Weet je wat bizar zou zijn.. Michael Jackson was in het world trade center op 10 september 2001.. als hij een dag later daarbij zou zijn omgekomen. Twin Towers en MJ kapot! Bam.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Echt heel onwerkelijk.
Net zo als toen James Brown en Michael Jackson overleden
Ja, dat was zou echt bizar zijn geweest..quote:Op donderdag 21 april 2016 19:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weet je wat bizar zou zijn.. Michael Jackson was in het world trade center op 10 september 2001.. als hij een dag later daarbij zou zijn omgekomen. Twin Towers en MJ kapot! Bam.
Godverdomme.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Morgen thema-uitzending over Prince bij DWDD.
Patricia Paay als speciale gast. Ze heeft hem ooit met een voorbindlul mogen nemen.
Samequote:Op donderdag 21 april 2016 19:31 schreef Ebinas het volgende:
Zit met tranen in mijn ogen te kijken op CNN naar Purple Rain.
ach in Afrika zijn ze blij als ze de helft halen dus het is maar relatief hequote:Op donderdag 21 april 2016 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Afgetafkapt.
Vond z'n muziek geen hól aan, maar 57 is wel veel te jong natuurlijk.
RIPquote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef RAVW het volgende:
Hier nog een van zijn zijn mooiste nummers ......
Ben er nog steeds niet, maar het begint in te dalen.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:34 schreef _Joy_ het volgende:
Geweldige artiest! Zijn lp's heb ik in m'n jeugd grijs gedraaid, vooral around the world. Ik schrik echt van dit nieuws, zo jong ook nog
wij moeten integreren hequote:Op donderdag 21 april 2016 19:37 schreef quirina het volgende:
Waarom Arabische muziek nou bij dwdd?..
Ik konquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |