Niks mis met een simpele fotocamera met rolletjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:18 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Nou, dit is een 'kiekjesmaker', geen prachtige spiegelreflex.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:08 schreef Vijzel het volgende:
Heeft een niet nader genoemde ksc-er een kloon?
KLB / Verkeerde bus
Hebben? Gratis*.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niks mis met een simpele fotocamera met rolletje
Nee sorry, heb ik niets aan. Die gaat dan net als mijn andere camera (Die ik nu overigens weer gebruik omdat ik de beelden beter vind dan m`n telefoonquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:21 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Hebben? Gratis*.
*verzendkosten voor de ontvanger.
Hmm, misschien een destructieprojectje van maken. Uk uitleggen hoe een camera werkt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee sorry, heb ik niets aan. Die gaat dan net als mijn andere camera (Die ik nu overigens weer gebruik omdat ik de beelden beter vind dan m`n telefoon) Niet gebruikt worden.
Ben gewoon omgevallen van de schrikquote:
Hier vallen er ook om.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben gewoon omgevallen van de schrik
De drank is weer lekker ja?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier vallen er ook om.
Van de apres ski.
ik heb zwijgplichtquote:
zit je nou op vakantie nog te fokken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet zo gillen jij!
Lawinegevaar!
Ja de rest zit wie is de mol te kijken....quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:41 schreef crv het volgende:
[..]
zit je nou op vakantie nog te fokken?
dus je hebt ook zwijgplichtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja de rest zit wie is de mol te kijken....
hoe laat was je nou in basel zaterdag ?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja de rest zit wie is de mol te kijken....
Nee hoor. Ik zit lekker ff in andere appartement. We hebben er twee.quote:
Om 12:20 en ik moet om iets over half drie de trein verder hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:48 schreef crv het volgende:
[..]
hoe laat was je nou in basel zaterdag ?
ok, moet nog ff reserverenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Om 12:20 en ik moet om iets over half drie de trein verder hebben.
8u al?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit lekker ff in andere appartement. We hebben er twee.
Serietje aan, beetje fokken. Op tijd slapen zometeen want morgen om 8 uur weer naar dr piste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |