twitter:pzf twitterde op donderdag 21-04-2016 om 18:52:03BREAKING NEWS: Musician Prince has died at age of 57.https://t.co/AsNzvxavrI https://t.co/xuDjbca2F2 reageer retweet
twitter:Reuters twitterde op donderdag 21-04-2016 om 18:53:59BREAKING: Person has died at Minnesota home of singer Prince, identity not released: police reageer retweet
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Prince, formerly known as alive.
Tmz, goed ingelichte bron, bevestigt het.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
twitter:Reuters twitterde op donderdag 21-04-2016 om 18:53:59BREAKING: Person has died at Minnesota home of singer Prince, identity not released: police reageer retweet
De BeeGees zingen op zijn begrafenis. Ha ha ha ha staying alive staying alive.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ja.quote:
Wel dus.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:58 schreef MrBradge het volgende:
Zal toch niet waar zijn dit?.. Lijkt mij in ieder geval niet.
Er is spraken van een stoffelijk overschot op zijn landgoed, maar Prince zelf? Hij was afgelopen week ziek toch? Maar niet zó ziekTOCH?!
Nou doe maar niet, 1 dode is wel genoeg.quote:
Op deze klassieker happenquote:Op donderdag 21 april 2016 19:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou doe maar niet, 1 dode is wel genoeg.
Nederlandse niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:59 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens wikipedia is ie overleden ;')
Ken je klassiekersquote:Op donderdag 21 april 2016 19:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou doe maar niet, 1 dode is wel genoeg.
Ze zijn wel altijd enorm goed geïnformeerd over deze dingen. Je kan er wel van uitgaan dat het klopt.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
Alleen TMZ meld het en het staat bij "Celebrity Gossip"
Ik hou meer van de voorjaarsklassiekers.quote:
Nee en niet met spoed naar het ziekenhuis, maar dat staat er wel.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:03 schreef CoolGuy het volgende:
Een griep? Dat denk ik niet. Voor een griep hoef je over het algemeen geen noodlanding te maken.
Dit is echt absurd...quote:Op donderdag 21 april 2016 19:03 schreef DrDentz het volgende:
TMZ was er ook het eerste bij toen Jackson dood was :s
Too easy, maar zó leuk!quote:Op donderdag 21 april 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Dat maakt toch niet uit wat Wikipedia zegt? Ik had die edit bij wijze van spreken kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:06 schreef MrBradge het volgende:
Wikipedia meld dat 'ie nog leeft, net stond er overleden, maar na een refresh is dat weggehaald..
Zeker niet. Maar ik verbaas me er wel altijd over hoe snel die wordt geüpdated met dit soort dingen.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Wikipedia is dan ook geen 'bron' voor dit soort shit.
Vergeet phife dawg niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:08 schreef richolio het volgende:
Eerst Bowie, toen Alan Rickman en nu Prince
Dat weet ik nog goed, ik zat toen uiteraard op FOK!quote:Op donderdag 21 april 2016 19:03 schreef DrDentz het volgende:
TMZ was er ook het eerste bij toen Jackson dood was :s
hou eens op met die schijtlolligheidquote:Op donderdag 21 april 2016 18:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De BeeGees zingen op zijn begrafenis. Ha ha ha ha staying alive staying alive.
Hmm dat is wel heel verdacht.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:08 schreef -Hakuna- het volgende:
Kan toch niet waar zijn, laat ik nu uitgerekend zijn meesterlijke dubbelaar Sign "☮" the Times in de CD speler hebben zitten.
En een dezer dagen verwacht ik ook nog het album 1999 op een zg W Germany target CD.
2016 is vooralsnog geen goed jaarquote:Op donderdag 21 april 2016 19:08 schreef richolio het volgende:
Nu Madonna nog.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:08 schreef richolio het volgende:
Ik lag toen in bed, volgende ochtend moest ik vroeg op naar school.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat weet ik nog goed, ik zat toen uiteraard op FOK!
Dan is het zo inderdaad hihiquote:Op donderdag 21 april 2016 18:59 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens wikipedia is ie overleden ;')
Je vergeet Eddy Wally.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:08 schreef richolio het volgende:
Bwhehe, misschien is ie wel gestikt van het hoesten. Maar ja, The Scene kan niet meer komen om 'blauw' te zingenquote:Op donderdag 21 april 2016 18:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De BeeGees zingen op zijn begrafenis. Ha ha ha ha staying alive staying alive.
TMZ doet er een beetje dubieus over nog. Eerst was het "an unidentified body" En toen kwamen er speculaties van Prince...quote:Op donderdag 21 april 2016 19:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik schrik me rot joh.CNN heeft het nog niet bevestigd.
Prince overleden, misschien Stopt Jett Rebel dan met het maken van muziek?!quote:Op donderdag 21 april 2016 19:12 schreef richolio het volgende:
Wat zal Jett Rebel hiervan geschrokken zijn zeg
Gerard Ekdom ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nu de hele tijd Sometimes it snows in April in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:00 schreef Mani89 het volgende:
Vond er niet zoveel aan. Maar 57 is echt veel te jong. Rust in vrede.
Ik vond het anders verschrikkelijke kutmuziek van die tuinkabouter.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:57 schreef ssebass het volgende:
Als dit waar is![]()
Geweldig muzikant. Dat soort talent zie je tegenwoordig helaas niet meer.
Ik hoop het niet zeg, Jett Rebelgod moet juist muziek blijven maken!quote:Op donderdag 21 april 2016 19:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Prince overleden, misschien Stopt Jett Rebel dan met het maken van muziek?!
Naja, ik vond When Doves Cry, Purple Rain en The Most Beautiful Girl In The World anders mooie nummers.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vond het anders verschrikkelijke kutmuziek van die tuinkabouter.
Jett Rebelgodquote:Op donderdag 21 april 2016 19:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg, Jett Rebelgod moet juist muziek blijven maken!
dit was zijn naamquote:Op donderdag 21 april 2016 18:55 schreef Villas__Rubin het volgende:
Is alleen beroemd omdat ie zichzelf prins noemde
Kaput.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:15 schreef quirina het volgende:
https://mobile.twitter.com/ZMyersOfficial?ref_src=twsrc%5Etfw
Echt dood
En elke andere nieuwswebsite.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:18 schreef Gutmensch het volgende:
BBC meldt het nu ook: http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-36106778
Ja, wat dat nou is.... Hij werd dezelfde avond weer naar huis gestuurd toch?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:19 schreef roos85 het volgende:
Zal straks wel hoop gespeculeerd worden over de doodsoorzaak
Politie is nu bezig met onderzoek.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:19 schreef roos85 het volgende:
Ik gok dat hij wel wat meer dan een griep. Dat is pure speculatie, maar die 'klachten' van sterren worden meestal wel wat afgezwakt.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, wat dat nou is.... Hij werd dezelfde avond weer naar huis gestuurd toch?
Purple Rain was het enige nummer van hem wat ik zonder tandenknarsen kon aanhoren.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, ik vond When Doves Cry, Purple Rain en The Most Beautiful Girl In The World anders mooie nummers.
Wat je van hem of zijn muziek vindt soit, maar die gast is echt een heel goed muzikantquote:Op donderdag 21 april 2016 19:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jett RebelgodJett Rebel Kwebbel.
al die mensen die hem uit zaten te lachen omdat vliegtuig een noodlanding moest maken onlangs. Volgens mij heeft een dokter een diagnose gemist met die 'griep'quote:Op donderdag 21 april 2016 19:19 schreef roos85 het volgende:
Denk het haast wel ja... Sowieso heeft die dokter een diagnose gemist, óf ze hebben het expres niet naar buiten gebracht..quote:Op donderdag 21 april 2016 19:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
al die mensen die hem uit zaten te lachen omdat vliegtuig een noodlanding moest maken onlangs. Volgens mij heeft een dokter een diagnose gemist met die 'griep'
Das dus de bevestiging.quote:Singer Prince has died at his Paisley Park estate in Minnesota at the age of 57, his publicist tells AP
Het is een goede muzikant, maar z`n muziek vind ik echt kut.. En zijn persoonlijkheid ook trouwens.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat je van hem of zijn muziek vindt soit, maar die gast is echt een heel goed muzikant
twitter:
Zware griep kennelijk en Jehova Getuige, misschien wilde hij geen medicijnen vanwege zijn geloof.quote:
Ik denk niemand.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Deze had ik niet zien aankomen. Gvd!
Je vergeet Willempie, die met zijn vrouw intens meeleeft.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef Infection het volgende:
Dat wordt dus weer een maand lang dit soort onzin aanhoren:
"Bekende Nederlanders geschokt door overlijden Prince"
"Premier Rutte betuigt medeleven met familie Prince"
"Bekende Nederlander: Dit had ik nooit verwacht"
Inderdaad. Tijdelijke profielfoto's op Facebook en posts met #jesuisprince en zoquote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef Infection het volgende:
Ja, zal weer iddquote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef Infection het volgende:
Eric Corton gaat bij DWDD vertellen hoeveel de muziek van Prince hem heeft beinvloed. Terwijl Jett Rebel gaat huilen aan tafel om het overlijden van Prince, terwijl Patricia Paay gaat melden hoe graag Prince wel wat met haar wilde "eten "quote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef Infection het volgende:
Als je geld hebt kun je 24/7 de mooiste hoeren inhuren.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vond hem nooit zo bijzonder. Weet wel dat die dwerg altijd de mooiste vrouwen versierde.
Je vergeet de mensen die hem wel eens aangeraakt hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef Infection het volgende:
Heb je dat eerste album niet geluisterd man?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is een goede muzikant, maar z`n muziek vind ik echt kut.. En zijn persoonlijkheid ook trouwens.
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Morgen thema-uitzending over Prince bij DWDD.
Patricia Paay als speciale gast. Ze heeft hem ooit met een voorbindlul mogen nemen.
Ja, nou je ziet in films en series ook van die lui die half aan gort zijn geschoten en/of gestompt en dan meteen uit het ziekenhuisbed springen om weer door te gaan met waar ze ook mee bezig zijn, misschien is dat in dit geval ook gebeurd hè.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
al die mensen die hem uit zaten te lachen omdat vliegtuig een noodlanding moest maken onlangs. Volgens mij heeft een dokter een diagnose gemist met die 'griep'
Ja hequote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef Ebinas het volgende:
Ben nog niet bijgekomen, zo onwerkelijk
Oh nee niet Jett Rebellquote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Patricia Paay als speciale gast. Ze heeft hem ooit met een voorbindlul mogen nemen.
En natuurlijk Sylvana, want zwart... en Jet Rebel, want supergeïnspireerdquote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Echt heel onwerkelijk.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef Ebinas het volgende:
Ben nog niet bijgekomen, zo onwerkelijk
je gelooft alles wat in films gebeurtquote:Op donderdag 21 april 2016 19:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou je ziet in films en series ook van die lui die half aan gort zijn geschoten en/of gestompt en dan meteen uit het ziekenhuisbed springen om weer door te gaan met waar ze ook mee bezig zijn, misschien is dat in dit geval ook gebeurd hè.
Nee, maar ik erger me wel altijd aan hoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
je gelooft alles wat in films gebeurt
Alle drie in 1958 geboren.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef cofox het volgende:
Michael Jackson, Prince is Madonna de volgende????
The 80's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Weet je wat bizar zou zijn.. Michael Jackson was in het world trade center op 10 september 2001.. als hij een dag later daarbij zou zijn omgekomen. Twin Towers en MJ kapot! Bam.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt heel onwerkelijk.
Net zo als toen James Brown en Michael Jackson overleden
Ja, dat was zou echt bizar zijn geweest..quote:Op donderdag 21 april 2016 19:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weet je wat bizar zou zijn.. Michael Jackson was in het world trade center op 10 september 2001.. als hij een dag later daarbij zou zijn omgekomen. Twin Towers en MJ kapot! Bam.
Godverdomme.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Samequote:Op donderdag 21 april 2016 19:31 schreef Ebinas het volgende:
Zit met tranen in mijn ogen te kijken op CNN naar Purple Rain.
ach in Afrika zijn ze blij als ze de helft halen dus het is maar relatief hequote:Op donderdag 21 april 2016 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Afgetafkapt.
Vond z'n muziek geen hól aan, maar 57 is wel veel te jong natuurlijk.
RIPquote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef RAVW het volgende:
Hier nog een van zijn zijn mooiste nummers ......
Ben er nog steeds niet, maar het begint in te dalen.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:34 schreef _Joy_ het volgende:
Geweldige artiest! Zijn lp's heb ik in m'n jeugd grijs gedraaid, vooral around the world. Ik schrik echt van dit nieuws, zo jong ook nog
wij moeten integreren hequote:Op donderdag 21 april 2016 19:37 schreef quirina het volgende:
Waarom Arabische muziek nou bij dwdd?..
Ik konquote:
auw dat wist ik niet dat die ook al heen was ,quote:Op donderdag 21 april 2016 19:41 schreef Loekie1 het volgende:
Een oude vlam van hem, Vanity, overleed op 15 februari jl op 57-jarige leeftijd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vanity
Was ook nog zo'n NLs meisje dat een tijdje bij hem zat toch?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
auw dat wist ik niet dat die ook al heen was ,
ook een van zijn mensen geweest
Candy Dulferquote:Op donderdag 21 april 2016 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Was ook nog zo'n NLs meisje dat een tijdje bij hem zat toch?
wedden dat Matthijs dat zo ook nog gaat zeggen. Inclusief de quote: "when I want sax I go and see Candy"quote:
Meteen vragen aan die gast of hij een deuntje kon zingen voor de kijkcijfers wrs. Gelukkig dat-ie heel beschaafd reageerde op Matthijsje.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:45 schreef Nielsch het volgende:
Waarschijnlijk kent Matthijs van Nieuwkerk geen ander nummer dan Purple Rain.
Lois Lanequote:Op donderdag 21 april 2016 19:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Was ook nog zo'n NLs meisje dat een tijdje bij hem zat toch?
haters gonna hate...quote:Op donderdag 21 april 2016 19:48 schreef Hexagon het volgende:
Arme Prince, doodgaan en dan laten ze Ali B over m rappen.
Ja, maar het moest wel snel in elkaar geflanst worden. Je zou natuurlijk ook dit weekend een mooie muziekdocu uit kunnen zenden. Maar dat kost geld en inspanning.quote:
als dat geen neuken wordt...quote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef Copycat het volgende:
Hierdoor wel weer even met mijn grote jeugdliefde gebeld. Dat is dan weer mooi eraan.
Samen herinneringen ophalen aan de tijd dat we gek op elkaar en Prince waren. En nog steeds de liefde voelen.
Nee, dat wordt het niet.quote:
Morbide. Wel leuk.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, maar besteed er dan summier aandacht aan en zend de rest van je programma uit zoals gepland.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja, maar het moest wel snel in elkaar geflanst worden. Je zou natuurlijk ook dit weekend een mooie muziekdocu uit kunnen zenden. Maar dat kost geld en inspanning.
Snap ik, maar achteraf bezien was een muzikale collage genoeg geweest. Nu was het pijnlijke tenenkrommende tv.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja, maar het moest wel snel in elkaar geflanst worden. Je zou natuurlijk ook dit weekend een mooie muziekdocu uit kunnen zenden. Maar dat kost geld en inspanning.
ja? van iemand als Katie Perry zou ik het nog minder verwachten...quote:Op donderdag 21 april 2016 20:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, da's wel de laatste van wie je het verwacht..
Dat.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef Copycat het volgende:
Hierdoor wel weer even met mijn grote jeugdliefde gebeld. Dat is dan weer mooi eraan.
Samen herinneringen ophalen aan de tijd dat we gek op elkaar en Prince waren. En nog steeds de liefde voelen.
Laat me raden: Ze zien het als een groot verlies, verschrikkelijk nieuws. Goed, ik heb ze daar nog nooit over Prince gehoord maar dat is een kleinigheidje.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef MrBradge het volgende:
Heb het niet gekeken maar DWDD is walgelijk
En je hebt vast elke avond trouw gekeken.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laat me raden: Ze zien het als een groot verlies, verschrikkelijk nieuws. Goed, ik heb ze daar nog nooit over Prince gehoord maar dat is een kleinigheidje.
Ik denk:quote:Op donderdag 21 april 2016 20:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laat me raden: Ze zien het als een groot verlies, verschrikkelijk nieuws. Goed, ik heb ze daar nog nooit over Prince gehoord maar dat is een kleinigheidje.
Halina was meteen in shock. De 17-jarige muzikant wist niet wie het was, moest aan Queen denken. De redactie kon geen muziek vinden dus Ali B moest ter plekke een rap over Prince verzinnen.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
nee Ali B ging rappenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik denk:
- Jett rebel verdrietig aan tafel.
- Patricia Paay heeft met hem geneukt.
- Eric Corton vond het een groot invloed.
- Matthijs Van Nieuwkerk wil dat gasten een anekdote vertellen en een liedje zingen.
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op donderdag 21-04-2016 om 20:03:48Pijnlijke generatiekloof blootgelegd door dood Prince:veertigers (zoals ik) van slag, twintigers halen hun schouders op. reageer retweet
Dat gevoel had ik ook, dat hij langer zou leven,quote:Op donderdag 21 april 2016 19:55 schreef Red_85 het volgende:
Damn wat vroeg. Dacht dat die nog wel 20 jaar mee ging.
[..]
Morbide. Wel leuk.
De eerste paar jaar wel maar op een gegeven moment begon het irritant te worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En je hebt vast elke avond trouw gekeken.
ik ben (bijna) midden 30 en heb Prince ook nooit echt meegekregen...quote:Op donderdag 21 april 2016 20:11 schreef nattermann het volgende:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op donderdag 21-04-2016 om 20:03:48Pijnlijke generatiekloof blootgelegd door dood Prince:veertigers (zoals ik) van slag, twintigers halen hun schouders op. reageer retweet
Moet je dan ook echt 80 zijn om Elvis te kennen?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik ben (bijna) midden 30 en heb Prince ook nooit echt meegekregen...
Maar zo goed als zeker grotendeels door drugs.quote:
Spreek voor jezelf mafkees. Ook ik haal mijn schouders op omdat ik het gewoon kutmuziek vond.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:11 schreef nattermann het volgende:
zelf mijn broertje van 35 zat jaren geleden nog Bob Marley en Doe maar te draaien ....quote:Op donderdag 21 april 2016 20:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Moet je dan ook echt 80 zijn om Elvis te kennen?
"van de artiesten uit mijn jeugd" had ik er bij moeten tijpen. Gelukkig doet Joey Tempest het nog steeds prima.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja? van iemand als Katie Perry zou ik het nog minder verwachten...
nee, maar ik ben gewoon nooit zo geschokt door het (plotselinge) overlijden van artiesten...quote:Op donderdag 21 april 2016 20:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Moet je dan ook echt 80 zijn om Elvis te kennen?
Ik vond het een eigenaardige artiest. Dat hoge stemmetje bezorgde me nare kriebels, net als zijn vreemde bijnamen die hij zichzelf toebedeelde.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik ben (bijna) midden 30 en heb Prince ook nooit echt meegekregen...
Niet alleen jij en ik hoor. Veel 40+'ers vinden het ook maar kutmuziek.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf mafkees. Ook ik haal mijn schouders op omdat ik het gewoon kutmuziek vond.
Zoiets denk ik ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik vermoed dat hij een religieus fanatiekeling was en behandelingen geweigerd heeft.
Lemmy Kilmister...quote:Op donderdag 21 april 2016 20:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee, maar ik ben gewoon nooit zo geschokt door het (plotselinge) overlijden van artiesten...
de enigen waar ik echt van dacht "he kut" waren MCA en David Bowie.
Veel 40+'ers luisteren naar Marco Borsato, wat heb je daaraan.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Niet alleen jij en ik hoor. Veel 40+'ers vinden het ook maar kutmuziek.
Same here. En ik vond het baggermuziek. Maar sterkte aan iedereen die hem waardeerde of zijn nabestaandenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het een eigenaardige artiest. Dat hoge stemmetje bezorgde me nare kriebels, net als zijn vreemde bijnamen die hij zichzelf toebedeelde.
Princequote:
Paar dagen geleden was nog in het nieuws dat hij in het ziekenhuis was opgenomen, dus toen ik een push bericht van de NOS kreeg kwam het niet extreem onverwachts. Wel benieuwd naar de doodsoorzaak, aangezien hij toch weer uit het ziekenhuis was.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, da's wel de laatste van wie je het verwacht..
Misschien dan een ziekenhuisbacteriequote:Op donderdag 21 april 2016 20:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was nog in het nieuws dat hij in het ziekenhuis was opgenomen, dus toen ik een push bericht van de NOS kreeg kwam het niet extreem onverwachts. Wel benieuwd naar de doodsoorzaak, aangezien hij toch weer uit het ziekenhuis was.
Precies, daarom is't zo vaag...quote:Op donderdag 21 april 2016 20:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was nog in het nieuws dat hij in het ziekenhuis was opgenomen, dus toen ik een push bericht van de NOS kreeg kwam het niet extreem onverwachts. Wel benieuwd naar de doodsoorzaak, aangezien hij toch weer uit het ziekenhuis was.
Ik zou er niet vanuit gaan dat het de griep was die 'm de das heeft omgedaan. Desalniettemin; een griep kan altijd dodelijk zijn geloof ik, ongeacht je leeftijd.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, daarom is't zo vaag...
Hij was in het ziekenhuis opgenomen met de griep, maar op die leeftijd kan dat toch niet dodelijk zijn? Zeker niet als je een dag later uit het ziekenhuis was.
Ik verwacht ook dat er wat meer achter zit...quote:Op donderdag 21 april 2016 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou er niet vanuit gaan dat het de griep was die 'm de das heeft omgedaan. Desalniettemin; een griep kan altijd dodelijk zijn geloof ik, ongeacht je leeftijd.
Deze?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:23 schreef ssebass het volgende:
The beautiful ones is ook zo'n geweldig nummer van hem. Helaas niet op YouTube te vinden
in de middeleeuwen ja, maar volgens mij tegenwoordig niet tenzij je hoog bejaard bent of al slechte gezondheid hebtquote:Op donderdag 21 april 2016 20:22 schreef Scrummie het volgende:
. Desalniettemin; een griep kan altijd dodelijk zijn geloof ik, ongeacht je leeftijd.
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt dit niet zien en dan zeggen dat hij een slechte gitarist was.
Prince kon echt wel met zijn gitaar 'weepen'.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt dit niet zien en dan zeggen dat hij een slechte gitarist was.
Er is niets officieels van hem op Youtube te vinden. Noch op Spotify.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:23 schreef ssebass het volgende:
The beautiful ones is ook zo'n geweldig nummer van hem. Helaas niet op YouTube te vinden
dat was toch van Suede?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:23 schreef ssebass het volgende:
Ik las hier ook dat hij jehova getuige was.. Dus hij kan behandeling hebben geweigerd.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
in de middeleeuwen ja, maar volgens mij tegenwoordig niet tenzij je hoog bejaard bent of al slechte gezondheid hebt
dat doen ze niet, ze weigeren wel bloedtransfusiesquote:Op donderdag 21 april 2016 20:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik las hier ook dat hij jehova getuige was.. Dus hij kan behandeling hebben geweigerd.
When Doves Cry, Little Red Corvette, I Would Die 4 You. Sign'O Times..quote:Op donderdag 21 april 2016 20:30 schreef Childofthe90s het volgende:
Kende hem vooral als Prince, niet van zijn muziek, behalve Purple Rain en Party Like It's 1999 heeft hij volgens mij ook geen echte hits gehad.
Most Beautiful Girl in The World was ook nummer 1.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:30 schreef Childofthe90s het volgende:
Kende hem vooral als Prince, niet van zijn muziek, behalve Purple Rain en Party Like It's 1999 heeft hij volgens mij ook geen echte hits gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |