Oh jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sevilla gaat de Europa League winnen, Onlo.
Mönchengladbach, Luik, Konyaspor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:47 schreef onlogisch het volgende:
Doe mij maar Sevilla / PAOK / Southampton
[ afbeelding ]
Poule des doods zou toch wel Man U / Monaco / Hertha zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sevilla gaat de Europa League winnen, Onlo.
Momenteel valt er nog weinig over te zeggen omdat de competities nog niet zijn afgelopen en er nog genoeg onvoorspelbare dingen gebeuren in de play-offs zelf.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:56 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Poule des doods zou toch wel Man U / Monaco / Hertha zijn.
Luik? Hoe dan... die hebben zich nergens voor geplaatst.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mönchengladbach, Luik, Konyaspor.
Niet te moeilijk doen.
Staan die voor de grap op nummer 23 dan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Luik? Hoe dan... die hebben zich nergens voor geplaatst.
Jaja, ik was vergeten dat ze de beker hadden gewonnen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Staan die voor de grap op nummer 23 dan?
Je edit was nog trager van Jhonny van de Burgerking.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jaja, ik was vergeten dat ze de beker hadden gewonnen.
Dat is onmogelijk, dan zou ik terug in de tijd gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je edit was nog trager van Jhonny van de Burgerking.
Interesseert me niets.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe is het met Dirk en zijn Kuijtblessure?
Op advies van de clubarts mag hij een maand lang zijn kinderen niet meer op de schouders nemen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe is het met Dirk en zijn Kuijtblessure?
4/10quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Op advies van de clubarts mag hij een maand lang zijn kinderen niet meer op de schouders nemen.
Je snapt dat dit een zeer moeilijke opgave wordt.
In de tussentijd doet hij nuttige dingen als nieuwe websites openenquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Op advies van de clubarts mag hij een maand lang zijn kinderen niet meer op de schouders nemen.
Je snapt dat dit een zeer moeilijke opgave wordt.
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 02-05-2016 om 10:21:23Topscorer Dirk Kuyt heeft goede hoop dat hij zondag in de Kuip tegen NEC nog in actie kan komen. Kuitblessure geneest snel. #feynec reageer retweet
De bestuurtegendemuur-schreeuwers hebben de overhand. Zonde.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zijn de tijden veranderd zeg toen de Guzman transfervrij vertrok werd hij bijna overal onthoofd. Nu is het overal team Tony...
Manchester United, St. Ettienne en Hertha BSC aub.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:47 schreef onlogisch het volgende:
Doe mij maar Sevilla / PAOK / Southampton
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |