Eric Corton gaat bij DWDD vertellen hoeveel de muziek van Prince hem heeft beinvloed. Terwijl Jett Rebel gaat huilen aan tafel om het overlijden van Prince, terwijl Patricia Paay gaat melden hoe graag Prince wel wat met haar wilde "eten "quote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef Infection het volgende:
Dat wordt dus weer een maand lang dit soort onzin aanhoren:
"Bekende Nederlanders geschokt door overlijden Prince"
"Premier Rutte betuigt medeleven met familie Prince"
"Bekende Nederlander: Dit had ik nooit verwacht"
Als je geld hebt kun je 24/7 de mooiste hoeren inhuren.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vond hem nooit zo bijzonder. Weet wel dat die dwerg altijd de mooiste vrouwen versierde.
Je vergeet de mensen die hem wel eens aangeraakt hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef Infection het volgende:
Dat wordt dus weer een maand lang dit soort onzin aanhoren:
"Bekende Nederlanders geschokt door overlijden Prince"
"Premier Rutte betuigt medeleven met familie Prince"
"Bekende Nederlander: Dit had ik nooit verwacht"
Heb je dat eerste album niet geluisterd man?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is een goede muzikant, maar z`n muziek vind ik echt kut.. En zijn persoonlijkheid ook trouwens.
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Morgen thema-uitzending over Prince bij DWDD.
Patricia Paay als speciale gast. Ze heeft hem ooit met een voorbindlul mogen nemen.
Ja, nou je ziet in films en series ook van die lui die half aan gort zijn geschoten en/of gestompt en dan meteen uit het ziekenhuisbed springen om weer door te gaan met waar ze ook mee bezig zijn, misschien is dat in dit geval ook gebeurd hè.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
al die mensen die hem uit zaten te lachen omdat vliegtuig een noodlanding moest maken onlangs. Volgens mij heeft een dokter een diagnose gemist met die 'griep'
Ja hequote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef Ebinas het volgende:
Ben nog niet bijgekomen, zo onwerkelijk
Oh nee niet Jett Rebellquote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Patricia Paay als speciale gast. Ze heeft hem ooit met een voorbindlul mogen nemen.
En natuurlijk Sylvana, want zwart... en Jet Rebel, want supergeïnspireerdquote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Echt heel onwerkelijk.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef Ebinas het volgende:
Ben nog niet bijgekomen, zo onwerkelijk
je gelooft alles wat in films gebeurtquote:Op donderdag 21 april 2016 19:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou je ziet in films en series ook van die lui die half aan gort zijn geschoten en/of gestompt en dan meteen uit het ziekenhuisbed springen om weer door te gaan met waar ze ook mee bezig zijn, misschien is dat in dit geval ook gebeurd hè.
Nee, maar ik erger me wel altijd aan hoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
je gelooft alles wat in films gebeurt
Alle drie in 1958 geboren.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef cofox het volgende:
Michael Jackson, Prince is Madonna de volgende????
The 80's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Weet je wat bizar zou zijn.. Michael Jackson was in het world trade center op 10 september 2001.. als hij een dag later daarbij zou zijn omgekomen. Twin Towers en MJ kapot! Bam.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt heel onwerkelijk.
Net zo als toen James Brown en Michael Jackson overleden
Ja, dat was zou echt bizar zijn geweest..quote:Op donderdag 21 april 2016 19:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weet je wat bizar zou zijn.. Michael Jackson was in het world trade center op 10 september 2001.. als hij een dag later daarbij zou zijn omgekomen. Twin Towers en MJ kapot! Bam.
Godverdomme.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Samequote:Op donderdag 21 april 2016 19:31 schreef Ebinas het volgende:
Zit met tranen in mijn ogen te kijken op CNN naar Purple Rain.
ach in Afrika zijn ze blij als ze de helft halen dus het is maar relatief hequote:Op donderdag 21 april 2016 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Afgetafkapt.
Vond z'n muziek geen hól aan, maar 57 is wel veel te jong natuurlijk.
RIPquote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef RAVW het volgende:
Hier nog een van zijn zijn mooiste nummers ......
Ben er nog steeds niet, maar het begint in te dalen.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:34 schreef _Joy_ het volgende:
Geweldige artiest! Zijn lp's heb ik in m'n jeugd grijs gedraaid, vooral around the world. Ik schrik echt van dit nieuws, zo jong ook nog
wij moeten integreren hequote:Op donderdag 21 april 2016 19:37 schreef quirina het volgende:
Waarom Arabische muziek nou bij dwdd?..
Ik konquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |