eentje van 3 1/2 en eentje die wordt in april 2quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja begrijpelijk.
Heb je kleine kinderen?
geweldig hè,quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
die dixiebox maakt het hele plaatjemaar mooi vrij uitzicht!
Ik doe niet mee aangezien ik geen fotos kan maken zonder mijn telefoon (en te lui ben om de grote camera te pakken)
Ik zou hem in je tuin laten, tuinkabouter erbij met broek op de enkelsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:04 schreef crv het volgende:
[..]
geweldig hè,![]()
De deur staat naar de andere kant open dus als de werklui moeten schijten hebben ze vrij uitzicht![]()
zal blij zijn als diee weg is
Bazenbusje wegquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn uitzicht zijn de herenhuizen aan de overkant vd straatniet zo spannend
bazenbusje staat aan de achterkant van het huisquote:
Jij bent de vrouw van fiets?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:55 schreef Vijzel het volgende:
Er moeten boodschappen gedaan worden, maar de bank zit zo lekker.
First world problems, ik heb ze.
Jij houdt niet van rozen op je slaapkamer?quote:
Op de tocht zitten, brr...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:13 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf de plee.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:13 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf de plee.
hier is het echt te zonnig.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:13 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf de plee.
Hier ook heerlijk weer!! ga straks ff lekker met de kinderen naar Deventer als de jongste zijn bed uit komtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het echt te zonnig.
deed pijn aan mn ogen toen ik net het rolluik open maakte
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bazenbusje staat aan de achterkant van het huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |