twitter:pzf twitterde op donderdag 21-04-2016 om 18:52:03BREAKING NEWS: Musician Prince has died at age of 57.https://t.co/AsNzvxavrI https://t.co/xuDjbca2F2 reageer retweet
twitter:Reuters twitterde op donderdag 21-04-2016 om 18:53:59BREAKING: Person has died at Minnesota home of singer Prince, identity not released: police reageer retweet
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Prince, formerly known as alive.
Tmz, goed ingelichte bron, bevestigt het.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
twitter:Reuters twitterde op donderdag 21-04-2016 om 18:53:59BREAKING: Person has died at Minnesota home of singer Prince, identity not released: police reageer retweet
De BeeGees zingen op zijn begrafenis. Ha ha ha ha staying alive staying alive.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ja.quote:
Wel dus.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:58 schreef MrBradge het volgende:
Zal toch niet waar zijn dit?.. Lijkt mij in ieder geval niet.
Er is spraken van een stoffelijk overschot op zijn landgoed, maar Prince zelf? Hij was afgelopen week ziek toch? Maar niet zó ziekTOCH?!
Nou doe maar niet, 1 dode is wel genoeg.quote:
Op deze klassieker happenquote:Op donderdag 21 april 2016 19:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou doe maar niet, 1 dode is wel genoeg.
Nederlandse niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:59 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens wikipedia is ie overleden ;')
Ken je klassiekersquote:Op donderdag 21 april 2016 19:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou doe maar niet, 1 dode is wel genoeg.
Ze zijn wel altijd enorm goed geïnformeerd over deze dingen. Je kan er wel van uitgaan dat het klopt.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
Alleen TMZ meld het en het staat bij "Celebrity Gossip"
Ik hou meer van de voorjaarsklassiekers.quote:
Nee en niet met spoed naar het ziekenhuis, maar dat staat er wel.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:03 schreef CoolGuy het volgende:
Een griep? Dat denk ik niet. Voor een griep hoef je over het algemeen geen noodlanding te maken.
Dit is echt absurd...quote:Op donderdag 21 april 2016 19:03 schreef DrDentz het volgende:
TMZ was er ook het eerste bij toen Jackson dood was :s
Too easy, maar zó leuk!quote:Op donderdag 21 april 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Dat maakt toch niet uit wat Wikipedia zegt? Ik had die edit bij wijze van spreken kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:06 schreef MrBradge het volgende:
Wikipedia meld dat 'ie nog leeft, net stond er overleden, maar na een refresh is dat weggehaald..
Zeker niet. Maar ik verbaas me er wel altijd over hoe snel die wordt geüpdated met dit soort dingen.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Wikipedia is dan ook geen 'bron' voor dit soort shit.
Vergeet phife dawg niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:08 schreef richolio het volgende:
Eerst Bowie, toen Alan Rickman en nu Prince
Dat weet ik nog goed, ik zat toen uiteraard op FOK!quote:Op donderdag 21 april 2016 19:03 schreef DrDentz het volgende:
TMZ was er ook het eerste bij toen Jackson dood was :s
hou eens op met die schijtlolligheidquote:Op donderdag 21 april 2016 18:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De BeeGees zingen op zijn begrafenis. Ha ha ha ha staying alive staying alive.
Hmm dat is wel heel verdacht.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:08 schreef -Hakuna- het volgende:
Kan toch niet waar zijn, laat ik nu uitgerekend zijn meesterlijke dubbelaar Sign "☮" the Times in de CD speler hebben zitten.
En een dezer dagen verwacht ik ook nog het album 1999 op een zg W Germany target CD.
2016 is vooralsnog geen goed jaarquote:Op donderdag 21 april 2016 19:08 schreef richolio het volgende:
Nu Madonna nog.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:08 schreef richolio het volgende:
Ik lag toen in bed, volgende ochtend moest ik vroeg op naar school.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat weet ik nog goed, ik zat toen uiteraard op FOK!
Dan is het zo inderdaad hihiquote:Op donderdag 21 april 2016 18:59 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens wikipedia is ie overleden ;')
Je vergeet Eddy Wally.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:08 schreef richolio het volgende:
Bwhehe, misschien is ie wel gestikt van het hoesten. Maar ja, The Scene kan niet meer komen om 'blauw' te zingenquote:Op donderdag 21 april 2016 18:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De BeeGees zingen op zijn begrafenis. Ha ha ha ha staying alive staying alive.
TMZ doet er een beetje dubieus over nog. Eerst was het "an unidentified body" En toen kwamen er speculaties van Prince...quote:Op donderdag 21 april 2016 19:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik schrik me rot joh.CNN heeft het nog niet bevestigd.
Prince overleden, misschien Stopt Jett Rebel dan met het maken van muziek?!quote:Op donderdag 21 april 2016 19:12 schreef richolio het volgende:
Wat zal Jett Rebel hiervan geschrokken zijn zeg
Gerard Ekdom ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:12 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nu de hele tijd Sometimes it snows in April in mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |