eentje van 3 1/2 en eentje die wordt in april 2quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja begrijpelijk.
Heb je kleine kinderen?
geweldig hè,quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
die dixiebox maakt het hele plaatjemaar mooi vrij uitzicht!
Ik doe niet mee aangezien ik geen fotos kan maken zonder mijn telefoon (en te lui ben om de grote camera te pakken)
Ik zou hem in je tuin laten, tuinkabouter erbij met broek op de enkelsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:04 schreef crv het volgende:
[..]
geweldig hè,![]()
De deur staat naar de andere kant open dus als de werklui moeten schijten hebben ze vrij uitzicht![]()
zal blij zijn als diee weg is
Bazenbusje wegquote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn uitzicht zijn de herenhuizen aan de overkant vd straatniet zo spannend
bazenbusje staat aan de achterkant van het huisquote:
Jij bent de vrouw van fiets?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:55 schreef Vijzel het volgende:
Er moeten boodschappen gedaan worden, maar de bank zit zo lekker.
First world problems, ik heb ze.
Jij houdt niet van rozen op je slaapkamer?quote:
Op de tocht zitten, brr...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:13 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf de plee.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:13 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf de plee.
hier is het echt te zonnig.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:13 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf de plee.
Hier ook heerlijk weer!! ga straks ff lekker met de kinderen naar Deventer als de jongste zijn bed uit komtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het echt te zonnig.
deed pijn aan mn ogen toen ik net het rolluik open maakte
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bazenbusje staat aan de achterkant van het huis
Fietsenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ga zo weer lekker een end fietsen met de hond denk ikzonnnnnn
fietsie kopenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Fietsen
* Spezza19 is aan het sparen voor een mooie nieuwe fiets. (Nee niet die fiets uit dit topic.)
Dat raam is normaal gesproken gesloten. Was even douchedamp aan het uitluchten (en ja er zit ook gewoon een ventilator in de wand, maar raam open gaat nog sneller).quote:
Oh, kan zomaar, ik bemoeit me niet met dat soort niet-functionele dingen.quote:
Dat mag hier ook wel, er ligt inmiddels genoeg sneeeuw.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het echt te zonnig.
deed pijn aan mn ogen toen ik net het rolluik open maakte
Of hij zichzelf hoereert achter het station weet ik niet. Maar ik heb geen interesse.quote:
je kan hier vlakbij een heel mooi stuk langs de schie fietsenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Fietsen
* Spezza19 is aan het sparen voor een mooie nieuwe fiets. (Nee niet die fiets uit dit topic.)
Ook niet. Dat zou nog t minste bezwaar zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij houdt niet van rozen op je slaapkamer?
waar is dat feestje?quote:
nee, beetje stil hier he..quote:
Sorry, geen mobiel internet abonnement.quote:
Lag die camera er al sinds 2005?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:57 schreef MrBradge het volgende:
Vind ik een camera in een kast hier, ga ik hem testen, is't geluid mono en het beeld VGAWat is dit.. 2005?
Nee bij wijze van, camera komt uit 2009quote:
Stonden die foto's er nog op? Was t wat?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee bij wijze van, camera komt uit 2009
Heb hem meen ik ooit eens in 2013 aangeschaft heb 'm toen eenmalig gebruikt voor wat foto's en daarna blijkbaar in een kast neer geplempt, en toen ik m`n kamer aan't opruimen dook 'ie weer opEn was eigenlijk alweer vergeten dat 'ie hier nog was
Zat geen kaartje meer in en op't geheugen van dat ding zelf stond ook nietsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:09 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Stonden die foto's er nog op? Was t wat?
Jammer zeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zat geen kaartje meer in en op't geheugen van dat ding zelf stond ook niets
Het schijnt dat dit weer helemaal hip is he. Die analoge dingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:13 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Jammer zeg.
Ik kwam hier nog een camera tegen waar een ouderwets rolletje in moet.Ik vermoed dat echt niemand die meer wil hebben.
Zelfs mijn zoon fotografeert digitaal.
Nou, dit is een 'kiekjesmaker', geen prachtige spiegelreflex.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het schijnt dat dit weer helemaal hip is he. Die analoge dingen.
Al vind ik het wel heel erg sneu dat ze nu polaroids opnieuw gaan uitbrengen met SD kaart ingang en USB ingang en dergelijkVinden al die 13-14-15 jarige hipster kindjes leuk
Niks mis met een simpele fotocamera met rolletjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:18 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Nou, dit is een 'kiekjesmaker', geen prachtige spiegelreflex.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:08 schreef Vijzel het volgende:
Heeft een niet nader genoemde ksc-er een kloon?
KLB / Verkeerde bus
Hebben? Gratis*.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niks mis met een simpele fotocamera met rolletje
Nee sorry, heb ik niets aan. Die gaat dan net als mijn andere camera (Die ik nu overigens weer gebruik omdat ik de beelden beter vind dan m`n telefoonquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:21 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Hebben? Gratis*.
*verzendkosten voor de ontvanger.
Hmm, misschien een destructieprojectje van maken. Uk uitleggen hoe een camera werkt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee sorry, heb ik niets aan. Die gaat dan net als mijn andere camera (Die ik nu overigens weer gebruik omdat ik de beelden beter vind dan m`n telefoon) Niet gebruikt worden.
Ben gewoon omgevallen van de schrikquote:
Hier vallen er ook om.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben gewoon omgevallen van de schrik
De drank is weer lekker ja?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier vallen er ook om.
Van de apres ski.
ik heb zwijgplichtquote:
zit je nou op vakantie nog te fokken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet zo gillen jij!
Lawinegevaar!
Ja de rest zit wie is de mol te kijken....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:41 schreef crv het volgende:
[..]
zit je nou op vakantie nog te fokken?
dus je hebt ook zwijgplichtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja de rest zit wie is de mol te kijken....
hoe laat was je nou in basel zaterdag ?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja de rest zit wie is de mol te kijken....
Nee hoor. Ik zit lekker ff in andere appartement. We hebben er twee.quote:
Om 12:20 en ik moet om iets over half drie de trein verder hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:48 schreef crv het volgende:
[..]
hoe laat was je nou in basel zaterdag ?
ok, moet nog ff reserverenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Om 12:20 en ik moet om iets over half drie de trein verder hebben.
8u al?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit lekker ff in andere appartement. We hebben er twee.
Serietje aan, beetje fokken. Op tijd slapen zometeen want morgen om 8 uur weer naar dr piste.
dan wordt het voor jouw BK en voor mij Macquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is dat nodig bij de burger king op het station?
Hier 10-16:30 in het weekend. Gelukkigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dan gaan de liften open... Tot 4 uur... Dan gaan ze weer uit...
10 uur pas, wij stonden vroeger ook al om 8 bij de liftquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier 10-16:30 in het weekend. Gelukkig
Oowh nee dan ga ik ook liever Mac hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
dan wordt het voor jouw BK en voor mij Mac
de 2 die ik heb gemeld of een chinees of kebab. der is genoegquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oowh nee dan ga ik ook liever Mac hoor.
Maar als jij iets beters weet met vlees of vis dan komt het ook wel goed.
Meer dan vroeg genoeg. Zeker als je ook iedere dinsdag en donderdagavond op de piste moet zijn wegens training.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
10 uur pas, wij stonden vroeger ook al om 8 bij de lift
Schnipo?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:54 schreef crv het volgende:
[..]
de 2 die ik heb gemeld of een chinees of kebab. der is genoeg![]()
jij wilde toch schnipo ?
Dat gaan wij ook nog een avond doen. Nachtskieen. En een avond rodelen. Daar ga ik eigenlijk voor op wintersport...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer dan vroeg genoeg. Zeker als je ook iedere dinsdag en donderdagavond op de piste moet zijn wegens training.
SCHNItzel met POmmesquote:
mooi en wie heeft de bacardi voor in de cola?quote:
Ik sta zelf niet op de latten, alleen mijn kinderenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat gaan wij ook nog een avond doen. Nachtskieen. En een avond rodelen. Daar ga ik eigenlijk voor op wintersport...
Er zit koffie in mijn bier, telt dat ook?quote:
Neequote:
neequote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zit koffie in mijn bier, telt dat ook?
Mannenmeetquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als dat er is is het goed. Of een mixed grill.
dank jequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:01 schreef Vijzel het volgende:
[..]
* Vijzel schuift een bakkie pleur naar Toek.
mag ik De Vliegert doen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
* -Miauw- opnoteert de karaokebar
Vreetmeet gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |