Ja, maar het moest wel snel in elkaar geflanst worden. Je zou natuurlijk ook dit weekend een mooie muziekdocu uit kunnen zenden. Maar dat kost geld en inspanning.quote:
als dat geen neuken wordt...quote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef Copycat het volgende:
Hierdoor wel weer even met mijn grote jeugdliefde gebeld. Dat is dan weer mooi eraan.
Samen herinneringen ophalen aan de tijd dat we gek op elkaar en Prince waren. En nog steeds de liefde voelen.
Nee, dat wordt het niet.quote:
Morbide. Wel leuk.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Prince, formerly known as alive.
Ok, maar besteed er dan summier aandacht aan en zend de rest van je programma uit zoals gepland.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja, maar het moest wel snel in elkaar geflanst worden. Je zou natuurlijk ook dit weekend een mooie muziekdocu uit kunnen zenden. Maar dat kost geld en inspanning.
Snap ik, maar achteraf bezien was een muzikale collage genoeg geweest. Nu was het pijnlijke tenenkrommende tv.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja, maar het moest wel snel in elkaar geflanst worden. Je zou natuurlijk ook dit weekend een mooie muziekdocu uit kunnen zenden. Maar dat kost geld en inspanning.
ja? van iemand als Katie Perry zou ik het nog minder verwachten...quote:Op donderdag 21 april 2016 20:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, da's wel de laatste van wie je het verwacht..
Dat.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef Copycat het volgende:
Hierdoor wel weer even met mijn grote jeugdliefde gebeld. Dat is dan weer mooi eraan.
Samen herinneringen ophalen aan de tijd dat we gek op elkaar en Prince waren. En nog steeds de liefde voelen.
Laat me raden: Ze zien het als een groot verlies, verschrikkelijk nieuws. Goed, ik heb ze daar nog nooit over Prince gehoord maar dat is een kleinigheidje.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:54 schreef MrBradge het volgende:
Heb het niet gekeken maar DWDD is walgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |