ik moet zometeen werken en door deze fout ga ik 10 min te laat zijn ook nogquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maak er een reisje Nederland van. Dat schijnen, kan het zelf overigens ook niet geloven, mensen te doen voor hun plezier.
Het kan nooit erger zijn dan een Transavia-vlucht.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:32 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
ik moet zometeen werken en door deze fout ga ik 10 min te laat zijn ook nog
Overigens. Mijn ouders gaan altijd met de bus naar Italië vanuit Nederland .
Omdat m'n moeder niet durft te vliegen en langs water te rijdenstel dat eens voor. Paar dagen in een volle bus met allemaal mensen die zitten te zingen omdat ze blij zijn dat ze op vakantie gaan etc
Hahah die ken ik ja. Maar in de bus heb je deze sfeer zeg maar 3 dagen lang. En huilende kinderen . Allemaal mensen die een andere film op hun tablet kijken. (Serieus) plas - en rookpauzes . Als er 3 naar de Mac willen stopt die bus daar gewoon op verzoek en vertrek je na 1.5 uur pas weer tot iedereen z'n eten heeftquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het kan nooit erger zijn dan een Transavia-vlucht.
Klinkt niet echt als vakantie maar meer als een nachtmerrie die je tijdens je slaap nooit hoopt te krijgen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:36 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Hahah die ken ik ja. Maar in de bus heb je deze sfeer zeg maar 3 dagen lang. En huilende kinderen . Allemaal mensen die een andere film op hun tablet kijken. (Serieus) plas - en rookpauzes . Als er 3 naar de Mac willen stopt die bus daar gewoon op verzoek en vertrek je na 1.5 uur pas weer tot iedereen z'n eten heeft
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan nog t leukste: dit zijn van die georganiseerde reizen. In Italië komt iedereen aan bij t hotel waar je in verblijft en als je wakker wordt vertrek je met dezelfde club naar stadjes met diezelfde busquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als vakantie maar meer als een nachtmerrie die je tijdens je slaap nooit hoopt te krijgen.
Ik was al zeer zeker van het feit dat jouw ouders vakanties vieren die ik persoonlijk mijn ergste vijand niet zou aandoen, maar nu ben ik er wel zeker van ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:48 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
En dan nog t leukste: dit zijn van die georganiseerde reizen. In Italië komt iedereen aan bij t hotel waar je in verblijft en als je wakker wordt vertrek je met dezelfde club naar stadjes met diezelfde bus
Dat doe ik weleens met m'n studenten OVquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maak er een reisje Nederland van. Dat schijnen, kan het zelf overigens ook niet geloven, mensen te doen voor hun plezier.
Bij het filmpje dat die nicht zelf schoot dacht iedereen dat het een wijf was.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ging wel eens naar.... Den Helder toen ik in Amsterdam studeerde en de tijd moest doden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:01 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dat doe ik weleens met m'n studenten OV
Beetje naar steden gaan waar ik nooit geweest ben, beetje rondlopen en dan weer terug. Is toch gratis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |