Hebben? Gratis*.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niks mis met een simpele fotocamera met rolletje
Nee sorry, heb ik niets aan. Die gaat dan net als mijn andere camera (Die ik nu overigens weer gebruik omdat ik de beelden beter vind dan m`n telefoonquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:21 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Hebben? Gratis*.
*verzendkosten voor de ontvanger.
Hmm, misschien een destructieprojectje van maken. Uk uitleggen hoe een camera werkt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee sorry, heb ik niets aan. Die gaat dan net als mijn andere camera (Die ik nu overigens weer gebruik omdat ik de beelden beter vind dan m`n telefoon) Niet gebruikt worden.
Ben gewoon omgevallen van de schrikquote:
Hier vallen er ook om.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben gewoon omgevallen van de schrik
De drank is weer lekker ja?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier vallen er ook om.
Van de apres ski.
ik heb zwijgplichtquote:
zit je nou op vakantie nog te fokken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet zo gillen jij!
Lawinegevaar!
Ja de rest zit wie is de mol te kijken....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:41 schreef crv het volgende:
[..]
zit je nou op vakantie nog te fokken?
dus je hebt ook zwijgplichtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja de rest zit wie is de mol te kijken....
hoe laat was je nou in basel zaterdag ?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja de rest zit wie is de mol te kijken....
Nee hoor. Ik zit lekker ff in andere appartement. We hebben er twee.quote:
Om 12:20 en ik moet om iets over half drie de trein verder hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:48 schreef crv het volgende:
[..]
hoe laat was je nou in basel zaterdag ?
ok, moet nog ff reserverenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Om 12:20 en ik moet om iets over half drie de trein verder hebben.
8u al?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit lekker ff in andere appartement. We hebben er twee.
Serietje aan, beetje fokken. Op tijd slapen zometeen want morgen om 8 uur weer naar dr piste.
dan wordt het voor jouw BK en voor mij Macquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is dat nodig bij de burger king op het station?
Hier 10-16:30 in het weekend. Gelukkigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dan gaan de liften open... Tot 4 uur... Dan gaan ze weer uit...
10 uur pas, wij stonden vroeger ook al om 8 bij de liftquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier 10-16:30 in het weekend. Gelukkig
Oowh nee dan ga ik ook liever Mac hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
dan wordt het voor jouw BK en voor mij Mac
de 2 die ik heb gemeld of een chinees of kebab. der is genoegquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oowh nee dan ga ik ook liever Mac hoor.
Maar als jij iets beters weet met vlees of vis dan komt het ook wel goed.
Meer dan vroeg genoeg. Zeker als je ook iedere dinsdag en donderdagavond op de piste moet zijn wegens training.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
10 uur pas, wij stonden vroeger ook al om 8 bij de lift
Schnipo?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:54 schreef crv het volgende:
[..]
de 2 die ik heb gemeld of een chinees of kebab. der is genoeg![]()
jij wilde toch schnipo ?
Dat gaan wij ook nog een avond doen. Nachtskieen. En een avond rodelen. Daar ga ik eigenlijk voor op wintersport...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer dan vroeg genoeg. Zeker als je ook iedere dinsdag en donderdagavond op de piste moet zijn wegens training.
SCHNItzel met POmmesquote:
mooi en wie heeft de bacardi voor in de cola?quote:
Ik sta zelf niet op de latten, alleen mijn kinderenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat gaan wij ook nog een avond doen. Nachtskieen. En een avond rodelen. Daar ga ik eigenlijk voor op wintersport...
Er zit koffie in mijn bier, telt dat ook?quote:
Neequote:
neequote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zit koffie in mijn bier, telt dat ook?
Mannenmeetquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als dat er is is het goed. Of een mixed grill.
dank jequote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:01 schreef Vijzel het volgende:
[..]
* Vijzel schuift een bakkie pleur naar Toek.
mag ik De Vliegert doen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 00:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
* -Miauw- opnoteert de karaokebar
Vreetmeet gewoon.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |