Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snuiven is veels te duur tegenwoordig. Bier is nog wel te overzien
Serieus, laten we zo tegen de zomer een Amsterdam-meet doenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb dat alweer een tijdje niet gehad
tof ideequote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Serieus, laten we zo tegen de zomer een Amsterdam-meet doen
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Serieus, laten we zo tegen de zomer een Amsterdam-meet doen
*gaat maar vast oefenenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
* -Miauw- opnoteert de karaokebar
joh, al oefen ik dagen, zingen kan ik nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee man! Hoe slechter iemand zingt, hoe beter
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh, al oefen ik dagen, zingen kan ik niet
jij weet Karaoke bars in Amsterdam? Bij de TAL meet in 2010 konden we er geen vindenquote:
Ja, ik ken er in ieder geval twee. Eéntje is net iets te serieus. De mensen die daar optreden hebben de ijdele hoop dat ze ontdekt wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij weet Karaoke bars in Amsterdam? Bij de TAL meet in 2010 konden we er geen vinden
Hmm voorzichtig stretchen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
mensen slapen al.
Tijgerbalsem heb ik niet.
Iets te hard getraind
hmmm die 2e dusquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ken er in ieder geval twee. Eéntje is net iets te serieus. De mensen die daar optreden hebben de ijdele hoop dat ze ontdekt wordenDie andere bar is heerlijk slecht
Shotjes, Engelsen, alles
Rustig aan doen jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik lig wel even plat.
Gaat om hele rug
Dat dacht ik ookquote:
lekker relaxed eten ergens, terrasje, de zon onder zien gaan, en dan karaokequote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rustig aan doen ja
[..]
Dat dacht ik ook
Jaaaaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker relaxed eten ergens, terrasje, de zon onder zien gaan, en dan karaoke
jammer dat het niet extreem goed planbaar is, maar meestal weet je een dag of 4,5 van tevoren wel of het goed weer wordtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Tot in de late uurtjes de Amsterdamse binnenstad inIk vind het ook nooit een probleem om in de zomermaanden hier te blijven.
Ja preciesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer dat het niet extreem goed planbaar is, maar meestal weet je een dag of 4,5 van tevoren wel of het goed weer wordt
Ja ik ook! Ik zit oko nog eens heel nuttig plaatjes te posten in MUZquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik zit oko nog eens heel nuttig plaatjes te posten in MUZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |