Politie is nu bezig met onderzoek.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:19 schreef roos85 het volgende:
Zal straks wel hoop gespeculeerd worden over de doodsoorzaak
Ik gok dat hij wel wat meer dan een griep. Dat is pure speculatie, maar die 'klachten' van sterren worden meestal wel wat afgezwakt.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, wat dat nou is.... Hij werd dezelfde avond weer naar huis gestuurd toch?
Purple Rain was het enige nummer van hem wat ik zonder tandenknarsen kon aanhoren.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, ik vond When Doves Cry, Purple Rain en The Most Beautiful Girl In The World anders mooie nummers.
Wat je van hem of zijn muziek vindt soit, maar die gast is echt een heel goed muzikantquote:Op donderdag 21 april 2016 19:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jett RebelgodJett Rebel Kwebbel.
al die mensen die hem uit zaten te lachen omdat vliegtuig een noodlanding moest maken onlangs. Volgens mij heeft een dokter een diagnose gemist met die 'griep'quote:Op donderdag 21 april 2016 19:19 schreef roos85 het volgende:
Zal straks wel hoop gespeculeerd worden over de doodsoorzaak
Denk het haast wel ja... Sowieso heeft die dokter een diagnose gemist, óf ze hebben het expres niet naar buiten gebracht..quote:Op donderdag 21 april 2016 19:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
al die mensen die hem uit zaten te lachen omdat vliegtuig een noodlanding moest maken onlangs. Volgens mij heeft een dokter een diagnose gemist met die 'griep'
Das dus de bevestiging.quote:Singer Prince has died at his Paisley Park estate in Minnesota at the age of 57, his publicist tells AP
Het is een goede muzikant, maar z`n muziek vind ik echt kut.. En zijn persoonlijkheid ook trouwens.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat je van hem of zijn muziek vindt soit, maar die gast is echt een heel goed muzikant
twitter:
Zware griep kennelijk en Jehova Getuige, misschien wilde hij geen medicijnen vanwege zijn geloof.quote:
Ik denk niemand.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Deze had ik niet zien aankomen. Gvd!
Je vergeet Willempie, die met zijn vrouw intens meeleeft.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef Infection het volgende:
Dat wordt dus weer een maand lang dit soort onzin aanhoren:
"Bekende Nederlanders geschokt door overlijden Prince"
"Premier Rutte betuigt medeleven met familie Prince"
"Bekende Nederlander: Dit had ik nooit verwacht"
Inderdaad. Tijdelijke profielfoto's op Facebook en posts met #jesuisprince en zoquote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef Infection het volgende:
Ja, zal weer iddquote:Op donderdag 21 april 2016 19:22 schreef Infection het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |