Damn. Hopelijk niet weer een Vilhena scenarioquote:
Hebeft de club dan helemaal aan zichzelf te danken. Onbegrijpelijk hoe men met Achabar omgaatquote:Op zondag 1 mei 2016 16:25 schreef eight het volgende:
[..]
Damn. Hopelijk niet weer een Vilhena scenario
Eens. Knap dat hij er zo rustig onder blijft. Goede mentaliteit.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebeft de club dan helemaal aan zichzelf te danken. Onbegrijpelijk hoe men met Achabar omgaat
quote:‘Hij is in potentie gelijk aan Clasie en is zeker twaalf miljoen euro waard’
Tonny Trindade de Vilhena loopt na dit seizoen naar alle waarschijnlijkheid gratis en voor niets De Kuip uit. De middenvelder weigert vooralsnog om zijn aflopende contract te verlengen en dat vindt voormalig Feyenoord-trainer Mario Been doodzonde.
De 52-jarige analyticus constateert in een interview met ELF Voetbal Magazine dat Feyenoord miljoenen euro’s misloopt: “'Jordy Clasie is geloof ik voor twaalf miljoen gegaan. Eigenlijk is Vilhena dat zeker waard. In potentie is hij minimaal gelijk aan Clasie. Minimaal.”
Daar gaat het allemaal niet om.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
We staan 21 punten achter joh, gek. Dat zijn 7 overwinningen. Alsof Achahbar daarvoor had kunnen zorgen.
Schokkend, dat jij hier achter staat. Gefeliciteerd, je hebt er evenveel kijk op als de man die ons de 10-0 bezorgde en ons tiende(!) liet eindigen. Dat alleen al zou toch genoeg moeten zijn om je even achter de oren te doen krabbenquote:Op zondag 1 mei 2016 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had niet verwacht het ooit nog te zeggen, maar ik ben het 100% eens met Mario.
#TeamTonny
Als jij nog een keer mij zo durft aan te spreken heb je geen oren meer om achter te krabben.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schokkend, dat jij hier achter staat. Gefeliciteerd, je hebt er evenveel kijk op als de man die ons de 10-0 bezorgde en ons tiende(!) liet eindigen. Dat alleen al zou toch genoeg moeten zijn om je even achter de oren te doen krabben
quote:Op zondag 1 mei 2016 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als jij nog een keer mij zo durft aan te spreken heb je geen oren meer om achter te krabben.
Ik wel. Willem II is vies slecht.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:59 schreef Bombvis het volgende:
Deze overwinning had ik eerlijk gezegd niet verwacht
Getuigen denk ik? Als je het filmpje afkijkt hoor je op het einde ook een paar IQ-loze figuren met een Rotterdams accent.quote:
al die trainers hebben het fout gezien?quote:Op zondag 1 mei 2016 18:40 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Daar gaat het allemaal niet om.
Achahbar is de beste spits die we hebben. Onbegrijpelijk hoe daarmee omgegaan wordt.
Die neemt niemand aerieus.quote:
Klopt, maar wij in uitwedstrijden ook.quote:
En weer derde worden, neem ik aan?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Mijn wensenlijstje voor komend seizoen
- Immers weg
- Kramer weg
- Vejinovic weg
- Nelom weg
- Schuurman maakt zijn debuut
- Feyenoord speelt beter voetbal
- Kuyt maakt zijn 100ste competitiegoal voor Feyenoord
- We doen het beter in de wedstrijden tegen de top-2
- De definitieve locatie van het nieuwe stadion wordt op de plek van Gamma
- Overleven van de groepsfase EL
- Opnieuw de beker winnen