Weghorstquote:Op maandag 2 mei 2016 11:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan zie ik eerder Henk Veerman komen.
alleh balluh op henkie!!!
quote:Op maandag 2 mei 2016 09:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jamaar, de beker is toch gewonnen en de doelstelling is gehaald, dus vGeel heeft het toch uitstekend gedaan?!?!Ik kan dat gewauwel van Gio niet meer lezen of horen eerlijk gezegd.. Ik vraag me wel eens af met welke ogen hij naar een wedstrijd kijkt. Nog nooit heb ik hem horen zeggen dat het voetbal van Feyenoord dit seizoen niet erg goed was (zacht uitgedrukt), dat obligate gelul komt echt m'n neus uit. Als hij intern net zo'n gebrek aan zelfkritiek heeft als hij in de media laat blijken, dan wordt het volgend seizoen weer helemaal niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik met jouw posts.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik kan dat gewauwel van Gio niet meer lezen of horen eerlijk gezegd.. Ik vraag me wel eens af met welke ogen hij naar een wedstrijd kijkt. Nog nooit heb ik hem horen zeggen dat het voetbal van Feyenoord dit seizoen niet erg goed was (zacht uitgedrukt), dat obligate gelul komt echt m'n neus uit. Als hij intern net zo'n gebrek aan zelfkritiek heeft als hij in de media laat blijken, dan wordt het volgend seizoen weer helemaal niks.
wat is ali express?quote:
Dat was het tweede seizoen Koeman waarin hij enkele malen de kans kreeg. En ook zijn enige wapenfeit. Het seizoen daarop vond Koeman het prima dat hij verhuurd werd aan Arminia Bielefeld. Hij werd in dat seizoen overigens 20, dus op dat 'zeventien' mag ook wel wat afgedongen worden.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:27 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Wie zijn "al die trainers" waar iedereen het steeds over heeft?
Koeman had Guidetti (1 jaar) en Pelle (twee jaren) en een Achahbar van zeventien. Dan ga je zo'n spits niet laten debuteren, helemaal niet in het licht van die twee namen. En zelfs die Koeman gaf Achahbar "gewoon" de kansen, wat o.a. een fantastische 2-2 van Achahbar opleverde.
Akelig realistisch dit.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel gaat de hele zomer Jansen proberen te halen.
En als die dan toch te duur blijkt haalt 'ie Santos.
Geelgod
Ze zijn precies het zelfdequote:Op maandag 2 mei 2016 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Chinees gebeuren. Goedkope rommel dus.
Heb je er bezwaar tegen uwe goddelijke hoogheid?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat heb ik met jouw posts..
Overigens, waarom over Gio beginnen als de post die je quote over van Geel en Bontes gaat?
Ik heb wel eens een paar shirtjes via die site besteld en er was inderdaad helemaal niks mis mee.quote:
Nop, zitten perfect en je ziet echt het verschil nietquote:Op maandag 2 mei 2016 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Chinees gebeuren. Goedkope rommel dus.
Je moet ze alleen niet wassen, anders hou je een effen lichtblauw shirtje over.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop, zitten perfect en je ziet echt het verschil niet
Blijft goedkoopquote:Op maandag 2 mei 2016 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop, zitten perfect en je ziet echt het verschil niet
Ja. Zou je in het vervolg je posts door iemand willen laten keuren?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb je er bezwaar tegen uwe goddelijke hoogheid?
Neequote:Op maandag 2 mei 2016 16:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Koop jij en nieuwe in de shop en er een via Ali. Gaan we het vergelijken, deal?
Vervelende is dat je het van tevoren niet echt kan zeggen. Meeste is prima, maar ook wel eens gehad dat na een paar keer wassen het één en ander gaat loslaten.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Koop jij en nieuwe in de shop en er een via Ali. Gaan we het vergelijken, deal?
Zonder Adidas logo? Srslyquote:Op maandag 2 mei 2016 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)49-9187-2291164aa022
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |