sommigen zeggen dat we perfect bij elkaar passen, evenzoveel anderen zeggen dat ze d'r er al lang uit hadden gemiktquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:15 schreef Vijzel het volgende:
Meneer Konijn, ik heb ze natuurlijk wel geprobeerd, maar als ik na 1 biertje keelpijn heb, blijf ik er verder af.
Slaap lekker Fietsquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
Kan niet ontbreken "What does the Voxs say?"
Vandaag zeg ik: miauw prrr prrrquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:20 schreef -Miauw- het volgende:
Kan niet ontbreken "What does the Voxs say?"
Hahaha jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:20 schreef Voxs het volgende:
Ik moest zo lachen om dit gifje
[ afbeelding ]
ahhh Der Rabbit, nu snappikkutquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:21 schreef Vijzel het volgende:
[..]
De konijnenmeneer raadde mij aan Limburgse bieren te klappen.
Jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja![]()
Ze gaat net iets te ver
Essje heeft je toch al wel als Vijzel meegemaaktquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:19 schreef Vijzel het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik een andere usernaam heb.Mensen herkennen mij niet meer. Essje bijvoorbeeld, maar ook Opso.
Ze leek mij niet te herkennen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Essje heeft je toch al wel als Vijzel meegemaakt
Haha ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
JaEn dat hysterische en dan die twee gezichten daar achter die huh? doen, eventjes.
Dit was vroeger, waaay before FOK!, mijn lievelingsreclamequote:
Ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit was vroeger, waaay before FOK!, mijn lievelingsreclame![]()
Mijn moeder werd er helemaal gek van omdat ik altijd mee moest 'zingen'
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:33 schreef Saisai het volgende:
zitten jullie weer met zn allen in het stoktopic ofzo
jemig, daar ben ik zowat 10 jaar niet geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
Het wordt hoog tijd om binnenkort weer naar een karaokebar te gaan
Mooi zo, voor jou wordt het dus ook tijdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jemig, daar ben ik zowat 10 jaar niet geweest
geniet er van kerelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:46 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, stok ligt.
Ik ga de grens over. Tot laters!
truste allemaal!
Ik ben ook naar het nieuws aan het kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:45 schreef -Miauw- het volgende:
Het is wel een topic kill dat karaoke
fantasiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:52 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
Ḁ̴̲̠be͓͈̤r̷̲͍̩̜ ̜̦̕w̨a̤͈͙̹s̳̻̰͎̫̹ͅ ̬͓b͙̜͓̫̘̤̼ṛ̢̝̬̞̟̱̩ą̤͚u̺̝̗̟͍͙ͅch̞̳̯͉̥̲͎t҉̯ m̩̯̻̜͟a̠̹n̜ ̹̀d̢͈̖͙a̛̜̟̣f̱̥̹̝̖ṵ͚̼̪͓̈r͉?̟͇̥̯̖̖͇͟
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:52 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
Ḁ̴̲̠be͓͈̤r̷̲͍̩̜ ̜̦̕w̨a̤͈͙̹s̳̻̰͎̫̹ͅ ̬͓b͙̜͓̫̘̤̼ṛ̢̝̬̞̟̱̩ą̤͚u̺̝̗̟͍͙ͅch̞̳̯͉̥̲͎t҉̯ m̩̯̻̜͟a̠̹n̜ ̹̀d̢͈̖͙a̛̜̟̣f̱̥̹̝̖ṵ͚̼̪͓̈r͉?̟͇̥̯̖̖͇͟
Bankdansen , goede dans dat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik ben intussen aan het Youtuben. Bankdansen.
A̫̜͈̰͙̤h̹̟͚̙ ̼͍̘͓̯g̺̭̦̯̩̠̫e̻̯͚͎n̬au̦͇̱͈ͅ,͍̥̺ ͙̜͚̘͖d̰̥̫̠ͅa̩̩͙̟n̠̦͍̘k̹̮e̮͍̬̺̭ ͙͇͕f̫̙͇̗ü̩͚̥͖͔r ̜̜̼͖̲͎i̞̜͉ḥ̭̙͓ͅͅr͇̞̼͎͔̭͈e̠̮̝ I̖̰n̦̟fo̪̖r͚m̲̰a̙T͚I͓̲̬̖̰I͖͔O͓O̬̙̖̙Ọ̞̫Ọ̫̩N̖͇̬͖͕̜N̞͙N͔̝̻!͎͎̱!̯̺̬̗̙ͅ!̯̰!̥̦̦̲̺̰!̼̫̻̼̮̭̗quote:
Graag gedaan. Vertel mij, hoe krijg jij die tekst zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:54 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
[..]
A̫̜͈̰͙̤h̹̟͚̙ ̼͍̘͓̯g̺̭̦̯̩̠̫e̻̯͚͎n̬au̦͇̱͈ͅ,͍̥̺ ͙̜͚̘͖d̰̥̫̠ͅa̩̩͙̟n̠̦͍̘k̹̮e̮͍̬̺̭ ͙͇͕f̫̙͇̗ü̩͚̥͖͔r ̜̜̼͖̲͎i̞̜͉ḥ̭̙͓ͅͅr͇̞̼͎͔̭͈e̠̮̝ I̖̰n̦̟fo̪̖r͚m̲̰a̙T͚I͓̲̬̖̰I͖͔O͓O̬̙̖̙Ọ̞̫Ọ̫̩N̖͇̬͖͕̜N̞͙N͔̝̻!͎͎̱!̯̺̬̗̙ͅ!̯̰!̥̦̦̲̺̰!̼̫̻̼̮̭̗
Creatiefquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:53 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
J̶̡̡̩͓̩̲̱̣̻̪̺̺̝̦̳̝͇̺̘̀̓͆͋̄͐̄̊ͣ̆̄̕͡A̶̶̷̡̜̝̙͖̘͙̖̝̮̼̝ͭ̎͒̅͆̐ͤͭ͝ ̴̴̺͎͔̮̺̪̬̮̫̣̹̹̼̦̤ͣ͛̈́ͦͦͯ͂ͤ̽͐̅̂̅̚͘͞d̩̫̻̣̜̙͉̅ͧ͗̐͒͞͠u̧̳͓̗̙͇̭̬̬̖̣̦͆ͣ̋̃̈ͤ͋̍̓͜͢͠͡ ̡̧̠̮̦̱̫̠͍̟̯̪̝̗͇̲ͪ̎̎̏͆̏̊ͫͫ̌ͤ̏͋͋̇̅̽̈́̀̀m͈̯̦̖̣͈̔͂ͫ̉ͫ̅̚͘̕͢u͚̦̬̝̼̯͚̰̫ͥ̍ͧͮͥ͌̍̽̃̇͡s̶̷̢̩͚̭̭̼̩̖̥̫͇̥͔̘̱̯ͭͩ̎̿̎̃ͩ̐ͩ͊ͣ̎͌ͥ̈̚ş̗̳̩̬͍̖̝̟͌̍͂̐͗͌̇͑̌ͨ͆̂͋͒ͯ̀͗͜t̸̮͈̘̦̦̝̰͇̦͔̪͓̹̳͚̮͛ͪ́͑̇́ͮͧͯ̈̐ͩ̅̚̕ ̸̨͇̝͇̭͇̹ͪ̇͗̾̐́̇̐̊̀͋͛ͫͪͣ̓̀̕͢ͅd̴̡̨̞͈̰͔̗̦̟ͨ̑̌͐̎̒͠͞u̒̃ͣ̋̂̑̈̉͋̓̓ͧ̇ͣ͊̽͏̵̀̀͏̺̱̩̜ͅr̢̡̘̻͈͔͖ͯͬͭ̐ͬ̆̅͂͟͟c̶̾ͮ̓ͮ̏̑̏̓͝͏̟̹̫̠̙̺̘̙̤͓̩̬h̶̛̹͉͙̪̮͒̄̽̔̇ͦ̐́̈͐͛͛ͥ́s̩̝̜̳̝̻̟̘͍̩̲͓̼̤͔̟͓̭ͭ̐̽͗ͤ̊ͥ͛̌͆͗̄̓̏̄̀̓̚͠ë͊ͧ̅̅̍҉͔̪̰̩͠ͅͅt̷͓͎̻̮ͤͦ́̐́̽̏͒ͥ̈ͫ͑ͭ̈ͮ͆͛͢͟ż̶ͪͥͯͦ̋҉̞̞͙̺̱v̶̯͇̺̟̜̗͈͑̈́̀̃ͦ̈́͗̄̂̑̉͋ͬͥ͠e̴̡̨͖̤̯̖̞̳̱̣̖̩͓̙̗̜̫̳̺͓͉͂͆͂ͮ̑̿̆͊ͤ͌ͪ͆̉ͥ̋ͥͩ̚̚͜r̷̤̙͉͙̦͎̺͎͉͖̹̪͓̲̳̪̜ͨ̋ͤ̓ͬ͑͡ͅṃ̴͔̺̣̥̻̺̪̰͉̭̳̹ͤ̏ͭ͋ͨ͋͆̆͊ơ̧͔̞͇̹̦͕̤͎̱̦̩̘̘̳̣̈ͨͦ̂̈́ͯ͗̒ͧ͝͡g̉̂ͬ̈́́̿͊ͮ͗͏̢͇͎̼̦̕ͅe͕̼̟͙͇̦̖͉̼̲͚̰̤͈͚͑͊͐̊͢͝ň̢̛͙̪͚̘̗̜̹͐͊͆̇ͬͣͣ̈̄ͪ̒ͅͅͅ ̭̼̞̙͓͕̺͉͇̝̻̬̫͉̪ͧ́͌̀ͫ̏ͨ̓̿̇͐̄͐̈̇̏̉͒͞͞hͩ̈ͬ͑̒ͮ͋͂ͧͬͣͧ̾̾̓̐̒̋̋҉̙̤̺̫͚̤̯̳̹̮͉̭̩̖̀͡a̴̤̦̘̠̜̝̭̼͉̱̲̫̪͂͑̉́̽̓͋ͫ͝b͕̰̮̪͇̬̠͈̲̥̙̰̦̝͖͉̥͍̈̄͊͋͌́͘e̸̛̝͓̞̭̮̳͇̥̫̝̣̞͚̰͇̲̒̑̌ͭ́̀n̨̡̞̞̙̜̥̗ͫͨͨͩ̏̒ͯͯ̓͑̎̎̍ͪͣ͝,̵̬̫̘̮̗ͩ͑ͩͪͪ͐̎̿ͭ͌̓̈́ͮ́ ͆̑̏ͩ̉͗̉͛ͨͣͭ̿̇̆ͦ̊̾͊̐҉̭͔̦̭͓̳͓͙̝̫͓͈̰̺̝̣̀͜͞͠ͅk̶̦̟̺̥͎͇̗͇͙̖͍ͦ̉̾̄̀̚͡ö̷͉̲͖̣̼̖̜̘͇̪̰̦͒̃̂͌̿͆̌͗ͦ̀̕͞ͅr͊͊̽ͮ͐́ͬ͆̀̉ͫ̏͟҉̧̘͚̰̱͔̜̺̯̹͔p̧̰͕̫̼̣͉͈̫̖̰͓͖̮͉̰̗͌͌̋̍e̷̢̨̡͖̘̼̠̙͚͕̥̭͈̮͍̓ͣͩ̉̆̇͜r̸̨̛͆̇̋̅͑͐̈́ͤ̇̎̈́̔̀̄͏͍̳͕̺ļ̪̫͙̩̙̜̯̲̭͚̲̬̻̤̭̜̘̐͋̏ͨ̀͛ͣ̋̄̉͆̕ͅį̴͛̃̈́̽̈͛̓ͥ̇ͨ͛͆̚͜͏̥̠̮͕̟͙̞͙͚̭͉ͅc̡̯̩̰͍̲̙͈̝͉͇͉͛̋̍͑̕͟͝h̡̨̛̛͍̮̗̹̤̮͎̲̔́͋͆̏͗́͒̽́ͅ ̵̪̰͖̮̜̰͉̜̺͓̱̬̙̗̝̇ͩ̀ͫ̃̕̕f̢͎̦̱̲̭͔̱͍͎͈͖͔́͗̄̋̏̌ͯ̅̋̓ͫ͋͗̂̈́͑͞i̸̷̧̮̞̭͚̻̾͆͂͗̽̓͂̉͐͗͆ͣ̚ẗ̬̯̮̥͎̗͔͉̜͕ͯ̾ͤ͑̆̿͊̊͂́͡ ̧͖̯̥̱̞̖̥̪̗̬̭̹̝̥͉̥̞̈́̉ͩͬ̀͡͝s̐̀̽ͫ̀ͦ́̚҉̗̯̰̰̪͍̪̪e̐̇̆ͦ͛҉̧͚͙͙͎̪̥̖̞͚̹̗̦͉̟i̍ͦ̑ͭ̇ͬͥ̍ͬͧ͊̎ͮ͒͑͒̋̇̾͢͏̜͓̭̜̘͉͉͈n̸̑̎̐̉̏̓ͤͯ̋̽͟͏̨͍̮̮̲̭͈̬͇̞͙̜̦͖̩̻͝ ̸̵̭̹̖̰̻̰̱̙̗̾ͤ̊͛̋̓ͅu̒͑̅ͯ̉̒̄̈̈ͣ̔͌҉̳̰̭̥͕͖͎̞̘͇̫͈̥͚ͅņ̵̫̞̻̞̞̗̙͎̪̹͛̇ͪ́̒̈́̊͊ͮͥ͜͠͞ď̶̰̯̩͉͔̦̽ͬ̎̂̂̍ͨ̍̾̿̚̚͠ ̵̡̻͖̞̩͖͚͊͛̽͌ͩ͛̄̃ͯ̆̑ͬ̄ͣͮ̚͝h̍ͨ̆̿̉̅̃̒ͯͫ͐ͯ̌̓̅̍ͫ̓̚̕͞҉͔̝̜̫̟̩̞͈̰̼̼̼̻̺͉o̡̢͚͚͈̱ͯͥ̂ͫ̈̌̽̄͗̅̊͗̉ͦ̀̎̉͡͝fͧ͊͆̄̌͠͏̜̝̪̩̹̥̀͢ͅͅf̧̬̜̼̰͍̤͇ͩͮ̉ͩ̐ͧ̇̓̋͗͂̊͗ͩ̏̀̇̀̇͜͡ȇ̙̣̥̙͈͇͚̞̦̠̤̟̙̜̝̌̊̑́͝n̡̫̬͉̹̠̜͇̣̲̫͎ͬ͋̀̐̍ͩͤ̈́̀̚̚ ͫͧͬͮͦ̽ͧ͏̢̛͍͙͈̭̝̖̜͜͜d̵̛̦̠̠̮̝̲͈̄ͦ̾̊̽͛͑͡a̸̧̡̠͙͖̝͇͕̳̣̼͍͓͈ͭ̀̊̍ͫ͋̾ͯͥ͆ͨ̌͛͘s̱̪͖̣̭̼͚͍̝̪͕̤̺̖͕͓̗͇̃͑͛͆̓ͮͤ͒ͪ̒̋ͮ̆͌̏͆̒ͥ̕͟s͒͑͒ͥ̌̋ͭ͂͂͘͠҉͍̖̩̳ ̵̶̷̨ͦ̐ͤ̉ͮͭ̊̊͒̓͗ͥ̾ͫ̔ͦͫ҉̹͚̖̪̙͖͔̠e̋͐͗ͥ̌ͭ͂͆͛ͪ́̔̎͊͆ͦ̓͏̵̲͔̞̖̬͕͓͟s̷̛̹̹̣̠͈̲̖̰̻͙̲̩̖̘̟̲͚̐̅͐͋̏ͩ́͢͠ͅ ͂̎ͧͤ̌ͭ̅ͩ̀̈̍͏̵̴̫͎͓̬͜g̔̄ͮͤͣͯ̆̒҉̸͍̬̫̩̜̬̀u̧̳̭͙͖̪̦͖̮̼͈̹͔ͬ̄͌̀̈́̽͟͢͝t̟͙̮͔̘̪̭͍̟̖̰́͛̃̽̔ͨͩ͌̏ͩ́͠ ͈͚̳̝̤̟̠͍͈͔͉̙̖̱̠̣̠̓̽̎͗̋̋̽ͦͭͫ͗ͩ̓̾ͤͥ͌̉ͣ̀͠g̶̺̤̣̜̜͎̪͇̯̤ͧ͒͆̈͌̀̏ͨͣͥ̈̉̽̌́ͅe̛ͮ͌ͣ͋̏ͧͭͪ͌̽ͯ͊̍̉ͬ̚͏̛̻̼͍̦̖̖̝͘h̛̉̽̀ͬ҉̤̥̱̝̺tͪ̄̇̆ͯ̈ͬ͆̒͗̍ͤͥͨ̒̕͝͏̶̷͇͖͖̪͖͓ͅ,̧̅̒̑͢҉̢̤̤̘̰̮̮̖͍̤͎̤̞̟̤̦͈̥̟ ̡̢̛̠͇̹̪̼̜̬͖̤̟̼̭̑ͯ̋ͨͭ̔̄̈̅͛͋̀͟ͅTͪ̑̈̌ͩ͑̀ͭ̊̃ͭ̑͊͑̐̍̑̎҉̟̣̯̮̤̯͡S̵̴̴͉̯̺͚̙͚̲̆͊̇̋̐͌̋̀͑ͤ̚͡͝Ç̶̻͖̖͓̗͔͕̘̪̜̳̮͑͒ͤ͂̐̈́̀͝ͅH̶̴͔͍͍̤͕̻͕͙̫̫̳̩̺͎̊̀̐̅͆̾͂̈́͛̔ͬ͘ͅU̸̷͍̦̬͕̻͎̘̖͈̮͍͌̔͗ͯ̋ͦͯͮ̇̒̚͟S̶͛ͥ̈́̓̋͂̀͊̿̒̔̔̚͏҉҉̮̳̗̪̩̲̥͓̜̖͈͎̥̭͚̞̤̘̟͡!̔̏̄ͬ̈ͪ̄̄̑ͤ̈́ͬ̒҉̳̲̺̲͚̩̼͕̲͔̫́ͅ
Wat moet ik daar als hier de gezelligste users zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:33 schreef Saisai het volgende:
zitten jullie weer met zn allen in het stoktopic ofzo
V͐i̟̯̥̯̮͇̓͛̔̇̓a̍̀́ͥ̐ͪ͆ ̗̭͉͚̊Ź͍̰̹̥̖̙͇ͮaͭ͗̊́̽l̩̞͉̂̽g̪̞͖̯̣͍̬o̤̔́ͯ͊ ͊ͮ̔̏̓ͦͥt͓̒͂ͦ͑ͣe͖͐̎̔x̼̙̞̲̣̿͛̐͑̆ͤͯt̪̪̮̯̺̜̑̄̔ ̻̯̺̦̩͇g̹͙͖e͈̖͔͇̐ͦͦͅn͓̗̜̳͓̊ͫ͊̿ͧͬͅͅeͤ̅ͣ̔ͦͣȑ̝͕̝͓̹a̓̂̄ͨt͊̓͌͒ͮ̀ͨo̭͈̱͙ͦͮr̺̮̠̣͕quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Graag gedaan. Vertel mij, hoe krijg jij die tekst zo?
danke, ik vind het leuk!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:57 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
[..]
V͐i̟̯̥̯̮͇̓͛̔̇̓a̍̀́ͥ̐ͪ͆ ̗̭͉͚̊Ź͍̰̹̥̖̙͇ͮaͭ͗̊́̽l̩̞͉̂̽g̪̞͖̯̣͍̬o̤̔́ͯ͊ ͊ͮ̔̏̓ͦͥt͓̒͂ͦ͑ͣe͖͐̎̔x̼̙̞̲̣̿͛̐͑̆ͤͯt̪̪̮̯̺̜̑̄̔ ̻̯̺̦̩͇g̹͙͖e͈̖͔͇̐ͦͦͅn͓̗̜̳͓̊ͫ͊̿ͧͬͅͅeͤ̅ͣ̔ͦͣȑ̝͕̝͓̹a̓̂̄ͨt͊̓͌͒ͮ̀ͨo̭͈̱͙ͦͮr̺̮̠̣͕
J͎̗̦̫̼̳ͣẩ̳̝̰͈̯͌͛a̭̣ͮͣ̇ͥ̈̎ͣ̈̂a̠̜̹̽ȃ̦͋̆ͫ̂̎h͓͖͉̣̭͈͋ͭ,̦̪̞̼̖̲̬̾̈́̍ͨ ͔̝̹̮͔̭͎̼̠̍̎ͦͤ̏̒d̮̠̳̗ͧ̅͆͒̑a̗̻̲̫͛̆̓͆̓͐ͫs̱̲̙͕̠̹̰ͫͩ ͚̬̝͔̝̲̒ͬ̈́̈́i̪͓̝̟̖̳̊ͨ̋̄ͪ͒s͕̪͓͎̼͙̼̭ͣͤ͆ͧ̚t̺̩͓̯͚̆̒͒̔̈́̎͒ ̖̤͓̞͇̘͈͖̊͌ͩ̉d͉̭͕͚̈̄ͯ̽̂͋o̩̯͕̿̑c͕̠̤͂͗̃ͮh̺̰̖̮ͨͤ͑ͧ̄̇ ̤̺͖̗̻̲ͨ̋ͮ͗S͈͈͚̔͌Ṷ̼̠̝͔̠ͬͧ͐̚P̯͍̝͎̋̽̀̇̀ͩ͌Ǎ͍̓̓̇H̤̲̺̠̠̠̖ͥ͂ ̻͕͈̄̾T̺̪͇̘̃̓͗ͫÒ̯̈ͭ̃̀͋L̘̫̞̩͕̝̗̾̈́́͆̈́̈̋̅ͯL͎̣͔̲̦ͣͩ͌ͤͣ̋̓ͮ̚!̜̺͙͉̀ͤͨ͗͌ͨͬ̌!̋ͬ̐̌̉ͧ̌ͯͯͅ!̱͓̮̖̝͉̥͐quote:
unicode dus & met getallen er achterquote:
Ju͞i̛st́,̴ ́die ͝i̵ś va͢n͠ ee̢n̷ C̸r҉e҉ep͟y͏p͜a͠s̷ţa.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:00 schreef Voxs het volgende:
Zalgo is een beetje eng. een monsterachtig iets
bestaat dat nog welquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb ineens heel veel zin om uit te gaan, te dansen![]()
Gewoon naar zo'n discotheekje net als vroegah. Niet te veel gedoe, geen dress codes of hippe bedoening.
de nacht is nog jong.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb ineens heel veel zin om uit te gaan, te dansen![]()
Gewoon naar zo'n discotheekje net als vroegah. Niet te veel gedoe, geen dress codes of hippe bedoening.
Welke tent?quote:
Maar ik niet en ik moet eigen zo naar bed want morgen vroeg weer opquote:
De wekker morgenochtend.quote:
wat ga je doen morgen in de vroegte?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik niet en ik moet eigen zo naar bed want morgen vroeg weer op
laatste keer dat ik in Amsterdam ben wezen stappen was met een Fok meetquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De wekker morgenochtend.
Leuk plan, maar dat ga ik een andere keer doen.
Ik moet schoonmaken, boodschappen doen en mn poezenoutfit bij elkaar schrapen voor dat feestje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ga je doen morgen in de vroegte?
en dat kan niet om 11:00?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet schoonmaken, boodschappen doen en mn poezenoutfit bij elkaar schrapen voor dat feestje.
Geen idee, ik kijk nooit op de gevelquote:
Waar zijn jullie heen gegaan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik in Amsterdam ben wezen stappen was met een Fok meet
Ik moet niet maar wil naar bedquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welke tent?
[..]
Maar ik niet en ik moet eigen zo naar bed want morgen vroeg weer op
Neequote:
Sowieso wel een leuk straatjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk nooit op de gevel
In de wester werkt een oud collega van me, zij was altijd leuk.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet niet maar wil naar bed
fijne nacht allen
poehee, was een tent bij het Rembrandtsplein ergens. Was een toffe tent, maar hoe ie heette....quote:
De Kroon?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poehee, was een tent bij het Rembrandtsplein ergens. Was een toffe tent, maar hoe ie heette....
Grote bar, 2 etages. Muziek was goed
truste Voxsjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet niet maar wil naar bed
fijne nacht allen
poeh, zal de foto's er weer eens bij zoekenquote:
Oh die ken ik allebei niet zo heel goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh, zal de foto's er weer eens bij zoeken
Was wel een toffe avond, was een mix van de Relaties SC en Radio'49
bij mij 2010 (TAL) en 2011 (GRTD en KSC), daarna werd het qua veelposten een stuk minder, al was vorig jaar wel weer behoorlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die ken ik allebei niet zo heel goed.
2010 was mijn top FOK!jaar. Toen woonde ik hier bijna.
Bij mij V&A en TAL en daarna ben ik even naar een sc in R&P gegaan (weet niet meer welke) en ik heb hier nog een beetje gepost, maar ik was er helemaal klaar mee. Volgens mij heb ik in 2014 niet eens ingelogdquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij 2010 (TAL) en 2011 (GRTD en KSC), daarna werd het qua veelposten een stuk minder, al was vorig jaar wel weer behoorlijk
volgens mij heb ik je inderdaad ook wel eens in de relaties SC gezienquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij mij V&A en TAL en daarna ben ik even naar een sc in R&P gegaan (weet niet meer welke) en ik heb hier nog een beetje gepost, maar ik was er helemaal klaar mee. Volgens mij heb ik in 2014 niet eens ingelogd
Misschien zijn de heren daar inmiddels aan de vrouwquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja
Maar daar de hele avond al zo te zien
er zijn er wel die het met elkaar doen geloof ikquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien zijn de heren daar inmiddels aan de vrouw![]()
Dat was ook niet te vermijdenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn er wel die het met elkaar doen geloof ik
veel vrijgezellen, in tegenstelling tot hier waar de meesten "vast" zittenquote:
Hmmm vast klinkt ook weer zo...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
veel vrijgezellen, in tegenstelling tot hier waar de meesten "vast" zitten
nah, ook wel een aantal die hard vrijgezellen hier hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm vast klinkt ook weer zo...
Maar daar heb ik geen last meer van. Wat dat betreft kan ik me beter bij die andere sc voegen
Ik weet niet of ik in m'n huidige staat nog kan nadenken over deze uitspraak.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik zeg nooit zoveel .
Ik praat veel maar spreek nooit
Tailfox is altijd top in cryptische uitsprakenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik in m'n huidige staat nog kan nadenken over deze uitspraak.
moe,dronken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik in m'n huidige staat nog kan nadenken over deze uitspraak.
Je kunt meer dingen met meel dan alleen brood bakken!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Van meel moet je een brood bakken.
Ik vind het leuker om meel een beetje rond te stuiven hier en daarquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Van meel moet je een brood bakken.
pizza?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt meer dingen met meel dan alleen brood bakken!
ik las snuivenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om meel een beetje rond te stuiven hier en daar
Las ik ook, maar te melig om erop te reagerenquote:
te veel meel gesnoven?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Las ik ook, maar te melig om erop te reageren
Snuiven doe ik al jaren niet meer aan, tegenwoordig alleen zuipen!quote:
ook lekker.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snuiven doe ik al jaren niet meer aan, tegenwoordig alleen zuipen!
quote:
Dat kan óókquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Las ik ook, maar te melig om erop te reageren
Snuiven is veels te duur tegenwoordig. Bier is nog wel te overzienquote:
Ja idd. Al merk ik dat ik zo het punt bereik waarop ik er overheen ga en dan is het ineens 03.00 uur voor ik in bed ligquote:
ik heb dat alweer een tijdje niet gehadquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja idd. Al merk ik dat ik zo het punt bereik waarop ik er overheen ga en dan is het ineens 03.00 uur voor ik in bed lig
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snuiven is veels te duur tegenwoordig. Bier is nog wel te overzien
Serieus, laten we zo tegen de zomer een Amsterdam-meet doenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb dat alweer een tijdje niet gehad
tof ideequote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Serieus, laten we zo tegen de zomer een Amsterdam-meet doen
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Serieus, laten we zo tegen de zomer een Amsterdam-meet doen
*gaat maar vast oefenenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
* -Miauw- opnoteert de karaokebar
joh, al oefen ik dagen, zingen kan ik nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee man! Hoe slechter iemand zingt, hoe beter
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh, al oefen ik dagen, zingen kan ik niet
jij weet Karaoke bars in Amsterdam? Bij de TAL meet in 2010 konden we er geen vindenquote:
Ja, ik ken er in ieder geval twee. Eéntje is net iets te serieus. De mensen die daar optreden hebben de ijdele hoop dat ze ontdekt wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij weet Karaoke bars in Amsterdam? Bij de TAL meet in 2010 konden we er geen vinden
Hmm voorzichtig stretchen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
mensen slapen al.
Tijgerbalsem heb ik niet.
Iets te hard getraind
hmmm die 2e dusquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ken er in ieder geval twee. Eéntje is net iets te serieus. De mensen die daar optreden hebben de ijdele hoop dat ze ontdekt wordenDie andere bar is heerlijk slecht
Shotjes, Engelsen, alles
Rustig aan doen jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik lig wel even plat.
Gaat om hele rug
Dat dacht ik ookquote:
lekker relaxed eten ergens, terrasje, de zon onder zien gaan, en dan karaokequote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rustig aan doen ja
[..]
Dat dacht ik ook
Jaaaaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker relaxed eten ergens, terrasje, de zon onder zien gaan, en dan karaoke
jammer dat het niet extreem goed planbaar is, maar meestal weet je een dag of 4,5 van tevoren wel of het goed weer wordtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Tot in de late uurtjes de Amsterdamse binnenstad inIk vind het ook nooit een probleem om in de zomermaanden hier te blijven.
Ja preciesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer dat het niet extreem goed planbaar is, maar meestal weet je een dag of 4,5 van tevoren wel of het goed weer wordt
Ja ik ook! Ik zit oko nog eens heel nuttig plaatjes te posten in MUZquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik zit oko nog eens heel nuttig plaatjes te posten in MUZ
ben je der nou nog niet ?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen vanuit een McDonalds bij Munchen!
Lekker burgertjes bunkeren?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Komt goed!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker burgertjes bunkeren?
Veel plezier in Oostenrijk! En niet in een banaantje naar beneden komen he?
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Gutmurning vakantiegangersquote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:57 schreef Molo het volgende:
Goedemorgen vanuit mijn Ardense slaapkamer waar de zon net op komt
[ afbeelding ]
Uitzicht![]()
![]()
Sneeuwquote:
Moggûh Joosie!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Gutmurning vakantiegangers
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:57 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht![]()
![]()
Dat is hier nu ook een mogelijkheid om terug te plaatsenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Moggûh Joosie!
Ik ga haardvuurtje eens aanmaken en ontbijt voor de club fixen. Schrik er dan altijd van hoeveel broodjes en zut er door gaan bij een club van 10 man
We kunnen pas rond 10 uur appartement in....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Sneeuw
Ligt hier in de buurt ietsjes hoger ook, heerlijk!
Have fun!
bewust zodat ik bij het leidingwerk en de afvoer kanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:04 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik zie ook dat je een soort van poten onder de bak hebt. Die had ik aan de voorkant dicht gemaakt.Dan hou je drie rechthoekige oppervlakken over.
Je kunt mw. crv niet aan het mozaieken krijgen?
Dat is snel geregeld dan, fijn!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:28 schreef Goitske het volgende:
Gisteren gevallen en is mijn mobiel kapot gegaan, lekker door mijn enkel en natuurlijk mega ster in het scherm die niet meer reageert op aanraking![]()
Gelukkig heeft Spock gelijk een nieuwe voor mij besteld en die komt vanmorgen![]()
Ook wel zo handig als hij een week in het buitenland zit dat ik een telefoon heb... anders had ik zoals vroeger moeten doen das eng.... werk telefoon, huis telefoon en om het wat hipper te maken skypen
zwembroek bij je?quote:
enjoyquote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:57 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht![]()
![]()
oh dat is ook balen zeg! maja als je hem nog kan gebruiken prima toch! hoesje er om en klaar!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is snel geregeld dan, fijn!
Mijn telefoon viel laatst uit het hoesjeAchterkant in puin, maar gelukkig was het de achterkant...
die dixiebox maakt het hele plaatjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:57 schreef crv het volgende:
Ok ik doe ook mee in de ochtendfotos
Vanuit de woonkamer
[ afbeelding ]
Oja begrijpelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:55 schreef Goitske het volgende:
[..]
oh dat is ook balen zeg! maja als je hem nog kan gebruiken prima toch! hoesje er om en klaar!
Spock zit vanaf zondagavond in Berlijn en ik met 2 kinderen thuis.... dus zonder telefoon geen succes
eentje van 3 1/2 en eentje die wordt in april 2quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja begrijpelijk.
Heb je kleine kinderen?
geweldig hè,quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
die dixiebox maakt het hele plaatjemaar mooi vrij uitzicht!
Ik doe niet mee aangezien ik geen fotos kan maken zonder mijn telefoon (en te lui ben om de grote camera te pakken)
Ik zou hem in je tuin laten, tuinkabouter erbij met broek op de enkelsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:04 schreef crv het volgende:
[..]
geweldig hè,![]()
De deur staat naar de andere kant open dus als de werklui moeten schijten hebben ze vrij uitzicht![]()
zal blij zijn als diee weg is
Bazenbusje wegquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn uitzicht zijn de herenhuizen aan de overkant vd straatniet zo spannend
bazenbusje staat aan de achterkant van het huisquote:
Jij bent de vrouw van fiets?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:55 schreef Vijzel het volgende:
Er moeten boodschappen gedaan worden, maar de bank zit zo lekker.
First world problems, ik heb ze.
Jij houdt niet van rozen op je slaapkamer?quote:
Op de tocht zitten, brr...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:13 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf de plee.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:13 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf de plee.
hier is het echt te zonnig.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:13 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf de plee.
Hier ook heerlijk weer!! ga straks ff lekker met de kinderen naar Deventer als de jongste zijn bed uit komtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het echt te zonnig.
deed pijn aan mn ogen toen ik net het rolluik open maakte
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bazenbusje staat aan de achterkant van het huis
Fietsenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ga zo weer lekker een end fietsen met de hond denk ikzonnnnnn
fietsie kopenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Fietsen
* Spezza19 is aan het sparen voor een mooie nieuwe fiets. (Nee niet die fiets uit dit topic.)
Dat raam is normaal gesproken gesloten. Was even douchedamp aan het uitluchten (en ja er zit ook gewoon een ventilator in de wand, maar raam open gaat nog sneller).quote:
Oh, kan zomaar, ik bemoeit me niet met dat soort niet-functionele dingen.quote:
Dat mag hier ook wel, er ligt inmiddels genoeg sneeeuw.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het echt te zonnig.
deed pijn aan mn ogen toen ik net het rolluik open maakte
Of hij zichzelf hoereert achter het station weet ik niet. Maar ik heb geen interesse.quote:
je kan hier vlakbij een heel mooi stuk langs de schie fietsenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Fietsen
* Spezza19 is aan het sparen voor een mooie nieuwe fiets. (Nee niet die fiets uit dit topic.)
Ook niet. Dat zou nog t minste bezwaar zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij houdt niet van rozen op je slaapkamer?
waar is dat feestje?quote:
nee, beetje stil hier he..quote:
Sorry, geen mobiel internet abonnement.quote:
Lag die camera er al sinds 2005?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:57 schreef MrBradge het volgende:
Vind ik een camera in een kast hier, ga ik hem testen, is't geluid mono en het beeld VGAWat is dit.. 2005?
Nee bij wijze van, camera komt uit 2009quote:
Stonden die foto's er nog op? Was t wat?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee bij wijze van, camera komt uit 2009
Heb hem meen ik ooit eens in 2013 aangeschaft heb 'm toen eenmalig gebruikt voor wat foto's en daarna blijkbaar in een kast neer geplempt, en toen ik m`n kamer aan't opruimen dook 'ie weer opEn was eigenlijk alweer vergeten dat 'ie hier nog was
Zat geen kaartje meer in en op't geheugen van dat ding zelf stond ook nietsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:09 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Stonden die foto's er nog op? Was t wat?
Jammer zeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zat geen kaartje meer in en op't geheugen van dat ding zelf stond ook niets
Het schijnt dat dit weer helemaal hip is he. Die analoge dingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:13 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Jammer zeg.
Ik kwam hier nog een camera tegen waar een ouderwets rolletje in moet.Ik vermoed dat echt niemand die meer wil hebben.
Zelfs mijn zoon fotografeert digitaal.
Nou, dit is een 'kiekjesmaker', geen prachtige spiegelreflex.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het schijnt dat dit weer helemaal hip is he. Die analoge dingen.
Al vind ik het wel heel erg sneu dat ze nu polaroids opnieuw gaan uitbrengen met SD kaart ingang en USB ingang en dergelijkVinden al die 13-14-15 jarige hipster kindjes leuk
Niks mis met een simpele fotocamera met rolletjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:18 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Nou, dit is een 'kiekjesmaker', geen prachtige spiegelreflex.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:08 schreef Vijzel het volgende:
Heeft een niet nader genoemde ksc-er een kloon?
KLB / Verkeerde bus
Hebben? Gratis*.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niks mis met een simpele fotocamera met rolletje
Nee sorry, heb ik niets aan. Die gaat dan net als mijn andere camera (Die ik nu overigens weer gebruik omdat ik de beelden beter vind dan m`n telefoonquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:21 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Hebben? Gratis*.
*verzendkosten voor de ontvanger.
Hmm, misschien een destructieprojectje van maken. Uk uitleggen hoe een camera werkt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee sorry, heb ik niets aan. Die gaat dan net als mijn andere camera (Die ik nu overigens weer gebruik omdat ik de beelden beter vind dan m`n telefoon) Niet gebruikt worden.
Ben gewoon omgevallen van de schrikquote:
Hier vallen er ook om.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben gewoon omgevallen van de schrik
De drank is weer lekker ja?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier vallen er ook om.
Van de apres ski.
ik heb zwijgplichtquote:
zit je nou op vakantie nog te fokken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet zo gillen jij!
Lawinegevaar!
Ja de rest zit wie is de mol te kijken....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:41 schreef crv het volgende:
[..]
zit je nou op vakantie nog te fokken?
dus je hebt ook zwijgplichtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja de rest zit wie is de mol te kijken....
hoe laat was je nou in basel zaterdag ?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja de rest zit wie is de mol te kijken....
Nee hoor. Ik zit lekker ff in andere appartement. We hebben er twee.quote:
Om 12:20 en ik moet om iets over half drie de trein verder hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:48 schreef crv het volgende:
[..]
hoe laat was je nou in basel zaterdag ?
ok, moet nog ff reserverenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Om 12:20 en ik moet om iets over half drie de trein verder hebben.
8u al?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit lekker ff in andere appartement. We hebben er twee.
Serietje aan, beetje fokken. Op tijd slapen zometeen want morgen om 8 uur weer naar dr piste.
dan wordt het voor jouw BK en voor mij Macquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is dat nodig bij de burger king op het station?
Hier 10-16:30 in het weekend. Gelukkigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dan gaan de liften open... Tot 4 uur... Dan gaan ze weer uit...
10 uur pas, wij stonden vroeger ook al om 8 bij de liftquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier 10-16:30 in het weekend. Gelukkig
Oowh nee dan ga ik ook liever Mac hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
dan wordt het voor jouw BK en voor mij Mac
de 2 die ik heb gemeld of een chinees of kebab. der is genoegquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oowh nee dan ga ik ook liever Mac hoor.
Maar als jij iets beters weet met vlees of vis dan komt het ook wel goed.
Meer dan vroeg genoeg. Zeker als je ook iedere dinsdag en donderdagavond op de piste moet zijn wegens training.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
10 uur pas, wij stonden vroeger ook al om 8 bij de lift
Schnipo?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:54 schreef crv het volgende:
[..]
de 2 die ik heb gemeld of een chinees of kebab. der is genoeg![]()
jij wilde toch schnipo ?
Dat gaan wij ook nog een avond doen. Nachtskieen. En een avond rodelen. Daar ga ik eigenlijk voor op wintersport...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer dan vroeg genoeg. Zeker als je ook iedere dinsdag en donderdagavond op de piste moet zijn wegens training.
SCHNItzel met POmmesquote:
mooi en wie heeft de bacardi voor in de cola?quote:
Ik sta zelf niet op de latten, alleen mijn kinderenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat gaan wij ook nog een avond doen. Nachtskieen. En een avond rodelen. Daar ga ik eigenlijk voor op wintersport...
Er zit koffie in mijn bier, telt dat ook?quote:
Neequote:
neequote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zit koffie in mijn bier, telt dat ook?
Mannenmeetquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als dat er is is het goed. Of een mixed grill.
dank jequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:01 schreef Vijzel het volgende:
[..]
* Vijzel schuift een bakkie pleur naar Toek.
mag ik De Vliegert doen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
* -Miauw- opnoteert de karaokebar
Vreetmeet gewoon.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |