Het grootste probleem van Achahbar is niet zijn lengte, maar zijn gebrek aan snelheid denk ik. Een speler als Aguero is ook klein maar wel snel en fysiek ook sterk. Lijkt soms wel of de kwaliteit 'snelheid' niet wordt meegenomen als er spelers worden gescout, terwijl je aan Botteghin kan zien dat het een wereld van verschil maakt als je een trage slak bent.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan hem alleen over de grond in de voeten aanspelen. Hij kan niet in de diepte rennen en het is geen groot aanspeelpunt die je vanuit de verdediging kan bereiken, Dat beperkt je speelmogelijkheden nogal. Niet dat dat een probleem hoeft te zijn, maar dan moet je wel spelers hebben die daarbij passen.
Het jammere is dat je deze beschrijving ook voor Kramer kunt gebruiken.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan hem alleen over de grond in de voeten aanspelen. Hij kan niet in de diepte rennen en het is geen groot aanspeelpunt die je vanuit de verdediging kan bereiken, Dat beperkt je speelmogelijkheden nogal. Niet dat dat een probleem hoeft te zijn, maar dan moet je wel spelers hebben die daarbij passen.
Alleen al dat de naam van Janssen valt zou reden moeten zijn nooit meer een euro aan van Geel te geven.quote:Feyenoord heeft uiteindelijk een geweldige week achter de rug, dat stelt althans trainer Giovanni van Bronckhorst. “Een hoofdprijs met de beker en plek drie is veiliggesteld,'' vertelde de coach van Feyenoord in Tilburg. “Het is een geweldige week geworden. Ik heb mijn spelers een compliment gegeven.''
Desalniettemin gaat Feyenoord een hete zomer tegemoet. Feyenoord moet het gat richting Ajax en PSV zien te verkleinen, maar op bestuurlijk niveau ligt Martin van Geel onder vuur, dat meldt het Algemeen Dagblad. Daarnaast is het de vraag hoe een gat van 21 punten verkleind gaat worden.
Feyenoord benaderde al Steven Berghuis van Watford. Ook de naam van Vincent Janssen circuleert ook in de Kuip, maar zijn prijskaartje zal een transfer naar de Kuip vrijwel zeker
onmogelijk maken. De kans dat Martin van Geel via de Vrienden van Feyenoord nog een extraatje krijgt is heel klein. De VvF wil Feyenoord nog steeds vooruit helpen, maar wil ook af van technisch directeur Van Geel. ‘Nu commissaris William Bontes in de vijfkoppige raad van commissarissen op zijn besluit om Van Geel weg te sturen, is teruggekomen, is dat geen abc'tje meer.’ Nu de RvC weer achter Van Geel staat, betekent het een roerige en hete zomer in De Kuip.
Maar die kan wel koppen. En is naar eigen zeggen minimaal zo goed als de Jong en Dost.quote:Op maandag 2 mei 2016 08:55 schreef Multiply het volgende:
[..]
Het jammere is dat je deze beschrijving ook voor Kramer kunt gebruiken.
Jamaar, de beker is toch gewonnen en de doelstelling is gehaald, dus vGeel heeft het toch uitstekend gedaan?!?!quote:Op maandag 2 mei 2016 09:09 schreef Slobeend het volgende:
Ok, William Bontes heeft dus geen ruggegraat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Het ging over die verre pass van achteruit door de lucht, bij de tweede goal werd ie niet zo aangespeeld.quote:Op maandag 2 mei 2016 01:37 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Die tweede goal van 'm, in nota bene dezelfde wedstrijd, was niet heel veel minder...
Nee, daar ging een briljante actie van Boeitus aan vooraf. Boewie? Boetius, die andere jeugdspeler die voor een habbekrats verpatst is (en die het nog niet laat zien in Zwitserland, voor er een wijsneus komt die mij daar op gaat wijzen).quote:Op maandag 2 mei 2016 09:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ging over die verre pass van achteruit door de lucht, bij de tweede goal werd ie niet zo aangespeeld.
Tja Kon Feyenoord daar veel aan doen? Boetius speelde alle wedstrijden onder Rutten, maar raakte in dat seizoen geen ene pepernoot. Als hij dan ook nog eens niet wilt verlengen... Je kan moeilijk een van de slechtst presterende spelers van je elftal een top contract aanbieden.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, daar ging een briljante actie van Boeitus aan vooraf. Boewie? Boetius, die andere jeugdspeler die voor een habbekrats verpatst is (en die het nog niet laat zien in Zwitserland, voor er een wijsneus komt die mij daar op gaat wijzen).
http://www.transfermarkt.(...)rb=&pos=&trainer_id=quote:Op maandag 2 mei 2016 09:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, daar ging een briljante actie van Boeitus aan vooraf. Boewie? Boetius, die andere jeugdspeler die voor een habbekrats verpatst is (en die het nog niet laat zien in Zwitserland, voor er een wijsneus komt die mij daar op gaat wijzen).
Er loopt inderdaad nog genoeg middelmaat rond bij de subtoppers waar hij het nog een keer mee kan gaan proberen.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:29 schreef Scrummie het volgende:
Laten we komend seizoen maar afwachten wat hem betreft.
Waar heb je het over? Ik had het niet over van Geel. Slechte trol reactie.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er loopt inderdaad nog genoeg middelmaat rond bij de subtoppers waar hij het nog een keer mee kan gaan proberen.
Het gaat hier toch altijd over van Geel?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik had het niet over van Geel. Slechte trol reactie.
Beter dan Kramer volgens mij, maar ook geen verlosser natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:10 schreef satecl het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-naar-nederland.html
Zal mij benieuwen of hier nog wat van terecht komt.
Tjah deed het beter dan Luuk de Jong in buitenland. Als je dan ziet wat De Jong presteert bij PSV.....quote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beter dan Kramer volgens mij, maar ook geen verlosser natuurlijk.
Van Geel gaat de hele zomer Jansen proberen te halen.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beter dan Kramer volgens mij, maar ook geen verlosser natuurlijk.
Dan zie ik eerder Henk Veerman komen.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel gaat de hele zomer Jansen proberen te halen.
En als die dan toch te duur blijkt haalt 'ie Santos.
Geelgod
Zoiets waarschijnlijk ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel gaat de hele zomer Jansen proberen te halen.
En als die dan toch te duur blijkt haalt 'ie Santos.
Geelgod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |