Same here. En ik vond het baggermuziek. Maar sterkte aan iedereen die hem waardeerde of zijn nabestaandenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het een eigenaardige artiest. Dat hoge stemmetje bezorgde me nare kriebels, net als zijn vreemde bijnamen die hij zichzelf toebedeelde.
Princequote:
Paar dagen geleden was nog in het nieuws dat hij in het ziekenhuis was opgenomen, dus toen ik een push bericht van de NOS kreeg kwam het niet extreem onverwachts. Wel benieuwd naar de doodsoorzaak, aangezien hij toch weer uit het ziekenhuis was.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, da's wel de laatste van wie je het verwacht..
Misschien dan een ziekenhuisbacteriequote:Op donderdag 21 april 2016 20:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was nog in het nieuws dat hij in het ziekenhuis was opgenomen, dus toen ik een push bericht van de NOS kreeg kwam het niet extreem onverwachts. Wel benieuwd naar de doodsoorzaak, aangezien hij toch weer uit het ziekenhuis was.
Precies, daarom is't zo vaag...quote:Op donderdag 21 april 2016 20:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was nog in het nieuws dat hij in het ziekenhuis was opgenomen, dus toen ik een push bericht van de NOS kreeg kwam het niet extreem onverwachts. Wel benieuwd naar de doodsoorzaak, aangezien hij toch weer uit het ziekenhuis was.
Ik zou er niet vanuit gaan dat het de griep was die 'm de das heeft omgedaan. Desalniettemin; een griep kan altijd dodelijk zijn geloof ik, ongeacht je leeftijd.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Precies, daarom is't zo vaag...
Hij was in het ziekenhuis opgenomen met de griep, maar op die leeftijd kan dat toch niet dodelijk zijn? Zeker niet als je een dag later uit het ziekenhuis was.
Ik verwacht ook dat er wat meer achter zit...quote:Op donderdag 21 april 2016 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou er niet vanuit gaan dat het de griep was die 'm de das heeft omgedaan. Desalniettemin; een griep kan altijd dodelijk zijn geloof ik, ongeacht je leeftijd.
Deze?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:23 schreef ssebass het volgende:
The beautiful ones is ook zo'n geweldig nummer van hem. Helaas niet op YouTube te vinden
in de middeleeuwen ja, maar volgens mij tegenwoordig niet tenzij je hoog bejaard bent of al slechte gezondheid hebtquote:Op donderdag 21 april 2016 20:22 schreef Scrummie het volgende:
. Desalniettemin; een griep kan altijd dodelijk zijn geloof ik, ongeacht je leeftijd.
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt dit niet zien en dan zeggen dat hij een slechte gitarist was.
Prince kon echt wel met zijn gitaar 'weepen'.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt dit niet zien en dan zeggen dat hij een slechte gitarist was.
Er is niets officieels van hem op Youtube te vinden. Noch op Spotify.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:23 schreef ssebass het volgende:
The beautiful ones is ook zo'n geweldig nummer van hem. Helaas niet op YouTube te vinden
dat was toch van Suede?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:23 schreef ssebass het volgende:
Ik las hier ook dat hij jehova getuige was.. Dus hij kan behandeling hebben geweigerd.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
in de middeleeuwen ja, maar volgens mij tegenwoordig niet tenzij je hoog bejaard bent of al slechte gezondheid hebt
dat doen ze niet, ze weigeren wel bloedtransfusiesquote:Op donderdag 21 april 2016 20:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik las hier ook dat hij jehova getuige was.. Dus hij kan behandeling hebben geweigerd.
When Doves Cry, Little Red Corvette, I Would Die 4 You. Sign'O Times..quote:Op donderdag 21 april 2016 20:30 schreef Childofthe90s het volgende:
Kende hem vooral als Prince, niet van zijn muziek, behalve Purple Rain en Party Like It's 1999 heeft hij volgens mij ook geen echte hits gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |