Ach, initieel wilde ze 200 euro hebben, kreeg een aanbieding van 100, toen werd het abo in ene weer 150 (wat het voorheen ook was)quote:Op zondag 1 mei 2016 14:55 schreef VanKuikeren het volgende:
100 euro voor een héél seizoen Kramergenot!
Gewoon grappigquote:Op zondag 1 mei 2016 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
schei uit. wat kan mij de rest nou verrotten joh
U vraagt, Anass draait!quote:Op zondag 1 mei 2016 15:36 schreef Haringkop het volgende:
Nou laten we eens proberen op het doel te schieten..
Ook al is het allemaal niet denderend, ik heb dingen gezien die ik in geen enkele andere wedstrijd van Feyenoord heb gezien dit seizoen...quote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef eight het volgende:
Ik vraag me af op welke plek we zouden staan als Anas niet in Gio's vrouw had geknepen.
ook derdequote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef eight het volgende:
Ik vraag me af op welke plek we zouden staan als Anas niet in Gio's vrouw had geknepen.
een spits die iemand passeert bijvoorbeeld. Newbiegenot nuquote:Op zondag 1 mei 2016 15:57 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Ook al is het allemaal niet denderend, ik heb dingen gezien die ik in geen enkele andere wedstrijd van Feyenoord heb gezien dit seizoen...
3e, maar daar waren we dan al wel lang en breed zeker van geweest.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef eight het volgende:
okequote:Op zondag 1 mei 2016 16:01 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dat had wel met minstens een miljoentje of vijf minder spenderen gekund.
Jij bent die honderden onbenutte kansen van Kazim en Kramer snel vergeten zegquote:
Ja joh, Achahbar had die allemaal gemaakt. Schei uit, die was deze wedstrijd niet beter dan Kramer was geweest, alleen anders. Kramer had er hier ook eentje ingepriktquote:Op zondag 1 mei 2016 16:07 schreef eight het volgende:
[..]
Jij bent die honderden onbenutte kansen van Kazim en Kramer snel vergeten zeg
quote:Op zondag 1 mei 2016 16:07 schreef eight het volgende:
[..]
Jij bent die honderden onbenutte kansen van Kazim en Kramer snel vergeten zeg
Kap eens met die onzin.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja joh, Achahbar had die allemaal gemaakt. Schei uit, die was deze wedstrijd niet beter dan Kramer was geweest, alleen anders. Kramer had er hier ook eentje ingeprikt
quote:Op zondag 1 mei 2016 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
We staan 21 punten achter joh, gek. Dat zijn 7 overwinningen. Alsof Achahbar daarvoor had kunnen zorgen.
Ja, daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
We staan 21 punten achter joh, gek. Dat zijn 7 overwinningen. Alsof Achahbar daarvoor had kunnen zorgen.
sterke replyquote:
De schuld van de gemiste kansen van Kazim en Kramer tochquote:Op zondag 1 mei 2016 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 1 mei 2016 16:16 schreef H.FR het volgende:
Maar, het spel is zaaddodend slecht zoals van ons gewend?
Anass zal wel weg gaan, Kramer blijft echt wel vrees ik. Al hoop ik op nieuwe interesse vanuit de zandbak.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Robertha valt me niet tegen. Niet goed ofzo, maar ook niet slecht. Volgend seizoen hopen op Anass als eerste spits en Robertha die daarachter wat speelminuten krijgt om te groeien
En dan Achahbar die daarna transfervrij vertrekt. Die blijft denk ik niet nog een jaartje. En Kramer is onze eerste spits.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Robertha valt me niet tegen. Niet goed ofzo, maar ook niet slecht. Volgend seizoen hopen op Anass als eerste spits en Robertha die daarachter wat speelminuten krijgt om te groeien
En ik heb liever Achahbar, Kramer mag moven van mij. Zo'n passieve slungel past gewoon niet bij ons imo.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan Achahbar die daarna transfervrij vertrekt. Die blijft denk ik niet nog een jaartje. En Kramer is onze eerste spits.
Met jouw wijze van discussie voeren (mij woorden in de mond leggen) verdien je ook geen betere.quote:
Goed verhaal manquote:Op zondag 1 mei 2016 16:22 schreef eight het volgende:
[..]
Met jouw wijze van discussie voeren (mij woorden in de mond leggen) verdien je ook geen betere.
Ik hoop er ook op. Wat ik verwacht is weer een lulhannes van 2,5 miljoen in de spits als één van de drie à vier aankopen van 1,5-3 mln die niks extra's brengen en de jeugd in de weg gaan lopen.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:18 schreef timmmmm het volgende:
Ja het is ook niet realistisch oid, maar ik zou er wel blij van wordenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Anass zal wel weg gaan, Kramer blijft echt wel vrees ik. Al hoop ik op nieuwe interesse vanuit de zandbak.
quote:
één vermoed ik, anders zegt typisch dit soort gekkigheden nietquote:Op zondag 1 mei 2016 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan Achahbar die daarna transfervrij vertrekt. Die blijft denk ik niet nog een jaartje. En Kramer is onze eerste spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |