Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snuiven is veels te duur tegenwoordig. Bier is nog wel te overzien
Serieus, laten we zo tegen de zomer een Amsterdam-meet doenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb dat alweer een tijdje niet gehad
tof ideequote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Serieus, laten we zo tegen de zomer een Amsterdam-meet doen
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Serieus, laten we zo tegen de zomer een Amsterdam-meet doen
*gaat maar vast oefenenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
* -Miauw- opnoteert de karaokebar
joh, al oefen ik dagen, zingen kan ik nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee man! Hoe slechter iemand zingt, hoe beter
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh, al oefen ik dagen, zingen kan ik niet
jij weet Karaoke bars in Amsterdam? Bij de TAL meet in 2010 konden we er geen vindenquote:
Ja, ik ken er in ieder geval twee. Eéntje is net iets te serieus. De mensen die daar optreden hebben de ijdele hoop dat ze ontdekt wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij weet Karaoke bars in Amsterdam? Bij de TAL meet in 2010 konden we er geen vinden
Hmm voorzichtig stretchen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
mensen slapen al.
Tijgerbalsem heb ik niet.
Iets te hard getraind
hmmm die 2e dusquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ken er in ieder geval twee. Eéntje is net iets te serieus. De mensen die daar optreden hebben de ijdele hoop dat ze ontdekt wordenDie andere bar is heerlijk slecht
Shotjes, Engelsen, alles
Rustig aan doen jaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik lig wel even plat.
Gaat om hele rug
Dat dacht ik ookquote:
lekker relaxed eten ergens, terrasje, de zon onder zien gaan, en dan karaokequote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rustig aan doen ja
[..]
Dat dacht ik ook
Jaaaaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker relaxed eten ergens, terrasje, de zon onder zien gaan, en dan karaoke
jammer dat het niet extreem goed planbaar is, maar meestal weet je een dag of 4,5 van tevoren wel of het goed weer wordtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Tot in de late uurtjes de Amsterdamse binnenstad inIk vind het ook nooit een probleem om in de zomermaanden hier te blijven.
Ja preciesquote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer dat het niet extreem goed planbaar is, maar meestal weet je een dag of 4,5 van tevoren wel of het goed weer wordt
Ja ik ook! Ik zit oko nog eens heel nuttig plaatjes te posten in MUZquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 01:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik zit oko nog eens heel nuttig plaatjes te posten in MUZ
ben je der nou nog niet ?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen vanuit een McDonalds bij Munchen!
Lekker burgertjes bunkeren?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Komt goed!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker burgertjes bunkeren?
Veel plezier in Oostenrijk! En niet in een banaantje naar beneden komen he?
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 05:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Gutmurning vakantiegangersquote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:57 schreef Molo het volgende:
Goedemorgen vanuit mijn Ardense slaapkamer waar de zon net op komt
[ afbeelding ]
Uitzicht![]()
![]()
Sneeuwquote:
Moggûh Joosie!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Gutmurning vakantiegangers
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:57 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht![]()
![]()
Dat is hier nu ook een mogelijkheid om terug te plaatsenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Moggûh Joosie!
Ik ga haardvuurtje eens aanmaken en ontbijt voor de club fixen. Schrik er dan altijd van hoeveel broodjes en zut er door gaan bij een club van 10 man
We kunnen pas rond 10 uur appartement in....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Sneeuw
Ligt hier in de buurt ietsjes hoger ook, heerlijk!
Have fun!
bewust zodat ik bij het leidingwerk en de afvoer kanquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:04 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik zie ook dat je een soort van poten onder de bak hebt. Die had ik aan de voorkant dicht gemaakt.Dan hou je drie rechthoekige oppervlakken over.
Je kunt mw. crv niet aan het mozaieken krijgen?
Dat is snel geregeld dan, fijn!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:28 schreef Goitske het volgende:
Gisteren gevallen en is mijn mobiel kapot gegaan, lekker door mijn enkel en natuurlijk mega ster in het scherm die niet meer reageert op aanraking![]()
Gelukkig heeft Spock gelijk een nieuwe voor mij besteld en die komt vanmorgen![]()
Ook wel zo handig als hij een week in het buitenland zit dat ik een telefoon heb... anders had ik zoals vroeger moeten doen das eng.... werk telefoon, huis telefoon en om het wat hipper te maken skypen
zwembroek bij je?quote:
enjoyquote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:57 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht![]()
![]()
oh dat is ook balen zeg! maja als je hem nog kan gebruiken prima toch! hoesje er om en klaar!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is snel geregeld dan, fijn!
Mijn telefoon viel laatst uit het hoesjeAchterkant in puin, maar gelukkig was het de achterkant...
die dixiebox maakt het hele plaatjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:57 schreef crv het volgende:
Ok ik doe ook mee in de ochtendfotos
Vanuit de woonkamer
[ afbeelding ]
Oja begrijpelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:55 schreef Goitske het volgende:
[..]
oh dat is ook balen zeg! maja als je hem nog kan gebruiken prima toch! hoesje er om en klaar!
Spock zit vanaf zondagavond in Berlijn en ik met 2 kinderen thuis.... dus zonder telefoon geen succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |