijgt die troep van van Geel speeltijd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie het echt niet. Redelijke middenvelder, maar niet eens de beste bij Feyenoord.
Maar hier heb ik me al vaak genoeg over uitgelaten, waar ik sta is inmiddels wel bekend
Vind hem in duels ijzersterk, goede passing. Ook als het tempo voor de verandering niet dat van een slak heeft. En de enige die op dit moment een fatsoenlijk afstandschot in de benen heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zie het echt niet. Redelijke middenvelder, maar niet eens de beste bij Feyenoord.
Maar hier heb ik me al vaak genoeg over uitgelaten, waar ik sta is inmiddels wel bekend
Iedereen ziet het talent. Maar alleen met talent red je het niet. Hij maakt te weinig progressie in 4 jaar tijd. Traag, weinig creativiteit, kut schot,loopt veel te veel met de bal, hobbelige passes, laat ze man té vaak lopen. Iemand als Clasie maakte echte stappen en was in mum van tijd de beste speler van Feyenoord. Hetzelfde geldt voor spelers als Klaassen en Ziyech.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Als je het talent van Vilhena niet ziet, ondanks dat hij het pas een beetje heeft laten zien bij ons in het afgelopen half jaar, kan je echt beter een andere hobby zoeken, want dan heb je er echt totaal 0,0 verstand van.
Dat laatste vind ik nog steeds, en ik wacht nog mooi geduldig af tot JP 24/25 jaar is. Dan praten we wel verder over wie er gelijk of niet gelijk heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Iedereen ziet het talent. Maar alleen met talent red je het niet. Hij maakt te weinig progressie in 4 jaar tijd. Traag, weinig creativiteit, kut schot,loopt veel te veel met de bal, hobbelige passes, laat ze man té vaak lopen. Iemand als Clasie maakte echte stappen en was in mum van tijd de beste speler van Feyenoord. Hetzelfde geldt voor spelers als Klaassen en Ziyech.
Vilhena is na 3/4 jaar basis nog steeds een leuke middenvelder voor Feyenoord met heel af en toe een uitschieter. Het rent en het vliegt, daar houdt het Legioen van. Maar veel wedstrijden win je er niet mee. 'Ja maar hij is nog VET jong man!'
Maar ach, jij vond Boetius ook zo'n topper. En dan zeggen dat andere 0,0 verstand hebben
|Ik verwacht dat JP op zijn 25e al gestopt is met voetbal na zijn 143e blessure. Misschien kan hij samen met Tim Vincken en Romeo Castelen dan een bierteam beginnen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik nog steeds, en ik wacht nog mooi geduldig af tot JP 24/25 jaar is. Dan praten we wel verder over wie er gelijk of niet gelijk heeft.
En niet iedereen ziet het talent, misschien moet je de reacties even lezen hier, knuppel.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:38 schreef satecl het volgende:
[..]
|Ik verwacht dat JP op zijn 25e al gestopt is met voetbal na zijn 143e blessure. Misschien kan hij samen met Tim Vincken en Romeo Castelen dan een bierteam beginnen.
Niemand zegt dat die jongen niet kan voetballen (hoop ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Als je het talent van Vilhena niet ziet, ondanks dat hij het pas een beetje heeft laten zien bij ons in het afgelopen half jaar, kan je echt beter een andere hobby zoeken, want dan heb je er echt totaal 0,0 verstand van.
Dat laatste is ook niet gek voor iemand van zijn leeftijd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niemand zegt dat die jongen niet kan voetballen (hoop ik) maar hij is niet erg consistent en zelden echt bepalend of dominant.
Wie weet, we gaan het zien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:38 schreef satecl het volgende:
[..]
|Ik verwacht dat JP op zijn 25e al gestopt is met voetbal na zijn 143e blessure. Misschien kan hij samen met Tim Vincken en Romeo Castelen dan een bierteam beginnen.
Klaassen is wel 2 jaar ouder, daarbij zie je wel degelijk een stijgende lijn bij Tonny.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Iedereen ziet het talent. Maar alleen met talent red je het niet. Hij maakt te weinig progressie in 4 jaar tijd. Traag, weinig creativiteit, kut schot,loopt veel te veel met de bal, hobbelige passes, laat ze man té vaak lopen. Iemand als Clasie maakte echte stappen en was in mum van tijd de beste speler van Feyenoord. Hetzelfde geldt voor spelers als Klaassen en Ziyech.
Vilhena is na 3/4 jaar basis nog steeds een leuke middenvelder voor Feyenoord met heel af en toe een uitschieter. Het rent en het vliegt, daar houdt het Legioen van. Maar veel wedstrijden win je er niet mee. 'Ja maar hij is nog VET jong man!'
Maar ach, jij vond Boetius ook zo'n topper. En dan zeggen dat andere 0,0 verstand hebben
2 jaar terug was Klaassen ook al veel verder dan Vilhena nu is. En van de betere spelers en kampioen geworden. Speelde ook zeer puike potten tegen Barcelona en Man. City. Een ook diezelfde Klaassen heeft genoeg tegenslagen gehad met blessures.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Klaassen is wel 2 jaar ouder, daarbij zie je wel degelijk een stijgende lijn bij Tonny.
Progressie zie je ook pas nu hij basiskracht is en op zijn eigen positie speelt. Natuurlijk is het nog geen Clasie maar had graag hem door zien ontwikkelen. Potentie is aanwezig. Boetius werd na de WK alleen maar slechter eigenlijk
Ook 2 jaar terug was Klaassen al 2 jaar ouder dan Vilhena toen was.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef satecl het volgende:
[..]
2 jaar terug was Klaassen ook al veel verder dan Vilhena nu is. En van de betere spelers en kampioen geworden. Speelde ook zeer puike potten tegen Barcelona en Man. City. Een ook diezelfde Klaassen heeft genoeg tegenslagen gehad met blessures.
En wat is nou zijn eigen positie? In de jeugd was hij altijd nummer 10 en werd en moord en brand geschreeuwd dat hij niet boven Immers daar de kans kreeg omdat hij er ooit 2 heeft gemaakt tegen Willem II. Hij staat nu toch op dezelfde positie als de voorgaande jaren. Toen naast Clasie, nu naast El Ahmadi.
Lees je welquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook 2 jaar terug was Klaassen al 2 jaar ouder dan Vilhena toen was.
Ik heb het idee dat je altijd een beetje gefrustreerd raakt als mensen je mening niet delen. Dan wordt het ineens persoonlijk, dan zijn je mede-users 'knuppel' of hebben ze er de ballen verstand van. Erg hinderlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik nog steeds, en ik wacht nog mooi geduldig af tot JP 24/25 jaar is. Dan praten we wel verder over wie er gelijk of niet gelijk heeft.
En niet iedereen ziet het talent, misschien moet je de reacties even lezen hier, knuppel.
En die vergelijking met Clasie. Man man man, zo toon je wel aan dat je er de ballen van snapt ja
.
Aanvallende middenvelder.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef satecl het volgende:
[..]
2 jaar terug was Klaassen ook al veel verder dan Vilhena nu is. En van de betere spelers en kampioen geworden. Speelde ook zeer puike potten tegen Barcelona en Man. City. Een ook diezelfde Klaassen heeft genoeg tegenslagen gehad met blessures.
En wat is nou zijn eigen positie? In de jeugd was hij altijd nummer 10 en werd en moord en brand geschreeuwd dat hij niet boven Immers daar de kans kreeg omdat hij er ooit 2 heeft gemaakt tegen Willem II. Hij staat nu toch op dezelfde positie als de voorgaande jaren. Toen naast Clasie, nu naast El Ahmadi.
Hij heeft onder Rutten toch niet als linksback gespeeld? Volgens mij voor het eerst in de voorbereiding dit seizoen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder.
Vorig seizoen nog gepolst als linksback door Fredsj.
Eerlijk gezegd zou ik ook weg willen als je constant Immers voor je moet dulden. Dat is gewoon een inschattingsfout gebleken.
Daarbij is hij 21 hé, geef zijn ontwikkeling tijd. Klaassen waar jij kennelijk fan van bent heeft ook genoeg kritiek gekregen (en nog steeds)
Immers gaat nu voor een miljoen of 5 naar Engeland en Vilhena loopt gratis de deur uit. Dan lijkt het me dat je je vertrouwen aan de goede mensen gegeven hebt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik ook weg willen als je constant Immers voor je moet dulden. Dat is gewoon een inschattingsfout gebleken.
Daarbij is hij 21 hé, geef zijn ontwikkeling tijd. Klaassen waar jij kennelijk fan van bent heeft ook genoeg kritiek gekregen (en nog steeds)
Dat laatste was jij zelf (misschien niet letterlijk).quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je altijd een beetje gefrustreerd raakt als mensen je mening niet delen. Dan wordt het ineens persoonlijk, dan zijn je mede-users 'knuppel' of hebben ze er de ballen verstand van. Erg hinderlijk.
Wie zijn trouwens die users die vinden dat Vilhena geen talent heeft? Dat heb ik werkelijk nog niemand zien posten namelijk.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Immers gaat nu voor een miljoen of 5 naar Engeland en Vilhena loopt gratis de deur uit. Dan lijkt het me dat je je vertrouwen aan de goede mensen gegeven hebt.
Rutten had dat idee vorig jaar in de voorbereiding ook als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft onder Rutten toch niet als linksback gespeeld? Volgens mij voor het eerst in de voorbereiding dit seizoen.
Ik heb in de afgelopen 15 postst maar 2 keer gezien dat 'hij nog maar 21 is'. Redelijke score.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je niet zo goed gelezen. Dat geeft niks. Maar als je je nou afvraagt wat ik vind, kan je het natuurlijk gewoon vragen. Dat is meestal accurater dan wanneer je het zelf invult, zo blijkt nuquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste was jij zelf (misschien niet letterlijk).
Op de rest ga ik niet in, als je mij als persoon wil bespreken ben je welkom in DM.
Ja ze laten hem vast gaan omdat ze het zo zien zitten in die Lex.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Immers gaat nu voor een miljoen of 5 naar Engeland en Vilhena loopt gratis de deur uit. Dan lijkt het me dat je je vertrouwen aan de goede mensen gegeven hebt.
Het lachwekkende aan alles is dat Lexie zelf ook door had dat hij veeeel te kort kwam voor Feyenoord 1. Dat zag je vooral in topwedstrijden, waaronder die penaltyquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ze laten hem vast gaan omdat ze het zo zien zitten in die Lex.
Eerlijk gezegd is 5 miljoen nog wat aan de lage kant, schadevergoeding voor emotioneel leed had best wat hoger mogen liggen. Wat een faalhaas was dat. Zal nooit penalty in Arena vergeten, lachwekkend.
Natuurlijk kan Immers voor geen meter voetballen. Dat weet onze darter zelf ook wel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ze laten hem vast gaan omdat ze het zo zien zitten in die Lex.
Eerlijk gezegd is 5 miljoen nog wat aan de lage kant, schadevergoeding voor emotioneel leed had best wat hoger mogen liggen. Wat een faalhaas was dat. Zal nooit penalty in Arena vergeten, lachwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |