Nee. Ze mogen op de site gewoon geen logo van adidas etc. laten zien.quote:
Persoonlijk zou ik dan weer niks van Feyenoord bestellen, omdat ik me dan wel weer zou storen aan minieme details die net wat anders zijn. Maar voor het geld hoef je het niet te laten en het is nauwelijks van echt te onderscheiden.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:54 schreef Scrummie het volgende:
Hm. Na de goeie reviews van Calando ga ik er ook maar 's wat bestellen daar.
Het ging mij voornamelijk ook om niet Feyenoord shirts, zoals Southampton iddquote:Op maandag 2 mei 2016 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik dan weer niks van Feyenoord bestellen, omdat ik me dan wel weer zou storen aan minieme details die net wat anders zijn. Maar voor het geld hoef je het niet te laten en het is nauwelijks van echt te onderscheiden.
Huntelaar en Van Persie weer terug in de Eredivisie.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:53 schreef Sloggi het volgende:
Van Persie komt toch gewoon terug deze zomer?
Dit klopt wel.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel gaat de hele zomer Jansen proberen te halen.
En als die dan toch te duur blijkt haalt 'ie Santos.
Geelgod
Hoho, je gaat er zelfs aan voorbij dat Beugelsdijk ook internationale ervaring heeft.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit klopt wel.
En mocht Kongolo vertrekken dan lijkt Beugelsdijk me een zekerheid. Een jongen met jaren eredivisie-ervaring en transferwaarde met een mentaliteit die echt past in de Kuip.
Nee joh.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit klopt wel.
En mocht Kongolo vertrekken dan lijkt Beugelsdijk me een zekerheid. Een jongen met jaren eredivisie-ervaring en transferwaarde met een mentaliteit die echt past in de Kuip.
De laatste keer dat hij zich in het nauw gedreven voelde kocht bij Kramer.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:11 schreef eight het volgende:
Al het gebitch op van Geel zou wel eens positief kunnen uitpakken. Hij moet nu beter presteren, anders is zijn positie onhoudbaar.
Ik denk dat ie incl verkoop Immers wel een potje van 9+-2 mln heeft. Als er verder weinig vertrekt (buiten Vilhena en Immers dus) kan dat dit jaar wel naar 1-2 kwaliteitsimpulsen ipv naar 3-4 breedteaankopen.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:11 schreef eight het volgende:
Al het gebitch op van Geel zou wel eens positief kunnen uitpakken. Hij moet nu beter presteren, anders is zijn positie onhoudbaar.
Hoeveel miljoen heeft hij ongeveer te besteden? Volgens mij niet zo heel veel want op Immers na zal er weinig verkocht worden. De loonkosten zijn volgens mij wel lager tov vorig seizoen.
Hoe kom je aan 9 miljoen danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat ie incl verkoop Immers wel een potje van 9+-2 mln heeft. Als er verder weinig vertrekt (buiten Vilhena en Immers dus) kan dat dit jaar wel naar 1-2 kwaliteitsimpulsen ipv naar 3-4 breedteaankopen.
Ben benieuwd, maar zal wel weer teleurgesteld worden
Als je structureel winst maakt blijft er geld over voor transfers, al lijkt me 9 wel wat optimistischquote:
5 miljoen nieuw (winst) budget, volgens mij nog een paar miljoen over van vorig jaar, en 50% van de transfer van Immers.quote:
De opvolgers van Harry Piekema bij de Albert Heijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:16 schreef Vasion het volgende:
Kan het nog steeds niet geloven dat we met zo'n oerlelijk uitshirt gaan spelen komend seizoen.
Zei Geel niet dat we een smalle selectie hebben? Daar komen dus gewoon weer breedte aankopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat ie incl verkoop Immers wel een potje van 9+-2 mln heeft. Als er verder weinig vertrekt (buiten Vilhena en Immers dus) kan dat dit jaar wel naar 1-2 kwaliteitsimpulsen ipv naar 3-4 breedteaankopen.
Ben benieuwd, maar zal wel weer teleurgesteld worden
Dan mag hij opdonderen. Zie liever 1 of 2 gerichte aankopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zei Geel niet dat we een smalle selectie hebben? Daar komen dus gewoon weer breedte aankopen.
quote:Op maandag 2 mei 2016 21:28 schreef Haringkop het volgende:
Aliexpress? Daar kocht Van Geel Kramer toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |